Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
Txem
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 6:34 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Contacta:

Re: Cotxets

EntradaAutor: Txem » dj. nov. 25, 2010 7:54 am

txikismongetona ha escrit:Noies, natres tenim decidit ja que ens quedarem el Matrix Ryder de Jane e color vermell!Ens encanta aq cotxet i a més és bastant altet i molt estable!
Algú que el tingui em pot dir que tal li va???

Un petonet a les panxulines!!!!

Es el que hem comprat nosaltres però no ho hem estrenat, tinc varies amigues que el tenen i van força còmodes i contentes.
Imatge

Imatge
xinxeta
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dj. nov. 25, 2010 12:59 pm

Rous ha escrit:hola noies! alguna de vosaltres té el Vintage de Casualplay i me'n pot dir alguna cosa? és el que ens agrada més de tots els que hem vist fins ara, però no conec ningú que el tingui!

merci!!

Jo el tinc, en color lila i jo estic contenta. Esteticament es el que més m'agradava i es comode de portar. Que vols saber exactament??
Imatge

Imatge
Rousi
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dv. nov. 26, 2010 9:24 am

xinxeta ha escrit:
Rous ha escrit:hola noies! alguna de vosaltres té el Vintage de Casualplay i me'n pot dir alguna cosa? és el que ens agrada més de tots els que hem vist fins ara, però no conec ningú que el tingui!

merci!!

Jo el tinc, en color lila i jo estic contenta. Esteticament es el que més m'agradava i es comode de portar. Que vols saber exactament??

Aquest també és el que ens agrada a nosaltres!!!! Xinxeta, es plega petit?
ImatgeImatge
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dv. nov. 26, 2010 10:53 am

Rousi ha escrit:
xinxeta ha escrit:

merci!!

Aquest també és el que ens agrada a nosaltres!!!! Xinxeta, es plega petit?

La veritat és que no, plegat ocupa bastant espai. Quan portes el prima encara queda petit plegat pq al posar el prima al cotxe plegues només el txasis, que plega quadrat, però al portar la cadireta ocupa bastant espai. Tot depèn del cotxe que tinguis, nosaltres tenim un gran i no hi ha problema, però al petit, un 206, no ens hi cap. Només el txasis encara el podiem posar, però ara amb cadireta impossible.

Però els meus veins el tenen i tenen un ibiza i el fiquen.
Imatge

Imatge
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dv. nov. 26, 2010 11:07 am

jo també tinc un ibiza! bé, ho probarem el dia que anem a la botiga a decidir...
Moltíssimes gràcies!
ImatgeImatge
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dv. nov. 26, 2010 11:09 am

Rousi ha escrit:jo també tinc un ibiza! bé, ho probarem el dia que anem a la botiga a decidir...
Moltíssimes gràcies!

De res! es questió de provar-ho, a mi m'agrada molt però reconec que ocupa bastant espai, però es que l'estetica m'encanta!
Imatge

Imatge
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » ds. des. 11, 2010 11:46 am

Este es el mío de Prenatal
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
DENÍS
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » ds. des. 11, 2010 4:19 pm

[/quote]

La veritat és que no, plegat ocupa bastant espai. Quan portes el prima encara queda petit plegat pq al posar el prima al cotxe plegues només el txasis, que plega quadrat, però al portar la cadireta ocupa bastant espai. Tot depèn del cotxe que tinguis, nosaltres tenim un gran i no hi ha problema, però al petit, un 206, no ens hi cap. Només el txasis encara el podiem posar, però ara amb cadireta impossible.

Però els meus veins el tenen i tenen un ibiza i el fiquen.[/quote]

A si??? no hi cap quan va en cadireta???
A mi m'agrada aquest el casualplay vintage3 duo... i tenim un cotxe petit... un 306.. si dius que no hi cap ja puc començar a mirar un altre model.... però em va semblar el més petit a mi...
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » ds. des. 11, 2010 10:24 pm

És molt complicat escollir cotxet n? el meu marit està enamorat dels cotxets amb tres rodes,xq diu k aixi sortira a correr amb el peke... xro que hi penseu???van bé els de tres rodes?
Imatge

Imatge
xinxeta

EntradaAutor: xinxeta » dg. des. 12, 2010 10:34 am

setneuf ha escrit:

Però els meus veins el tenen i tenen un ibiza i el fiquen.[/quote]

A si??? no hi cap quan va en cadireta???
A mi m'agrada aquest el casualplay vintage3 duo... i tenim un cotxe petit... un 306.. si dius que no hi cap ja puc començar a mirar un altre model.... però em va semblar el més petit a mi...[/quote]

Doncs no ho he provat al 206 directament, però ja et dic que quan posàvem només el txasis al maleter ja ens costava i segons com haviem de treure una roda, però ara amb la cadireta ocupa molt més espai, sobretot d'altura i clar amb la safata del maleter no crec que pugui tancar-lo.

Igualment si us agrada és questió d'anar a una botiga i normalment el deixen portar per provar-ho al maleter.

Una amiga l'altre dia em va dir que té el jané rider i que està encantada, que és molt lleuger i manejable!
Imatge

Imatge
enjoy
Entrades: 403
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:20 am

EntradaAutor: enjoy » dg. des. 12, 2010 11:05 am

Hola noies,

sóc una futura mami del mes de juny i, encara que ens queda molt encara, ahir vam satisfer la nostra curiositat mirant cotxets. Jo estava enamorada de l'Stokke, però veient el preu i les prestacions que té, no ens ha convençut. I el que realment ens ha agradat molt és el Rider de la Jané.

En arribar a casa he estat buscant comentaris i us he trobat a vosaltres, i encara en surto més convençuda!
Encara no el comprarem, però sí que volem començar a tenir clar què és el que més ens agrada!

Gràcies!
Imatge
enjoy

EntradaAutor: enjoy » dg. des. 12, 2010 11:09 am

Per cert, he llegit que alguna de vosaltres (no recordo qui, ho sento) comentava que a La Roca hi ha la fàbrica i outlets de la jané. On és exactament? Ho tinc a la vora i ho podríem anar a mirar!

gràcies.
Imatge
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dg. des. 12, 2010 3:56 pm

Hola enjoy, nosaltre hem comprat el matrix cross reverse de la jané, i es una passada, plegat ocupa poc i es molt manejable.
Jo només conec l'oulet de la Jané que està a sant joan les fonts (la garrotxa)nosaltres el varem comprar allà i ens hem estalbiat 100 euros en vista de les botigues.
Si vols que t'expliqui com arrivar-hi digam-ho. Allà tenen moltes coses i quasi tot es de la Jané.
Hi ha molta gent que porta el rider, però com que plegat queda quadrat i ocupa mes espai al maleter del cotxe ens varem decantar pel Cros reverse.
Et penjo la foto del que tenim nosaltres i que esperem estrenar d'aquí un mes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
XANAPITUFINATRINITY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 22, 2010 3:18 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Contacta:

EntradaAutor: XANAPITUFINATRINITY » dg. des. 12, 2010 5:52 pm

Hola,
Nosaltres encara estem mirant , de moment el que més ens agrada es el Twin Two Jane Gemelar, ja veurem, esperem agafar-ho abans de nadal xxo.0.o
Imatge
enjoy

EntradaAutor: enjoy » dg. des. 12, 2010 7:20 pm

Hola Sivi,

merci per la info; he pres nota de la botga ROS-FER amb l'adreça rellegint el fil, perfecte. Suposo que ens hi podrem escapar, com és tant d'hora tenim marge de temps!

El cross també l'hem mirat, però de disseny ens convenç mçes el rider, el veiem més modernet, i com que al cotxe ens hi cap bé, doncs suposo que ens decantarem per aquest! (ara hem de mirar que capiga a l'ascensor, també!)
Imatge
petitona79
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dl. des. 20, 2010 7:21 pm

EntradaAutor: petitona79 » dl. gen. 03, 2011 10:13 am

Hola noies, doncs jo encara vaig amb més temps ja que l´esperem per Juliol, havíem pensat en el bugaboo bee n´heu sentit a parlar, encara no hem sortit a mirar però tothom diu que és força pràctic i plegat ocupa ben poquet.
petitona
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. gen. 03, 2011 10:26 am

És lleuger, ocupa res plegat i dels més manejables!! Però a mi personalment no m'agrada per bebés molt petits, penso que un cuco es el millor i amb aquest cotxet no tens l'opció.. Bueno el sac niu però el veig cuco no?? En fi a mi m'agrada el cross reverse que heu possat adalt i el bugaboo camaleon!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
petitona79
Entrades: 77
Membre des de: dl. des. 20, 2010 7:21 pm

EntradaAutor: petitona79 » ds. gen. 08, 2011 9:17 am

Bon dia noies, hem estat mirant alguna coseta més ja que això de no tenir cuco el bugaboo bee no m´acaba d´agradar una altre opció es inglesina avio, n´heu sentit a parlar o teniu alguna referència??
petitona
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » ds. gen. 08, 2011 4:21 pm

Hola noies,

Jo tinc el bugaboo camaleon i la veritat es que estic super contenta!!! El cuco es super gran i el meu fill estaba super cómode.... Ara la cadireta de gran tambe em va super bé!

Us el recomano!
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » ds. gen. 08, 2011 5:21 pm

Hola!
Nosaltres estem mirant cotxets i estavem entre el Loola up i el Streety de Bebe Confort, però l'altre dia ens van ensenyar el Vintage 3 de Casualplay i ens va agradar moltissim, perquè és el model que té cuco i porta nadons convertible. L'única pega és que es plega en llibre i ocupa bastant més espai... de totes maneres, m'han comentat que el cuco no queda del tot pla, algú que el tingui m'ho pot confirmar?
Merci!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::