mètode estivill

Els hàbits de dormir.
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: mètode estivill

EntradaAutor: llumer » dl. des. 13, 2010 10:08 pm

Raquel, jo ja t'ho he dit, al nostre post i per privi... jo el vaig fer amb la Queralt i ara no me'l plantejo. Abans era pro-estivill. Ara no. Pero tot i aixo... penso que l'estas aplicant correctament. Fent servir el teu instint (que es el mes important). Acompanyant a la teva filla quan tu creus, encara que no sigui el temps que toqui segons l'estivill...
crec que ho estas aplicant amb llogica, pero... sento dir-te que crec que aconseguiras que s'adormi sola, pero no canviaras que es desperti moltes vegades... (també t'ho he comentat ja).
Ho fa perque TOCA. I cada nen té un bioritme diferent, i t'ha tocat una nena que les seves fases de son fan que es desperti... com la meva!!!!!!!!!
Pero, cada vegada que es desperti... sera capaç d'adormir-se mes rapid i placidament!
Petonets, i anims!!! (jo estic igual...cada 3 hores de rellotge!!!!)
mirada
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 9:09 pm

EntradaAutor: mirada » dl. des. 13, 2010 10:12 pm

hola raquel79, no m'allargaré massa perquè em repetiria del que han dit moltes companyes, sobre el fet que la teva filla necessita saber que hi ets i per això et reclama a les nits. però dius que molta gent et diu que els seus bebes dormen toooota la nit, i jo discrepo, amb els pocs mesos que té la teva filla. és normalíssim que es desperti a les nits, de fet no ens ho hauriem de plantejar que hi hagi cap problema. la meva,a tall d'exemple, té 8 mesos i mig,només ha dormit dues nits seguides en aquests 8 mesos. s'acostuma a despertar dos cops però a vegades són 4 cops, a vegades 8, i avui, per exemple, ja s'ha despertat dues vegades en una hora plorant, i tot just comença la nit. I no em plantejo que tingui cap problema. Plora, doncs hi vaig, la calmo, i si cal, l'agafo sense manies. La meva petita passa i passarà per moltes etapes, pel que estic veient. en sec tenim dues setmanes de pau, en sec passa 2 nits que es deperta mil cops..i quan li surtin les dents vés a saber si passarà o no males nits!
No sé, entenc que és dur quan treballes, però crec que l'Emma és molt petita per voler que tingui els patrons de son tant normalitzats.... jo pel que veig amb la meva,a mesura que passen els mesos, les nits són més tranquil.les, sense mètodes ni res. Crec que encara que sigui dur, mirar-te les nits de l'emma com una cosa "normal" i no com un "problema" et pot ajudar a no desesperar-te....
espero haver-te ajudat. i no et creguis tothom que et diu que els seus bebès dormen sempre...alguns segur que ho fan, però tants.. no sé...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. des. 13, 2010 10:52 pm

Neuetes i Artemis, moltes gràcies!!!

Raquel, molts ànims amb la son, la feina, el cansament... :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dt. des. 14, 2010 8:19 am

Ànims Raquel.
nosaltres anem canviant per dies. Des de divendres ens costa molt dormir en Pau, quan en 20 minuts ja estava i ara triguem una hora. De fet aquesta nit hem trigat una hora a dormir i després s'ha despertat a les 3 (ha durat molt!!) i després d'una hora d'estar amb ell cantar-li i anar sortint i entrant de l'habitació ha tornat a dormir fins a les 6.30 que l'he despertat per menjar (perquè vaig a treballar a les 7.30). Encara estic prou contenta perquè normalment ens aixequem com 6 o 8 cops i aquesta nit amb un n'hi hagut prou.
Molta paciència que cada dia poden anar millorant. Per cert en Pau té 6 mesos i des dels 5 va fent canvis.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. des. 14, 2010 8:42 am

bon dia, noies...
avui l'emma m'ha regalat una nit meravellosa: només un despertar!!! Li hem donat el xumet i un petonet i s'ha quedat clapada... li va costar una miqueta dormir-se, però vam anar entrant, fent-li mimitos, i en una estona es va dormir zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
no sé si és flor d'estiu, però de totes formes hem gaudit d'aquesta nit tranquila. La nena està contenta i no té aquells ullets vermells que li queden quan s'ha despertat tantes vegades... estem molt i molt contents!
en fi, com deia la pitita, molta molta molta paciència i molt d'amor :love:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dt. des. 14, 2010 8:44 am

i per no deixar-me a ningú, moltes gràcies a totes per les vostres opinions, tant les que m'animeu com les que no, ja que el més important, és que parleu amb molt de respecte! :ok:
pitita
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dt. des. 14, 2010 11:26 am

Quina il.lusió el teu missatge!! Mira, sembla que m'hagi passat a mi... neujor:-)

Moltes felicitats, Raquel!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Emma, ets una campiona!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dt. des. 14, 2010 11:56 am

ai, pitita, a veure si comença a anar bé la cosa i l'emma dorm...
no ho vull dir massa fort, perquè sempre que sembla que hi ha una nit bona en venen moltes de dolentes.... jejejeje...
pitita

EntradaAutor: pitita » dt. des. 14, 2010 12:14 pm

Ja t'entenc ja... Jo també deia les coses amb la boca petita... Em feia por que cada vegada que explicava un "èxit", llavors fèiem dos passes enrere...
Però no pateixis, Raquel, segur que mica en mica l'Emma continuarà millorant amb la son. Potser tindreu algun dia una mica més fluixet, però bé... són nens, oi?!?! :-)(-:
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dt. des. 14, 2010 1:54 pm

això espero! i tant que són nens!!! ostres, i jo ja signaria corrent per que totes les nits fossin com aquesta... jejejeje... el problema és quan t'acostumes i tornes a enrera, no? però bé, de fet l'aprenentatge és un procediment així: un pas endavant, dos enrera...

aish! pitita, merci per fer aquest seguiment que estàs fent de les nostres nits... de veritat que em sento molt acompanyada!!!
pitita

EntradaAutor: pitita » dt. des. 14, 2010 2:48 pm

Raquel, segur que aquesta nit va fins i tot millor...!!!

el problema és quan t'acostumes i tornes a enrera, no? però bé, de fet l'aprenentatge és un procediment així: un pas endavant, dos enrera...

També volia comentar-te una coseta (d'aquelles que, com et deia abans, no solem explicar... xx:-D ).
Quan ja teníem tot el procés après, potser al cap d'un anyet, el nen va passar una setmaneta de grip, i el portàvem al nostre llit perquè pogués descansar (per allò que deiem del "seny" o "l'instint"), doncs després es va començar a acostumar i et cridava cada nit perquè l'anessis a buscar... Llavors vam tornar a passar uns dies una mica dolentots i vam haver de tornar a llegir-nos el llibre i aplicar el mètode de nou; però llavors, tot sigui dit, només ens va costar un parell de nits... :ok:

aish! pitita, merci per fer aquest seguiment que estàs fent de les nostres nits... de veritat que em sento molt acompanyada!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Per això estem!!! No és fàcil sentir-te recolzada quan fas servir el ME i per això estic contenta que a tu et funcioni tan aviat i estiguis tan animada!!
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. des. 15, 2010 9:13 am

Bon dia!!! ostres, com canvia la vida quan comences a descansar les nits... xx:-D xx:-D
Ho dic amb la boca mooooolt petita, però crec que poc a poc anem avançat, i cada nit és una mica millor que l'anterior... a l'emma li va costar menys dormir-se soleta, va plorar una miqueta, però molt poc, i a estonetes... i ha clapat fins la 01:00. S'ha despertat i he anat per donar-li el xumet, i desprès una miqueta d'¡aigua, i en uns 15 minuts, s'ha tornat a dormir soleta... fins les 08:00 que l'he despertat que mamar, abans de marxar jo a treballar... la veritat és que no m'ho puc creure... serà que estem millorant???? zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. des. 15, 2010 9:15 am

pitita ha escrit:També volia comentar-te una coseta (d'aquelles que, com et deia abans, no solem explicar... xx:-D ).
Quan ja teníem tot el procés après, potser al cap d'un anyet, el nen va passar una setmaneta de grip, i el portàvem al nostre llit perquè pogués descansar (per allò que deiem del "seny" o "l'instint"), doncs després es va començar a acostumar i et cridava cada nit perquè l'anessis a buscar... Llavors vam tornar a passar uns dies una mica dolentots i vam haver de tornar a llegir-nos el llibre i aplicar el mètode de nou; però llavors, tot sigui dit, només ens va costar un parell de nits... :ok:

confesiones, jejejeje.... és super normal que passés això... però motl bé si vas conseguir ensortirte, no? :ok:
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dc. des. 15, 2010 9:27 am

Bon dia a totes.

Qué Raquel, com hem passat avui la nit?? Pensa que petits passets fan una bona passejada.

Per cert, amb el nano també ens va passar que, quan estava malaltonet i el tenia amb mi al llit, després costava un parellde dies tornar als "bons habits".

I una altra cosa: nosaltres vam aplicar el ME a començaments de desembre. Per Nadal ja anava tot molt bé, però amb les festes, les families, que és l'únic menut de tota la familia, la cosa es va descontrolar pq agafava molt estrés de dia i ho treia tot a la nit, així que si et passa, no et preocupis, la feina feta ara és bona feina tot i que després es pugui "desmanegar" una mica, ja que cada vegada les passetes enrera son menys freqüents i més curtes les durades.

Tonets guapa (per les dues)
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. des. 15, 2010 9:59 am

hola, nessy, doncs la nit millor... això que dius dels petits passets m'ha animat moltíssim...
prenc nota del que em dius dels nadals... per no desesperar-me, jejeje... seguirem en tot lo que poguem el mètode estivill... estic molt encaparrada en seguir-lo el més possible, ni que siguin festes... fins que no vegi que l'emma ha agafat el ritme... :ok:
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. des. 15, 2010 10:39 am

per cert, nessy, felicitats pel teu liam!!! :-()) :-()) :-())
pitita

EntradaAutor: pitita » dc. des. 15, 2010 12:41 pm

Hola Raquel!!

ostres, com canvia la vida quan comences a descansar les nits...

MOLTES FELICITATS!!!!!! >.-<: >.-<:
Que bé, aquestes nits, oi? zz:-)
I l'Emma, noteu que des que dorm millor també està més bé? I vosaltres? Bé,... això ni t'ho demano...!!! neujor:-)

Per Nadal ja anava tot molt bé, però amb les festes, les families, que és l'únic menut de tota la familia, la cosa es va descontrolar

Tota la raó!! Són dies que si dormiu fora de casa o aneu amb horaris una mica rarets, potser se us "desmadra" una mica. Però no us amoïneu! És normal! El què et diria és que t'agafis un parell de dies "de calma" abans de començar a treballar de nou. Més que res, perquè segurament amb un parell de dies tornarà a saber que estem a casa i que això continua així...

la veritat és que no m'ho puc creure... serà que estem millorant????

Oi tant, que esteu millorant!!!!! :p-) :p-)

* t'envio un mp...
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. des. 15, 2010 1:20 pm

com sempre, m'apunto els vostres consells, que per mi són super valuosos...
la nena, crec que des de que descansa millor està més riallera, i té una energia... :-)(-: :-)(-: :-)(-:
cosita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 7:27 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: cosita » dc. des. 15, 2010 7:54 pm

pitita ha escrit:Raquel,... "petit triomf"????? NO, NO!!! ÉS UN GRAN TRIOMF!!!!!

Com bé dius, l'Emma mica en mica anirà reduïnt els seus despertars. Això sí, si no deixes de seguir la feina que esteu fent. :ok:

Això sí, volia fer un comentari general: ningú sol explicar les "coses dolentes". És a dir, tinc força amics que sempre ens havien dit que els nens els dormien tota la nit sencera des de pràcticament el primer dia, que mengen la mar de bé, que no peguen, que són molt bons...I a l'hora de la veritat, quan de vegades expliques algun problema que tu tens amb el teu fill, te n'enteres que ELLS també han tingut els mateixos problemes, però que en el seu moment no van explicar-te...

Amb això vull dir-te que, si l'Emma està sana i valenta, no facis cas de les "meravelles" dels altres petits... Tots juguem amb picaresca, de vegades... xxcool

jajaja això que dius és exactament el mateix que em va dir una amiga. la gent només explica les coses bones!!! excepte al SP!!

raquel, estigues tranquila i tingues paciència... jo també em desperto algun cop a la nit quan somnio i tinc 34 "tacos". és normal, és mooooooolt petita i l'única manera que té de fer-se entendre és plorant. a mesura que passi el temps ja diferenciaràs (més o menys) els tipus de plors, gemecs, queixes... per la son, la gana, l'avorriment, les dents, vull coll....
molts ànims!! :ok:
pitita

EntradaAutor: pitita » dj. des. 16, 2010 8:32 am

Raquel, què tal la nit? Com ha anat avui?
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::