GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Eve, mara, tilda, selkie, kerla... no m'oblido de vosaltres i de tan en tan us vaig seguint!!! Molta sort a totes!
Per cert, que la gràfica de la kerla fa moooolt bona pinta! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!!
Bona nit a totes les grafiqueres!!! I molta sort a totes!!!!
Per cert, que la gràfica de la kerla fa moooolt bona pinta! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!!
nivaira ha escrit:Boniques!!!!
Pecúnica, gràcies per les explicacions! Els meus cicle són de 25 dies i la veritat és que noto molt quan ovulo (dolor, pits inflats i granets al front), ho miraré a partir del 7-8 si al final ens decidim a fer-nos TO. Per cert, per la infecció d'orina, la meva gine que també fa homeopatia i naturopatia em va donar un xarop (em sembla que era de nabius i alguna cosa més, però segur que ho sabem a l'herboristeria) que s'havia de barrejar amb un litre d'aigua (i molt de sucre perquè és fastigós) i em va anar de fàbula. També em prenc nabius de diferents formes abans de la warry i fa dos anys que no tinc infeccions ni cistitis ni res!!![]()
benvinguda Aire! Jo tb sóc novatilla amb les gràfiques, però un com comencis, la veritat és q és molt curiós veure com actua el teu cos, una cosa a la q no havia donat mai importància, i indica tantes coses!!! Jo ja t'ajudaré amb el q sàpiga...
Bé doncs, finalment he anat aq tarda al metge d'urgències, pq em feia un mal lo de la infecció... m'ha fet un anàlisi d'orina, i m'ha dit q tenia la bufeta molt inflamada, i per això havia tacat una mica, q no havia d'haver esperat tant, i m'ha donat antibiòtic, li he comentat q estavem buscant i me n'ha donat un q no afecta, és amoxicilina + àcid clavulànic, però llegint el prospecte, diu q millor no pendre'l si estàs en el primer trimestre de gestació pq podria afectar el fetus!!! Uff, només me l'he de pendre 4 dies, però llavors pq el donen si estàs dient q podries estar emabarassada??? Esperem o q no ho estigui, o q si ho estic no afecti, però bé, no es pot controlar tot i passo d'emparanoiar-me per res...
De pas li he preguntat si per un cas en la mostra d'orina no es podia veure si estava embarassada... però m'ha dit q només eren per infecció d'orina... Jo q volia fer-me-la per el morro
Un petonet a totes!!

Nivaira Ostres això q dius del xarop, m'interessa, dius q demanant-ho a la herboristeria ja sabran de què va? Jo ara em prenc unes pastilles de nabis q vaig comprar-me a la farmàcia, una al dia. Però no sé si començar a prendre-m'ho com tu abans de la warry, pq no és q en tingui moltes de infeccions, però quan en tincs ho passo fatal... I a més la infermera m'ha comentat q a vegades dp de tenir relacions és quan es donen, i a mi de fet m'ha passat. No sé per curar-me en salut... Tu quines pastilles et prens?
Noies entro un momentet per dir-vos que el TO d'avui m'ha sortit bastant més marcat, és a dir que no vaig ovular al pont sinó que és possible que estigui a punt de fer-ho. M'en vaig a aprofitar-ho, qui sap si pogués funcionar, sento no personalitzar però us he llegit molt en diagonal. Petonikus!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Hola de nou! moltes gràcies per la benvinguda, la veritat es que llegint-vos m'he alleujat una mica ja que le tema es una miqueta complicat... bueno, he anat a la primera pagina, on fica com fer la grafica pas a pas, doncs hem diu que no tinc autorització per veure el fitxer...
i he entrat a la pagina del fertility i al ser amb angles i les meves nocions son una mica basiques no m'en entero de res!!!!!!!!!!!!! Llavors el que fare es esperar a que em vingui la warry i començar a pendrem la tempe el primer dia oi?? a veure si hi ha sort!!!!!!Em sembla que no he desitjat mai que em vingues, tant com en aquests últims mesos!!!!!!!!!!!!
Gracies wapis per tot!!!!!!!!Petons
i he entrat a la pagina del fertility i al ser amb angles i les meves nocions son una mica basiques no m'en entero de res!!!!!!!!!!!!! Llavors el que fare es esperar a que em vingui la warry i començar a pendrem la tempe el primer dia oi?? a veure si hi ha sort!!!!!!Em sembla que no he desitjat mai que em vingues, tant com en aquests últims mesos!!!!!!!!!!!!Gracies wapis per tot!!!!!!!!Petons
Pecunia ha escrit:Nivaira Ostres això q dius del xarop, m'interessa, dius q demanant-ho a la herboristeria ja sabran de què va? Jo ara em prenc unes pastilles de nabis q vaig comprar-me a la farmàcia, una al dia. Però no sé si començar a prendre-m'ho com tu abans de la warry, pq no és q en tingui moltes de infeccions, però quan en tincs ho passo fatal... I a més la infermera m'ha comentat q a vegades dp de tenir relacions és quan es donen, i a mi de fet m'ha passat. No sé per curar-me en salut... Tu quines pastilles et prens?
Bonica!!! Es que no recordo de què era! Diria que eren nabius però amb algun fruit vermell. Va triomfar totalment! Trucaré a la meva gine a veure si m'ho pot dir!
Hola Aire! A mi també em va passar perquè havia posat contrasenya sense adornar-me. Miro com ho vaig fer i et dic alguna cosa! Petons!!!
Hola a totes, guapes!
Tilda, no t'havia llegit fins avui (merci Mara per estar atenta!) i me'n alegro de cor que la prova fòs tant soportable per a tu i més encara de que en principi tot estigui bé! Segur que els resultats són estupendos i vaja, moltíssima sort ara i tant de bo enganxeu l'ovulet! Diuen que després d'una histero ens tornem molt més fèrtils, que sigui també el teu cas i ens anunciis una panxolina nadalenca!
A totes, un petonàs!
Tilda, no t'havia llegit fins avui (merci Mara per estar atenta!) i me'n alegro de cor que la prova fòs tant soportable per a tu i més encara de que en principi tot estigui bé! Segur que els resultats són estupendos i vaja, moltíssima sort ara i tant de bo enganxeu l'ovulet! Diuen que després d'una histero ens tornem molt més fèrtils, que sigui també el teu cas i ens anunciis una panxolina nadalenca!
A totes, un petonàs!
Mow ha escrit:Hola a totes, guapes!
Tilda, no t'havia llegit fins avui (merci Mara per estar atenta!) i me'n alegro de cor que la prova fòs tant soportable per a tu i més encara de que en principi tot estigui bé! Segur que els resultats són estupendos i vaja, moltíssima sort ara i tant de bo enganxeu l'ovulet! Diuen que després d'una histero ens tornem molt més fèrtils, que sigui també el teu cas i ens anunciis una panxolina nadalenca!![]()
A totes, un petonàs!
Merci Mow!!! Ojalà algun poder superior t'escolti i aquest mes sigui el bo!!! La veritat és que ja començaria a ser hora... Molta sort per tu també i que et toqui la grossa de Nadal!!!! Ja he vist al post de buscadores que esperes la nowarry per aquell dia... Seria el millor premi del món!!!!!!!!!! Aviam si comencem a tenir sort... Algun dia ens ha de tocar no?????????

Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
gloria* ha escrit:Eve, mara, tilda, selkie, kerla... no m'oblido de vosaltres i de tan en tan us vaig seguint!!! Molta sort a totes!![]()
Per cert, que la gràfica de la kerla fa moooolt bona pinta! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!!![]()
![]()
![]()
Merci per anar-nos seguint Gloria!!! Ja veus que comencem a ser veteranes veteranes!!!! Segur que aviat venim amb tu cap als posts d'embarassades, el cert és que estic força positiva!!!!! Com va l'embaràs??? Va creixent aquesta panxeta???????
Tildagràfica:
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
Noies, s'ha acabat la regla i he començat amb l'aranja!!! ecssssss
Hola!
Nivaira si no t' agrada el suc de pomelo a palo seco barreja-ho amb taronja ja veuràs que és més bo! Jo cada di em prenc un suc natural de 1pomelo, 1 taronja i 1 llimona, porto molt de temps fent-ho, no pel pla-eco sinó per la Vitamina C i els enconstipats i he de dir que porto els hiverns molt millor.
Aire ahir no et vaig donar la benvinguda, aquí tens una més amb problemes d' ovulació i sense warry desde l' octubre, m'estic medicant amb ovusitol, a tu t'ho han receptat? Ja veuràs que el SP serà un bon lloc per desfogar-se i els "problemes reglils" seràn més fàcils de portar. Ànims!
Nivaira si no t' agrada el suc de pomelo a palo seco barreja-ho amb taronja ja veuràs que és més bo! Jo cada di em prenc un suc natural de 1pomelo, 1 taronja i 1 llimona, porto molt de temps fent-ho, no pel pla-eco sinó per la Vitamina C i els enconstipats i he de dir que porto els hiverns molt millor.
Aire ahir no et vaig donar la benvinguda, aquí tens una més amb problemes d' ovulació i sense warry desde l' octubre, m'estic medicant amb ovusitol, a tu t'ho han receptat? Ja veuràs que el SP serà un bon lloc per desfogar-se i els "problemes reglils" seràn més fàcils de portar. Ànims!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
Algún día, Tilda! Nosaltres també caurem, potser no l'aviat que en principi ens hauría agradat, o esperavem, però hi haurà ocasió de passar a l'altre bàndol i desitjo que desprès de passar per aquesta prova el teu camí ara sigui més fàcil, reina...T'ho mereixes!
Nosaltres em fet deures quan tocava, crec...la veritat és que aquest mes no he contat dies ni pres la tempe i vaja...si per Nadal no m'hagués baixat la warry...quin millor regal ens podría dur el Cagatió? Per sort sòc molt regular i surto de dubtes aviat, el meu desespero és curt!
Nosaltres em fet deures quan tocava, crec...la veritat és que aquest mes no he contat dies ni pres la tempe i vaja...si per Nadal no m'hagués baixat la warry...quin millor regal ens podría dur el Cagatió? Per sort sòc molt regular i surto de dubtes aviat, el meu desespero és curt!
TXURRIS!!!
que fa uns dies que no estic gaire activa, pero que us llegeixo a totes!!
Tilda!!! que no t'havia dit res de la histero!! jo no se si me'n faran fer un en breu!!! una pregunta.. e la fan directament al ginecòleg o s'ha d'anar a algun laboratori especial??
que fa uns dies que no estic gaire activa, pero que us llegeixo a totes!!
Tilda!!! que no t'havia dit res de la histero!! jo no se si me'n faran fer un en breu!!! una pregunta.. e la fan directament al ginecòleg o s'ha d'anar a algun laboratori especial??
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola nenes meves!!
Com pot ser que no hagi apuntat cap positiu encara??
Us he llegit a totes però no tinc temps de personalitzar. Espero que em perdoneu.
Avui he acabat el curs i demà me'n torno cap a Mallorca. A verue si tot torna a la normalitat, encara que penso que fins que no passin les festes no tornarà la normalitat. La setmana que ve la meva filla fa 2 anys!!! I que ràpid que han passat.
A verue si puc anar mirant les gràfiques i si n'hi ha alguna que faci bona pinta i teniu molts i molts positius.
Molts petonets per totes.
Com pot ser que no hagi apuntat cap positiu encara??
Us he llegit a totes però no tinc temps de personalitzar. Espero que em perdoneu.
Avui he acabat el curs i demà me'n torno cap a Mallorca. A verue si tot torna a la normalitat, encara que penso que fins que no passin les festes no tornarà la normalitat. La setmana que ve la meva filla fa 2 anys!!! I que ràpid que han passat.
A verue si puc anar mirant les gràfiques i si n'hi ha alguna que faci bona pinta i teniu molts i molts positius.
Molts petonets per totes.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Noietes!
Com va per aqui? molts ànims a totes, que cada cop queda més aprop el vostre somni!!
petons!!

Com va per aqui? molts ànims a totes, que cada cop queda més aprop el vostre somni!!
petons!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Hola boniques!!!
El diumenge em va venir la warry
s'ha avançat 4 dies, al principi molta ploranera però després contenta de no patir 4 dies més.
A veure si s'animen els positius que aquest mes sembla que no s'anima!!
Un petonet a totes

El diumenge em va venir la warry
A veure si s'animen els positius que aquest mes sembla que no s'anima!!
Un petonet a totes

Vinga guapis que hem d'animar aquest mes que esl positius es fan esperar i donar-li feina a la jefa Bombolla!! me n'alegroq ue ja hagis acabat el curs i puguis tornar a casa, t'ho mereixes!!!
Tintin sento l'arribada de la warry!
Va guapes, us poso sessió de buenorros!!!
Mow!!

Bona nit!!!
Tintin sento l'arribada de la warry!
Va guapes, us poso sessió de buenorros!!!
Mow!!

Bona nit!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Hola, bon dia!!!!!!!!!!!!!!
Bueno, bueno, ja he pogut registarme al fertility, pero ara no hi ha manera de tenir una grafica com les vostres???algu em podria dir les opcions que s´han de anar seguint?
Una pregunta, vosaltres quan de temps fa que busqueu???
Gracies a totes per la benvinguda i per l´ajuda!
Bueno, bueno, ja he pogut registarme al fertility, pero ara no hi ha manera de tenir una grafica com les vostres???algu em podria dir les opcions que s´han de anar seguint?
Una pregunta, vosaltres quan de temps fa que busqueu???Gracies a totes per la benvinguda i per l´ajuda!
aire ha escrit:Hola, bon dia!!!!!!!!!!!!!!
Bueno, bueno, ja he pogut registarme al fertility, pero ara no hi ha manera de tenir una grafica com les vostres???algu em podria dir les opcions que s´han de anar seguint?Una pregunta, vosaltres quan de temps fa que busqueu???
Gracies a totes per la benvinguda i per l´ajuda!
Hola gupa! Jo tb sóc primerenca amb tema gràfiques, però en el post de grafiqueres de novembre, la Brunadenit em va explicar com fer tots els passos, si vols mirar-ho, sols has d'anar al post q 'he comentat i mirar directament a la pàg. 26 q és on m'ho explica, pq com no tenia els permisos per veure els tutorials q posen a la primera pàgina, me'n va fer un resum. Jo amb allò, i preguntant, vaig aconseguir fer la gràfica!!! A veure si et va bé, ja em diràs alguna cosa!
Per cert, benvinguda Bombolla de nou!!!
Que bonic q nevi al SP
Q tingue bon dimecres

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |