Experiències de mamis que hagin guardat les cèl·lules mare.

Experiències i pors del moment més desitjat.

Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Experiències de mamis que hagin guardat les cèl·lules mare.

EntradaAutor: Charliemi » dv. gen. 07, 2011 9:05 pm

Hola a totes marones!!

La nostre nina naixerà si tot va bé a primers de maig. El cas es que estem mirant el tema de les cel·lules mare del cordó umbil·lical i en principi em decidit guardar-les en un banc privat. M'agradaria conèixer l'experiència d'alguna mami que ho hagi fet, si va anar tot bé, si van anar a buscar-lo puntualment, etc, etc... Es que hi ha tant bancs que no sabem per quin decidir-nos... Nosaltres som de la mutua Sanitas, i ells mateixos en tenen un que i no fan mal preu, però m'agradaria camparar-ho amb altres. Moltes gràcies :-()-) !
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: Experiències de mamis que hagin guardat les cèl·lules mare.

EntradaAutor: Patty » dv. gen. 07, 2011 10:03 pm

Hola, jo també soc de Sanitas i al 2009 vaig tenir el nen i vaig conservar les cel.lules a Vidacord a Londres. Al ser de Sanitas en van fer un petit descompte -crec recordar-.
Imatge
Imatge
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dv. gen. 07, 2011 10:07 pm

Hola!!

Nosaltres vam fer-ho amb Crio-cord. La veritat és que el tracte va estar molt bé. Vam posar-nos en contacte amb ells via correu electrònic, si no recordo malament, i ells ens van trucar. Ens van explicar com seria tot el procediment: ens enviarien un kit que hauriem de portar a l'hospital el dia del part per donar-lo al ginecòleg i ens vindrien a buscar les cèl·lules després del part. Un cop fet això, analitzarien la sang i la seleccionarien i veurien si hi ha prou capacitat per poder ser congelada. De ser així es guardarien les cèl·lules a Bèlgica. El procés, va ser tal i com ens van dir. Van ser molt puntuals en la recollida de la sang a l'hospital i un cop va arribar la sang al seu laboratori i la van analitzar, ens van trucar per dir que tot havia sortit bé i que procedien a congelar la sang. Ens van enviar una mostra de l'analítica i un certificat amb un codi.

Vam fer-ho amb Crio-cord, primer perquè era l'empresa de la que el meu ginecòleg tenia propaganda en el moment de pensar en si ho feiem o no. Llavors, ens van semblar molt seriosos en el tracta i finalment, tenien un contracte amb ASISA, la meva assegurança, pel qual et feien descompte. Ara no voldria equivocar-me però jo diria que vam pagar uns 1800 euros.
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » ds. gen. 08, 2011 5:02 pm

Hola noies,

aquí us deixo un enllaç a un altre fòrum del socpetit per tal de que hi doneu una ullada.

Adéu!!

viewtopic.php?f=12&t=16463

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=12&t=16463
Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » ds. gen. 08, 2011 8:42 pm

Gracies Shila!! Ja l'havia vist però he obert aquest pq m'agradaria que em donessin opinions més concretes de mares que ho hagin fet sobre empreses, preus, satisfacció .... Com han fet la Jalina i la Patty :ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::