BOLQUERS DE TELA
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
BOLQUERS DE TELA
En Guiu té dermatitis del bolquer, pobrissó!
Així que he tornat a mirar-me això dels bolquers de tela... No sé, fa temps que els miro de tant en tant però em tira enrera el preu,
(i no serà perquè els d'usar i tirar siguin barats, eh! Però sembla que a petites dosis el preu no fa tant de mal) i el fet de ser jo un absolut desastre, mooooolt desorganitzada.
(segur que quan em calguin estaran tots bruts, o tots estesos... )
A més tinc molts dubtes, a veure si alguna mama ecològica de per aquí, que sé que n'hi ha m'explica cosetes...
- Els de talla única tipus bumgenius... es fan servir així tal qual o cal comprar aquests absorvents que venen a part?
- Per la nit... aguanten o cal caviar-los?
- Com els renteu? Cada quant?
- Van millor de cara a escaldats i dermatitis?
- Quants bolquers i farciments ha de tenir un pack bàsic?
- Millor talla única o per talles? Recomaneu algun tipus o marca en concret?
Merci guapes!
Així que he tornat a mirar-me això dels bolquers de tela... No sé, fa temps que els miro de tant en tant però em tira enrera el preu,
(i no serà perquè els d'usar i tirar siguin barats, eh! Però sembla que a petites dosis el preu no fa tant de mal) i el fet de ser jo un absolut desastre, mooooolt desorganitzada.
(segur que quan em calguin estaran tots bruts, o tots estesos... )A més tinc molts dubtes, a veure si alguna mama ecològica de per aquí, que sé que n'hi ha m'explica cosetes...
- Els de talla única tipus bumgenius... es fan servir així tal qual o cal comprar aquests absorvents que venen a part?
- Per la nit... aguanten o cal caviar-los?
- Com els renteu? Cada quant?
- Van millor de cara a escaldats i dermatitis?
- Quants bolquers i farciments ha de tenir un pack bàsic?
- Millor talla única o per talles? Recomaneu algun tipus o marca en concret?
Merci guapes!

- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Re: BOLQUERS DE TELA
Aquí una usuaria
Els bumgenius en concret inclouen un absorbent, depèn de la marca que el porti inclòs o es compri a part. A la descripció dels productes ja t'ho dius.
A la nit, quan els nens són petits (potser fins als 7 o 8 mesos) amb 2 absorbents dins d'un bolquer en tens prou... però quan creixen necessites un bolquer de dues peces amb absorbents i cobertor perquè absorbeixi bé.
Jo poso una rentadora dia sí dia no. A la rentadora, amb ecobola, i estesos al sol!
En el nostre cas mai ha tingut problemes. Alguna vegada de moltes caques el culet mínimament vermell, però res.
Jo crec que amb 12 bolquers (i el seu absorbent) es pot anar fent... però si vols anar més tranquila i no haver de posar una rentadora cada dia, amb 20 bolquers vas molt bé. També es qüestió de provar-ho i anar veient. Pensa que s'han de canviar més sovint que els rebutjables.
Varien d'una marca a l'altra i d'un tipus a l'altra.
Nosaltres sempre hem fet servir talla única, però ara estem renovant els bumgenius (que per cert me'n venc de 2a mà) i n'estem provant de nous molt xulos
marta9 ha escrit:- Els de talla única tipus bumgenius... es fan servir així tal qual o cal comprar aquests absorvents que venen a part?
Els bumgenius en concret inclouen un absorbent, depèn de la marca que el porti inclòs o es compri a part. A la descripció dels productes ja t'ho dius.
marta9 ha escrit:- Per la nit... aguanten o cal caviar-los?
A la nit, quan els nens són petits (potser fins als 7 o 8 mesos) amb 2 absorbents dins d'un bolquer en tens prou... però quan creixen necessites un bolquer de dues peces amb absorbents i cobertor perquè absorbeixi bé.
marta9 ha escrit:- Com els renteu? Cada quant?
Jo poso una rentadora dia sí dia no. A la rentadora, amb ecobola, i estesos al sol!
marta9 ha escrit:- Van millor de cara a escaldats i dermatitis?
En el nostre cas mai ha tingut problemes. Alguna vegada de moltes caques el culet mínimament vermell, però res.
marta9 ha escrit:- Quants bolquers i farciments ha de tenir un pack bàsic?
Jo crec que amb 12 bolquers (i el seu absorbent) es pot anar fent... però si vols anar més tranquila i no haver de posar una rentadora cada dia, amb 20 bolquers vas molt bé. També es qüestió de provar-ho i anar veient. Pensa que s'han de canviar més sovint que els rebutjables.
marta9 ha escrit:- Millor talla única o per talles? Recomaneu algun tipus o marca en concret?
Varien d'una marca a l'altra i d'un tipus a l'altra.
Nosaltres sempre hem fet servir talla única, però ara estem renovant els bumgenius (que per cert me'n venc de 2a mà) i n'estem provant de nous molt xulos

Totalment d'acord amb tot!!!+
Només una cosa. Jo faig servir uns que es diuen Swaddlebees, són com els bumgenius, però de coto orgànic. He provat els 2 i per mi absorveixen millor elos swaddlebees.
Només una cosa. Jo faig servir uns que es diuen Swaddlebees, són com els bumgenius, però de coto orgànic. He provat els 2 i per mi absorveixen millor elos swaddlebees.
- marta9

moltes gràcies noies!!!!
La veritat és que porto una setmana o més donant voltes i més voltes al tema, buscant informació.... Carai, i n'hi ha molta! Quin fotimer de marques i tipus! Si per mi fos m'hauria comprat aquests que tenia la djiluga de segona mà... Però a l'home i la sogra els ha semblat que ja que m'hi poso m'hi posi bé, que els volien nous, vaja... I com no era capaç de decidir-me per un pack, m'he n'he comprat uns quants dels que més m'agradaven així a ull, per provar...
- dos Popolino, uns one-size i uns two-size, uns de bambú i altres de cotó, amb un cobertor de llana i un bluberry one-size
- un blueberry deluxe, i un altre de bambú
- uns quants absorbents extra de diferents materials.
I ara quines ganes que m'arribin!!!
Quan els hagi provat i sàpiga quins son els meus preferits me'n compro un pack de 10... 
La veritat és que porto una setmana o més donant voltes i més voltes al tema, buscant informació.... Carai, i n'hi ha molta! Quin fotimer de marques i tipus! Si per mi fos m'hauria comprat aquests que tenia la djiluga de segona mà... Però a l'home i la sogra els ha semblat que ja que m'hi poso m'hi posi bé, que els volien nous, vaja... I com no era capaç de decidir-me per un pack, m'he n'he comprat uns quants dels que més m'agradaven així a ull, per provar...
- dos Popolino, uns one-size i uns two-size, uns de bambú i altres de cotó, amb un cobertor de llana i un bluberry one-size
- un blueberry deluxe, i un altre de bambú
- uns quants absorbents extra de diferents materials.
I ara quines ganes que m'arribin!!!
Quan els hagi provat i sàpiga quins son els meus preferits me'n compro un pack de 10... 
Bones
Una pregunta per les que feu servir els bolquers de tela...
El paperet de celulosa que es posa entre el bolquer i el cul de la criatura el poseu a la rentadora si només és de pipi??
M'ha semblat llegir que es pot rentar algunes vegades, però no n'estic segura i em fa por que es desfaci dins la rentadora.
Gràcies noies
Una pregunta per les que feu servir els bolquers de tela...
El paperet de celulosa que es posa entre el bolquer i el cul de la criatura el poseu a la rentadora si només és de pipi??
M'ha semblat llegir que es pot rentar algunes vegades, però no n'estic segura i em fa por que es desfaci dins la rentadora.
Gràcies noies
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
normalment son papers que es poden rentar pero aixo depen dels que tinguis... jo normalment els rento un cop i si veig que no han quedat be els faig servir per netejar culets
Quin és el preu d'aquests bolquers?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
- djiluga

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
indai ha escrit:Quin és el preu d'aquests bolquers?
Depèn de la marca i del tipus de bolquer, però se situa entre els 20 i 25 euros, normalment.
- lupitafriend

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
rescato aquest post pq a casa ens estem plantejant utilitzar bolquers de roba, pero tinc mooooooolts dubtes, aixi q pujo el post a veure si em podeu ajudar:
- quan s'ha de fer un canvi de bolquer, s'ha de canviar tot el bolquer si es de tot en un rellenable? o nomes el relleno?
- i quan son ajustables, cal canviar cada cop el covertor?
- si sortiu a passar el dia fora, que tal el tema pudoreta amb els bruts??
- ara acabo de trucar a la llar on anira la nena i m'han dit q "na nai"! que allà els hi porti d'un sol us, valdrà la pena tot l'enrenou per nomes fer-los servir a casa???
ai! soc un mar de dubtes!!!!!
- quan s'ha de fer un canvi de bolquer, s'ha de canviar tot el bolquer si es de tot en un rellenable? o nomes el relleno?
- i quan son ajustables, cal canviar cada cop el covertor?
- si sortiu a passar el dia fora, que tal el tema pudoreta amb els bruts??
- ara acabo de trucar a la llar on anira la nena i m'han dit q "na nai"! que allà els hi porti d'un sol us, valdrà la pena tot l'enrenou per nomes fer-los servir a casa???
ai! soc un mar de dubtes!!!!!
- marta9

lupitafriend ha escrit:rescato aquest post pq a casa ens estem plantejant utilitzar bolquers de roba, pero tinc mooooooolts dubtes, aixi q pujo el post a veure si em podeu ajudar:
els rellenables es canvien tots sencers. S'utilitzen com un d'un sol ús, només es separa l'absorvent del bolquer per rentar-los i que s'eixuguin més ràpid.
lupitafriend ha escrit: i quan son ajustables, cal canviar cada cop el covertor?
no, quan són ajustables canvies el bolquer i pots usar el covertor 3 o 4 vegades.
lupitafriend ha escrit: si sortiu a passar el dia fora, que tal el tema pudoreta amb els bruts??
jo quan sóc fora m'enduc una d'aquestes bossetes de congelar que tanquen amb zip, i no en fan gens de pudor...
lupitafriend ha escrit: ara acabo de trucar a la llar on anira la nena i m'han dit q "na nai"! que allà els hi porti d'un sol us, valdrà la pena tot l'enrenou per nomes fer-los servir a casa???
ai! soc un mar de dubtes!!!!![/quote]
s'hi acostumen a negar a les llars d'infants, i més per prejudicis que per altra cosa, al cap i a la fi els rellenables són iguals de fàcils d'usar que els de paper...
Hola!
Fins ara no havia trobat cap tema que parlés dels bolquers de tela. Doncs jo també els faig servir i em van molt bé. Els vaig descobrir a una tenda de productes ecològics i els tinc des d’abans que la petita naixés.
Marta9 veig que ets tota una experta! Així que et van agradar? Quins vas triar?
Fins ara no havia trobat cap tema que parlés dels bolquers de tela. Doncs jo també els faig servir i em van molt bé. Els vaig descobrir a una tenda de productes ecològics i els tinc des d’abans que la petita naixés.
Marta9 veig que ets tota una experta! Així que et van agradar? Quins vas triar?
Hola!!
Jo només tinc una amiga que els fa servir i està encantada! jo la veritat és que he vist com funcionen...pq tenim molta relació i jo no m'hi veig! Penso que això va també una mica amb el caracter de cada mare! A ella si que li han acceptat a la guarderia! de fet a la guarderia on ella porta el nen, en principi li van dir que no...però ella s'hi va posar tossuda però de bon rotllo i al final ho han acceptat sense problemes!
Jo només tinc una amiga que els fa servir i està encantada! jo la veritat és que he vist com funcionen...pq tenim molta relació i jo no m'hi veig! Penso que això va també una mica amb el caracter de cada mare! A ella si que li han acceptat a la guarderia! de fet a la guarderia on ella porta el nen, en principi li van dir que no...però ella s'hi va posar tossuda però de bon rotllo i al final ho han acceptat sense problemes!
Nosaltres només podem dir MERAVELLES dels bolquers de roba. Ens agraden tant i els trobem tan pràctics i fàcils d'utilitzar que fins i tot ens hem animat a cosir-ne per a vendre.
Organitzem tallers/xerrades de 30-45 minuts de forma regular. Allà expliquem tot el que us pugui interessar sobre els bolquers: els remenem, els mullem, n'obrim un de cel.lulosa per veure què hi ha al seu interior, donem consells pràctics... (encara que el millor consell és que cada ú els provi i miri què és el que millor li funciona...).
El culet de l'Enric està impecable (sense cremes ni olis) i el Jaume que mulla a la nit no vol portar altre cosa que els de roba...
Petons i engresquem a tothom a provar-ho (com a mínim a perdre-hi la por)!
Organitzem tallers/xerrades de 30-45 minuts de forma regular. Allà expliquem tot el que us pugui interessar sobre els bolquers: els remenem, els mullem, n'obrim un de cel.lulosa per veure què hi ha al seu interior, donem consells pràctics... (encara que el millor consell és que cada ú els provi i miri què és el que millor li funciona...).
El culet de l'Enric està impecable (sense cremes ni olis) i el Jaume que mulla a la nit no vol portar altre cosa que els de roba...
tucuxí ha escrit:Nosaltres només podem dir MERAVELLES dels bolquers de roba. Ens agraden tant i els trobem tan pràctics i fàcils d'utilitzar que fins i tot ens hem animat a cosir-ne per a vendre.
Bona tarda tucuxí,
Llàstima que us vaig descobrir tard, sinó us hagués comprat els bolquers a vosaltres. Teniu uns bolquers ben macos!
Moltes gràcies Mandala!!!
Com a mínim són cosits aquí a Granollers (amb teixits del Maresme, merceria de Barcelona i les làmines impermeables de Girona). Per tant podriem dir que es tracta del bolquer català!!
Així a més de cuidar els culets dels nostre petitons... també fem una mica de país...
Com a mínim són cosits aquí a Granollers (amb teixits del Maresme, merceria de Barcelona i les làmines impermeables de Girona). Per tant podriem dir que es tracta del bolquer català!!
Així a més de cuidar els culets dels nostre petitons... també fem una mica de país...
- lupitafriend

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
tucuxí ha escrit:Nosaltres només podem dir MERAVELLES dels bolquers de roba. Ens agraden tant i els trobem tan pràctics i fàcils d'utilitzar que fins i tot ens hem animat a cosir-ne per a vendre.
Les xerrades estan molt bé!!! Jo vaig anar a la xerrada del cabàs (la que et va comprar 2 bolquers) i molt bé! Ho recomano!!!
Hola noies.
Vull fer una pregunta a les expertes.
Fa dos setmanes que hem començat a fer servir els bolquers de roba amb l'Emma i n'estem encantats. Però ens ha sortit un dubte. Com ho feu perquè els bolquers us quedin blancs en dies que no fa ni gota de sol (per exemple si plou durant 3 o 4 dies seguits...).
Un altre dubte que tinc és que un parell de bolquers on l'Emma va fer caca han quedat nets però es veuen unes ratlles gris/negres que suposo són restes de caca. Els he rentat una segona vegada però encara hi són. Em sabeu dir el perquè?
Jo per netejar els bolquers de caca ho esbandeixo amb la dutxa i un respall i ho deixo en remull amb Percarbonat fins que poso la rentadora (una cada dia o cada dos).
Moltes gràcies!
Vull fer una pregunta a les expertes.
Fa dos setmanes que hem començat a fer servir els bolquers de roba amb l'Emma i n'estem encantats. Però ens ha sortit un dubte. Com ho feu perquè els bolquers us quedin blancs en dies que no fa ni gota de sol (per exemple si plou durant 3 o 4 dies seguits...).
Un altre dubte que tinc és que un parell de bolquers on l'Emma va fer caca han quedat nets però es veuen unes ratlles gris/negres que suposo són restes de caca. Els he rentat una segona vegada però encara hi són. Em sabeu dir el perquè?
Jo per netejar els bolquers de caca ho esbandeixo amb la dutxa i un respall i ho deixo en remull amb Percarbonat fins que poso la rentadora (una cada dia o cada dos).
Moltes gràcies!
Ningú em pot ajudar?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |