Quin es el millor cotxet de passeig?
Quin es el millor cotxet de passeig?
Hola noies!
Que em podeu recomanar quin es el millor cotxet de passeig?
Moltissima gent he vist que porta els Maclaren, me'l recomaneu? O quin altre esta be?
Moltes gracies!
alba
Que em podeu recomanar quin es el millor cotxet de passeig?
Moltissima gent he vist que porta els Maclaren, me'l recomaneu? O quin altre esta be?
Moltes gracies!
alba
Re: Quin es el millor cotxet de passeig?
Hola,
Jo vaig comprar el downtown de casualplay perquè era l'ùnic que ens cabia a l'ascensor. Ens va servir fins als 2 anys i poc, fins i tot com a cotxet de passeig, perquè és molt lleuger. Després vam comprar un de Chicco, en un viatge a Irlanda, per 60€. Suposo que el preu déu ser més o menys el mateix per aquí.
Bé, no sé si et servirà com a indicació...
Adéu!
Jo vaig comprar el downtown de casualplay perquè era l'ùnic que ens cabia a l'ascensor. Ens va servir fins als 2 anys i poc, fins i tot com a cotxet de passeig, perquè és molt lleuger. Després vam comprar un de Chicco, en un viatge a Irlanda, per 60€. Suposo que el preu déu ser més o menys el mateix per aquí.
Bé, no sé si et servirà com a indicació...
Adéu!
Per a nosaltres el millor
és el Cotxet Bugaboo Camaleon...és una meravella, lleuger, pràctic, fàcil de plegar, molts complements i colors per triar ah!!! i no et cal un segon cotxet ja que amb aquest, al ser tant lleuger el pots portar fins que l'infant és grandet grandet!!!
- Lídia
- :: papallona

- Entrades: 146
- Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
- Ubicació: Catalunya Central
JO tinc el ZAAP de Quinny, es ideal, es plega super petit, es super manejable, el model antic que tinc jo no es tirava enrera i si el s'adorm, doncs es quedava dret, però crec que ara fan que si es respalda. La meva germana te Mclaren, l'he portat i trovo que te les rodes massa petites
Ara els maclaren s'han posat tant per els núvols pel que fa a preu que els Quinny són molt bona opció. Són de la mateixa qualitat i més econòmics
Jo tinc dos Maclaren i estic encantada. Vam comprar el Techno XLR que vam fer servir des del naixement i després ens va regalar un Quest, súper lleuger i no ocupa gens un cop plegat.
Hola
jo també em vull comprar un cotxet lleuger i m'han parlat bé del TRIP de inglesina i de SKYLINE de casualplay, que opineu vosaltres??
jo també em vull comprar un cotxet lleuger i m'han parlat bé del TRIP de inglesina i de SKYLINE de casualplay, que opineu vosaltres??
pifa ha escrit:Hola
Jo de Casualplay n'estic molt contenta. La nena l'ha emprat fins els 2 anys i 3 mesos i l'ha deixat nou per al futur germanet!
Aquest, Skyline, no el conec, però!
Jo tenia el Downtown des del naixement.
Salut!
Jo tinc la Inglesina Tri i és una caca,belluga de totarreu i quan la "condueixo" se' nva. ARA ESTIC mirant er internet a veure si trobo una Chicco Little way o una Cybez.Sobretot la busco que tingui la barra de davant,el meu fill s'hi entreté molt i va molt bé per evitar caigudes i lligar joguines.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Jo tinc demanada la nova cybex! A la botiga me van dir q per mitjans de gener q estaria, és el nou model, pesa 1 kg menys q le model 2010 i les rodes les han fet un pèl més petites, però no tant com les del mclaren. Quan el tingui a les meves mans, us explico!
Hola,
jo no recomanaria gens el Bugaboo camaleon , te un problema amb la cadireta : No es pot reclinar plana completament!! i per tant el nadò no pot tenir mai una bona postura , a més no es pot reclinar independentment el reposa cames respecte del seient.
Jo crec que les maclaren de primera edat tipus XLR son perfectes. A nosaltres ens deixen un bugaboo per quan va amb cuco i després passarem a la maclaren.
jo no recomanaria gens el Bugaboo camaleon , te un problema amb la cadireta : No es pot reclinar plana completament!! i per tant el nadò no pot tenir mai una bona postura , a més no es pot reclinar independentment el reposa cames respecte del seient.
Jo crec que les maclaren de primera edat tipus XLR son perfectes. A nosaltres ens deixen un bugaboo per quan va amb cuco i després passarem a la maclaren.
Jo tnc el bugaboo bee i n'estic encantada. de fet l'he recomenat a tothom que conec jeje
És petit, molt manejable,... vaja n'estic encantada!
És petit, molt manejable,... vaja n'estic encantada!
Hola noies, jo el que us puc dir es que una amiga es va comprar la Little way i fa molt soroll com de carraca quan la fas rodar.
Jo em compro la Sonic Evo de Jane perque es el mateix conjunt del Jane Cross que ja tinc i a mes es el que te l'alçada mes alta i de dos posicions perque el meu marit es alt i la resta li queden baixos.
De preu esta molt be surt per uns 140€.
Jo em compro la Sonic Evo de Jane perque es el mateix conjunt del Jane Cross que ja tinc i a mes es el que te l'alçada mes alta i de dos posicions perque el meu marit es alt i la resta li queden baixos.
De preu esta molt be surt per uns 140€.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,LAIA29