GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Araaaa!!!
Ja m'he rellegit una mica per sobre el post.
Mof: És normal obsessionar-se una mica...crec que qui més qui menys li ha passat alguna vegada. Si necessites desconectar fes-ho, us anirà bé. I si mai tornes sempre tindràs les grafiqueres per ajudar.
Kelra: Espero que hagueu pogut començar un nou cilce! Ànims i endavant!
Mow: Com vas reina? Què fa el teu ullet? He vist que et van operar. Petonets guapa.
Aire: Benvinguda al post! Si tens dubtes, a la primera pàgina hi ha bastanta informació sobre el FF i sobre les gràfiques en general.
Pitita: Ostres! 90 dies sense la regla!? Que fort! M'alegro però que al final vingués, i millor que vagis al metge, així estaràs més tranquil·la que estar així ha de ser un "sinvivir".
Mara: Com estàs? Suposo que recuperada del tot de les angines,no? Estàs en sexy-week???
Eve: Gràcies pels buenorros!! Jo em quedo amb en Brad, puc???
Glinda: Tant de bo tinguis raó i totes i cadascuna de nosaltres tinguem un 2011 amb bebito!
Nivaira: Com vas compi? Ja estàs preparada per l'ataque i derribo??? haha
Pecúnia: Lo del flux depèn molt de cada persona. Però el flux ovulatori sol ser trasparent i filós, el flux de després de la ovulació sol ser més cremós, blanquinós i no fa fils.
Aquests darrers dies estic molt nerviosa, necessito que arribi d'una vegada el dia de la visita amb l'hematòleg...i ni tant sols m'han donat hora encara. Però necessito que sigui JA! Se m'està fent etern. Quan penso que ja fa 5 mesos que vaig saber que estava embarassada i que a hores d'ara encara no sé què hem de fer...buf! Se m'està fent molt llarg...però en fi, paciència.
Petonets per totes!!!
Ja m'he rellegit una mica per sobre el post.
Mof: És normal obsessionar-se una mica...crec que qui més qui menys li ha passat alguna vegada. Si necessites desconectar fes-ho, us anirà bé. I si mai tornes sempre tindràs les grafiqueres per ajudar.
Kelra: Espero que hagueu pogut començar un nou cilce! Ànims i endavant!
Mow: Com vas reina? Què fa el teu ullet? He vist que et van operar. Petonets guapa.
Aire: Benvinguda al post! Si tens dubtes, a la primera pàgina hi ha bastanta informació sobre el FF i sobre les gràfiques en general.
Pitita: Ostres! 90 dies sense la regla!? Que fort! M'alegro però que al final vingués, i millor que vagis al metge, així estaràs més tranquil·la que estar així ha de ser un "sinvivir".
Mara: Com estàs? Suposo que recuperada del tot de les angines,no? Estàs en sexy-week???
Eve: Gràcies pels buenorros!! Jo em quedo amb en Brad, puc???
Glinda: Tant de bo tinguis raó i totes i cadascuna de nosaltres tinguem un 2011 amb bebito!
Nivaira: Com vas compi? Ja estàs preparada per l'ataque i derribo??? haha
Pecúnia: Lo del flux depèn molt de cada persona. Però el flux ovulatori sol ser trasparent i filós, el flux de després de la ovulació sol ser més cremós, blanquinós i no fa fils.
Aquests darrers dies estic molt nerviosa, necessito que arribi d'una vegada el dia de la visita amb l'hematòleg...i ni tant sols m'han donat hora encara. Però necessito que sigui JA! Se m'està fent etern. Quan penso que ja fa 5 mesos que vaig saber que estava embarassada i que a hores d'ara encara no sé què hem de fer...buf! Se m'està fent molt llarg...però en fi, paciència.
Petonets per totes!!!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
hehehe Violeta, compartim en Viggo! Nyam!
Bombolla, anem de la maneta! Ja veuràs com l'encertem!!!
Bombolla, anem de la maneta! Ja veuràs com l'encertem!!!
Bona Tardaaaaaaaa!!!
Kina rasca per Déu!!!!
He mirat les gràfiques de les desesperadores i l'Amara està desesperant a tope i té una gràfica amb molt bona pinta no??? Expertes què en dieu??
Bombolla, benvinguda a la realitat altre cop! Fot molt fred avui a Mallorca? ahir pel telenotícies deien que podia nevar una mica
un petó guapes!
Kina rasca per Déu!!!!
He mirat les gràfiques de les desesperadores i l'Amara està desesperant a tope i té una gràfica amb molt bona pinta no??? Expertes què en dieu??
Bombolla, benvinguda a la realitat altre cop! Fot molt fred avui a Mallorca? ahir pel telenotícies deien que podia nevar una mica
un petó guapes!
Hola atotes, perdoneu que personalitzi, pero quan hem fico a escriure no m'en recordo dels noms de cada una...soc un desastre!!!
Bueno volia donar-vos les gracies per la acollida i per aclarir els meus dubtes que no son pocs, dona gust trobar a gent que li passa el mateix( o similar) que a tu i t'enten sense dir la tipica frase "no t'obsessionis, ja vindrà". Veig que entre totes hi ha molta cordialitat i anims, i desde que he entrat en aquest post, la meva angoixa per el tema a disminuit per el que només puc que donar-vos les gràcies. GRACIES!!!!!!!!!!!
Bueno, el tema de les grafiques em sembla que ja ho tinc calr, gracies a una noia(perdona que no m'en recordi del nom) que em va dir que mires al post de Novembre on una altre noia(brunadenit) (diria...) havia fet una gran explicació sobre el tema...la veritat es que es així ja que ho entes a la perfecció!!!
Ara m'assalta un altre dubte (no paro...) la ginecologa em va dir que el test de ovulació no eren gaire fiables, he vist que hi moltes de vosaltres que en feu servir, quina opinio en teniu d´aquests??? he vist que a l´ebay en venen bastant bè de preu, ja que nomes son les tires i si dieu que valen la pena m'els compraria...
Vaya rotllo hos he deixat en un moment!!!!!!!erpero no atabalar-vos gaire.
Mil petons per totes i anims!!!!!!!!!!
Bueno volia donar-vos les gracies per la acollida i per aclarir els meus dubtes que no son pocs, dona gust trobar a gent que li passa el mateix( o similar) que a tu i t'enten sense dir la tipica frase "no t'obsessionis, ja vindrà". Veig que entre totes hi ha molta cordialitat i anims, i desde que he entrat en aquest post, la meva angoixa per el tema a disminuit per el que només puc que donar-vos les gràcies. GRACIES!!!!!!!!!!!
Bueno, el tema de les grafiques em sembla que ja ho tinc calr, gracies a una noia(perdona que no m'en recordi del nom) que em va dir que mires al post de Novembre on una altre noia(brunadenit) (diria...) havia fet una gran explicació sobre el tema...la veritat es que es així ja que ho entes a la perfecció!!!
Ara m'assalta un altre dubte (no paro...) la ginecologa em va dir que el test de ovulació no eren gaire fiables, he vist que hi moltes de vosaltres que en feu servir, quina opinio en teniu d´aquests??? he vist que a l´ebay en venen bastant bè de preu, ja que nomes son les tires i si dieu que valen la pena m'els compraria...
Vaya rotllo hos he deixat en un moment!!!!!!!erpero no atabalar-vos gaire.
Mil petons per totes i anims!!!!!!!!!!
hola wapesss
aire, donca la meva gine em va dir que sí eren fiables..
la veritat que jo tinc els de ebay i ¡em van mooolt bé!!
jo te'ls recomano!! i juntyament amb les gràfiques donen molta info!! demà tinc hora a la gine i li porto també les gràfiques impreses..jiji
per cert.. qui vindrà a la trobada del dijous 23??????? no us animeu???
aire, donca la meva gine em va dir que sí eren fiables..
la veritat que jo tinc els de ebay i ¡em van mooolt bé!! per cert.. qui vindrà a la trobada del dijous 23??????? no us animeu???
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bona nit noies!
entro a saludar...ja em queden molts poquets dies per acabar els examens!!
Jo segueixo en desespero...
PEtonets!!
entro a saludar...ja em queden molts poquets dies per acabar els examens!!
Jo segueixo en desespero...
PEtonets!!
Hola wapes!
Fa dies que no passava
com va tot?
Aire benvinguda! jo al igual que la Rela tb faig servir els TO de l'ebay i tb tel's recomano! ja veuras que hi estaras molt agust amb les grafiqueres, això es com una "gran family"!
Bombolla, k tal el curs? a veure si pots veure l'hemtoleg aviat i et diu alguna cosa, pk els "sinvivir" son fatals, anims
. Jo si em deixes compartirem al Brat
que l'IAN ja esta molt sol.licitat
Pitita, quin megacicle mara meva, ets una campiona! jo que tinc cicles més aviat curtets i ja hem desespero.... tant debó el gine, t'ajudi a acurtar els cicles, i puguis aconseguir una panxu aviat!
Bruna: ja fa molts dies, pero gracies per la info que em vas donar de la grafica al FF! molt útil!
com vas? la eco molt xula!
Pecunia: lo del flux es tal i com t'ho ha explicat la bombolla, jo el diferencio prou bé, sobretot es de dsp d'ovular, per cert, noies pregunta: si et quedes prenyi apareix aquest flux més espés?? o segeueix liquid?? uffsss kines preguntes
Jo aquest mes porto fatal el desespero, suposo que veure'm un any més gran, l'stress que porta a la feina aquest últims dies i les hormones post ovulatories no ajuden
I tot i que vam fer molt bé els deures i vam disfrutar molt del pont
, la meva grafica sta molt lletjota
i la meva intuició no sta massa positiva que diguem....pero bueno a esperar toca. Odio el despero
!!!!
Jo ja ho vaig posar al post de la trobada, pero tot i que m'hauria agradat moolt, no puc nar a la trobada, estaré a LLeida aquells dies
Nanit boniques!
Fa dies que no passava
Aire benvinguda! jo al igual que la Rela tb faig servir els TO de l'ebay i tb tel's recomano! ja veuras que hi estaras molt agust amb les grafiqueres, això es com una "gran family"!
Bombolla, k tal el curs? a veure si pots veure l'hemtoleg aviat i et diu alguna cosa, pk els "sinvivir" son fatals, anims
. Jo si em deixes compartirem al Brat
que l'IAN ja esta molt sol.licitat
Pitita, quin megacicle mara meva, ets una campiona! jo que tinc cicles més aviat curtets i ja hem desespero.... tant debó el gine, t'ajudi a acurtar els cicles, i puguis aconseguir una panxu aviat!
Bruna: ja fa molts dies, pero gracies per la info que em vas donar de la grafica al FF! molt útil!
Pecunia: lo del flux es tal i com t'ho ha explicat la bombolla, jo el diferencio prou bé, sobretot es de dsp d'ovular, per cert, noies pregunta: si et quedes prenyi apareix aquest flux més espés?? o segeueix liquid?? uffsss kines preguntes
Jo aquest mes porto fatal el desespero, suposo que veure'm un any més gran, l'stress que porta a la feina aquest últims dies i les hormones post ovulatories no ajuden
, la meva grafica sta molt lletjota
!!!! Jo ja ho vaig posar al post de la trobada, pero tot i que m'hauria agradat moolt, no puc nar a la trobada, estaré a LLeida aquells dies
Nanit boniques!
05/09/2011 Neix l'Arnau!
brunadenit ha escrit:Hola boniques!
Avui estic de permís per l'enterrament de l'avi del bruno.
Volia comentar... luva, això té molt bona pinta, no? A veure què fa demà la tempe, però ja fa dies que segueixo la gràfica que està molt més estable i amb els TO positius i la pujadeta d'aquests 2 últims dies... nena, a veure si l'ovusitol haurà funcionat?! Molta sort guapa, estaré pendent!
Violeta, és estrany. Potser vas ovular 2 dies abans, oi? a veure què passa demà...
Un petó per totes
Muà!
Bruna sento lo de l'avi del bruno, sempre és difícil que marxi algú tan proper...
Gràcies per mirar-te la gràfica, aquests dies estic començant a entendre més cosetes, amb una gràfica tan llarga costa el llegir entre línes. I els TO aquesa setmana sembla que estiguin ajudant.
Fa dies que no entro però és que he tingut una setmaneta esgotadora a nivell laboral, i encara no ha acabat!
Bombolla ja has tornat a la vida normal? He vist que se't fa llarga la espera, i més si penses en el que podia haver estat, mira només et puc dir que tot arriba i que tot i que el camí estigui ple d' entrebancs, al final totes tindrem la nostra recompensa.
Pitita quan de temps! He pensat en tu, i és veritat que aquests cicles tan eterns que ens ha tocat tenir et fan desesperar tant, que ho voldries engegar tot a correr, i oblidar-te de tot, i que vingui quan deu vulgui, i que no haguem d' estar tant pendents de tot, totes les decisions són respectables i sàpigues que aquí estarem per escoltar-te quan vulguis.
Amara sort que he sentit qe la teva gràfica pints bé!
Rela jo encara no sé si poré venira la trobada del dia 23, si puc em passaré perque em faria il·lusió conèixer-vos en persona.
Aire, SI als TO! No hi perds res, et serveix per c`nèixer una mica més el teu cos i pel preu que tenen ...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Merci guapes per la informació del fluxe, jo és q no sé molt bé com diferenciar-ho, però ja ho he anotat al FF, he posat watery...
[b]Bombolla[/b] Guapa, espero q et donin hora ben aviat al metge, i puguis aclarir què passa i estar més tranquil.la
Per cert, he vist al telenotices q ha nevat a mallorca a la serra de tramuntana, q guai!!!
Aire Hola guapa, vaig ser jo la q et vaig comentar lo de les explicacions de la primera pàgina, a mi la veritat és q em va anar molt bé, pq com no tenia els permisos encara per veure la informació, doncs la van posar "en obert". En quan als TO, a mi em van anar molt bé, em va servir per saber segur qun ovulava, sino no ho haruria sabut, jo vaig fer servir clearblue, però si em bé la warry, compraré els d'Ebay, pq ja se m'han acabat els altres.
Vera Veig q estàs desesperant com jo... ai si per el fluxe poguéssim saber alguna altre senyal q no ens fés desesperar tant...
Bona nit!
Per cert, jo no sé si podré venir a la trobada, pq el pecunio i jo tenim vacances el 23 i 24 i com pel pont no vam fer res, doncs potser anem a algun lloc, sino, potser m'apunto a l'últim moment.
[b]Bombolla[/b] Guapa, espero q et donin hora ben aviat al metge, i puguis aclarir què passa i estar més tranquil.la
Per cert, he vist al telenotices q ha nevat a mallorca a la serra de tramuntana, q guai!!!Aire Hola guapa, vaig ser jo la q et vaig comentar lo de les explicacions de la primera pàgina, a mi la veritat és q em va anar molt bé, pq com no tenia els permisos encara per veure la informació, doncs la van posar "en obert". En quan als TO, a mi em van anar molt bé, em va servir per saber segur qun ovulava, sino no ho haruria sabut, jo vaig fer servir clearblue, però si em bé la warry, compraré els d'Ebay, pq ja se m'han acabat els altres.
Vera Veig q estàs desesperant com jo... ai si per el fluxe poguéssim saber alguna altre senyal q no ens fés desesperar tant...
Bona nit!
Per cert, jo no sé si podré venir a la trobada, pq el pecunio i jo tenim vacances el 23 i 24 i com pel pont no vam fer res, doncs potser anem a algun lloc, sino, potser m'apunto a l'últim moment.
Ostres! la trobada!!!
El dia és el dia que em fan l'ecoa la tarda a veure com evoluciona l'hematoma. I quan acabi, he de tornar acap a casa perquè el madronu pugui anar al sopar d'empresa. No em fa gràcia anar aola pel que pugui passar però no em vull endur la nena.
Vaja, tot aquest rollo per dir que no hi havia pensat més en la trobada i que no hi podré anar.
El dia és el dia que em fan l'ecoa la tarda a veure com evoluciona l'hematoma. I quan acabi, he de tornar acap a casa perquè el madronu pugui anar al sopar d'empresa. No em fa gràcia anar aola pel que pugui passar però no em vull endur la nena.
Vaja, tot aquest rollo per dir que no hi havia pensat més en la trobada i que no hi podré anar.

L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Hola noies bon dia!
Fa molts dies que no entro, tinc molta feina ara amb el tancament de l'any... no he llegit tampoc res, a veure si em posso al dia.
Jo estic de mala llet, ja porto 13 dies amb regla, al gener i torno al gine, i la setmana vinent tinc els resultats de l'analítica que m'han fet, per veure com estic de ferro...
Hi ha algún +++? vaig a mirar-me el post una mica, avanç que arribi el jefe.
Fa molts dies que no entro, tinc molta feina ara amb el tancament de l'any... no he llegit tampoc res, a veure si em posso al dia.
Jo estic de mala llet, ja porto 13 dies amb regla, al gener i torno al gine, i la setmana vinent tinc els resultats de l'analítica que m'han fet, per veure com estic de ferro...
Hi ha algún +++? vaig a mirar-me el post una mica, avanç que arribi el jefe.
Noies,
Necessito alguna experta grafiquera...ara he deixat de tacar i la tempe ha pujat, si la comparo amb la gràfica del Jan s'assemblen molt...i fa una mica de por...com ho veieu vosaltres? necessito tocar una mica de peus a terra...gràcies per avançat!!
Necessito alguna experta grafiquera...ara he deixat de tacar i la tempe ha pujat, si la comparo amb la gràfica del Jan s'assemblen molt...i fa una mica de por...com ho veieu vosaltres? necessito tocar una mica de peus a terra...gràcies per avançat!!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

El post del Jan!!

- Bombolla

- Contacta:
Violeta, no sé si et faré tocar de peus a terra o encara et faré volar més...però té bona pinta, no? I s'assembla molt a la de'n Jan! A veure si puc apuntar el teu positiu. De quants dies solen ser els teus cicles?

- Bombolla

- Contacta:
Per cert, bon dia a totes!
Avui ja he començat amb la "operació pomelo" per si un cas!
Avui ja he començat amb la "operació pomelo" per si un cas!

Hola noies,
Bombolla ben fet això del pomelo, al novembre va ser l'únic mes que en vaig pendre i no se si ha influit o no però ja saps el resultat.
Noies ahir vam tenir ecografia i noies van veure dues bosetes
en una si que hi havia embrió però en l'altre de moment no es veia res, hem de tornar el dia 4 per a veure si ha crescut i ja es veu embrió o és buida. Jo per si decas he cambiat el tiquer perque vegi que comptem amb ell/a, jejeje. El meu marit li va preguntar a la doctora que qué creia que seria per la seva experiència hi ella va dir que creia que serien dos però que encara era molt d'hora per confirmar-ho o desmentir-ho.
Bombolla ben fet això del pomelo, al novembre va ser l'únic mes que en vaig pendre i no se si ha influit o no però ja saps el resultat.
Noies ahir vam tenir ecografia i noies van veure dues bosetes
en una si que hi havia embrió però en l'altre de moment no es veia res, hem de tornar el dia 4 per a veure si ha crescut i ja es veu embrió o és buida. Jo per si decas he cambiat el tiquer perque vegi que comptem amb ell/a, jejeje. El meu marit li va preguntar a la doctora que qué creia que seria per la seva experiència hi ella va dir que creia que serien dos però que encara era molt d'hora per confirmar-ho o desmentir-ho.Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
DOS!!! Moltes felicitats Oscmar!!! Quina il·lu no??? Esperem que aquest cigronet petit també vulgui tirar endavant!!!!!!!!! Ja ens diràs el que maca! 

Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Bombolla, els meus cicles solíen ser de 30 dies, però des que em va tornar la regla que han estat de 31 i 28, ja veus, poc tinc per comparar! Gràcies!
Oscmar! DOS!!! Quina ilu!! Ostres, jo amb el primer embaràs pensava que si fossin dos em faria ilu i tot!! Esperem confirmació!
Oscmar! DOS!!! Quina ilu!! Ostres, jo amb el primer embaràs pensava que si fossin dos em faria ilu i tot!! Esperem confirmació!

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Pitisu!!!! Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quins nirvisssss!!!!! Mare meva, és que s'assembla tant a la del Jan que em costa pensar que pugui ser falsa alarma, i no vull fotre'm la patacada...en fi, demà és la festa d'aniversari del Jan, estic prou ocupada per...bé, estic ocupada però el cap fa de les seves!! 

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Pitisu, ja ho he mirat, en general les tempes són més baixes que les del Jan, però he vist que passa en tota la gràfica...i la tempe d'ahir...és que una hora abans de prendre-me-la em vaig aixecar a fer-li un bibe al Jan, que s'ha proposat boicotejar-me les tempes...la d'avui està bé pq s'ha aixecat el Violeto, jeje...merci per analitzar!!!

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Hola wapes!!
Oscmar!! nena quin alegria!! a veure si tot surt bé i en porten 2 de ben bonics!!!
violeta... sí que fa bona pinta sí... quan sortim de dubtes???
Oscmar!! nena quin alegria!! a veure si tot surt bé i en porten 2 de ben bonics!!!
violeta... sí que fa bona pinta sí... quan sortim de dubtes???

smile! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |