GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Vera
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

EntradaAutor: Vera » dc. des. 22, 2010 5:58 pm

Hola wapes!

Amara moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!

Bombolla, moltes felicitats pels dos anyets de la teva princesa! hem sap molt greu que hagueu de suspendre la busqueda, però jo tb estic d'acord amb la bruna, cuida't molt bonica :-()-) tant debó les analitiques i l'hematoleg us portin bones notícies!

Violeta, sento l'arribada de la porca :-()-) la teva gafica pintava bé... distfruta molt del Jan!

Tintin, anims i que vagin totes les proves mb! :-()-)

Eve :--/) buenorros :love: :love: :love:

Luva, k guay k el FF et marqui la ovulació! oi k fa ilu?? la cosa tira "pa alante", me n'alegro molt!! :ok:

Sento no personalitzar +, us he llegit en diagonal ja que he estat desconctada pq he estat malatona, diumenge a la nit vaig començar amb mal de panxa, vomits i diarrea xxo.0.o A la feina m'han dit que hi ha passa i que n'hi ha uns quants de baixa pel mateix tema. Aq mes he tingut una grafica una mica lletjota i al final he descartat una tempe ja que vaig tenir una mica de "febricula". Resumint k avui k estic una mica més animadeta he baixat de la parra i he vist que la warry encara no ha aparegut!, total k m'he fet un TO hi ha sortit POSITIU!!!!!!! dsp m'he fet un TE i no es super+ però la ratlla està marcada!!

Nenes k crec k estic prenyi!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) demà repetirè el test amb un de farmàcia a veure k diu :love: :love:, espero k no sigui un fals + per lo de la passa... de tota manera stic una mica amoïnada pel tema diarrea (perdoneu que sigui tan clara) pot ser tot degut a l'embaras o realment he pasat un virus intestinal?? si es així serà dolent pel bebito??? ains... no em malinterpreteu, que estic molt contenta! però com k em trobo tant malamaent alhora estic una mica ratllada...

Petonets!
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dc. des. 22, 2010 6:36 pm

Vera, que estàs prenyi!!!!!!!!!!!!!!! Enhorabona nena!!!!!!! A tu si que t'ha tocat la grossa!!!!!! Desitjo que tot vagi molt bé. Ara toca gaudir del moment! :love: :-()) :love:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. des. 22, 2010 7:02 pm

VERA!!! Que si hi ha ratlleta vol dir que hi ha embaràs!!! Us ha tocat la loteria nena!! FELICITATS!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dc. des. 22, 2010 7:40 pm

Vera, felicitats!!
No hi ha falsos positius, només falsos negatius!!!

ENHORABONA! :cnena: :cnen:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Amara
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dc. des. 22, 2010 8:58 pm

Vera!
Moltes gràcies!

El que dius que ha sortit una ombreta...aixo es que es positiu!!!!! aix nenaaaaaa que m'acompanyaras!!!

Quan faras TE? dema??? a vere a vere....que guaaaaaaayy!!!!
brunadenit
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dc. des. 22, 2010 9:50 pm

Veraaa! Aquest matí (o ahir) he vist la teva gràfica i he estat a punt de comentar-la! FELICITAAAAAATS! no pateixis per la diarrea, pot ser degut a l'embaràs o no, però si no t'has pres medicaments no et passarà res. Que bé bombolla, un altre positiu de desembreeee!
Petons guapes!
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dc. des. 22, 2010 10:09 pm

UEEEEEEEEE :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Vera!!! quina alegria!! i el dia de la loteriaaa!!!!!!!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dc. des. 22, 2010 10:25 pm

Vera! Motles felicitats!!! a gaudir d'akests moments!!

Veig que comentes que tens diarrea, jo quan hem vaig quedar :-()) el mateix dia de la falta vaig agafar diarrea i m'hi vaig estar dues setmanes així.. vaig anar al metge i hem van dir lo tipic, dieta tova, res de medicaments, molta hidratació, si pot ser aquarius o suero oral, i tb determinar si es quan menges que despres fas diarrea o bé et passa com a mi, que nomes en tenia un cop al dia a primera hora, es a dir, feia moltes hores que no en menjava, la llevadora hem va dir que llavors debia ser hormonal.
En fi.. que intenta no patir, que moltes felicitats i que disfrutis un munt! això si que es una bona loteria! :p-)

Nosaltres avui hem vist al cigru amb 3d i ens ha fet molta ilusió! :love:

A la resta de grafikeres molta sort!! petonarros!! :-()-) :-()-)
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Tintin
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dc. des. 22, 2010 11:46 pm

VERAAAAAAAAAAAAA MOLTES FELICITATS !!!!
Tintin
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dj. des. 23, 2010 12:16 am

Bona nit grafiqueres!!!

Com aneu noies?

Jo avui m'he fet la histerosalpinografia fa un mal per morir-se, sort que és un minut i mig que si no crec que l'hagués palmat, m'ha fet molt de mal i tinc l'úter molt adolorit, em fa mal snif snif espero que per divendres que teòricament ovulo estigui bé.

M'ha sortit que les dues trompes estan perfectes, que tant la dreta com l'esquerra perfectament permeables.

En canvi avui m'han donat els resultats hormonals i tot bé, excepte l'hormona FSH que els límits són entre 3.2 a 10 i m'ha sortit 2.91. M'ha sortit el que em va dir el metge el divendres que "poca estimulació ovàrica", suposo que quan hi vagi d'aquí a 10 dies perquè encara ens falta l'espermiograma del Tintinu em dirà alguna cosa.

El divendres em va comentar que tenia una reserva ovàrica gran per la meva edat i que poder era perquè no tots els mesos l'òvul volia sortir i segurament això em passa però que amb medicació no hi hauria cap problema.
Estic molt contenta de no haver-nos esperat fins a l'any de cerca perquè em podria haver passat 9 mesos menjant-me el cap i molt depre i molt trista, perquè aquest tema m'afecta molt, pensant que sempre ovulava quan és possible que no ha estat així.
La primera setmana de gener aniré amb totes les proves i a veure que ens diu si em dona medicació o ens fan IA o FIV o el que sigui.

Glinda com estàs del refredat? Espero que ens poguem veure demà, que he de parlar de La Riera amb algú!!!

Bombolla espero que l'Ona estigui millor, i que hagi tingut un aniversari fantàstic. Ja ens aniràs dient com va el tema de l'hematòleg. Tu tranqui guapa que ja tens una i que és un solet.

Amara guapa quina alegria, quin Nadal més xulo que passareu!!!

Luva que ja estàs de vacances!!! Jo també uffff ho necessitem els nens almenys els meus estaven insoportables ja. Bueno i ara estàs en desespero total a veure si tens sort bonica...

Brunadenit després de tant de patir ja veig que va tot viento en popa, molt bé, que bé!!!

Mow els anàlisi per què són? són del ginecòleg? és que m'he perdut. Demà ens veurem? Vindràs? Tinc moltes ganes de coneixe't :-()-) :-()-)

Violeta quina kk de la vaca :ufs: :ufs: :ufs: sento lo de la warry, no pateixis guapa el proper any estarem totes embarassades segur segur

Eve guapa moltes gràcies pels ànims, si t'he de ser sincera des del divendres que vaig anar a RA estic super tranqui semblo una altra. Gràcies guapa per les teves paraules ets un sol, demà no vens a la kdd? He vist que no t'has apuntat m'hagués encantat haver-te conegut.

Madrona guapa com va tot? Et trobes bé? Quin Nadal més xulo ehhhhhhhhhhhh

Veraaaaaaaaa que estàs prenyiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-()) :-()) :-()) :-())

Mara com vas guapa?

I a totes les que em deixo molts petonets :-()-) :-()-) :-()-)
Vera
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Vera » dj. des. 23, 2010 5:25 am

Moltissimes gracies a TOTES noies!!! encara no m'ho crec! No vaig pillar res a la loteria però si tot va bé realment m'haura tocat!! jeje

Avui ja em trobo una mica millor i torno anar a treballar. Espero aguantar bé el dia! :ok:
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
sil30
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dj. des. 23, 2010 5:40 am

Vera moltes felicitats guapa!!
>.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<:
Noia, quin regalet tant bonic per aquestes dates!! Cuida't que he llegit que estàs patxutxa. I creu-t'ho!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
sil30
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dj. des. 23, 2010 5:42 am

Noies, vaig de cul i no tinc temps de res!!

Només us volia dessitjar un BON NADAL A TOTES LES GRAFIQUERES BONIQUES!!!!

Espero que passeu unes bones festes i gaudiu de l'esperit nadalenc envoltades de totes aquelles persones que us estimen i estimeu!! I cuidado amb els torrons!!

:love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Amara

EntradaAutor: Amara » dj. des. 23, 2010 7:02 am

Bon dia noies!!!

Fa estona que no podia dormir i dic entro a vere si hi ha noticies...re...seguirem esperant :)
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dj. des. 23, 2010 9:02 am

Vera...vinc de les cercadores i ara llegeixo aixó! ENHORABONA!! Com me'n alegro maca! Déu ni do quins Nadals més emocionants passereu! Felicitats a tu i al Vero! >.-<: :-()-) :-()-)

Edito: Tintín, enhorabona per el resultat de la histero! Així que a tu et va fer mal, quin greu reina...però ja ha passat!
Sobre el tema dels resultats hormonals, potser et poden medicar, no? ja ens explicaràs! Vinga ánims que ja estàs més aprop! :love:
A mi el dia 4 em donen els resultats del meu anàlisis hormonal, hi ha dies que penso que tot està bé i d'altres que penso que potser no!jajaja. Com a bona géminis que sòc tinc doble personalitat! :content:
I si, avui ens veiem! Jo també tinc moltes ganes de coneixe't :-()-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
phosqui
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dj. des. 23, 2010 10:01 am

Bon dia!!

Ahir vaig escriure un mega missatge... però de tant que vaig trigar, al donar-li a trametre... se'm va posar a la pantalla del usuari una altra vegada! Ara per si de cas faré un copiar abans de donar-li...

Abans de tot:

VERA MOLTES FELICITATS!!!

Per fi van sortint aquests positius amagats!!! Quina i·lu!!

Tintin Jo hagués fet igual que tu. No en tinc cap dubte! M'alegro molt de que aneu trobant per on tirar. Ara ja saps més del teu cos i això t'ajudarà segur a aconseguir el teu objectiu! Una cosa menys!

Bombolla No et preocupis per haver de deixar el post o el forum. Aquí seguirem igual, trobante a faltar però bé. I ara el que importa és que et mirin i et diguin el que sigui. La paraula hematòleg... cada cop que l'escolto se'm remou tot... Disfruta molt de l'Ona!

Eve tens molt bon gust pels buenorros! Algún d'aquests algún dia farà el seu efecte! I totes amb :-()) !!

Glinda Estic igual que tu! En plena sexy week.. i ahir a 39 de febre! A més al Phosco sembla que li faci por que li enganxi o algo... però ahir ja el vaig enganxar jo per banda! :love: no pot ser que deixem escapar les opcions... Avui jo ja molt millor!
Així que Glinda al ataaaaaaaaque! I tan de bo tinguem un regalet de reis!

Violeta toca tornar-se a aixecar! el dia que arriba la asquerosa es pasa malament, però no hi ha temps per passar-ho malament! Ens hem d'aixecar i agafar forçes! Que cada mes és una nova oportunitat!

Mow tu ja millor, eh! M'encanta el teu carácter! És com a de ser! A veure que diuen aquestes anàlisis! Sigui com sigui et mereixes tenir panxeta ja!!! I ja saps, per cap d'any tenim totes un desig per fer!! I de tantes ganes que li posarem al desig, s'ha de complir!!

Amara, giulette i les altres prenyis... com esteu?? Quin nadal més guai que pasareu!!
Jo volia tenir panxeta al nadal... Però no ha pogut ser.

Aquest estiu en el meu viatge de noces una dona que ens vam trobar ens va parar a mi i al Phosco i ens va dir algunes coses. Sense saber res de nosaltres va dir que estàvem de lluna de mel... i quan em va mirar a mi em va dir que al 2011 tindria un nen (va especificar que seria nen). Encara em queden uns mesets per confiar en la "vident". Si es fa realitat torno i l'abraço!!

Buenos maques, vaig a fer com que treballo una estona!

Per cert! M'haguès encantat poder venir a la quedada, jo sóc molt d'aquestes coses! Si fos la setmana vinent venia fijo. Però avui em toca quedar-me amb el meu nebot gran. Que el petit avui ha tornat al hospital.

Petonicos!
Imatge
Imatge
Mow
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dj. des. 23, 2010 10:16 am

Phosqui, no en se jo de plorar massa! Bo i que em cauen les llàgrimes fàcilment per la emotivitat que emana de mi (toma ya!jajajaja neujor:-) ) sòc una persona FELIÇ!

Ains aquestes vidents...el vostre moment está al caure, Phosqui! Segur...aquí totes ens mereixem una panxa com un meló xx:-D però el teu positiu és d'aquells que espero amb la mateixa ilusió que el propi. Al 2011 hi ha molts nens, o nenes, en camí...Un per cada buscadora! :-()-)

Bon Nadal, bonica! neukiss-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dj. des. 23, 2010 10:30 am

Nenes guapes!!
Avui serà dels últims dies que puc entrar al post de grafiqueres. Intentaré passar a veure com acaba l'any,ok?
Ja us he dit que em sap greu no haver pogut portar millor el post, però en fi, s'ha fet el què s'ha pogut!

Phosqui bonica!!! Dona molts ànims al teu nebodet petit. Avui estàn fent els matins de catalunya ràdio des de sant joan de déu...i uf...els pèls de punta. Molts ànims per tu també. I a veure si el què diu la vident es compleix! Tant de bo. Un petonàs molt gran bonica i a passar el millor Nadal possible.

Tintin: Ostres! Així que ja t'ho han fet tot? Que bé nena. Ara a veure si et mediquen per aquesta falta d'estimulació i llestos! A procrear! haha M'alegro que ja estiguis més tranuil·la.

Mow, tu com estàs reina meva???

Glinda al ataqueeeeeeeerrrrrr!!!! A veure si per resi hi ha algun positiu! Seria un bon regal!

Violeta, com estàs avui? Els ànims?

Eve: I tu? Com va la cosa?

Luva, Amara, Vera, Giuliette, Mara, Rela, Madrona, Brunadenit, Aire...i un llarg etzètera com esteu??

Us desitjo a TOTES un BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dj. des. 23, 2010 10:42 am

Bon dia

Primer de tot moltes gràcies a totes pels ànims, dóna gust sentir que algú t'entén en aquests moments...

Bombolla, doncs encara estic enrabiada, però començo a pensar que el que he tingut és un avortament, sinó no entenc les taquetes de fa 10 dies, el pic avall de la tempe i ara, amb una mica de retard, la regla. Penso que no es deuria implantar bé. Com a mínim vull pensar que aquesta és l'explicació a aquest cicle tan raro...però bé, no pariré a l'agost i això és bo. Sort del Violeto i, sobretot, del Jan, que amb el seu somriure alegra al més trist...havia pensat no fer gràfiques aquest mes, però potser prefereixo saber de quin mal he de morir, i saber quan he ovulat. I sobretot per respecte a totes vosaltres, que mes rere mes us aixequeu amb més ànims per tornar a començar un nou cicle!

Vera bonica!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!! A tu si que t'ha tocat la grossa!!!disfruta-ho al màxim!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Amara

EntradaAutor: Amara » dj. des. 23, 2010 1:04 pm

Wapeeees!!!

Violeta he llegit el teu cas, molts anims!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Bombolla, tranquil.la, tu ahs fet el que has pogut....a vegades per les circumstancies no poddem..aixi que res...disfrutal molts dels nadals!!!! :-()-) :-()-)

Doncs jo estic força be,de moment no tinc simptomes de res...algun doloret d'ovaris de tant en quant pero q es pot aguantar..jejeje

A tota la resta!! mil petonetss

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::