El naixement a casa de la Jana (amb fotos)
El naixement a casa de la Jana (amb fotos)
Hola noies!!! Fa moooolts dies q no entrava, però és q amb el Roc de vacances...
Ahir va neixer la Jana, a casa, en un part rapidissim de 7h q va començar a les 7 del matí amb una contracció i va acabar a les 14'17h amb el neixament de la Jana ates pel meu marit i la doula. La llevadora va arribar al cap de 15m q jo hagués parit...O sigui, q es pot ven dir que ho vaig fer tota soleta!!
La Jana va pesar 2900kg i va medir 49 cm. Esta enganxadeta a la teta i és una noia molt sanota, així que...SOM MOLT FELIÇOS!!!
Recuper-ho el missatge pq ara q he descobert com posar fotos (digue-me lenta...) aprofito q la Janona dorm i us en poso algunes!
Bé, estan al revés, pero ja li trobaé el truqui...jjejejeeejjeje
Ahir va neixer la Jana, a casa, en un part rapidissim de 7h q va començar a les 7 del matí amb una contracció i va acabar a les 14'17h amb el neixament de la Jana ates pel meu marit i la doula. La llevadora va arribar al cap de 15m q jo hagués parit...O sigui, q es pot ven dir que ho vaig fer tota soleta!!
La Jana va pesar 2900kg i va medir 49 cm. Esta enganxadeta a la teta i és una noia molt sanota, així que...SOM MOLT FELIÇOS!!!
Recuper-ho el missatge pq ara q he descobert com posar fotos (digue-me lenta...) aprofito q la Janona dorm i us en poso algunes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Parvaty l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2008 9:34 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
-
VisitantVi
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH NENAAAAAAAAAAAAAA MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que EMOTIU que DEVIA SER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que XULU A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A MI MHAGUÉS ENCANTAT AMB EN LLUC PERÒ NO M'ATENIEN A CASA PK LHOSPITAL MÉS PROPER ÉS A 30 MIN. DE CASA...
FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
POSA'NS FOTOOOOOOOOOOOOOOOS PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que EMOTIU que DEVIA SER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que XULU A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A MI MHAGUÉS ENCANTAT AMB EN LLUC PERÒ NO M'ATENIEN A CASA PK LHOSPITAL MÉS PROPER ÉS A 30 MIN. DE CASA...
FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
POSA'NS FOTOOOOOOOOOOOOOOOS PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
VisitantVi
- MARTETA-29
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:26 pm
- Ubicació: LLEIDA
-
VisitantVi
ja t'ho he dit per alguna altre banda, però moltes felicitats!!!!!
pensava que eren 46 cm! així no és tan petitona... però continua sent preciosa! ara a vestir-la de rosa i floretes!!!!!
m'alegro que tot hagi sortit bé!!!!!!!
enhorabona familia!
com ho porta en Roc? ens has d'explicar com va viure ell el part!
moooltes felicitats!
pensava que eren 46 cm! així no és tan petitona... però continua sent preciosa! ara a vestir-la de rosa i floretes!!!!!
m'alegro que tot hagi sortit bé!!!!!!!
enhorabona familia!
com ho porta en Roc? ens has d'explicar com va viure ell el part!
moooltes felicitats!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |