cadireta grup 2-3 abans dels 15 kg

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

cadireta grup 2-3 abans dels 15 kg

EntradaAutor: annia » dv. nov. 19, 2010 9:28 am

Noies,

Obro un altra post referent al grup de cadiretes de cotxe, referent al pes a partir del que podem posar-los a la cadireta.
A veure si em podeu ajudar:

Em pensava que la Carla feia aprop de 14 kg, però ahir la van pesar i fa encara 12,500....és a dir que encara li queda per arribar als 15 kg(pes minim que han de fer per anar al grup 2-3)
El que passa és que la meva idea, era passar-la en uns 4 mesos (que estarà a punt de fer els 3 anys) al grup 2-3, ja que el germanet passaria a la cadireta actual d'ella (la del grup 1), però es clar, dubto molt que d'aquí 4 mesos arribi als 15 kg...
Vosaltres us heu trobat en alguna situació similar?. Sabeu si es poden passar a un grup 2-3 si no arriben exactament als 15 kg?

Es clar, el que em sap greu és haver de comprar una altra del grup 1, per nomès uns mesos (fins que la nena arribi als 15 kg).
itzel
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: cadireta grup 2-3 abans dels 15 kg

EntradaAutor: itzel » dv. nov. 19, 2010 9:54 am

A mi també m'interessa el tema perque si tot va bé aviat em trobaré igual perque la meva nena es ben aviat primeta i no sé el que pesa ara però també deu estar sobre el 12 kg. A veure que ens diuen
Imatge

Imatge
MaCeNe
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » dv. nov. 19, 2010 11:21 am

Ara no tinc temps d'explicar-me més però no us arrisqueu. ELs nens van més segurs a la cadireta I que a la II i si els podeu fer aguantar fins als 18kg a la I millor que millor.

A la tarda si puc m'esxplico més bé.
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. nov. 19, 2010 2:01 pm

Jo també estic a punt de plegar i aniré molt depressa, però és millor que els aguanteu a la de grup I tot el que es pugui, no és només qüestió de pes, és també per la fortalesa de les seves esquenes, la resistència als impactes.. són més segures, de la mateixa manera que és millor aguantar un grup 0 en sentit contrari a la marxa tot el que es pugui, encara que la criatura sembli que ha de sobresortir per tots costats!

La meva filla va anar al grup 0 fins a l'any ben bé i ara que pesa uns 12,5 o 13 kg va al grup I i no la penso pas canviar de cadireta fins que literalment no hi entri!!
Imatge
Imatge
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dv. nov. 19, 2010 2:20 pm

Doncs jo dec ser la rara, però amb 13 kilos vaig canviar el Nil de cadireta, literalment li sortien el cap i els peus per tot arreu, però és que és molt alt!!

Ara al gener ha de nèixer el meu segon fill, i si no ho hagués fet aleshores ho faria ara. La cadireta de grup I-II que tenim és molt complerta i ell hi va molt còmode.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dv. nov. 19, 2010 2:29 pm

El meu nen pesa quasibé 15 kg. i de moment no el penso canviar de cadireta fins que arribi als 17 o 18 kg. que és el pes màxim que pot estar a la cadireta que té ara.
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 19, 2010 2:37 pm

doncs jo com la nurdeu, el meu fill és molt alt i prim i tot just ara fa els 15 kg però ja fa uns mesos que el vam passar al grup II perquè necessitàvem la cadira del grup 1 pel petit (que també ve gran i el vam canviar abans d'hora del prima a la cadireta per consell de la seva pediatra)

jo penso que més que el pes el més important és l'embergadura del nen, m'explico: amb el grup 1 van agafats amb l'arnès de la pròpia cadira però amb el grup II van agafats amb el cinturó del cotxe i per tant el que és important és que un cop asseguts a la cadira del grup II el cinturó els agafi correctament el cos i per tant vagin segurs :ok: (això és el que vam comprovar amb el nostre fill abans de fer el canvi)
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dv. nov. 19, 2010 2:48 pm

nurdeu ha escrit:Doncs jo dec ser la rara, però amb 13 kilos vaig canviar el Nil de cadireta, literalment li sortien el cap i els peus per tot arreu, però és que és molt alt!!

Ara al gener ha de nèixer el meu segon fill, i si no ho hagués fet aleshores ho faria ara. La cadireta de grup I-II que tenim és molt complerta i ell hi va molt còmode.

Però el vas passar a una I-II o a una II-III? és que és molt diferent.

A veure un nin de 18 kg o més és perillós que vagi a una cadira amb arnesos; pot ser mortal i tot; però és que a l'inrevés també és molt delicat entre d'altres coses pel que deia la perla més amunt; els cossets dels nens són molt fràgils i en cas d'impacte pot ser molt perillós. La meva nena la vaig passar a la II-III quan encara no havia complert els 3 anys i molt que em va costar però com he dit no sé si a aquest post o un altre; la nena pesava 18.5 kg i feia 1m d'estatura; a més de ser perillós pel seu pes seguir amb arnesos era un problema perquè s'agobiava cada cop que havia de pujar al cotxe però aixó sí la vaig passar ben tranquil·la de saber que ja tenia cos per anar-hi.

Si el que no vols és comprar una cadira grup I, pensant que la nena encara no fa el pes per una grup II-III crec que et recomanaria una I-II-III i la que té millor puntuació és la Recaro Young Sport; dins el seu grup n'és la millor però això sí per seure la nena gran; pens que encara que aquestes cadires són a partir de 9 kg els bebés són molt bebés per anar tan rectes. Clar, això és la meva opinió tenint en compte tot el que m'he anat informant al llarg d'aquests quasi 4 anys que duc dins el món de ser mare.

No vull crear polèmica ni res (a altres fòrums on participo sempre hi ha problemes amb aquest tema :ufs: ) perquè cadascú tria el que és més oportú per als seus fills; però com aquí se'ns ha demanat opinió jo he volgut aportar la meva partint de la meva experiència.
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dv. nov. 19, 2010 2:53 pm

Perdó, volia dir grup II-III.

Macene, tranquil·la, cada una és lliure de dir el que pensi i fer el que vulgui amb els seus fills!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annia

EntradaAutor: annia » dv. nov. 19, 2010 3:03 pm

nurdeu ha escrit:Doncs jo dec ser la rara, però amb 13 kilos vaig canviar el Nil de cadireta, literalment li sortien el cap i els peus per tot arreu, però és que és molt alt!!

nurdeu, doncs la meva idea era aquesta, canviar-la de cadireta encara que estigues una mica per sota els 15 kg (i així hi posem al germanet), però veient les recomanacions de les altres noies...home tenen raó, si el nen hi cap (que no és el teu cas), millor aguantar-los en un grup 1, per seguretat, i suposo q també per comoditat (les del grup 1 es reclinen més).

Aix, no se pas que farem. Ara mateix en tinc dos del grup 1, però una all meu cotxe i l'altra al cotxe del meu home (ell la porta al matí a la guarde i jo la vaig a recollir a la tarda).
Haurem de comprar una tercera cadireta del grup 1?...be potser en miro una de més barateta (i serà la que utilitzaré per trajectes curts: com ara de casa a la guarderia). L'altra opció seria comprar la de grup 2-3, i utilitzar-la nomès pel trajecte curt de casa a la guarde...quin dilema...
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » ds. nov. 20, 2010 8:08 am

annia ha escrit:

nurdeu, doncs la meva idea era aquesta, canviar-la de cadireta encara que estigues una mica per sota els 15 kg (i així hi posem al germanet), però veient les recomanacions de les altres noies...home tenen raó, si el nen hi cap (que no és el teu cas), millor aguantar-los en un grup 1, per seguretat, i suposo q també per comoditat (les del grup 1 es reclinen més).

Aix, no se pas que farem. Ara mateix en tinc dos del grup 1, però una all meu cotxe i l'altra al cotxe del meu home (ell la porta al matí a la guarde i jo la vaig a recollir a la tarda).
Haurem de comprar una tercera cadireta del grup 1?...be potser en miro una de més barateta (i serà la que utilitzaré per trajectes curts: com ara de casa a la guarderia). L'altra opció seria comprar la de grup 2-3, i utilitzar-la nomès pel trajecte curt de casa a la guarde...quin dilema...

Annia; a mi em va passar el mateix i vaig acabar amb 3 cadiretes dels grup I jeje Estic encantadíssima de la meva elecció però si ho pens ara... no sé si faria el mateix o no. El que tenc claríssim és que no compraria la grup II-III. Potser faria el que vaig fer comprar la grup I o comprar una grup I-II-III bona. Així passaria la nena gran a la cadira nova i quan faci el pes l'única cosa que s'ha de fer és llevar els arnesos, no comprar una altra cadira.
annia

EntradaAutor: annia » dl. nov. 22, 2010 9:57 pm

MaCeNe ha escrit:
annia ha escrit:

Annia; a mi em va passar el mateix i vaig acabar amb 3 cadiretes dels grup I jeje Estic encantadíssima de la meva elecció però si ho pens ara... no sé si faria el mateix o no. El que tenc claríssim és que no compraria la grup II-III. Potser faria el que vaig fer comprar la grup I o comprar una grup I-II-III bona. Així passaria la nena gran a la cadira nova i quan faci el pes l'única cosa que s'ha de fer és llevar els arnesos, no comprar una altra cadira.

Ei, moltes gràcies macene.
Em sembla que al final comprarem una altra cadireta del grup 1, o potser agafem una del grup 1,2,3,...fins i tot miraré les que ofereix Midas a bon preu i que després et tornen el que has pagat amb reparacions...no se qué tal deu ser la cadireta, però com que la vull per anar de casa a la guarderai ,i són 5 minuts de trajecte per ciutat...
nurma
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dt. nov. 30, 2010 1:31 pm

Noies, jo m'he trobat en aquesta situació i no m'ho he pensat, he comprat una altra cadira de grup 1, el Gabi encara no ha fet els 3 anys i encara pesa 12,500kg i la del grup 1 és fins als 18 així que crec que encara la podrem amortitzar 1 any més o any i mig, si que és molta pasta per poc temps però la realitat és que la del grup 2-3 és a partir de 15kg i el meu fill no els pesa, mai no m'ho perdonaria si ens passés alguna cosa. Tot i així cadascú és lliure de fer-ho com volgui, jo tinc amigues que els han canviat a la del grup 2-3 i estan encantades.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::