mètode estivill
Re: mètode estivill
raquel79
ufff... ahir ma sogra em deia que m'acostumés, que aquesta nena no dormirà mai una nit seguida!!!! quins ànims!
NI CAS!!! No li feu ni cas!!! Vosaltres feu la vostra! Mira, avui fins les 6!! Molt bé, la campiona!!
yolandafl
si es veu sol llavors ja en té prou però si veu que tu estàs adormit deu pensar doncs continuem tu que encara no toca aixecar-se jajaja
No és llest...!!! 
Doncs si que ho és! Sembla que siguin petits i no se'n enterin però em penso que els subestimem jajaja

Hola maques!!! Que be Raquel que vagi a millor! Hi haura dies de tot pero la tendencia hauria de ser millorar!
Dissabte es va quedar amb els meus pares i va dormir de 9 a 4 i despres fins les 7, molt be. Diumenge es va despertar a les 12, va prendre molt poquet bibe, a les 3 que no li vaig donar i es va adormir de seguida, i a les 5 que ja li vaig donar i se'l va prendre quasi tot. Aixo si a les 7 despert.
Aquesta nit ha dormit de 9 a 4 seguit, s'ha pres un bibe sencer i fins les 7.30, o sigui que fantastic. Li ha costat dormir-se a les 4, tenia un rotet despres volia jugar pero li he anat dient a dormir i a les 5 s'ha tornat a quedar.
Com canvia tot quan dorms seguit!!! M'he llevat amb ganes de jugar amb ell, posar-li cremeta, riure!!!
La nota negativa es que ahir vaig voler posar-lo a dormir sense el bibe, o sigui bany, farinetes i a dormir, doncs no hi va haver manera, es va posar super nervios, plorava, al final li vaig donar un bibe petit se'l va prendre i es va adormir la mar de be, de moment aquest el continuarem fent i ho anire provant a veure...
Dissabte es va quedar amb els meus pares i va dormir de 9 a 4 i despres fins les 7, molt be. Diumenge es va despertar a les 12, va prendre molt poquet bibe, a les 3 que no li vaig donar i es va adormir de seguida, i a les 5 que ja li vaig donar i se'l va prendre quasi tot. Aixo si a les 7 despert.
Aquesta nit ha dormit de 9 a 4 seguit, s'ha pres un bibe sencer i fins les 7.30, o sigui que fantastic. Li ha costat dormir-se a les 4, tenia un rotet despres volia jugar pero li he anat dient a dormir i a les 5 s'ha tornat a quedar.
Com canvia tot quan dorms seguit!!! M'he llevat amb ganes de jugar amb ell, posar-li cremeta, riure!!!
La nota negativa es que ahir vaig voler posar-lo a dormir sense el bibe, o sigui bany, farinetes i a dormir, doncs no hi va haver manera, es va posar super nervios, plorava, al final li vaig donar un bibe petit se'l va prendre i es va adormir la mar de be, de moment aquest el continuarem fent i ho anire provant a veure...
primer de tot, noies, donar-vos la enhorabona per aquests grans progressos que feu amb les vostres criatures, ja veureu com a poc a poc, es faran criatures de profit i DORMILEGUES!!, al meu ara no hi ha qui el tregui del llit
A això és al que em referia quan vaig dir que als nadals es poden descontrolar un xic, han agafat una hàbita molt bons, que costa anar instaurant i els 3 dies de nadals aostumen a "carregar-se" part de la feuina feta (dormir més tard, fora de casa, males migdiades, etc, però amb pasciència i uns dies, tot tornarà a la normalitat i a les rutines habiturals.
Roser preciosa, no et preocupis pel bibi d'abans d'anar a dormir, aquest fins i tot jo me'l prenc!! (bé, no un bibi exactament, sinò un got de llet calentona), que m'ajuda a dormir la mar d'agustet, així que jo aquest, de moment, no el treuria tampoc cal que sigui megagran, però va molt bé per agafar la soneta.
Per la resta genial, i poc a poc, fem grans coses (així que imaginat ells!!)
Tonets nenes i que dormiu (tots/tes) molt bé
raquel79 ha escrit: a l'igual que dissabte... i ahir, al revés... li va costar moooolt dormir-se, però ha dormit fins les 06:00! ha batut el seu rècord!!! crec que ahir li va costar dormir-se perquè vam tenir la family a dinar a casa i va haver molt de soroll... i és clar, l'emma, que és una nena de costums i rutines, a la que s'esvolota és terrible!!!!
A això és al que em referia quan vaig dir que als nadals es poden descontrolar un xic, han agafat una hàbita molt bons, que costa anar instaurant i els 3 dies de nadals aostumen a "carregar-se" part de la feuina feta (dormir més tard, fora de casa, males migdiades, etc, però amb pasciència i uns dies, tot tornarà a la normalitat i a les rutines habiturals.
roser.a ha escrit: La nota negativa es que ahir vaig voler posar-lo a dormir sense el bibe, o sigui bany, farinetes i a dormir, doncs no hi va haver manera, es va posar super nervios, plorava, al final li vaig donar un bibe petit se'l va prendre i es va adormir la mar de be, de moment aquest el continuarem fent i ho anire provant a veure...
Roser preciosa, no et preocupis pel bibi d'abans d'anar a dormir, aquest fins i tot jo me'l prenc!! (bé, no un bibi exactament, sinò un got de llet calentona), que m'ajuda a dormir la mar d'agustet, així que jo aquest, de moment, no el treuria tampoc cal que sigui megagran, però va molt bé per agafar la soneta.
Per la resta genial, i poc a poc, fem grans coses (així que imaginat ells!!)
Tonets nenes i que dormiu (tots/tes) molt bé
roser a. ha escrit:Hola maques!!! Que be Raquel que vagi a millor! Hi haura dies de tot pero la tendencia hauria de ser millorar!
què bé, roser... al final, doncs, has aplicat el ME??
doncs, noies, jo ara tinc un petit (petit???) problema... no és tant el dormir si no... que no vol el bibi!!!! fins ara feiem LM, però amb la introducció de les papilles cada vegada noto que tinc menys llet, i ja vull començar a ajudar-la amb bibis... us he de dir primer que tot, que ella ja ha pres bibis, de la meva llet, i se'ls cruspia super feliç... divendres li dono el seu primer bibi, i res... però al vespre, abans de la papilla se'l va fotre... i va ser la vegada que em va aguantar més hores dormint!!! dissabte se'n va fotre dos bibis... però des de diumenge no vol!!!! per què pot ser... la tetina no pot ser, perquè l'aigua i la meva llet se la fot amb el bibi... i la llet tampoc, perquè els primers dies en va prendre, i ahir, amb cullera, també... joooooo....
nenes, les que ja vau aplicar el mètode (pitita, nessy, musica...) vau acabar fent desaparèixer els despertars??? o encara se us desperten una vegada o dues a la nit???? simple curiositat...
Hola guapa, crec que jo ja ho he comentat, però el Liam dorm de les 9:00/9:30 fins les 8:00/9:00 de tirón, sense despertar, exepte si algún dia té moquitos o està malaltones, que en aquest cas, en ocasions, fem collit. Després, cada oveja en su corral.
Tonets
Tonets
Nosaltres també tenim la sort de dormir de 9,30-10,00 del vespre fins les 8,00-9,00 del matí.
Pràààcticament sempre... Alguna nit, com diu la Nessy, si està malalt o té moquitos, es desperta algun cop. Per regla habitual: nits senceres de son!
O com AVUI (
), que s'ha despertat 2-3 cops, molt nerviós. He deduit que somniava, i que s'havia posat nerviós. Llavors, el què jo (el meu home té menys paciència...) intento fer és anar-hi, mirar que tingui el xumet, acaronar-lo fins que el veig més tranquilet, i ja està.
Alguna vegada si ha tingut més despertars també l'hem agafat i l'hem portat al nostre llit, però ni descansa ell, ni nosaltres... És un belluguet...
Ai Raquel, ara no t'entenc amb això de la llet... Què vols dir, que no vol prendre gens de llet??
Si no és que m'ho demana, mai li dono aigua ni llet,... crec que no el necessita, però bé, si me'l demanés evidentment li donaria...
Nessy, anem a la 1!!!
Roser, jo tampoc li treuria el bibi d'abans d'anar a dormir. La Nessy t'ho ha explicat molt bé... Jo també me'l prendria cada nit...!!!
Nosaltres vam deixar de donar-li aquest bibi quan vam començar amb els sopars sòlids i combinàvem un dia amb la llet (sense cereals ni res) i altres dies amb un iogurt o un petit-suis.
Pràààcticament sempre... Alguna nit, com diu la Nessy, si està malalt o té moquitos, es desperta algun cop. Per regla habitual: nits senceres de son!
O com AVUI (
), que s'ha despertat 2-3 cops, molt nerviós. He deduit que somniava, i que s'havia posat nerviós. Llavors, el què jo (el meu home té menys paciència...) intento fer és anar-hi, mirar que tingui el xumet, acaronar-lo fins que el veig més tranquilet, i ja està.Alguna vegada si ha tingut més despertars també l'hem agafat i l'hem portat al nostre llit, però ni descansa ell, ni nosaltres... És un belluguet...
Ai Raquel, ara no t'entenc amb això de la llet... Què vols dir, que no vol prendre gens de llet??
Si no és que m'ho demana, mai li dono aigua ni llet,... crec que no el necessita, però bé, si me'l demanés evidentment li donaria...
Nessy, anem a la 1!!!
Roser, jo tampoc li treuria el bibi d'abans d'anar a dormir. La Nessy t'ho ha explicat molt bé... Jo també me'l prendria cada nit...!!!
Nosaltres vam deixar de donar-li aquest bibi quan vam començar amb els sopars sòlids i combinàvem un dia amb la llet (sense cereals ni res) i altres dies amb un iogurt o un petit-suis.
Gracies per les respostes, em quedo mes tranquila doncs i el bibe d'anar a dormir el seguirem fent, li va tan be per relaxar-se....
Si que he fet el ME, pero com que ja ho feiem del principi el Quim ja es solia adormir sol no ha calgut gran cosa, mes que res treure-li el bibe i molt millor. Excepte ahir que li va entrar el siroco pel bibe i ho vaig deixar correr.
Raquel, has probat de canviar la marca de llet? Al Quim al principi li donava Nidina pero em vaig passar a la Blemil pq no s'acabava els bibes i molt millor, te un gust diferent, mes espeset. Tambe pot ser que hagi pillat que si hi ha bibe no hi ha teta....
Si que he fet el ME, pero com que ja ho feiem del principi el Quim ja es solia adormir sol no ha calgut gran cosa, mes que res treure-li el bibe i molt millor. Excepte ahir que li va entrar el siroco pel bibe i ho vaig deixar correr.
Raquel, has probat de canviar la marca de llet? Al Quim al principi li donava Nidina pero em vaig passar a la Blemil pq no s'acabava els bibes i molt millor, te un gust diferent, mes espeset. Tambe pot ser que hagi pillat que si hi ha bibe no hi ha teta....
nessy ha escrit:Hola guapa, crec que jo ja ho he comentat, però el Liam dorm de les 9:00/9:30 fins les 8:00/9:00 de tirón, sense despertar, exepte si algún dia té moquitos o està malaltones, que en aquest cas, en ocasions, fem collit. Després, cada oveja en su corral.
Tonets
aish, quina sort....
pitita ha escrit:Nosaltres també tenim la sort de dormir de 9,30-10,00 del vespre fins les 8,00-9,00 del matí.
Pràààcticament sempre... Alguna nit, com diu la Nessy, si està malalt o té moquitos, es desperta algun cop. Per regla habitual: nits senceres de son!![]()
O com AVUI (), que s'ha despertat 2-3 cops, molt nerviós. He deduit que somniava, i que s'havia posat nerviós. Llavors, el què jo (el meu home té menys paciència...) intento fer és anar-hi, mirar que tingui el xumet, acaronar-lo fins que el veig més tranquilet, i ja està.
Alguna vegada si ha tingut més despertars també l'hem agafat i l'hem portat al nostre llit, però ni descansa ell, ni nosaltres... És un belluguet...![]()
Nessy, anem a la 1!!!![]()
Roser, jo tampoc li treuria el bibi d'abans d'anar a dormir. La Nessy t'ho ha explicat molt bé... Jo també me'l prendria cada nit...!!!![]()
pitita, què afortunada... nosaltres seguim amb els despertars... avui per sort s'ha dormit a les 21, soleta, només va remugar una micona, però casi res... a les 00:30 desperta, xumet i a dormir... a les 04:30, una altra vegada, xumet i a dormir... i a les 05:15 li he donat el pit... perquè l'he vist super desperta i he pensat potser té gana.. ha mamat, i ha tornat a dormir fins les 8, que l'he despertat per mamar...
a veure, si penso en com estàvem fa una setmana, hem millorat molt, perquè s'adorm sola moltes vegades, quan es desperta s'adorm de seguida o s'adorm sola, i no es desperta a qualsevol sorollet... això és important... a més, les migidades les fa més llargues, i sovint soleta, fins i tot... però continuem tenint despertars, potser no tants, però dos com a mínim (un és l'excepció)... potser no arribarem a fer mai una nit del tiron??? potser fem algo malament...???
pitita, el que explico de la llet, és que la vull començar a destetar, però no vol el bibi ni en pintura!!! i mira que abans en prenia de la meva llet, bibi... però no el vol... només si l'enganyes una mica, i li dona ma sogra, se'l pren, però si li dono jo, no hi ha manera...
roser a. ha escrit:Raquel, has probat de canviar la marca de llet? Al Quim al principi li donava Nidina pero em vaig passar a la Blemil pq no s'acabava els bibes i molt millor, te un gust diferent, mes espeset. Tambe pot ser que hagi pillat que si hi ha bibe no hi ha teta....
no, jo li vaig donant pit encara... la meva idea era començar a complementar teta amb bibi (tinc molt poca llet), però mi gozo en un pozo... el primer i segon dia es va prendre el bibi... però ara diu que me'l prengui jo!!!!
Ostres Raquel, no sé si serà el mateix, però quan a l'enano vam començar a donar-li bibi, li havien de donar o el seu pare o la iaia, i jo no podia estar ni a la mateixa habitació (ja saps, tiren mès dues tetes que dues carretes), que sigui el mateix.
Al cap de 2 o tres dies, jo ja podia estar a l'habitació i amb 2 mes ja podia donar-li jo sense que el rebutgés pq volia teta.
A tot aixó, seguiem fent pit per la nit, encara noera la "retirada total de teta".
Tonets
Al cap de 2 o tres dies, jo ja podia estar a l'habitació i amb 2 mes ja podia donar-li jo sense que el rebutgés pq volia teta.
A tot aixó, seguiem fent pit per la nit, encara noera la "retirada total de teta".
Tonets
Raquel, no et preocupis pels despertars. Mica en mica, l'Emma anirà regulant aquests despertars, i quan aprengui a trobar el xumet (o xumets) ella soleta, ja ni remugarà..
Heu de tenir una mica de paciència i continuar fent-ho així.
Ho esteu fent molt bé!
Ja veureu com donarà el seu fruit i d'aquí poquet, no recordareu aquests despertars! Pensa que són petitons.
Mira, nosaltres també dormim sempre d'un tirón, però ara porta uns dies una mica rarets... Suposo que deu estar neguitós, i fa uns dies que es desperta un cop. També penso que fa uns dies que li estem començant a treure xumets. Ell dormia amb 8-10 xumets al llit, i ara ja només en té 2. Li deu ser més complicat trobar-los sol... No sé, entre això, aquests dies que vénen de festa i no parem quiets a casa,... No sé, no li dono importància... Em crida, hi vaig, l'acarono i li dic que encara és de nit, que s'estiri, m'estic un momentet al seu costat rascant-li el caparró, i a dormir...
I això de la llet... Que estrany, no? Potser són tonteries, però... perquè no proves de tenir un biberó només per l'aigua, i agafar-ne un altre de només per la llet...? Potser així també relacionarà cada cosa... Jo recordo tenir problemes amb la marca de la llet. A nosaltres no ens anava bé la Nidina, i vam passar-nos a l'Almirón; i tenia un biberó petit amb una tetina amb forat petit per l'aigua, i el biberó de la llet, que era més gran i amb tetina també amb forat més gran...
Suposo que és un canvi prou gran per l'Emma, i per això hauràs d'anar provant cosetes...
SORT!!!
Heu de tenir una mica de paciència i continuar fent-ho així.
Ho esteu fent molt bé!
Ja veureu com donarà el seu fruit i d'aquí poquet, no recordareu aquests despertars! Pensa que són petitons.
Mira, nosaltres també dormim sempre d'un tirón, però ara porta uns dies una mica rarets... Suposo que deu estar neguitós, i fa uns dies que es desperta un cop. També penso que fa uns dies que li estem començant a treure xumets. Ell dormia amb 8-10 xumets al llit, i ara ja només en té 2. Li deu ser més complicat trobar-los sol... No sé, entre això, aquests dies que vénen de festa i no parem quiets a casa,... No sé, no li dono importància... Em crida, hi vaig, l'acarono i li dic que encara és de nit, que s'estiri, m'estic un momentet al seu costat rascant-li el caparró, i a dormir...
I això de la llet... Que estrany, no? Potser són tonteries, però... perquè no proves de tenir un biberó només per l'aigua, i agafar-ne un altre de només per la llet...? Potser així també relacionarà cada cosa... Jo recordo tenir problemes amb la marca de la llet. A nosaltres no ens anava bé la Nidina, i vam passar-nos a l'Almirón; i tenia un biberó petit amb una tetina amb forat petit per l'aigua, i el biberó de la llet, que era més gran i amb tetina també amb forat més gran...
Suposo que és un canvi prou gran per l'Emma, i per això hauràs d'anar provant cosetes...
SORT!!!
el meu nen també es desperta sovint per les nits, normalment hi anem, li posem el xumet i torna a dormir, aixó 3 o 4 vegades, amb sort passem amb un parell, però aquesta nit passada li ha agafat no sé què, el vam posar a dormir a les 8'30, a les 10'30 li hagues tocat l'ultim bibi però no el va voler, i el poso a dormir, a les 11'15 plorant com un desesperat, li ofereixo el bibi i no el vol, segueix plorant com si li fes mal alguna cosa però no sabem què, no serveix res, ni braços ni cantar ni música ni al nostre llit, segueix plorant pensem que són les dents i li donem el xarop que em van recomanar a la farmacia, 1 cullerada i res, esperem 20 minuts i segueix igual, 2a cullerada i sembla que al cap de 10 minuts es calma una miqueta, el posem al nostre llit però segueix somicant, al rato torna a plorar desesperat li dono la 3a cullerada i també uns 10 minuts i ara sembla que vol adormir-se.....però no, torna la serenata, ja eren cap la 1'30 i ja no sabem què fer, al final li he tornat a oferir el bibi, se la fotut tot i s'ha adormit, aixó si, a les 4 xumet, a les 5 xumet, a les 6 xumet i fins les 7'30 que ha mamat, i jo ara cap a la feina, uf! aixó és mol cansat.... no ens havia passat mai, no sé què li ha agafat i no m'he atrevit a fer el ME perquè semblava un plor de que li fes mal alguna cosa, i si fos perquè no vol dormir sol al agafar-lo en braços o posar-lo al nostre llit s'hagués calmat no?
Quina parrafada que us he fomut noies, però em va bé poder-ho explicar a gent que m'enten
Quina parrafada que us he fomut noies, però em va bé poder-ho explicar a gent que m'enten
Hola guapes,
Entro un momentet per comentar (que després resulta que només s'expliquen les coses bones), que em passat un parell de nits regulars, JA TENIM EL NADAL AQUÍ.
EL nano està tant emocionat amb que ja és nadal, que li costa anar a dormir, reclama companyia i dos contes més "del normal,que és un"i es desperta mooolt d'hora (cap a les 6:30), així que res, nenes, pasciència que passats els nadals s'acaven els desgavells.
Per una altre costat, dilluns va morir la nostra gateta i, tot i que ja li haviem explicat que era molt gran i estava molt malaltona, no deixa de tenir 3 anys i mig, així que a la nit va ser un fart de plorar i va dormir amb noslatres (bé, van dormir ell i son para, je jo tots tres al llit no sòc capàs d'aclucar ull), anava somicant en somnis pobret.
Així que recordeu: SEMPRE HI HA EXCEPCIONS A LA NORMA!! que son MOLT necessàries per ells i per nosaltres i no per això significa que fem CAP PAS ENRERRA.
Bé xiquetes,
BONES FESTES!!
PD: Raquel i roser, com van les nits??? AMUNT MARONES QUE HO FEU MOLT BÉ
Entro un momentet per comentar (que després resulta que només s'expliquen les coses bones), que em passat un parell de nits regulars, JA TENIM EL NADAL AQUÍ.
EL nano està tant emocionat amb que ja és nadal, que li costa anar a dormir, reclama companyia i dos contes més "del normal,que és un"i es desperta mooolt d'hora (cap a les 6:30), així que res, nenes, pasciència que passats els nadals s'acaven els desgavells.
Per una altre costat, dilluns va morir la nostra gateta i, tot i que ja li haviem explicat que era molt gran i estava molt malaltona, no deixa de tenir 3 anys i mig, així que a la nit va ser un fart de plorar i va dormir amb noslatres (bé, van dormir ell i son para, je jo tots tres al llit no sòc capàs d'aclucar ull), anava somicant en somnis pobret.
Així que recordeu: SEMPRE HI HA EXCEPCIONS A LA NORMA!! que son MOLT necessàries per ells i per nosaltres i no per això significa que fem CAP PAS ENRERRA.
Bé xiquetes,
BONES FESTES!!
PD: Raquel i roser, com van les nits??? AMUNT MARONES QUE HO FEU MOLT BÉ

Hola maques BON NADAL!!!!
Doncs per que vaig parlar, portem 3 nits que li costa molt caure, s'adorm alla les 10 despres de molt remugar... pero a canvi esta dormint perfecte!!!! Nomes es desperta a les 3 fa un bibe i torna a dormir, avui fins les 8!!!!
Doncs per que vaig parlar, portem 3 nits que li costa molt caure, s'adorm alla les 10 despres de molt remugar... pero a canvi esta dormint perfecte!!!! Nomes es desperta a les 3 fa un bibe i torna a dormir, avui fins les 8!!!!
Abans de res,...
BON NADAL!!!!
Ei Roser, ENHORABONA!!!!
Felicitats per aquestes nits cada vegada més plàcides!!!!

BON NADAL!!!!
Ei Roser, ENHORABONA!!!!
Felicitats per aquestes nits cada vegada més plàcides!!!!

Hola noies com va? Raquel com van aquestes nits?
Nosaltres millorant dia a dia, hem passat uns dies costipadets i pobret s'ha despertat tot sovint pero anant a dir-li alguna coseta de seguida es tornava a dormir.
La nit de Nadal si que vam haver de posar-nos una mica ferms pq a les 3 es va despertar i despres d'estar una hora que si bibe, canvi de bolquer, al bressol plorava i al canviador tot era festa i juerga, o sigui que a les 4 vam dir, a dormir!!!! Va estar una estona plorant i anavem entrant cada mica, al final pobret es va adormir, la veritat es que es fa durillo i etern, els minuts no passen, pero els resultats son visibles.
Aquesta nit ha dormit de 9 ha 4.30 que hem fet el bibe, pero hem matinat, a les 6.30 ja estava jugant amb els ninos al bressol i ha aguantat fins les 7.15 o aixi que no esta malament!!!
La veritat es que aixo de dormir canvia la vida completament i mes tenint que treballar, la casa, etc etc al dia seguent!
Nosaltres millorant dia a dia, hem passat uns dies costipadets i pobret s'ha despertat tot sovint pero anant a dir-li alguna coseta de seguida es tornava a dormir.
La nit de Nadal si que vam haver de posar-nos una mica ferms pq a les 3 es va despertar i despres d'estar una hora que si bibe, canvi de bolquer, al bressol plorava i al canviador tot era festa i juerga, o sigui que a les 4 vam dir, a dormir!!!! Va estar una estona plorant i anavem entrant cada mica, al final pobret es va adormir, la veritat es que es fa durillo i etern, els minuts no passen, pero els resultats son visibles.
Aquesta nit ha dormit de 9 ha 4.30 que hem fet el bibe, pero hem matinat, a les 6.30 ja estava jugant amb els ninos al bressol i ha aguantat fins les 7.15 o aixi que no esta malament!!!
La veritat es que aixo de dormir canvia la vida completament i mes tenint que treballar, la casa, etc etc al dia seguent!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |