ajuda! incrementar la producció de llet
ajuda! incrementar la producció de llet
HOla, supermamis!!!
a veure si em podeu ajudar... des de fa tres setmanes "he tornat al cole", és a dir, torno a treballar... ja utilitzava el tirallets (sacaleches) feia un parell de mesos, i molt bé, m'arribava a treure fins i tot 150 ml. però des de que he tornat a treballar i amb la introducció de les papilles, per tenir la panxona de l'emma plena, mentre treballo i no estic per donar-li el pit..., i per això, mama menys... La meva pregunta és si hi ha algun remei de la abuela per incrementar la producció de llet...
estic preocupada... avui només m'he pogut treure 40 ml!

a veure si em podeu ajudar... des de fa tres setmanes "he tornat al cole", és a dir, torno a treballar... ja utilitzava el tirallets (sacaleches) feia un parell de mesos, i molt bé, m'arribava a treure fins i tot 150 ml. però des de que he tornat a treballar i amb la introducció de les papilles, per tenir la panxona de l'emma plena, mentre treballo i no estic per donar-li el pit..., i per això, mama menys... La meva pregunta és si hi ha algun remei de la abuela per incrementar la producció de llet...
estic preocupada... avui només m'he pogut treure 40 ml!
Re: ajuda! incrementar la producció de llet
Ostres, a mi tb m'interessa,perquè d'aquí a poquet tornaré a treballar...i em fa por quedar-me amb menys llet de la que la Mar necessitarà...
Heu probat de treure-us llet mentres mama?l'altre dia ho vaig veure en un post i la veritat es que va molt be.
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
l'unica manera que aumenti la producció de llet és que la nena mami més o bé que mantinguis la producció amb l'extracció, res més!! el guillem té 7 mesos i mig ja menja de tot i a vegades no mama tot el que jo voldria però gràcies al tirallet jo mantinc la meva producció.
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Hola Raquel!
Ei, no et preocupis perquè només t'hagin sortit 40ml! Jo amb el tirallets m'hi barallo cada dia des que he començat a treballar (fa 1 setmana): ara quan estic allà me'n trec entre 100 i 140 (però porto 5 h sense donar-li el pit!!), i a la nit doncs menys... però hi ha dies que em surt molt fàcil, dies (la majoria) que costa molt!! Fins i tot un dia no em van sortir ni 2 ml a la nit, i això que al matí havia anat bé!!!! De fet fins fa una setmana, que m'anava traient llet les nits que podia per anar fent "magatzem" la major part de dies només me'n sortia 50, o 60!
És bastant desesperant... i probava veure fotos del nen, vídeos, escalfor, massatges abans de treure'm la llet, un dia vaig provar això de treure-me'n mentre li donava el pit però ho vaig trobar incomodíssim per mi i pel nen (a més el soroll el molestava) i tampoc em va sortir més llet........ Es veu que hi ha gent que li costa més i gent que li costa menys de treure's llet (quina sort!). També diuen que a mesura que ho vas utilitzant, et surt més fàcil i més quantitat. Però el que vull dir és que el fet que no et surti gaire llet amb la maquineta, no vol dir que no en tinguis prou! És que no surt la que tens! (vaja, això és el que penso, perquè ja et dic que a mi em costa molt de treure-me-la però en canvi quan menja el nen de vegades s'ennuega i tot de la quantitat que li surt!).
A part de tot aquest rollo, la meva tieta (infermera) em va donar una mostra de PROMIL, que és un complement a base de "Cardo mariano" (Silimarina) que diu que fa augmentar la producció de llet. Són uns sobres, 2 cops al dia. Jo NO ho he provat, però es veu que la representant que li va donar a la meva tieta ho havia provat per curiositat, i es veu que és una passada, que semblava una vaca lletera jeje Suposo que es deu comprar a la farmàcia. Fa temps vaig veure un post d'una noia que en tenia i els venia per aquí el fòrum, no sé si ja els deu haver venut o què.
Ei, no et preocupis perquè només t'hagin sortit 40ml! Jo amb el tirallets m'hi barallo cada dia des que he començat a treballar (fa 1 setmana): ara quan estic allà me'n trec entre 100 i 140 (però porto 5 h sense donar-li el pit!!), i a la nit doncs menys... però hi ha dies que em surt molt fàcil, dies (la majoria) que costa molt!! Fins i tot un dia no em van sortir ni 2 ml a la nit, i això que al matí havia anat bé!!!! De fet fins fa una setmana, que m'anava traient llet les nits que podia per anar fent "magatzem" la major part de dies només me'n sortia 50, o 60!
A part de tot aquest rollo, la meva tieta (infermera) em va donar una mostra de PROMIL, que és un complement a base de "Cardo mariano" (Silimarina) que diu que fa augmentar la producció de llet. Són uns sobres, 2 cops al dia. Jo NO ho he provat, però es veu que la representant que li va donar a la meva tieta ho havia provat per curiositat, i es veu que és una passada, que semblava una vaca lletera jeje Suposo que es deu comprar a la farmàcia. Fa temps vaig veure un post d'una noia que en tenia i els venia per aquí el fòrum, no sé si ja els deu haver venut o què.
avui precisament he llegit un article que en parlava
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... -herbetes/
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... -herbetes/
soclamarga ha escrit:Hola Raquel!
Ei, no et preocupis perquè només t'hagin sortit 40ml! Jo amb el tirallets m'hi barallo cada dia des que he començat a treballar (fa 1 setmana): ara quan estic allà me'n trec entre 100 i 140 (però porto 5 h sense donar-li el pit!!), i a la nit doncs menys... però hi ha dies que em surt molt fàcil, dies (la majoria) que costa molt!! Fins i tot un dia no em van sortir ni 2 ml a la nit, i això que al matí havia anat bé!!!! De fet fins fa una setmana, que m'anava traient llet les nits que podia per anar fent "magatzem" la major part de dies només me'n sortia 50, o 60!![]()
És bastant desesperant... i probava veure fotos del nen, vídeos, escalfor, massatges abans de treure'm la llet, un dia vaig provar això de treure-me'n mentre li donava el pit però ho vaig trobar incomodíssim per mi i pel nen (a més el soroll el molestava) i tampoc em va sortir més llet........ Es veu que hi ha gent que li costa més i gent que li costa menys de treure's llet (quina sort!). També diuen que a mesura que ho vas utilitzant, et surt més fàcil i més quantitat. Però el que vull dir és que el fet que no et surti gaire llet amb la maquineta, no vol dir que no en tinguis prou! És que no surt la que tens! (vaja, això és el que penso, perquè ja et dic que a mi em costa molt de treure-me-la però en canvi quan menja el nen de vegades s'ennuega i tot de la quantitat que li surt!).
soclamarga, merci! això del cardo mariano ya ho havia sentit.. ho provaré, perquè poden passar dues coses: o que no faci res, o que em vagi bé (he buscat per internet a la web http://www.e-lactancia.org/ i es inocu, és a dir, no és incompatible amb la lactància ni pot afectar el nadó).... per tant, per provar no perdo res...
també he sentit que va bé menjar llavors de sésam torrades...
i és clar, posar-me moltes vegades el tirallets (a l'emma no la puc posar més, perquè em diu que nanai si no té més gana, i em fa por que rebutgi el pit...)
Jo vaig tenir problemes quan vaig començar a treballar perquè em va passar el mateix. HI havia dies que no treia ni 10ml i abans me'n treia uns 150ml mínim. Vaig començar a prendre de tot, llevadura de cervesa, atmetlles, nous, orxata, beure molta aigua (3l diaris), llet d'atmetlles... en fi tot el que em va dir la llevadora.
Després de tres setmanes així estava a punt de tirar la tovallola i vaig començar a prendre el natalven lactancia que és molt semblant al promil tot i que no vaig notar cap canvi. De cop vaig optar per provar diferents graus de succió i aquesta va ser la solució. El meu problema era que fins ara feia servir un "sacaleches" manual i el ritme que jo feia d'extracció era molt diferent de l'elèctric. Jo no entenia perquè no funcionava si era un d'aquests que llogues que diuen que simula pràcticament a la perfecció la succió del nadó. Finalment vaig veure que havia de fer els 2 minuts d'estimulació i després posarme'l fluix i passats uns 10 minuts li pujo la potència i així aconsegueixo treure entre 190 i 220ml al migdia quan torno de treballar i en Pau no ha mamat des de les 6h.
Aquest sistema m'ha funcionat però t'he de dir que has de mantenir els horaris tots els dies de la setmana, si tots!! dissabtes i diumenges inclosos perquè si falles un cap de setmana (com m'ha passat a mi) la producció es torna a reduir i has de tornar a començar.
Espero que el meu exemple serveixi d'ajuda.
Després de tres setmanes així estava a punt de tirar la tovallola i vaig començar a prendre el natalven lactancia que és molt semblant al promil tot i que no vaig notar cap canvi. De cop vaig optar per provar diferents graus de succió i aquesta va ser la solució. El meu problema era que fins ara feia servir un "sacaleches" manual i el ritme que jo feia d'extracció era molt diferent de l'elèctric. Jo no entenia perquè no funcionava si era un d'aquests que llogues que diuen que simula pràcticament a la perfecció la succió del nadó. Finalment vaig veure que havia de fer els 2 minuts d'estimulació i després posarme'l fluix i passats uns 10 minuts li pujo la potència i així aconsegueixo treure entre 190 i 220ml al migdia quan torno de treballar i en Pau no ha mamat des de les 6h.
Aquest sistema m'ha funcionat però t'he de dir que has de mantenir els horaris tots els dies de la setmana, si tots!! dissabtes i diumenges inclosos perquè si falles un cap de setmana (com m'ha passat a mi) la producció es torna a reduir i has de tornar a començar.
Espero que el meu exemple serveixi d'ajuda.
Parlant amb el nutricionista em va dir que les infusions de fonoll fan que produeixis mes llet.
albajc ha escrit:Parlant amb el nutricionista em va dir que les infusions de fonoll fan que produeixis mes llet.
Això del fonoll ja ho provaré!! 

- alexsilvia
- :: formigueta

- Entrades: 62
- Membre des de: dj. set. 04, 2008 8:59 am
- Ubicació: Barcelona
Hola,
jo estic prenent Promil i et puc dir que em va
de maravella, es el meu segon fill i estic fent LME
quan amb el primer vaig haber de fer lactancia m
mixta, de totes maneres comenta-ho amb el metge.
jo estic prenent Promil i et puc dir que em va
de maravella, es el meu segon fill i estic fent LME
quan amb el primer vaig haber de fer lactancia m
mixta, de totes maneres comenta-ho amb el metge.
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Això del promil és el que et vaig comentar l'altre dia. Està bé veure que funciona! ;)
soclamarga ha escrit:A part de tot aquest rollo, la meva tieta (infermera) em va donar una mostra de PROMIL, que és un complement a base de "Cardo mariano" (Silimarina) que diu que fa augmentar la producció de llet. Són uns sobres, 2 cops al dia. Jo NO ho he provat, però es veu que la representant que li va donar a la meva tieta ho havia provat per curiositat, i es veu que és una passada, que semblava una vaca lletera jeje Suposo que es deu comprar a la farmàcia. Fa temps vaig veure un post d'una noia que en tenia i els venia per aquí el fòrum, no sé si ja els deu haver venut o què.
és cert, nena
(tinc memòria de peix!)
jo ara estic amb el fonoll, però no he notat gran cosa...
(tinc memòria de peix!)
jo ara estic amb el fonoll, però no he notat gran cosa...
marilluna ha escrit:l'unica manera que aumenti la producció de llet és que la nena mami més o bé que mantinguis la producció amb l'extracció, res més!! el guillem té 7 mesos i mig ja menja de tot i a vegades no mama tot el que jo voldria però gràcies al tirallet jo mantinc la meva producció.
Estic d'acord... Aquesta és la única manera de mantenir la producció...
Ánims!!
ojo amb el fonoll!!!!!!! Que segons he vist, en castellà es Hinojo, segons la web e-lactància, es risc 2!!!!! Possible efecte est`rogènic que pot inhibir la producció de llet.
http://e-lactancia.org/
Ai aquests remeis cassolans...
http://e-lactancia.org/
Ai aquests remeis cassolans...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |