Destete Nocturn...

Tria el pit o el biberó.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Destete Nocturn...

EntradaAutor: crissie » dj. des. 23, 2010 4:04 pm

HOla noies,
Com moltes sabeu NO PUC MÉS:
El Xavi farà 8 mesos la setmana que ve, fem lactancia materna i ho disfruto moltissim...el problema ve amb les nits: Fa ja algunes setmanes que no aguanta 2hores adormit, i aquests últims dies es desperta cada hora; EL problea real és que jo treballo de nit; El dia que torno més d'hora a casa són les 3 del matí...ell a les 8 com a màxim ja està despert i jo em passo el dia amb ell; SI ja és dur de `per si les poques hores que em queden de son...imagineu-vos el problema que tinc quan aquestes 5 hores escasses estan partides quasi cada hora...
Tinc bressol a la seva habitació, però ja fa bastant de temps que dorm amb sidecar...
JO ara ja estic desesperada i pateixo per la meva salut...semblo un zombie...

La PREGUNTA ÉS: es pot fer un destete nocturn...o al menys eliminar-li algunes tomes a la nit???
Com es fa???he de canviar la teta per bibe, o simplement he de intentar dormir-lo sense res??
ELL encara que mami cada hora menja, no és només que m'utilitzi de xumet...

Dades a tenir en compte:
- XUMET no el vol ni veure...i les caricies no funcionen...
- Mètodes estivills & similars: no m'interssen
- No m'havia plantejat mai el destete noctun...és una cosa espontània q m'ha passat pel cap i no en tinc ni idea com funciona o si es pot fer...
- Li estan sortint les dents de dalt i ha après a gatejar, però no és una cosa d'ara ...ell sempre ha sigut així...
- durant el dia també ´´es un nen d'alta demanda...no em puc plantejar separar-me d'ell ni 5 minuts...em dutxo quan arriba el meu marit :content: Això ho dic com a dada a tenir en compte, per res del món m'estic queixant ehhhhhh
EM podeu ajudar siusplau??? vaig molt molt perduda i a part, èstic super deprimida perquè em sap molt greu eliminar tomes...Molt...potser hi ha alguna altre manera???
AH! EDITO per aclarir que no epretenc dormir la nit sensera...simplement necessito dromir més de 2 hores seguides...amb això ja en tindria prou :ok:
:-()-)
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 7:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: DESTETE NOCTURN...

EntradaAutor: sandrajuli » dj. des. 23, 2010 4:38 pm

crissie, no tinc gaire temps, però no vols dir que deu ser una cosa passatgera...
t'ho dic per experiència, he passat fases d'aquestes i no fa pas gaire (amb 2 anys i mig del nen quasi...
però tot d'una, fa cosa d'un mes, que ha deixat de mamar durant la nit. Només ho fa per adormir-se i a les 7 quan estic a punt de marxar li ofereixo si no és que està molt adormit i ni es desperta.
Jo de fet, però, he dormit sempre, amb el collit no m'ha calgut desvetllar-me per donar-li teta. No li dones mig adormida? o és que ell es desvetlla?
Potser no t'ajudo gaire, però almenys et vull donar ànims!
jo porto quasi 3 anys i també he tingut alguna crisi quan el peke m'ha demanat molt, però com que tinc molt clar que no el vull destetar jo, i ell també té molt clar que no vol deixar la teta... no tenim més opció! jeje!
ànims guapa!
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. des. 23, 2010 4:45 pm

Gracies SANDRAJULI, però nel problema que tinc és que el Xavi de 8 vegades que demana a la nit (per posar un exemple), 5 d'elles es desvetlla i em puc passar desde 30 min a 2 hores pq tonri a dormir :ufs:
Mai ha estat un nen dormidor i sempre ha estat un adicte a la teta...si que és veritat que aquest ritme el portem desde fa un parell de mesos...abans aguantava fins a 3h sense despertar-se i no es desvetllava quasi mai...
Gracies pels ànims guapa...la veritat és que avui els necessito perquè només tinc ganes de plorar...estic massa esgotada...necessito un xute d'optimismeeeeeeeeee :love:
Imatge

Imatge

Imatge

Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. des. 23, 2010 6:34 pm

Hola crissie... a la nit com li dones el pit? t'asseus al llit? o li dones estirada? jo li dono estirada al meu llit, i moltes vegades em desperto un momentet i continuo dormint mentre ella va xumant! com que em té allà mateix, pràcticament no es desvetlla, i tenim unes nits força tranquiles, encara que mami molt... jo també tinc el llit en sidecar, però només el fem servir la primera part de la nit... des que es desperta, ja es queda al nostre llit... No sé si t'aniria bé aquest sistema...

De totes maneres, és el que t'han dit... no desesperis, perquè són etapes! Ànims!! :ok:

Edito per dir que també podries mirar de fer la migdiada amb ell... ja sé que segur que tens mil coses a fer, però no pots estar dormint 5 horetes, anant-te despertant, i pretendre estar bé durant el dia, i a sobre treballant de nits! Mira de fer dormidetes quan ell dorm, també, a veure si així vas més descansada! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. des. 23, 2010 6:39 pm

ei, aquí una altre mami amb un nen molt poc dormidor i com tu, amb el problema que es desvetlla i fins que no es torna a cansar no dorm i això sol durar entre 1 hora i dues!! Sort que no són totes les nits!! Tb fa teta, està molt enganxat i tampoc vol pipa. hi ha nits que demana constantment, t'entenc perfectament, necessites dormir mínim 2 horetes seguides. Hi ha hagut temporades que es un no parar. Nosaltres tampoc som partidaris de cap mètode. T'explico que fem, ens el posem al llit, té 11 mesos, així es relaxa, se sent acompanyat i demana menys i algún cop ell se serveix i jo ni me n'adono.
No desesperis que el menys ja som dues amb nens amb molta energia i que carreguen les piles massa ràpid. Saps que el que els nens que fan això són molt valents i lluitadors?
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. des. 23, 2010 6:47 pm

Gracies noies...la veritat és que faig el mateix que vosaltres...m'estiro amb ell al costat...però no em sé dormir si mama...siestas en faig alguna...però quan dorm aporfito per fer menjar...rentadores...
Gracies pels ànims maques!
Imatge

Imatge

Imatge

Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dj. des. 23, 2010 7:40 pm

Doncs jo amb la joana la vaig destetar a les nits quan tenia gairebé un any. I el problema, igual q tu, va començar també cap als 6-7 mesos. Va passar de dormir tres hores seguides, a voler tenir el mugró a la boca tota la nit. A la q la deixava al llit, es despertava a la mitja hora.

Sí q hi ha nens q com t'han dit passen èpoques, o de cop i volta a la q s'acosten a l'any disminueixen les tomes o desapareixen a les nits. Però jo em vaig estar esperant aquest moment durant 6 mesos i no va arribar mai. Això ja ho has de valorar tu.

Pel q tinc entès, cap als 9 mesos ja no necessiten menjar tant a les nits, però això ja és com ho vulguis fer tu. La Joana li vaig treure, i no li vaig pas substituir per biberó ni res. I en un parell de dies ho va tenir assumit. Jo simplement el dia abans li vaig anar explicant, q li donaria teta per dormir, però q llavors a la nit ja no n'hi donaria, que hauria d'esperar al matí. I em vaig marcar una hora concreta per començar-li a donar (aconsellada per una amiga q ho va fer, i q la seva nena va pillar l'horari de seguida). Amb la Joana era entre 7 i 8. Si es despertava li oferia la pipa o aigua, i llestos. La primera nit va demanar alguna vegada, no gaires. I la segona, crec recordar que gairebé cap.

I ha estat menjant teta fins fa ben bé un mes. Vull dir que no vol pas dir q s'hagi de destetar per això també de dies.

Espero haver-te ajudat! :ok:
Imatge
Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dj. des. 23, 2010 7:49 pm

La meva nena tb està molt entetada. Quan trobi feina potser provo això d'oferir-li aigua quan demani a les nits... ja ho havia sentit, això...

Crissie, molts ànims, guapa! zz:-)
Imatge

Imatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dj. des. 23, 2010 8:41 pm

crissie, la meva nena fara 7 mesos el dia 2. Fins fa 3 setmanes estava desesperada... es la segon filla, i mb ella hem fet collit. Fins aqui molt bé, estava encantada de fer collit i de donar teta TOOOTA la nit, Menjava cada hora o 2 hores, pero la resta de nit m'utilitzava de pipa. Pero de sobte, vaig començar a dormir malament, a tenir mal d'esquena i llevar-me com si m'hagues passat una apisonadora per sobre, i vaig decidir que era moment de canviar. Ella a la minima que obria un ull, m'olorava i ja buscava teta, i jo dormia feta un quatre.
La vaig portar a la seva habitacio, i m'estirava jo al seu llit (de 140cm de llarg!), i quan estava ben adormida canviava teta per pipa. Me n'anava al meu llit i a la mitja hora plorava desesperada... i jo tornava a fer el mateix. Al seu pare no el volia ni veure... de dia el que volgues, pero de nit no!!!
I aixi vam estar uns dies (jo morta de son, pero tu ja n'hi estas...)
Ara ja fa dormides maques al seu llit (fa tres setmanes del canvi). La posem a dormir a les 8 i dorm fins a les 12, la calmo o fem una mica de teti i dorm fins a les 2-3 i es desperta a les 4-5 i despres fins a les 8. A cada despertar hi anava jo i feiem teti i aixi en 5-10 minuts la tenia dormida una altra vegada, pero la ultima visita a la pediatra em va dir que feia massa teta (cosa que no se si es certa), pero que el despertar del mig, que hi anes el papi i que li dones aigua (a mi ni olorar-me!!!!), i ho fem aixi, i jo almenys puc fer alguna dormida mes...

Crec que cada nen es un mon, pero que (almenys en nosaltres) la clau ha estat en treure-la del nostre llit, perque com que m'olorava era teti constant...

No se si t'he ajudat, pero... almenys t'envio anims, perque se pel que estas passant...
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dj. des. 23, 2010 9:25 pm

Hola Crissie,

Molts ànims!! és molt dur pel que estàs passant (el meu nen tampoc dorm gaire bé). Com t´han dit abans són etapes nosaltres hem tingut nits de veure totes les hores del rellotge (durant una llarga temporada) fins ara que dorm alguna nit sencera i es desperta com a màxim 3 cops, també fem pit a la nit i no sé què dir-te pel tema destete, tot i així altres companyes ja t´ha fet sugerències, a veure si et va bé.
El tem collit, no sé jo si és la solució, en el nostre cas el meu fill MAI ha volgut dormir amb nosaltre :ufs: , ara que si ho acceptés i dormíssim no dubtaria en fer-ho!

Guapa, molts ànims novament!!!! a veure si el teu home pot dedicar-se al tema rentadores, cuines i qualsevol tema domèstic que no et permeti dormir durant el dia, és important que tothom al teu voltant entengui que a la nit a part de la teva jornada laboral també fas hores extres nocturnes neujor:-)

Ja aniràs explicant com et va, molta sort!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dj. des. 23, 2010 10:16 pm

llumer ha escrit:pero la ultima visita a la pediatra em va dir que feia massa teta (cosa que no se si es certa),

???
i no li vas preguntar quina era la conseqüència de que un nen de 7 mesos fés massa teta a la nit? (i massa teta són uns 4 cops, no?) pel pediatre el meu nen hauria d'estar a l'hospital intern de per vida!!!
Imatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dj. des. 23, 2010 10:33 pm

jeje! Doncs no, no li vaig preguntar Sandrajuli, despres de llegir mooolt, (i de tenir ja una nena de 3 anys que m'ha donat certa experiencia...) he decidit que els pediatres el que han de fer es vigilar la seva salut i receptar medicaments quan estigui malalta, pero de tot lo referent al son i alimentacio... faig el que em dona la gana!!! jeje!!!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. des. 23, 2010 11:14 pm

Llumer, deus estar ben distreta!! Estem igual, jo també tinc una de 3 i una de 6 mesos! La gran dorm bé des d'aquest octubre passat més o menys, i la petita va fent, no em queixo, depen de la nit però m'aguanta força hores!
Imatge

Imatge
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Destete Nocturn...

EntradaAutor: Noe » dv. des. 24, 2010 12:20 pm

Ah, jo he d'afegir q en el nostre cas fèiem collit, i cap problema. Va continuar dormint amb nosaltres, però sense teta.
Imatge
Imatge
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dv. des. 24, 2010 12:50 pm

Hola!
jo de vegades també m'ho penso el destete nocturn, ja sabeu que tinc un altre poc dormilega, per dir--ho finament......però em plantejo llavors que si li trec les presses nocturnes no sé si arribaré al mig litre de lleteta al dia que han de menjar......Com que de dia treballo, no em puc assegurar les presses diürnes.
Vosaltres com ho vau fer?
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
crissie

EntradaAutor: crissie » dv. des. 24, 2010 2:06 pm

Noies!
Moltissimes gràcies a tptes per escriure les vostres experiencies i donar-me consells...La veritat és que m'ha anat de conya llegir-vos!!
Aquesta nit ha estat igual...no he fet cap pas, perquè he decidit esperar a que li acabin de "trencar" les dents de dalty...que estàn sortint i té les genives fatal el pobre...
Quan li acabin de osrtir, el primer que probaré és posar-lo al seu bressol: ho faré poc a poc: primer converitiré el sidecar en bressol normal i el tindré amb mi a l'habitació, però al cantó del pare; I quan això ja estigui superat, el tornaré a portar a la seva habitació..Si això no funciona, fa´ré el destete nocturn, com a minim algunes tomes...el que no sé,és si és millor fer destete noctunr amb plan radical o fer-lo poc a poc i anar eliminant tome...Aquesta última opció em sembla més suau, però no sé si li puc fer un embolic mental i que no entengui "ara si, ara no"...

LONDONBABY jo el problema de la quantitat de llet no el tinc perquè durant el dia estic a casa i mama molt...

Buneo, un altre cop gracies a totes!!ja us aniré explicant :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dv. des. 24, 2010 4:20 pm

ja ens explicaràs!!
bon nadal a totees nenes!!
Imatge
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. des. 24, 2010 4:48 pm

Crissie, no t'ho havia dit. Jo quan li dono pit estirada em poso un coixí dels de dormir a l'esquena, que em falqui bé, així descanso millor, i és la única manera d'adormir-me si mama.
Un petó carinyo!
Imatge
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. des. 24, 2010 6:28 pm

Crissie, sembla que parlis de nosaltres ...... i no és per desanimar-te però encara continuem igual.

Nosaltres vam fer una intentona de delletament nocturan sobre els 18 mesos ... i quan ja ho teniem més o menys dominat, el pare es va fer enrere.... em va demanar que li tornés a donar :ufs: :ufs: i ho vaig fer.

Pensava que seria molt més dramàtic... però la veritat es que va protestar plorant, però no desconsoladament.... El que passava era que li costava molt tornar a dormir i no parava de donar tombs.... i tampoc dor´miem neujor:-) neujor:-)

El nostre fill també es molt demandant des de sempre i continua sent-ho. Espero que trobeu una bona sortida per tots. :ok:
montserratt
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: montserratt » ds. des. 25, 2010 8:43 am

anims noia, aquest tema es molt dificil perque cada cas es un mon i encara que sembli impossible les mames tambe necessitem dormir!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::