FINS QUAN CONDUIR?
FINS QUAN CONDUIR?
Hola a totes,
estic de 34 setmanes i algun dia he d'agafar el cotxe per anar a treballar. De moment, no tinc cap problema per qüestió d'espai a l'hora de conduir. Però el que em fa una mica de por és posar-me de part al volant, que no em doni temps a reaccionar, malgrat que la llevadora em va dir que podia conduir fins el darrer dia. Fins quina setmana heu conduït vosaltres?
Una abraçada
estic de 34 setmanes i algun dia he d'agafar el cotxe per anar a treballar. De moment, no tinc cap problema per qüestió d'espai a l'hora de conduir. Però el que em fa una mica de por és posar-me de part al volant, que no em doni temps a reaccionar, malgrat que la llevadora em va dir que podia conduir fins el darrer dia. Fins quina setmana heu conduït vosaltres?
Una abraçada
aina
Re: FINS QUAN CONDUIR?
jo estic de 35 i encara condueixo... pe`ro crec que aviat m'hauran de dur als llocs, m robo més torpe i poc àgil del normal... suposo que és normal...
ARNAU I ARAN[album][/album]
Tranquila, jo ja tinc dos peques i he conduit fins a l'últim dia i no és un dir. Si tu estas bé no hi ha cap problema. No és per espantar-te però pensa que des de que comences a notar que alguna cosa passa i vas de part passen de 10 a 12 hores ben bé amb el primer nen, així que tens temps de sobres si estas conduint.
Tens temps de dutxar-te, de fer que es dutxi la teva parella, de fer la maleta per la peque, d'avisar als avis i al reste de la família que s'ocupin de la nena, de fer la teva maleta i encara de donar ordres a tothom. T'ho asseguro!!!
Tens temps de dutxar-te, de fer que es dutxi la teva parella, de fer la maleta per la peque, d'avisar als avis i al reste de la família que s'ocupin de la nena, de fer la teva maleta i encara de donar ordres a tothom. T'ho asseguro!!!
Jo vaig conduir fins la nit abans de parir. Anava justeta al cotxe, això sí.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
és més per tema de seguretat que una altre cosa... només que et donessin un petit cop x darrera i fessis una fuetada cervical, pensa que no pots prendre antiinflamatoris, ni relaxants musculars
pietrafilla l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 12, 2011 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Jo crec que si et trobes bé, pots nsegir conduint fins l'últim dia. I si no agafes por.
En el meu cas ja fa 1 mes i mig que no condueixo, perquè s'em van començar a adormir les mans, primer de nits i després de dies... i un dia em van fallar conduint... no va passar res, però em vaig espantar... des de llavors, si no em porten... vaig a peu.
Fes cas a les teves sensacions
En el meu cas ja fa 1 mes i mig que no condueixo, perquè s'em van començar a adormir les mans, primer de nits i després de dies... i un dia em van fallar conduint... no va passar res, però em vaig espantar... des de llavors, si no em porten... vaig a peu.
Fes cas a les teves sensacions
Hola!
Jo amb la nena vaig conduir fins al final. La sort és que jo no faig gaire panxa (ara tampoc).
Fins que et trobis còmoda. De tota manera, em sembla que vénen com uns adaptadors per a cinturó...
Ciao!
Jo amb la nena vaig conduir fins al final. La sort és que jo no faig gaire panxa (ara tampoc).
Fins que et trobis còmoda. De tota manera, em sembla que vénen com uns adaptadors per a cinturó...
Ciao!
hola!!
Jo crec q si el metge no et diu el contrari pots conduir tranquilament! I com han dit altres companyes tranquila q des q et poses de part fins que realment esta apunt de neixer poden passar mooooooooooooltes hores!
Jo crec q si el metge no et diu el contrari pots conduir tranquilament! I com han dit altres companyes tranquila q des q et poses de part fins que realment esta apunt de neixer poden passar mooooooooooooltes hores!
Jo en el meu primer embaras vaig deixar de conduir a les 37 setmanes, una abans de parir, més que res perque notava que em faltaven reflexes i no em veia segura al volant.
Com ha dit alguna de les noies, fes cas a les teves sensacions, hi ha molta gent que condueix fins a l'últim moment sense cap problema.
Com ha dit alguna de les noies, fes cas a les teves sensacions, hi ha molta gent que condueix fins a l'últim moment sense cap problema.
Jo també opino com la majoria de les noies. Segons el teu cos i com tu et trobis veuràs si et veus o no capaç de conduir. És una decisió teva i que segur que tothom respectarà. Ah, i també com t´han dit, no et preocupis perque jo vaig estar amb contraccions 2 dies !! o sigui que tranquila, que tens temps de tot !!!!
- Lídia
- :: papallona

- Entrades: 146
- Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
- Ubicació: Catalunya Central
Jo he conduït fins al finl, és més, al meu segon part, vaig pujar al hospital sola, amb el meu fill de gran que tenia 2 anyets, carrega cotxet, nen i bossa fer 10km de corves, amb contraccions cada 2-3 minuts...
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Hola!!!
Jo també, embarassda de bessons i amb una panxa que quedava a dos dits del volant, vaig conduir fins al dia abans de parir, clar que al final només feia distàncies curtes.
Jo també, embarassda de bessons i amb una panxa que quedava a dos dits del volant, vaig conduir fins al dia abans de parir, clar que al final només feia distàncies curtes.
Hola!!
Jo vaig conduir fins als 8 messos aprox distància llarga. Després agafava el cotxe pel poble. Jo em veia amb cor de seguir conduint fins i tot per anar lluny però al meu entorn no li feia gràcia, així que van començar a fer-me de taxistes quan tenia que fer un recorregut relativament llarg.
Jo vaig conduir fins als 8 messos aprox distància llarga. Després agafava el cotxe pel poble. Jo em veia amb cor de seguir conduint fins i tot per anar lluny però al meu entorn no li feia gràcia, així que van començar a fer-me de taxistes quan tenia que fer un recorregut relativament llarg.
Jo vaig conduir fins al final de l'embaras. Si tu et trobes bé i el metge no et diu el contrari, endavant!
Estic de 36 setmanes i encara condueixo, em trobo molt bé, una mica justa per entrar i sortir del cotxe......
El que si que he notat és que m'he tornat més poruga, em fa més respecte tot, vaig més a poc a poc i els dies de pluja procuro no agafar-lo, em fa una mica de por
.
Suposo que deu ser l'instint.
El que si que he notat és que m'he tornat més poruga, em fa més respecte tot, vaig més a poc a poc i els dies de pluja procuro no agafar-lo, em fa una mica de por
.Suposo que deu ser l'instint.
hola
Jo vaig conduir fins el dia abans del part. Diua un adaptador d'aquells del cinturó, perquè no se'm clavés a la panxa , i llestos. La meva DPP era a finals de juliol i anar a treballar amb ferrocarril i bus, encara em feia més mandra
Jo vaig conduir fins el dia abans del part. Diua un adaptador d'aquells del cinturó, perquè no se'm clavés a la panxa , i llestos. La meva DPP era a finals de juliol i anar a treballar amb ferrocarril i bus, encara em feia més mandra
Hola alisia,
Jo al final no podia conduir perque tenia tal panxa que em xocaba amb el volant.... era increiblement gran!
Pel que dius de posarte de part no pateixis... si tens algun sintoma tranquilament aparques el cotxe i truques a algu... et dóna temps de fer moltes coses!!!
Molta sort!
Jo al final no podia conduir perque tenia tal panxa que em xocaba amb el volant.... era increiblement gran!
Pel que dius de posarte de part no pateixis... si tens algun sintoma tranquilament aparques el cotxe i truques a algu... et dóna temps de fer moltes coses!!!
Molta sort!
Jo porto un mes sense conduir... més que res perque soc petita (no arribo al metre i mig) i ja no cabia al cotxe... la panxa ja tocava el volant i qualsevol frenada el cop anava a la panxa així que vaig decidir per seguretat no conduir més pero per aquest motiu... suposo que si la panxa no m'hagues tocat el volant encara conduiria... ho trovo a faltar... jejej
jo tambe vaig conduir fins l'ultim dia, l'unic que no feia viatges llargs sola....pero per 20 km, si...
molta sort!!
molta sort!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |