*-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: *-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...

EntradaAutor: gateta10 » dl. nov. 22, 2010 11:21 pm

Hola noies!
Encara tinc 29 però ja em considero "treinteañera", i sí, i tant que som joves. Al menys d'aspecte. Jo fins fa dos anys que treballava amb adolescents, sovint no em distingien de les menors!
Però també és cert que els ovaris, els òvuls...van envellint, encara que no tinguem ni canes ni arrugues.
I per altra banda penso... portar-nos 30 anys amb els nostres fills, ja és suficient. Per a què esperar més? Es nota que desitjo ser MARE, oi? Espero que aviat, noies. Ahir em vaig fer una inseminació artificial ahir.
Una abraçada!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Luni57
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

EntradaAutor: Luni57 » dt. nov. 23, 2010 3:52 pm

Moltíssima Sort, Gabift!!!!!!!!!!
:-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dt. nov. 23, 2010 5:38 pm

ai.. jo estic segura que totes ens sentim mooolt joves per dintre.. i per fora també, em refereixo que pot ser que el nostre aspecte ens acompanya amb la nostra juventut mental.. el problema és el sistema reproductor per di-ho així... :love: :love: que és inevitable que vagi envellint..

ja hem vist moltes treintanyeres buenorres que no han tingut cap mena de problema.. a veure q passa.. nosaltres ja portem uns mesets...i per ara res de res... :ufs: :ufs: però b´.. per ara anem disfurtant de la recerca!!!! :ok: :ok: :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Heura
:: cèrvol
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dj. nov. 25, 2010 5:32 pm

Jo em vaig quedar embarassada amb 37 i l'he tingut amb 38. Quan em vaig decidir en tenia 35 a punt dels 36, però vam trigar més d'un any i mig. Jo amb 30 i pico no volia fills perquè em sentia massa jove, i quan en vaig voler em sentia massa gran. Em pregunto on s'han quedat els anys del mig!
ImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
Shimmy
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

EntradaAutor: Shimmy » dj. nov. 25, 2010 5:44 pm

Heura, no importa on s'han quedat els anys del mig!!
El que importa, és que ara teniu un fill preciós i el disfrutareu com si tinguéssiu 20 anys!! :-)(-:

Felicitats! :-()-)
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
rela

EntradaAutor: rela » dj. nov. 25, 2010 5:44 pm

ai Heura.. el cas és que ara ja teniu el vostre fill.. no cal desesperar, oi??
jo amb 30 justos també em veia jove encara.. i ara no em veig gran, però.. juer.. la gent és molt maliciosa amb els seus comentaris..

la'tre dia un company de feina em va dir que em regalaria un llibre que es deia arròs covat.. mira quina gràcia em va fer... serà gilip...
smile! ;)

Heura
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dj. nov. 25, 2010 5:52 pm

a mi també em deien que se'm covaria l'arròs! Em feia una rabia!!!!!
ImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
crisàlide
Entrades: 1350
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dj. nov. 25, 2010 10:03 pm

Mira, la frase preferida d'una de les meves tietes, cada any per Nadal... què encara no? "ai, que se't covarà l'arròs...!" i un somriure maliciós... pfghhggepaaaaargggghhh!! :-((
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!

Imatge
Imatge
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dv. nov. 26, 2010 7:16 am

ostres.. ara que parleu de frases!!! Us deixo una perla que em va dir la meva mare.... en conya eh!!! pero ja me la va dir:
- Saps que hi ha truges que no serveixen??? :-:) :-:) :r) :-D :-D :-D

Serà possible...... :-:)
Imatge
||*||
Mow
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dv. nov. 26, 2010 9:29 am

Nenes, jo ja he començat a repartir mocs a tort i a dret! Fa un parell de setmanes un senyor al que feia temps que no veia em va dir "i tu queeeeee, no t'animeeeeeees? No et fa enveja la qual que ja està prenyadaaaaaaaaa"? i jo li vaig respondre que feia molt que buscava, no arribava i estava mooooooooooolt malament! És va quedar blanc com la cera! Dons apa! :love:
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. nov. 26, 2010 9:37 am

La meva Mow és un crac! Aquest ja no torna a molestar a ningú! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. nov. 26, 2010 9:46 am

Doncs no! :ok: Ja era la tercera vegada que insistía, s'ho havia guanyat a pols! :love: Que no s'amuïnin tant, el dia que tingui panxa no penso dissimular-la!!! TOTHOM me la veurà!!jajaja

Imatge
Isy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

EntradaAutor: Isy » dv. nov. 26, 2010 11:29 am

Hola!!!

Ay! que pesada la gent amb aquestes preguntes... jo no pregunto a ningu si utilitza precaucio o no quan fa coses amb la seva parella no? es que en el fons el que et pregunten es aixo... :content:

Nosaltres tambe estavem farts!! els nostres amics la majoria te nens, els que no els tnen estan embarassats i els que ja han tingut un molts estan embarassats dels segon i clar... nosaltres a intentar-ho sense aconseguir-ho aixi que sempre que ens reuniem feien la tipica pregunta: - I vosaltres per quan? vinga poseu-vos ja que aixi els nens jugaran junts, que ja us toca, que ja no sou tan joves, que ja... etc etc etc, aixi que fa un parell de mesos quan va arrivar la pregunteta de rigor els hi vam dir, que estavem buscant de feia temps pero que no venia... desde llavor ningu ha tornat a preguntar!!!! la veritat es que quan els hi vam dir es van portar super be, ens van dir que no pasava res,, que le coses no son inmediates, que ja vindria i tot aixo... pero els mesos d'abans havian esat un pesats!!!!!!!!!

Petonets trentanyeres!!!! Jo crec que estem a la flor de la vida!! :-()-)
Imatge. Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. nov. 26, 2010 12:42 pm

La gent no se'n adona Isy, que pot ser un tema delicat i que sinó tens nens hi han molts motius ha tenir en compte: o no en voleu, o un dels dos no en vol, o no venen...per tant, millor boca tancada.
La reacció dels vostres amics però va ser de demostració total d'amistat i recolç i això s'agraeix.
Nosaltres, als íntims, els hi vam dir de seguida que ens posavem a buscar i tots, menys una suposada "amiga", s'han portat molt bé amb nosaltres. Amb prudència i carinyo, i també aguant alguna llàgrima per part meva quan ha surgit...jeje. Se que tots esperen amb ilusió el nostre positiu, ja són 10 cicles amb el proper i vaja...será el positiu de tots!!jajaja
Mmm, aquesta suposada amiga, dia a dia, em va demostrant que li importa un pito com estigui i que només és velluga quan veu que els altres ho fan...i se li nota tant que inclòs fa ràbia el poc tacte i la falsetat amb la que és velluga, com si jo fòs tonta! JA! Si d'algo m'ha servit tot això és per saver qui està al meu costat i qui no.

Imatge
rela

EntradaAutor: rela » dv. nov. 26, 2010 1:20 pm

Doncs tens raó Mow.. no val al pena trencar-te les banyes per la usposada amiga..

doncs el ninyato que em va dir ..et regalaré el llibre d'arròs covat.. li vaig fotre una mirada que després es va disculpar i tot.. és que encara que no busquis.. doncs q qllons els importa si folles o no amb o sense protecció?? és que a cas jo els ho pregunto?? una altra cosa és alguns amics que et dius: i a voslatres us faria il·lusi´p?? és una altra cosa.. tot i que jo no explico ma que estamos en ello.. :love: :love:
smile! ;)

crisàlide
Entrades: 1350
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dv. nov. 26, 2010 4:10 pm

Ai noies, doncs nosaltres que encara no ens hi hem posat però ja ho hem decidit i ho he explicat a tota la gent més propera, evidentment pares i amics més propers. Puc entendre que decidiu no dir-ho, però a mi em fa tanta ilusió pensar només que ja hem decidit de posar-nos a l'estiu que no sé què faré quan ens hi posem o quan m'hi quedi... mare meva!! Dir o no dir, that is the question... ;-) ..::··
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!

Imatge
Imatge
Akira
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » ds. nov. 27, 2010 10:08 am

Ostres!

La gent té molt mala osti!! com poden fer aquests comentaris?? em deixeu gelada!
Jo la veritat és que tinc una sort...(bé per mi no ho és però en aquest sentit si...) tothom diu que faig cara de pocs amics..i que quan em coneixen sembla que sigui la tipica persona amb cara de pocs amics... en aquest sentit estic salvada...no he sentit cap comentari malintencionat!! els que m'estimen sí que em fan bromes... però en el meu cas me les fan d'un altres tipus...com que em fa por quedar-me embarassada i mai he sigut molt de nens...doncs tots em fan la conya i em diuen que comenci ja..que sinó pels bessons seré massa gran!! son la pera! es passen el dia dient-me que segur que jo que soc tant cagada acabaré parint bessonada!! però haig de reconeixer que aquests comentaris a mi em fan petar de riure i no m'afecten gens!!

No sé noies! jo ara en tinc 31 i soc conscient que tampoc estan els meus ovaris com per esperar-me molts anys més!! En principi aquest desembre hem de començar a buscar...però ahir el meu marit ja em va dir que pq no esperavem al mes de gener... jajajja...està cagat!!! jo l'entenc perfectament pq jo estic igual!! així que encara no ho sé!! ja us ho aniré explicant!!

Ptuents!!

Rela!! el de l'arros cuvat és un lerdu!! m'agradaria saber quina vida porta ell!!! d'aquests infeliços que van tocant la pera n'està ple per tot arreu!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
rela

EntradaAutor: rela » dg. nov. 28, 2010 10:06 am

Akira.. és normal que estigueu cagats.. a nosaltres també ens va passar al principi.. ara ja fa tans mesos que ja ni m'enrecordo de les pors del principi.. :love: :love:
jo estic a punt de fer 33.. tampv sóc "gran".. però bueno.. a veure q passa.. espero que en breu us pugui donar una bona notícia!!
smile! ;)

Akira
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dg. nov. 28, 2010 1:52 pm

Rela!! ja veuras com si!!! segur que ven aviat ens dones la noticia!! A veure si ara que s'acosta Nadal pots cantar Bingo!! jejeje!!!

Nosaltres ja ho hem decidit! Aquest desembre començarem la recerca!! Estic espantadeta però alhora molt il.lusionada!! Tocarà fer deures de valent!! Aviam si tenim sort i ven aviat podem cantar algun positiu!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

EntradaAutor: laja25 » dg. nov. 28, 2010 7:13 pm

Akira anims que ja queda poc pel desembre, nosaltres esperarem al any vinent, jejeje, que també queda poquet.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::