GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Nena Amara, que això és POSITIU!!! Felicitats nena!!! Confiem que no sigui un bioquímic... Aquesta serà la bona, SEGUR!!!
Molta sort!!! La primera part està feta!!!
Molta sort!!! La primera part està feta!!!Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Amara!!
qun subidón!!
moltes felicitats!!!
que sigui la bona!!!
t'envio moltes bones vibracions!!!

qun subidón!!
moltes felicitats!!!
que sigui la bona!!!
t'envio moltes bones vibracions!!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Gràcies noies!!! moltissimes gràcies!!!
Estem mooolt contents!!!! totes les bones vibracions son benvingudes!!!

Estem mooolt contents!!!! totes les bones vibracions son benvingudes!!!

AMARA MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!
Nenes, a veure si el positiu de l'Amara es contagia!!!!!
Nenes, a veure si el positiu de l'Amara es contagia!!!!!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Amara ha escrit:Noies!!!!!
Que fuerte que fuerteeee!!!!
No se perque m'ha donat per fer-me un TE avui....volia esperar a dimecres..i ha sortit POSITIU!!!!!!!![]()
Encara no em vui fer moltes ilusions pq podria ser un bioquimic com les altres vegades pero no he pogut eviatr compratir-ho amb vosaltres!!!
Ja he trucat al gine i m'ha donat tota la mediació que he de prendre...
Espero que tot vagi super be!!!!! estic ara mateix molt nerviosa..!!!!!
Ara no puc personalitzar!!!! aix aixxxx....em sap greu noiesss
Molts petonetssss
MOLTES FELICITATS AMARA!!!
Per fi començen a sortir els possitius!! Ueeeeeeeeeeeee!!!!
A tope amb aquest dimarts! Que demà serem multimilionaries!!
Mil gràcies per el vostre recolzament!Sou totes uns
.Anem a veure si treballo una mica... com costa...
Bon dia,
ja he felicitat la Amara amb post de cercadores, però això no s'ha d'estalviar mai, MOTLES FELICITATS AMARA!!!!! Q guai nena,molta sort i q vagi tot molt bé, no sabia q havies tingut un bioquímic anteriorment, així q tranquil.la q no et té pq tornar a passar, siempre positivo, nunca negativo...
Mara Ara ja no tinc la infecció, però ja em va dir la infermera q no hi havia problema si estaves buscant, en pendre't amoxicilina, tot i q en el prospecte diu q no és recomanable prendre-te'l el primer trimestre pq podria haver-hi problemes de gestació... Jo em vaig pendre Amoxicilina amb ácido clavulánico, em sembla q si prens sols amoxicilina, llavors si q no passa res.
A mi està a punt d'apareixem la warry, la sento... Ja tinc la panxa regirada, a part, és clar, q la meva gràfica és una me+++ així q a esperar, q espero q sigui puntual, i tornar a començar...
Una abraçada a totes!!
ja he felicitat la Amara amb post de cercadores, però això no s'ha d'estalviar mai, MOTLES FELICITATS AMARA!!!!! Q guai nena,molta sort i q vagi tot molt bé, no sabia q havies tingut un bioquímic anteriorment, així q tranquil.la q no et té pq tornar a passar, siempre positivo, nunca negativo...
Mara Ara ja no tinc la infecció, però ja em va dir la infermera q no hi havia problema si estaves buscant, en pendre't amoxicilina, tot i q en el prospecte diu q no és recomanable prendre-te'l el primer trimestre pq podria haver-hi problemes de gestació... Jo em vaig pendre Amoxicilina amb ácido clavulánico, em sembla q si prens sols amoxicilina, llavors si q no passa res.
A mi està a punt d'apareixem la warry, la sento... Ja tinc la panxa regirada, a part, és clar, q la meva gràfica és una me+++ així q a esperar, q espero q sigui puntual, i tornar a començar...
Una abraçada a totes!!
Bon dia!!!!
Amara ja t'ho he dit al post de cercadores però és igual!!!Felicitats!!!!!! la teva gràfica es xivava eh!!! jejejejej
Amara ja t'ho he dit al post de cercadores però és igual!!!Felicitats!!!!!! la teva gràfica es xivava eh!!! jejejejej
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
FELICITATS AMARA!!!!!! Per fi el primer positiu!!!! :p-)
Noies em sap greu però no puc atendre el post. Vaig de cul enllestint coses abans de les vacances. Tinc a l'Ona malaltona. Demà és el seu cumple, a més a més tenim una setmana plena de visites mèdiques i per acabar-ho d'enllestir he de fer les maletes una altra vegada. O sigui que ho sento però no puc entrar tant com voldria. Ja em perdonareu, però és que aquest més ni la gràfica puc fer com toca.
Petonets per totes.
Noies em sap greu però no puc atendre el post. Vaig de cul enllestint coses abans de les vacances. Tinc a l'Ona malaltona. Demà és el seu cumple, a més a més tenim una setmana plena de visites mèdiques i per acabar-ho d'enllestir he de fer les maletes una altra vegada. O sigui que ho sento però no puc entrar tant com voldria. Ja em perdonareu, però és que aquest més ni la gràfica puc fer com toca.
Petonets per totes.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
moltissimes gràcies a totes!! estem en un nuvol!!!
Intento ser molt positiva i pensar que tot anirà be!
Pecunia molts anims! a vere que passa al final...
Glinda wapiiii moltes gràcies per tot
Bombolla, tranquil.la, no passe res, ja anirem fent...tu ara estigues per la teva nena , que he vist que demà fa anyets no??? que guay!!!! molts animsss!!!!
a totes les demes.. molts petonetsss
Intento ser molt positiva i pensar que tot anirà be!
Pecunia molts anims! a vere que passa al final...
Glinda wapiiii moltes gràcies per tot
Bombolla, tranquil.la, no passe res, ja anirem fent...tu ara estigues per la teva nena , que he vist que demà fa anyets no??? que guay!!!! molts animsss!!!!
a totes les demes.. molts petonetsss
Bona tarda guapes!!!
Primer de tot: MOLTÍSSIMES FELICITATS AMARA!!!
Per fi el primer positiu de desembre!!! me n'alegro molt guapa!! ohhh quin regal més maco per aquestes festes!! i ja veuràs com tot va la mar de bé! segur!!!
Bombolla superjefa!! tu no pateixis, t'entenem perfectament! tu celebra l'aniversari de l'Ona i disfruta molt! petonets i felicita-la de part de les grafiqueres!
Pecunia, guapi, la warry encara no ha arribat així que...
molts ànims!
Rela guapa!!!
Petons a totes!!!

Primer de tot: MOLTÍSSIMES FELICITATS AMARA!!!
Per fi el primer positiu de desembre!!! me n'alegro molt guapa!! ohhh quin regal més maco per aquestes festes!! i ja veuràs com tot va la mar de bé! segur!!!
Bombolla superjefa!! tu no pateixis, t'entenem perfectament! tu celebra l'aniversari de l'Ona i disfruta molt! petonets i felicita-la de part de les grafiqueres!
Pecunia, guapi, la warry encara no ha arribat així que...
molts ànims!Rela guapa!!!
Petons a totes!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Hola, hola!
Perdoneu els dies d' absència foril però com moltes de vosaltres estic super-ocupada, ni de llegir he tingut temps... entre les celebracions vàries (cumple, sant, aniversari amb el luvo, sopar feina), les compres de Nadal i la feina en si, no m'ha quedat temps per res més
AMARA: ENHORABONA! Primer positiu de desembre, s'ha fet esperar però ha arribat!
Bombolla, moltes delicitas per l'Ona, que es recuperi aviat, totes les criatures està empiocades, a l' escola aquesta setmana falten molts nens. Em fa molta il·lusió dir-te si em pots treure d'aquesta eterna sexy-week, per fi ESTIC DES-ESPERANT
Si, noies, la meva gràfica diu que vaig ovular el dia 14, mireu quin goig que fa! I espero que abans d' any arribi o un o un altre regal, però vull senyals de vida!
Mow jo també m'he de fer aquest anàlisi, amb la warry, em tocarà fer-m'ho aquest nadal, i a més ha de passar més d'una hora i mitja des de que m'hagi llevat fins l' extracció de la sang.
Eve esperem sessió de buenorros!
Noies demà per fi estarem de vacances!!!!! Oi que si Rela? Serà un dia dur però compensarà!
Ah! I molta sort amb la loteria!!!!!!!!
Perdoneu els dies d' absència foril però com moltes de vosaltres estic super-ocupada, ni de llegir he tingut temps... entre les celebracions vàries (cumple, sant, aniversari amb el luvo, sopar feina), les compres de Nadal i la feina en si, no m'ha quedat temps per res més
AMARA: ENHORABONA! Primer positiu de desembre, s'ha fet esperar però ha arribat!
Bombolla, moltes delicitas per l'Ona, que es recuperi aviat, totes les criatures està empiocades, a l' escola aquesta setmana falten molts nens. Em fa molta il·lusió dir-te si em pots treure d'aquesta eterna sexy-week, per fi ESTIC DES-ESPERANT
Si, noies, la meva gràfica diu que vaig ovular el dia 14, mireu quin goig que fa! I espero que abans d' any arribi o un o un altre regal, però vull senyals de vida!Mow jo també m'he de fer aquest anàlisi, amb la warry, em tocarà fer-m'ho aquest nadal, i a més ha de passar més d'una hora i mitja des de que m'hagi llevat fins l' extracció de la sang.
Eve esperem sessió de buenorros!
Noies demà per fi estarem de vacances!!!!! Oi que si Rela? Serà un dia dur però compensarà!
Ah! I molta sort amb la loteria!!!!!!!!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Bona tarda guapes,
Bombolla tranquil.la guapi, tu preocupat de la teva filleta, q nosaltres ja ens preocupem d'ambientar el forum!!! Un petonet per tu i la Ona i q es millori
Gràcies Eve pels ànims, la veritat és q si no m'hagués fet la gràfica, potser tindria esperança, però amb aq mer+++ de gràfica, i impossible portar una bena als ulls
Jo crec q demàs ja estarà aqui...
Luva Moltes felicitats guapa, i quina gràfica més maca!!!! ostres fa una ilu quan veus les ratlles q es creuen, a més no són discontinues, q guai nena, q bonic veure q tot està bé. I a partir d'ara a desesperaaaaaaaaaaaaar!!!
Petonets a totes!
Bombolla tranquil.la guapi, tu preocupat de la teva filleta, q nosaltres ja ens preocupem d'ambientar el forum!!! Un petonet per tu i la Ona i q es millori
Gràcies Eve pels ànims, la veritat és q si no m'hagués fet la gràfica, potser tindria esperança, però amb aq mer+++ de gràfica, i impossible portar una bena als ulls
Jo crec q demàs ja estarà aqui...Luva Moltes felicitats guapa, i quina gràfica més maca!!!! ostres fa una ilu quan veus les ratlles q es creuen, a més no són discontinues, q guai nena, q bonic veure q tot està bé. I a partir d'ara a desesperaaaaaaaaaaaaar!!!
Petonets a totes!
Luva guapi! me n'alegro molt que finalment el FF et marqui l'ovulació!! és una boníssima notícia!! veus com poquet a poquet l'ovusitol va fent efecte??? me n'alegro molt per tu de veritat!!!
Pecunia! de res guapi! per això estem!
per animar-nos i recolzar-nos sempre que faci falta! Sento quela warry la sentis pròxima, però bé, pensa que com a mínim és el que dius gràcies a la gràfica ja et vas fent una miqueta a la idea i com a mínim jo, ja no m'ho prenc tan malament quan la fastigosa apareix! 
Pecunia! de res guapi! per això estem!
per animar-nos i recolzar-nos sempre que faci falta! Sento quela warry la sentis pròxima, però bé, pensa que com a mínim és el que dius gràcies a la gràfica ja et vas fent una miqueta a la idea i com a mínim jo, ja no m'ho prenc tan malament quan la fastigosa apareix! 
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Felicitats luva! Veus com tenia bona pinta la gràfica? A veure si ja comences a tenir cicles normals...
Amara, per cert, FELICITATS pel POSITIU!
Petons a totes, grafiqueres!
Amara, per cert, FELICITATS pel POSITIU!
Petons a totes, grafiqueres!
AMARA Moltes FELICITATS!!!!
Hola noies!!Q tal?? com ha anat el dia d'avui???
AMARA, MOlTISSIMES FELICITATS no et preocupis , ja veuràs com tot sortira perfectament! de nou, felicitats.
Bombolla, felicitats per l´anirversari de la teva petitona, m'encanta el seu nom, suposo que es la de la foto, una nena molt maca!!!;))))
Les altres que tal???algún altre positiu o q??? jo començare la grafica a principis d´any que mes o meny es quan ha de venir la warry...
I avui he set tieta, d'un nen molt maco, fa 15 dies ho vaig ser d'una nena, així que ja veieu que estic envoltada de bebes!!!!!!jujujuju
A veure si dema ens toca la loteria, i si no un abona panxolina per el 2011!!!!!!! Molta Sort a totes les que estigueu a punt de fer-vos el TE!!
petons per totes les grafiqueres
AMARA, MOlTISSIMES FELICITATS no et preocupis , ja veuràs com tot sortira perfectament! de nou, felicitats.
Bombolla, felicitats per l´anirversari de la teva petitona, m'encanta el seu nom, suposo que es la de la foto, una nena molt maca!!!;))))
Les altres que tal???algún altre positiu o q??? jo començare la grafica a principis d´any que mes o meny es quan ha de venir la warry...
I avui he set tieta, d'un nen molt maco, fa 15 dies ho vaig ser d'una nena, així que ja veieu que estic envoltada de bebes!!!!!!jujujuju
A veure si dema ens toca la loteria, i si no un abona panxolina per el 2011!!!!!!! Molta Sort a totes les que estigueu a punt de fer-vos el TE!!
petons per totes les grafiqueres
Hola wapes!!
Sento molt no participar-hi gaire, però m'agradaria compartir amb vosaltres els últims esdeveniments que m'han passat sobre la nostre cerca particular.
Fa 3 cicles que vam començar a buscar, aquest serà el 4rt i al final hem decidit anar a RA directament perquè crec que com que tinc 36 tacos pot passar temps i temps i jo cada vegada més depre i més ploranera.
El divendres vaig anar al metge, em va dir que tot bé que no veia a simple vista cap impediment, però em va trobar un mioma de 4 cm, em va dir que aquesta no era la causa perquè no em quedés embarassada però va veure molt raro que les revisions anuals en d'altres ginecòlegs no m'ho haguéssin trobat.
Em va manar uns anàlisi d'hormones que avui he anat a treure'm sang, una histeriosalpinografia que vaig demà a la Delfos i un espermiograma pel meu home que s'ho farà la propera setmana.
Quan tingui tot aniré i a veure que ens diu....
El que si em va comentar va ser que semblava que tenia "poca estimulació ovàrica".
També li vaig comentar que no em veia la clara web i em va dir que cap problema em va donar uns òvuls i ara estic molla tot el dia!!
Bueno noies només això que ho volia compartir amb vosaltres.
Eve, Mow, Rela, Mara, Bombolla, Glinda, Pecúnia, Brunadenit, en fi a totes molts petones
i a veure si demà ens toca la grossa i en el seu defecte una panxolina molt aviat.
Sento molt no participar-hi gaire, però m'agradaria compartir amb vosaltres els últims esdeveniments que m'han passat sobre la nostre cerca particular.
Fa 3 cicles que vam començar a buscar, aquest serà el 4rt i al final hem decidit anar a RA directament perquè crec que com que tinc 36 tacos pot passar temps i temps i jo cada vegada més depre i més ploranera.
El divendres vaig anar al metge, em va dir que tot bé que no veia a simple vista cap impediment, però em va trobar un mioma de 4 cm, em va dir que aquesta no era la causa perquè no em quedés embarassada però va veure molt raro que les revisions anuals en d'altres ginecòlegs no m'ho haguéssin trobat.
Em va manar uns anàlisi d'hormones que avui he anat a treure'm sang, una histeriosalpinografia que vaig demà a la Delfos i un espermiograma pel meu home que s'ho farà la propera setmana.
Quan tingui tot aniré i a veure que ens diu....
El que si em va comentar va ser que semblava que tenia "poca estimulació ovàrica".
També li vaig comentar que no em veia la clara web i em va dir que cap problema em va donar uns òvuls i ara estic molla tot el dia!!
Bueno noies només això que ho volia compartir amb vosaltres.
Eve, Mow, Rela, Mara, Bombolla, Glinda, Pecúnia, Brunadenit, en fi a totes molts petones
i a veure si demà ens toca la grossa i en el seu defecte una panxolina molt aviat.Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Hola wapes!!!
tintin.. a veure com van els resultats.. però no passa res per anar avançant feina.. em referixo a tenir totes les proves fetes i deprés decidir que es fa..
Molts ànims i no estiguis trista!! i per cert... q r+apid t'han donat hora per la histero!!! ja t'has pres l'antibiòtic?? o no te'l fan prendre?? jo me la faig al gener!!

tintin.. a veure com van els resultats.. però no passa res per anar avançant feina.. em referixo a tenir totes les proves fetes i deprés decidir que es fa..
Molts ànims i no estiguis trista!! i per cert... q r+apid t'han donat hora per la histero!!! ja t'has pres l'antibiòtic?? o no te'l fan prendre?? jo me la faig al gener!!
smile! ;)
rela ha escrit:Hola wapes!!!
tintin.. a veure com van els resultats.. però no passa res per anar avançant feina.. em referixo a tenir totes les proves fetes i deprés decidir que es fa..![]()
![]()
![]()
Molts ànims i no estiguis trista!! i per cert... q r+apid t'han donat hora per la histero!!! ja t'has pres l'antibiòtic?? o no te'l fan prendre?? jo me la faig al gener!!![]()
M'ha costat moltíssim però molt molt agafar hora per aquesta setmana, perquè teòricament el divendres ovulo i clar m'ho he de fer abans, després de trucar com a 10 llocs, al final me la faig demà a la Clínica Delfos. De l'antibiòtic no m'han dit res de res, l'únic que hi anés en dejú i amb un parell d'hores abans estar desperta que si volia anar una mica sedada pel tema nervis que hi anés però res més.
Tintin ha escrit:rela ha escrit:Hola wapes!!!
tintin.. a veure com van els resultats.. però no passa res per anar avançant feina.. em referixo a tenir totes les proves fetes i deprés decidir que es fa..![]()
![]()
![]()
Molts ànims i no estiguis trista!! i per cert... q r+apid t'han donat hora per la histero!!! ja t'has pres l'antibiòtic?? o no te'l fan prendre?? jo me la faig al gener!!![]()
M'ha costat moltíssim però molt molt agafar hora per aquesta setmana, perquè teòricament el divendres ovulo i clar m'ho he de fer abans, després de trucar com a 10 llocs, al final me la faig demà a la Clínica Delfos. De l'antibiòtic no m'han dit res de res, l'únic que hi anés en dejú i amb un parell d'hores abans estar desperta que si volia anar una mica sedada pel tema nervis que hi anés però res més.
t'he enviat un MP!!!
smile! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |