GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Bona nit a totes!!
Nivaira...nina...ho sento!! ostres,tant de patiment perquè a sobre quan vingui ho faci amb tot el seu esplendor! maleïda!!! ànims que segur que demà surt el sol!
Tilda!!! Ostres noia quina bona notícia!! a veure si la histero fa que en breu tinguis una panxota...i no de torrons!!!
Mow espero que l'ull torni a la normalitat aviat!!
Luva,no et puc ajudar amb els TO, no n'he fet mai, però jo insistiria per si de cas de cop la ratlleta és més forta!
Pecunia, a veure si és veritat i aquesta infecció d'orina porta notícies meravelloses!!!
Glinda, que bé!! Quina regla més curta!! ara prepara't per una sessió maratoniana!!!
Reines, a veure si alguna comença la ratxa de positius...o és que espereu a Nadal??? VINGA NENES QUE AIXÒ HA DE SER COMENÇAR I NO PARAR!!! AMUNT ELS ÀNIMS!!!!

Nivaira...nina...ho sento!! ostres,tant de patiment perquè a sobre quan vingui ho faci amb tot el seu esplendor! maleïda!!! ànims que segur que demà surt el sol!
Tilda!!! Ostres noia quina bona notícia!! a veure si la histero fa que en breu tinguis una panxota...i no de torrons!!!
Mow espero que l'ull torni a la normalitat aviat!!
Luva,no et puc ajudar amb els TO, no n'he fet mai, però jo insistiria per si de cas de cop la ratlleta és més forta!
Pecunia, a veure si és veritat i aquesta infecció d'orina porta notícies meravelloses!!!
Glinda, que bé!! Quina regla més curta!! ara prepara't per una sessió maratoniana!!!
Reines, a veure si alguna comença la ratxa de positius...o és que espereu a Nadal??? VINGA NENES QUE AIXÒ HA DE SER COMENÇAR I NO PARAR!!! AMUNT ELS ÀNIMS!!!!

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

El post del Jan!!

Luva, tan de bo hagués estat per això!!!! a pel 2011!!!
Violeta, sí bastant curteta, que bé!!! Ara a carregar piles per la Marató!!!! jajajajajaj
Violeta, sí bastant curteta, que bé!!! Ara a carregar piles per la Marató!!!! jajajajajaj
Entro un segon...m'havia oblidat de dir una cosa:
Gràcies Pitisu per la info guapíssima!!! A veure si amb els dies el FF em posa una ratlla contínua...

Gràcies Pitisu per la info guapíssima!!! A veure si amb els dies el FF em posa una ratlla contínua...

La vida amb un somriure és més bonica...

El post del Jan!!

El post del Jan!!

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola guapes!
Bona nit, me'n vaaig de pet al llit. Però abans volia dir-vos que us he llegit a totes però no tinc temps de personalitzar, que ja és molt tard i demà he d'estar en forma pel curs.
Quan torni a Mallorca i a la normalitat actualitzaré el post, vale? Em sap greu tenir-lo tant abandonat.
Nenes que passa aquest més?? No hi ha positius!!On són? Està vist que no puc ser jefa...no és que porti massa sort jo!
Nivaira, ànims i anem de la maneta,ok?
Tilda, m'alegro que la hostero hagi anat bé.
Per totes les altres una gran abraçada, i ànims a les que estigueu desesperant!
Bona nit, me'n vaaig de pet al llit. Però abans volia dir-vos que us he llegit a totes però no tinc temps de personalitzar, que ja és molt tard i demà he d'estar en forma pel curs.
Quan torni a Mallorca i a la normalitat actualitzaré el post, vale? Em sap greu tenir-lo tant abandonat.
Nenes que passa aquest més?? No hi ha positius!!On són? Està vist que no puc ser jefa...no és que porti massa sort jo!
Nivaira, ànims i anem de la maneta,ok?
Tilda, m'alegro que la hostero hagi anat bé.
Per totes les altres una gran abraçada, i ànims a les que estigueu desesperant!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bon dia wapes..
us he llegit a totes, totes..
jo fa 2 dies que no en tinc un de dia de mer_da, sinó 2... una cosa darrera l'altra...
Nosaltres però, molt bé a aguantant el tiron..
després entro amb calma que marxo a comprar..
Petons
us he llegit a totes, totes..
jo fa 2 dies que no en tinc un de dia de mer_da, sinó 2... una cosa darrera l'altra...
Nosaltres però, molt bé a aguantant el tiron..
després entro amb calma que marxo a comprar..
Petons
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bon dia ninetes!
Gràcies VIOLETA pels ànims i gràcies PECÚNIA per l'aclariment. Tinc una regla d'aquelles que fan història.
BOMBOLLETA, anem de la mà i del mes que ve no passa d'acord? hehe
Petons a toteeees
Gràcies VIOLETA pels ànims i gràcies PECÚNIA per l'aclariment. Tinc una regla d'aquelles que fan història.
BOMBOLLETA, anem de la mà i del mes que ve no passa d'acord? hehe
Petons a toteeees
Bon dia grafiqueres!!!
Pecunia! em sap greu això de la infecció d'orina...tens raó que el suc dels nadius o els nadius secs (com si fòssin prunes) van molt bé per això, però sino et passa millor ves a la farmàcia o al metge eh?? I bé, si ha de ser simptoma de + benvinguda sigui! tot i el mal que fa! jo només n'he tingut una vegada però me'n recordo prou bé eh?
Luva guapa, si la ratlleta et surt més fluixeta vol dir que ja has ovulat...potser el dia abans o un parell abans que et fèssi el TO...
si vau fer deures aquells dies tens moltes possibilitats!!
Tilda! a veure si amb la histerio els
avancen ràpidament i s'enamoren del teu ovulet!! tan de bo!!
Glinda! disfruta molt de la teva sexy week!!!
Nivaira sento l'arribada de la warry...ànims!
MOf guapa, t'entenc, si penses que t'ha d'anar bé desconnectar no ho dubtis, aquí serem sempre que vulguis!
Violeta!!
MOw guapi! que passis un molt bon cap de setmana!!! que fa l'ullet???
Mara!!
Rela guapa! que t'ha passat??? t'envio un superpetó!
Bombolla jefa!!! que tu no portes mala sort eh??? que som nosaltres que no estem fines!!!
que vagi molt rebé el curs!!!
Em sembla qeu faré sessió de buenorros per animar-nos una mica...

Pecunia! em sap greu això de la infecció d'orina...tens raó que el suc dels nadius o els nadius secs (com si fòssin prunes) van molt bé per això, però sino et passa millor ves a la farmàcia o al metge eh?? I bé, si ha de ser simptoma de + benvinguda sigui! tot i el mal que fa! jo només n'he tingut una vegada però me'n recordo prou bé eh?
Luva guapa, si la ratlleta et surt més fluixeta vol dir que ja has ovulat...potser el dia abans o un parell abans que et fèssi el TO...
si vau fer deures aquells dies tens moltes possibilitats!!Tilda! a veure si amb la histerio els
avancen ràpidament i s'enamoren del teu ovulet!! tan de bo!! Glinda! disfruta molt de la teva sexy week!!!
Nivaira sento l'arribada de la warry...ànims!
MOf guapa, t'entenc, si penses que t'ha d'anar bé desconnectar no ho dubtis, aquí serem sempre que vulguis!
Violeta!!
MOw guapi! que passis un molt bon cap de setmana!!! que fa l'ullet???
Mara!!
Rela guapa! que t'ha passat??? t'envio un superpetó!
Bombolla jefa!!! que tu no portes mala sort eh??? que som nosaltres que no estem fines!!!
que vagi molt rebé el curs!!!Em sembla qeu faré sessió de buenorros per animar-nos una mica...

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Bon dia guapes!
Pecunia, perquè no deixes que l'FF et marqui l'ovulació? Jo crec que ho farà un o 2 dies mes tard del que tu has marcat... el test d'ovulació dóna + de 24 a 48 hores abans d'ovular, mira l'explicació que li donc a la luva.
Luva, guapa, jo no vaig veure mai un TO sense 2 ratlletes, tot el cicle tenia 2 ratlletes, la diferència és la intensitat de la 2na ratlleta. Sí, el dia que tens el pic és el dia que contes el TO com a positiu. En l'FF hi ha un lloc als test que diu: Monitor i pots posar la intensitat, low, high i peak. Jo és el que feia servir amb els TO de ratlleta, perquè crec que és on s'ha de posar. Amb aquesta info l'FF s'ajuda per marcar l'ovulació. I recordeu que l'FF l'ajuda molt que li poseu el flux cervical!
Rela, ànims
Bombolla, ja remuntarà, ja ho veuràs!
Nivaira...
Petons a totes grafiqueres
Pecunia, perquè no deixes que l'FF et marqui l'ovulació? Jo crec que ho farà un o 2 dies mes tard del que tu has marcat... el test d'ovulació dóna + de 24 a 48 hores abans d'ovular, mira l'explicació que li donc a la luva.
Luva, guapa, jo no vaig veure mai un TO sense 2 ratlletes, tot el cicle tenia 2 ratlletes, la diferència és la intensitat de la 2na ratlleta. Sí, el dia que tens el pic és el dia que contes el TO com a positiu. En l'FF hi ha un lloc als test que diu: Monitor i pots posar la intensitat, low, high i peak. Jo és el que feia servir amb els TO de ratlleta, perquè crec que és on s'ha de posar. Amb aquesta info l'FF s'ajuda per marcar l'ovulació. I recordeu que l'FF l'ajuda molt que li poseu el flux cervical!
Rela, ànims
Nivaira...
Bon dia grafiqueres!!!
Rela reina,què passa? segur que no hi ha res que no tingui solució!! t'envio el fantàstic solet que brilla avui al pirineu, segur que et dóna energia! ànims!!
Eve, a veure si la sessió de buenorros fa que comencin els positius, AIXÒ NO ES POT PERMITIR!!!
Bombolla no pateixis!! Segur que quan puguis actualitzar tens alguna sorpresa, OI NOIES??
A mi avui la FF m'ha canviat la data d'ovulació...
i no ho entenc, l'altre cop quan em vaig quedar del Jan també m'ho va fer, i al finalno sabia quan haviaovulat...això vol dir més dies de desesperooo??? NOOOOOOO!!!!!!!!
Rela reina,què passa? segur que no hi ha res que no tingui solució!! t'envio el fantàstic solet que brilla avui al pirineu, segur que et dóna energia! ànims!!
Eve, a veure si la sessió de buenorros fa que comencin els positius, AIXÒ NO ES POT PERMITIR!!!
Bombolla no pateixis!! Segur que quan puguis actualitzar tens alguna sorpresa, OI NOIES??
A mi avui la FF m'ha canviat la data d'ovulació...
i no ho entenc, l'altre cop quan em vaig quedar del Jan també m'ho va fer, i al finalno sabia quan haviaovulat...això vol dir més dies de desesperooo??? NOOOOOOO!!!!!!!!La vida amb un somriure és més bonica...

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Què et passa Rela???
Noies, jo començo una nova gràfica amb ganes que arribi la sexy week!
Noies, jo començo una nova gràfica amb ganes que arribi la sexy week!
Hola wapes!!
bé.. és una d'aquelles èpoques en la que van passant tot de coses petites, no molt greus, però que toquen els qllns i una darrera l'altra?? doncs així..
encara no ha sortit el "lladre" que va agafar els 170€ de la meva classe, les finques que porten la comunitat m'han passat un rebut de 400€ perqu`e diuen que dec 6 mesos.. ahir com una mona vaig anar a les finques amb tots els rebuts evidentment pagats i a sobre el molt mamon em dia que ja ho comprovaria.. un maleducat i mal professional.. i em fa ràbia haver d'anar pel món enfadant-me i dient-li a la gent que és una impresentable.. truco a adeslas a demanar una info i em diuen que només ho puc fer en persona a una oficina, hi vaig ahir i em diuen que no em poden donar la info.. però a veure.. a mi m0exigeixen molt a la feina, i.. la gent treballa amb el cul o què passa..
ai.. en fi.. ja veieu que no són coses greus.. suposo que s'agruja la mala llet amb la warry, clar..
pel tema warryl estic perfectament, tot arribarà... 
bé.. és una d'aquelles èpoques en la que van passant tot de coses petites, no molt greus, però que toquen els qllns i una darrera l'altra?? doncs així..
encara no ha sortit el "lladre" que va agafar els 170€ de la meva classe, les finques que porten la comunitat m'han passat un rebut de 400€ perqu`e diuen que dec 6 mesos.. ahir com una mona vaig anar a les finques amb tots els rebuts evidentment pagats i a sobre el molt mamon em dia que ja ho comprovaria.. un maleducat i mal professional.. i em fa ràbia haver d'anar pel món enfadant-me i dient-li a la gent que és una impresentable.. truco a adeslas a demanar una info i em diuen que només ho puc fer en persona a una oficina, hi vaig ahir i em diuen que no em poden donar la info.. però a veure.. a mi m0exigeixen molt a la feina, i.. la gent treballa amb el cul o què passa..
ai.. en fi.. ja veieu que no són coses greus.. suposo que s'agruja la mala llet amb la warry, clar..
pel tema warryl estic perfectament, tot arribarà... 
smile! ;)
Violeta! estoy en ello!! després penjo sessió de buenorros que molt em temo els necessitem desesperadament!!
va noies molts ànims a totes!!
rela guapi! t'entenc perfectament! jo tinc un banc que és impresentable total...teniem 2 llibretes i n'he anulat una i vaig anar-hi expressament a demanar que es miressin amb lupa que tots els rebuts que m'arrivaben en aquell compte ara arribés al nou...un nano superjove i molt "professional" em va dir que allò ja ho feia l'ordinador directament, amb un aire de superioritat que no vegis...resultat?? : l'aigua li han cobrat a ma mare (jo també figuro al seu compte), la fecsa i una targeta de crèdit m'han dit que els han retornat les factures perquè encara els sortia l'antic número de compte...preciós, genial! ahir vaig anar al banc i vaig agafar al nano per banda i li vaig dirq ue treballaven de pena i em vaig quedar tan ample (jo també crec que és la warry Rela!
), em va dir que li sabia greu etc...però jo li vaig contestar que havia anat ja 4 cops a dir-los els problemes que anava tenint amb els rebuts i evidentment es van fer càrrec dels interessos només faltaria!. Tens tota la raó Rela! a nosaltres ens exigeixen a la feina i després veus que hi ha gent que s'ho passa tot pel forro, són uns estirats i a més a més la caguen! som un país de pandereta!!
T'envio molts ànims eh??
Bruna!!

va noies molts ànims a totes!!
rela guapi! t'entenc perfectament! jo tinc un banc que és impresentable total...teniem 2 llibretes i n'he anulat una i vaig anar-hi expressament a demanar que es miressin amb lupa que tots els rebuts que m'arrivaben en aquell compte ara arribés al nou...un nano superjove i molt "professional" em va dir que allò ja ho feia l'ordinador directament, amb un aire de superioritat que no vegis...resultat?? : l'aigua li han cobrat a ma mare (jo també figuro al seu compte), la fecsa i una targeta de crèdit m'han dit que els han retornat les factures perquè encara els sortia l'antic número de compte...preciós, genial! ahir vaig anar al banc i vaig agafar al nano per banda i li vaig dirq ue treballaven de pena i em vaig quedar tan ample (jo també crec que és la warry Rela!
), em va dir que li sabia greu etc...però jo li vaig contestar que havia anat ja 4 cops a dir-los els problemes que anava tenint amb els rebuts i evidentment es van fer càrrec dels interessos només faltaria!. Tens tota la raó Rela! a nosaltres ens exigeixen a la feina i després veus que hi ha gent que s'ho passa tot pel forro, són uns estirats i a més a més la caguen! som un país de pandereta!!T'envio molts ànims eh??
Bruna!!

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Ànims Rela!!! Després de dies xungos, venen dies bons!!!
uaa.. la veritat és que ahir estava tan tensa a l anit que al treure'm el jersei per posar-me el pijama em vaig fer una contacturaa!!!!!!
després li deia al relo.. carinyu.. vull alcohol!! jajaj ems vem pimplar una ampolla de vi..
després li deia al relo.. carinyu.. vull alcohol!! jajaj ems vem pimplar una ampolla de vi..

smile! ;)
brunadenit ha escrit:Bon dia guapes!
Rela, ànims
Nivaira...![]()
Hola Brunadenit, de fet ho he posat avui la ovulació, pq havia pensat esperar uns dies, però com no em marcava, al final no he tingut més paciència i ho he canviat jo... Ara ho he tornat a eliminar i m'espero uns dies a veure si m'ho marca ell q em faria ilu...
Eve Doncs avui ja estic millor, però és q ahir em vaig espantar una mica pq quan m'aixugava tacava el papaer de wc una mica rosat i em vaig espantar. Quan vaig arribar a casa em vaig pendre aq pastilla de nabius, i avui estic millor.
Rela Ànims guapa, a vegades s'ajunten un munt de coses i ho veus tot negre, però sempre acaba sortint el
de nou!Nivaira Ho sento guapeta, a pel regla de reis...

Relaaaaaaaaaaaaaa!!! eso eso dándole al drinking!!!!
jo avui vaig a comprar una bona ampolleta de cava per demà dinar ummmmm!!!
Pecunia! me n'alegro que ja et trobis millor!! els nabius van mooolt bé!!!
mirant la teva gràfica jo diria que vas ovular segurament el 17 perquè llavors e scomença a enfilar, ara però encara només tens aquesta darrera tempe més alta que la mitjana d'aquí dos dies si la tempe segueix així d'alteta el FF ja et marcarà l'ovulació que també fa gràcai! ho hi tant!! 
jo avui vaig a comprar una bona ampolleta de cava per demà dinar ummmmm!!!Pecunia! me n'alegro que ja et trobis millor!! els nabius van mooolt bé!!!
mirant la teva gràfica jo diria que vas ovular segurament el 17 perquè llavors e scomença a enfilar, ara però encara només tens aquesta darrera tempe més alta que la mitjana d'aquí dos dies si la tempe segueix així d'alteta el FF ja et marcarà l'ovulació que també fa gràcai! ho hi tant!! http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Nivaira No volia dir la regla de reis, sino el regalet de reis... m'ha trait el subconscient...
Eve Jo el TO em va soritr posotiu el 17, o sigui q ja deu ser això
Ei nenes, jo demà venen unes amigues a dinar, i tinc unes ganes de fer unes copetes de vi!!!!
Apa siau!
Eve Jo el TO em va soritr posotiu el 17, o sigui q ja deu ser això
Ei nenes, jo demà venen unes amigues a dinar, i tinc unes ganes de fer unes copetes de vi!!!!
Apa siau!
Per cert, Bombolla, quan tinguis un moment, ja em pots posar a la zona desespero

Sessió saturday night de buenorros!!!!!! a veure si pujen aquestes tempes!!!

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
hahaha Pecúnia, ja t'he entès, no pateixis!
Així que esteu emborratxant-vos eh :)
Així que esteu emborratxant-vos eh :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |