GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gloria*
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

EntradaAutor: gloria* » dl. des. 13, 2010 9:15 pm

Eve, mara, tilda, selkie, kerla... no m'oblido de vosaltres i de tan en tan us vaig seguint!!! Molta sort a totes! :ok:

Per cert, que la gràfica de la kerla fa moooolt bona pinta! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bona nit a totes les grafiqueres!!! I molta sort a totes!!!!
Imatge

Imatge
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dl. des. 13, 2010 9:22 pm

nivaira ha escrit:Boniques!!!!

Pecúnica, gràcies per les explicacions! Els meus cicle són de 25 dies i la veritat és que noto molt quan ovulo (dolor, pits inflats i granets al front), ho miraré a partir del 7-8 si al final ens decidim a fer-nos TO. Per cert, per la infecció d'orina, la meva gine que també fa homeopatia i naturopatia em va donar un xarop (em sembla que era de nabius i alguna cosa més, però segur que ho sabem a l'herboristeria) que s'havia de barrejar amb un litre d'aigua (i molt de sucre perquè és fastigós) i em va anar de fàbula. També em prenc nabius de diferents formes abans de la warry i fa dos anys que no tinc infeccions ni cistitis ni res!! >.-<: >.-<:

benvinguda Aire! Jo tb sóc novatilla amb les gràfiques, però un com comencis, la veritat és q és molt curiós veure com actua el teu cos, una cosa a la q no havia donat mai importància, i indica tantes coses!!! Jo ja t'ajudaré amb el q sàpiga...

Bé doncs, finalment he anat aq tarda al metge d'urgències, pq em feia un mal lo de la infecció... m'ha fet un anàlisi d'orina, i m'ha dit q tenia la bufeta molt inflamada, i per això havia tacat una mica, q no havia d'haver esperat tant, i m'ha donat antibiòtic, li he comentat q estavem buscant i me n'ha donat un q no afecta, és amoxicilina + àcid clavulànic, però llegint el prospecte, diu q millor no pendre'l si estàs en el primer trimestre de gestació pq podria afectar el fetus!!! Uff, només me l'he de pendre 4 dies, però llavors pq el donen si estàs dient q podries estar emabarassada??? Esperem o q no ho estigui, o q si ho estic no afecti, però bé, no es pot controlar tot i passo d'emparanoiar-me per res...
De pas li he preguntat si per un cas en la mostra d'orina no es podia veure si estava embarassada... però m'ha dit q només eren per infecció d'orina... Jo q volia fer-me-la per el morro neujor:-)

Un petonet a totes!! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dl. des. 13, 2010 9:27 pm

Nivaira Ostres això q dius del xarop, m'interessa, dius q demanant-ho a la herboristeria ja sabran de què va? Jo ara em prenc unes pastilles de nabis q vaig comprar-me a la farmàcia, una al dia. Però no sé si començar a prendre-m'ho com tu abans de la warry, pq no és q en tingui moltes de infeccions, però quan en tincs ho passo fatal... I a més la infermera m'ha comentat q a vegades dp de tenir relacions és quan es donen, i a mi de fet m'ha passat. No sé per curar-me en salut... Tu quines pastilles et prens?
Imatge

Imatge

Imatge

luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dl. des. 13, 2010 9:56 pm

Noies entro un momentet per dir-vos que el TO d'avui m'ha sortit bastant més marcat, és a dir que no vaig ovular al pont sinó que és possible que estigui a punt de fer-ho. M'en vaig a aprofitar-ho, qui sap si pogués funcionar, sento no personalitzar però us he llegit molt en diagonal. Petonikus!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
aire
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

EntradaAutor: aire » dt. des. 14, 2010 7:13 am

Hola de nou! moltes gràcies per la benvinguda, la veritat es que llegint-vos m'he alleujat una mica ja que le tema es una miqueta complicat... bueno, he anat a la primera pagina, on fica com fer la grafica pas a pas, doncs hem diu que no tinc autorització per veure el fitxer... :miko: i he entrat a la pagina del fertility i al ser amb angles i les meves nocions son una mica basiques no m'en entero de res!!!!!!!!!!!!! Llavors el que fare es esperar a que em vingui la warry i començar a pendrem la tempe el primer dia oi?? a veure si hi ha sort!!!!!!Em sembla que no he desitjat mai que em vingues, tant com en aquests últims mesos!!!!!!!!!!!!

Gracies wapis per tot!!!!!!!!Petons
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
nivaira
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dt. des. 14, 2010 12:14 pm

Pecunia ha escrit:Nivaira Ostres això q dius del xarop, m'interessa, dius q demanant-ho a la herboristeria ja sabran de què va? Jo ara em prenc unes pastilles de nabis q vaig comprar-me a la farmàcia, una al dia. Però no sé si començar a prendre-m'ho com tu abans de la warry, pq no és q en tingui moltes de infeccions, però quan en tincs ho passo fatal... I a més la infermera m'ha comentat q a vegades dp de tenir relacions és quan es donen, i a mi de fet m'ha passat. No sé per curar-me en salut... Tu quines pastilles et prens?

Bonica!!! Es que no recordo de què era! Diria que eren nabius però amb algun fruit vermell. Va triomfar totalment! Trucaré a la meva gine a veure si m'ho pot dir!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dt. des. 14, 2010 12:15 pm

Hola Aire! A mi també em va passar perquè havia posat contrasenya sense adornar-me. Miro com ho vaig fer i et dic alguna cosa! Petons!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dt. des. 14, 2010 12:22 pm

Hola a totes, guapes!

Tilda, no t'havia llegit fins avui (merci Mara per estar atenta!) i me'n alegro de cor que la prova fòs tant soportable per a tu i més encara de que en principi tot estigui bé! Segur que els resultats són estupendos i vaja, moltíssima sort ara i tant de bo enganxeu l'ovulet! Diuen que després d'una histero ens tornem molt més fèrtils, que sigui també el teu cas i ens anunciis una panxolina nadalenca! :-()-)

A totes, un petonàs!
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
tilda
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dt. des. 14, 2010 3:58 pm

Mow ha escrit:Hola a totes, guapes!

Tilda, no t'havia llegit fins avui (merci Mara per estar atenta!) i me'n alegro de cor que la prova fòs tant soportable per a tu i més encara de que en principi tot estigui bé! Segur que els resultats són estupendos i vaja, moltíssima sort ara i tant de bo enganxeu l'ovulet! Diuen que després d'una histero ens tornem molt més fèrtils, que sigui també el teu cas i ens anunciis una panxolina nadalenca! :-()-)

A totes, un petonàs!

Merci Mow!!! Ojalà algun poder superior t'escolti i aquest mes sigui el bo!!! La veritat és que ja començaria a ser hora... Molta sort per tu també i que et toqui la grossa de Nadal!!!! Ja he vist al post de buscadores que esperes la nowarry per aquell dia... Seria el millor premi del món!!!!!!!!!! Aviam si comencem a tenir sort... Algun dia ens ha de tocar no????????? >.-<:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
tilda
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dt. des. 14, 2010 4:02 pm

gloria* ha escrit:Eve, mara, tilda, selkie, kerla... no m'oblido de vosaltres i de tan en tan us vaig seguint!!! Molta sort a totes! :ok:

Per cert, que la gràfica de la kerla fa moooolt bona pinta! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bona nit a totes les grafiqueres!!! I molta sort a totes!!!!

Merci per anar-nos seguint Gloria!!! Ja veus que comencem a ser veteranes veteranes!!!! Segur que aviat venim amb tu cap als posts d'embarassades, el cert és que estic força positiva!!!!! Com va l'embaràs??? Va creixent aquesta panxeta??????? :ok:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dt. des. 14, 2010 4:11 pm

Noies, s'ha acabat la regla i he començat amb l'aranja!!! ecssssss
Imatge

Imatge

luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dt. des. 14, 2010 5:14 pm

Hola!

Nivaira si no t' agrada el suc de pomelo a palo seco barreja-ho amb taronja ja veuràs que és més bo! Jo cada di em prenc un suc natural de 1pomelo, 1 taronja i 1 llimona, porto molt de temps fent-ho, no pel pla-eco sinó per la Vitamina C i els enconstipats i he de dir que porto els hiverns molt millor.

Aire ahir no et vaig donar la benvinguda, aquí tens una més amb problemes d' ovulació i sense warry desde l' octubre, m'estic medicant amb ovusitol, a tu t'ho han receptat? Ja veuràs que el SP serà un bon lloc per desfogar-se i els "problemes reglils" seràn més fàcils de portar. Ànims!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Mow
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dt. des. 14, 2010 5:30 pm

Algún día, Tilda! Nosaltres també caurem, potser no l'aviat que en principi ens hauría agradat, o esperavem, però hi haurà ocasió de passar a l'altre bàndol i desitjo que desprès de passar per aquesta prova el teu camí ara sigui més fàcil, reina...T'ho mereixes! :-()-)
Nosaltres em fet deures quan tocava, crec...la veritat és que aquest mes no he contat dies ni pres la tempe i vaja...si per Nadal no m'hagués baixat la warry...quin millor regal ens podría dur el Cagatió? Per sort sòc molt regular i surto de dubtes aviat, el meu desespero és curt! :ok:
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dt. des. 14, 2010 5:51 pm

TXURRIS!!!

que fa uns dies que no estic gaire activa, pero que us llegeixo a totes!! :ok: :ok: :ok: :ok:

Tilda!!! que no t'havia dit res de la histero!! jo no se si me'n faran fer un en breu!!! una pregunta.. e la fan directament al ginecòleg o s'ha d'anar a algun laboratori especial??
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dt. des. 14, 2010 7:03 pm

Hola nenes meves!!
Com pot ser que no hagi apuntat cap positiu encara??

Us he llegit a totes però no tinc temps de personalitzar. Espero que em perdoneu.
Avui he acabat el curs i demà me'n torno cap a Mallorca. A verue si tot torna a la normalitat, encara que penso que fins que no passin les festes no tornarà la normalitat. La setmana que ve la meva filla fa 2 anys!!! I que ràpid que han passat.
A verue si puc anar mirant les gràfiques i si n'hi ha alguna que faci bona pinta i teniu molts i molts positius.

Molts petonets per totes.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: leta » dt. des. 14, 2010 9:19 pm

Noietes!
Com va per aqui? molts ànims a totes, que cada cop queda més aprop el vostre somni!!
petons!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Tintin
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dt. des. 14, 2010 9:32 pm

Hola boniques!!!

El diumenge em va venir la warry :ufs: :ufs: s'ha avançat 4 dies, al principi molta ploranera però després contenta de no patir 4 dies més.

A veure si s'animen els positius que aquest mes sembla que no s'anima!!

Un petonet a totes :-()-) :-()-) :-()-)
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dt. des. 14, 2010 11:33 pm

Vinga guapis que hem d'animar aquest mes que esl positius es fan esperar i donar-li feina a la jefa Bombolla!! me n'alegroq ue ja hagis acabat el curs i puguis tornar a casa, t'ho mereixes!!! :ok: :ok: neujor:-) neujor:-)

Tintin sento l'arribada de la warry! :-()-) :-()-) :-()-)

Va guapes, us poso sessió de buenorros!!!

Mow!! :content: :content: :content:
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Imatge

Bona nit!!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
aire
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

EntradaAutor: aire » dc. des. 15, 2010 7:24 am

Hola, bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Bueno, bueno, ja he pogut registarme al fertility, pero ara no hi ha manera de tenir una grafica com les vostres???algu em podria dir les opcions que s´han de anar seguint? <:-) Una pregunta, vosaltres quan de temps fa que busqueu???

Gracies a totes per la benvinguda i per l´ajuda!
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dc. des. 15, 2010 9:13 am

aire ha escrit:Hola, bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Bueno, bueno, ja he pogut registarme al fertility, pero ara no hi ha manera de tenir una grafica com les vostres???algu em podria dir les opcions que s´han de anar seguint? <:-) Una pregunta, vosaltres quan de temps fa que busqueu???

Gracies a totes per la benvinguda i per l´ajuda!

Hola gupa! Jo tb sóc primerenca amb tema gràfiques, però en el post de grafiqueres de novembre, la Brunadenit em va explicar com fer tots els passos, si vols mirar-ho, sols has d'anar al post q 'he comentat i mirar directament a la pàg. 26 q és on m'ho explica, pq com no tenia els permisos per veure els tutorials q posen a la primera pàgina, me'n va fer un resum. Jo amb allò, i preguntant, vaig aconseguir fer la gràfica!!! A veure si et va bé, ja em diràs alguna cosa!

Per cert, benvinguda Bombolla de nou!!!

Que bonic q nevi al SP x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x

Q tingue bon dimecres :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::