El moisès li està quedant petit, teniu idees?

Més qüestions.
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

El moisès li està quedant petit, teniu idees?

EntradaAutor: silviapml » dt. des. 21, 2010 12:07 pm

A veure si teniu alguna idea per a aguantar a la meva bitxeta a l'habitació fins a que tingui un any. Ara té dos mesos i mig i ja fa 60cm i el moisès no trigarà en quedar-se-li petit que m'ha deixat una amiga (gràcies mami de l'Ariadna!!). Ella em diu que el van fer servir fins als 9mesos tot i que la nena estava una mica encaixada, però sembla que ja li estava bé. Jo tinc els meus dubtes de que la bitxi aguanti tant perquè alguna vegada que ha quedat molt amunt o ella s'ha mogut i no ha pogut estirar bé els braços s'ha agobiat força (s'ha posat a plorar molt). Tenim un bressol però no ens hi cap a l'habitació i vull aguantar a la nena a la nostra habitació fins al voltant de l'any pel tema de la SMSL i per la LM que vull fer com a mínim fins als 9mesos (després ja veuré).
Sé que una opció seria el collit (que ja fem a mitges des que als 15dies de nàixer ella vaig decidir que li volia fer LM bé i tranquil·la i també descansar), però no tinc clar que sigui la opció definitiva perquè el seu pare té por de xafar-la i a mi em fa l'efecte que si ho fem per norma a l'escola bressol (que hi començarà a anar en un mes) no vulgui quedar-se al bressol per dormir.
Teniu idees de què puc fer? Gràcies!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
silviapml

Re: El moisès li està quedant petit, teniu idees?

EntradaAutor: silviapml » dt. des. 21, 2010 1:33 pm

Seid, gracias por tu opinión, pero no podría estar en más desacuerdo.

En primer lugar, también quiero descansar yo. Si me voy a otra habitaciçon ya me desvelaré y luego tendré que ir a trabajar con el sueño en las orejas, y no me apetece nada. Ya me pasará la noche que le estén saliendo los dientes, o esté enferma. No quiero que sea por rutina. Quiero buscar la forma de que pueda seguir con la LM tan a gusto y además descansar.

En cuanto a "pasarlos a su zona", los pediatras también recomiendan que duerma con un hermano o en la misma habitación que los padres hasta alrededor de los 9meses-1año por el SMSL (Síndrome de la Muerte Súbita del Lactante). Mi niña es hija única y ya me pasó una noche que se empezó a ahogar y sólo la oí porque estaba durmiendo a mi lado y sentí cómo se movía porque no pudo ni hacer ruido.

Tema colecho: sólo se desaconseja si hay obesidad extrema, se fuma, se toman hipnóticos (pastillas para dormir) o el sueño es muy, MUY profundo. Ninguno es mi caso.

Por último, las pareja se rompen no por tener a un hijo en la cama, sino porque ya tenían algún problema de base.

Potser no m'he expressat bé en explicar la meva situació. Estic buscant una solució a la logística de l'habitació i volia conèixer
experiències de qui s'hagi trobat en una situació similar.

EDITO: obesidad per obesidad extrema

Imatge

Imatge
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dt. des. 21, 2010 2:28 pm

Si no hi cap el bressol només se m'acudeix canviar el vostre llit per un de més ample i fer coallitament.
pifa
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 11:35 am
Contacta:

EntradaAutor: pifa » dt. des. 21, 2010 2:30 pm

Hola!!
Quan medeix el teu bressol???
T'ho dic perque nosaltres vam comprar un convertible per l'habitació de la peque i em va pasar com a tu, que el moises se li quedava petit pero jo encara no la volia pasar a la seva habitació. Nosaltres també teniem problemes d'espai a l'habitació i l'unica solució que vam trobar es posar un bresol de 60x120,que ens van deixar, en un costat de l'habitació (que no és al meu costat, eh?? que no hi cap...)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. des. 21, 2010 2:51 pm

marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. des. 21, 2010 3:03 pm

perquè no fas el que fem nosaltres? Vam canviar el moises per una cuna normal i corrent, sense una de les baranes, i ajuntes les potes de tots dos llits amb unes brides.
Així la menuda té el seu propi espai (així el pare descansa tranqui), però la tens als costat.
Perque després s'acostumi i no et vulgui dormir a l'escola bressol no et preocupis, perque no té res a veure. A l'escola bressol com que hi ha molts més nens, ho aprenen molt ràpid tot.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. des. 21, 2010 3:31 pm

El llit sidecar podria ser una bona idea, no? es mes llarg que el moisès i no tant ample com una cuna o llitet petit, aixi podrieu cabre-hi millor!
Jo tenia al nen del meu costat de llit i el meu marit el llit contra la paret, haviem de sortir pels peus del llit!!! una mica estret però mentres el nen va dormir bé amb nosaltres aixi ho vam fer, ara al tornar de vacances d'estiu ell ja no dormia tant bé, amb mi al llit no es pot moure com vol i al seu llitet sentia com jo em movia o si em llevava i es despdertava el pobre (i estant embarassada hi havia nit q em podia llevar fins a 5 cops!! aixi que el vam psoar a la seva i molt millor, per ell sobretot pq si jo em desperto a mitja nit no em puc estar de fer excursions....
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. des. 21, 2010 4:38 pm

pifa, marta_mum el moisès medeix 75 cm de llarg. Encara li queda (espero! neu:-D , però tampoc vull badar gaire). El bressol que li hem comprat fa 70x140 i és dels que es pot treure els costats però el de 60 tampoc ens hi cabria, jo.

Per cert, marta_mum gràcies pels ànims de l'escola bressol. Espero que tot vagi bé (la setmana vinent anem a parlar amb les cuidadores per a que ens diguin els seus horaris i què necessitarà la bitxi). Al menys sé que de 0 anys només tenen 6 crios!

neuetes el sidecar pot semblar una bona solució però no són de llargs com el moisès? Mmmmm Ho miraré!
Ah mira, l'angelina diu que són més llargs. Això que expliques de que teniu el llit contra una paret, ja el tenim nosaltres. Jo encara entro pel costat (moc el moisès) però el meu company entra pels peus, així que per això, cap problema!!

Jo he estat rumiant el tema bressol de viatge, pe`ro no sé si em serviria.

Gràcies per les idees! A veure què podem fer.

Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. des. 21, 2010 8:05 pm

Hola! a mi em, va passar com a tu..
Tenia el convertible a la seva habitació (no m'anava bé pel tema pit) i el moisés als 3 mesos se li va quedar petit...Al final vaig trere les tauletes de nit i vaig ficar el bressol de l'ikea 120+60 sense una de les baranes...Estem molt estrets, però a estat l'unica manera...Fiucar-lo al nosgtre llit mai m'he atrevit (a part que és molt estret i ningú dormiria...

Ah! si li veus el moisés justet...intenta treure'l d'allà quan puguis, ja que per culpa d'0això jo vaig tenir un parell d'ensurts amb el meu: es posava nerviós, suposo q pq s'agobiava pel poc espai i quedava atravessat: en dos ocasions me'l vaig trobar amb el cap sota el matalàs, menys mal que jo era allà al costat que sinó no sé pas què hagués passat :ufs: No t'ho dic per espantar-te, només a t´titol anecdòtic, que a vegades ens pensem que com que quasi no es mouen no hi ha perill, però quan estàn nerviosos són capaços de moure's i molt!tenen molta força!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. des. 21, 2010 10:40 pm

Gràcies, crissie, pel consell, jo ja la veig alguna vegada que ha quedat massa amunt i s'estira que s'agobia moltíssim i plora i ja vaig tenir un ensurt amb ella fort, així que la vull apropet meu fins que tingui un any o així.

Imatge

Imatge
pifa
Entrades: 119
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 11:35 am
Contacta:

EntradaAutor: pifa » dc. des. 22, 2010 8:45 am

A mes a mes, també us he de dir que la meva nena es despertava dos o tres cops cada nit quan dormia al moises i desde el mateix dia que la vam posar a l'altre llitet dorm tooootaa la nit!!! Pobreta es que no hi dormia bé, li quedava petit!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::