NIDINA O NAN?? DIFERÈNCIES?

Tria el pit o el biberó.

raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

NIDINA O NAN?? DIFERÈNCIES?

EntradaAutor: raquel79 » dt. gen. 11, 2011 12:18 pm

Noies, a veure si em podeu donar una mica de pista?
quina diferència hi ha entre les diferents llets artificials de Nestle, la Nidina i la Nan?
una és millor que l'altre?
quin embolic!
merci
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: NIDINA O NAN?? DIFERÈNCIES?

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 11, 2011 1:23 pm

No sé quina diferència hi ha... sols vem provar la Nidina, i li va provocar un bon restrenyiment... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dt. gen. 11, 2011 1:32 pm

això ja ho he detectat... des de que li dono va més restreta...
mireiamom
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

EntradaAutor: mireiamom » dt. gen. 11, 2011 3:07 pm

A mi em van recomanar la d'Ordesa, Blemil, i cap problema. És més cara però vam trobar una farmàcia on feien bon preu!
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dt. gen. 11, 2011 3:47 pm

Itac@ ha escrit:No sé quina diferència hi ha... sols vem provar la Nidina, i li va provocar un bon restrenyiment... :ufs:

Ho confirmo: li vam donar la NIDINA i li va venir un restrenyiment que no vegis, com patia pobreta...al final vam haver de anar a la farmacia corrents. No li donare més aquesta llet, tot i que és bona marca NESTLE i de segur q va molt bé a altres nens, pero a la meva nena la restrenyia
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
dym
:: dofí
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dt. gen. 11, 2011 4:24 pm

Hola!!

Nosaltres li donem la Nan, pero abans li donaven la Nidina y tambe li anava molt be, la veritat. Feia caca cada dia! Ara tambe, per aixo! :ok:

Com no ho tenia clar, li vaig enviar un mail a Nestle per demanar quina diferencia hi havia, i em van respondre aixo... ESpero qeu t'ajudi!

"Correspondiendo a su solicitud, le informamos que, actualmente, puede encontrar en el mercado 2 gamas de fórmulas infantiles para la alimentación de los bebés sanos: Nidina 1 Premium y Nan 1 Expert

La gama Nan 1 Expert es una nueva gama de leches infantiles que Nestlé ha lanzado recientemente al mercado, inspirada en la leche materna.

En relación a las diferencias con la gama Nidina 1 Premium, la principal diferencia son los fermentos lácticos que contienen. En el caso de Nan 1 Expert, se trata de Lactobacillus reuteri, unos fermentos lácticos presentes en la leche materna que ayudan a la prevención de las diarreas del bebé y reducen el tiempo medio de llanto en lactantes con cólicos. Además facilitan la digestión y reducen el estreñimiento, mientras que la gama Nidina 1 Premium contiene bifidobacterias.

Asimismo, tanto Nidina como Nan refuerzan el sistema inmunitario del bebé gracias a su contenido en lactosa, DHA, ARA, y en inmunonutrientes protectores que favorecen el buen funcionamiento de las células inmunitarias intestinales, siendo siempre el pediatra quien en función de las características e historial del bebé pauta la leche más adecuada en cada caso"
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. gen. 12, 2011 8:56 am

dym, moltes gràcies...
així doncs, potser millor la Nan que la Nidina per reduir el restrenyiment, no?
Mum15
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dc. gen. 12, 2011 10:24 pm

Hola wapes! jo no soc mare encara, pero el meu marit es representant de la NAN a les farmàcies... la NAN es la nova referència desde fa menys d'un any, a diferència de la NIDINA conté un prebiòtic que redueix els còl.lics dels babys, a part de que és algu més econòmica per les promocions que hi fan com a novetat.

Hi ha moltes mares que estan encantades amb la nan, po ja us dic... jo de primera mà ni idea jeje

un peto!
Imatge
dym
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dc. gen. 12, 2011 10:38 pm

Raquel, jo li dono i amb les dues feia caca igual, pero si aquesta es ven nomes a parafarmacies i farmacies se suposa que es una mica millor, no?? per provar no perds res!!! :ok:

Ja ens diras!

Natalia, moltes gracies per la info!!!! :content:
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. gen. 13, 2011 9:43 am

l'emma torna a fer caca normal... suposo que els primers dies, canviant la llet materna per l'artificial, potser es va restrenyer...
merci a totes pels consells i les explicacions sobre les dues llets... neu:-D
wendell
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: wendell » dg. oct. 30, 2011 8:18 pm

Hola noies!

Recupero post... us voldria fer una pregunta, a veure si em treieu de dubtes. No se si en aquest post ve "a cuento" la pregunta que faré, però és que no he sabut trobar-ne cap altre, si sabeu d'algún altre post que en parli m'ho podeu dir please????? :ok:

Bé, la pregunta és: "Quina diferència hi ha entre la NAN i la NATIVA??"

Fins ara li hem estat donant Almirón 1 al Nil, però porta uns dies vomitant força per culpa dels mocs i ens van dir que li donessim durant unes setmanes llet sense lactosa (AL 110 de nestlé) per veure si li sentava millor i no vomitava tant. I per altra banda també m'han dit que la llet sense lactosa no produeix tant de moc.
Doncs quan tornem a introduir la lactosa m'agradaria continuar donant-li una llet de nestlé (a la almirón li he agafat mania amb el tema dels vòmits!).
He estat llegint per aquí i entre la NIDINA i la NAN em quedo amb la NAN, però el que ja s'em escapa és la diferència entre NAN i NATIVA. ?-)
I de preu?? Sabeu si totes van més o menys igual?? Quin lio amb tantes llets de la mateixa marca!!!! :-:)

Merci per endavant!!!! :-()-)
Sita81
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dt. nov. 01, 2011 9:50 am

A mi també m'interessa aquest tema. A nosaltres el pediatra ens va recomanar la NAN i ens va dir que era la millor. El cas és que la vam anar a comprar a última hora i no la vam trobar i li vam comprar la Blemil que ens van dir que també era de les millors. Ara se'ns està a punt d'acabat el pot i no sé si continuar amb la Blemil o buscar la NAN, les dues són cares i no es troben al súper, així que també m'he plantejat de donar-li la NATIVA o la NIDINA, però no sé quina de les dues és la millor. Jo només li dono llet artificial amb els cereals.
Mum15
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » ds. nov. 05, 2011 2:38 pm

Hola, no soc mare però conec tant la nidina com la nativa i la nan... un familiar treballa per aquestes llets!
La nativa és la més bàsica i de venta als supers, la nidina és millor.. però la que té mes qualitat és la nan, la última en comercialitzar-se.
En quant a blemil o nan... aquí ja no ho sé, les dues són molt bones marques!
Imatge
wendell
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: wendell » ds. nov. 05, 2011 7:37 pm

Nata|ia ha escrit:Hola, no soc mare però conec tant la nidina com la nativa i la nan... un familiar treballa per aquestes llets!
La nativa és la més bàsica i de venta als supers, la nidina és millor.. però la que té mes qualitat és la nan, la última en comercialitzar-se.
En quant a blemil o nan... aquí ja no ho sé, les dues són molt bones marques!

Moltes gràcies!!!!!!!!!!! M'has resolt el dubte! :-()-)
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

EntradaAutor: sylblaga » dc. feb. 01, 2012 3:03 pm

Jo faig servir la NAN, el doctor ens la va recomanar perquè com que és la última a sortir té moltes coses positives, l'han millorat moltíssim, suposo que la última versió de la Nidina deu ser una mica més antiga i per tant li deu faltar alguna cosa que l'altra sí que té...

No sé, a mi em va bé, tot i que la meva nena també ha tingut còl·lics.

El problema és que només la venen en farmàcies, és careta però bé, el millor per la meva nena...
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dj. feb. 23, 2012 4:45 pm

Nosaltre li donem la nan per que es la que ja li van començar a donar a la clinica i la veritat com de moment no tenim problemes li continuem donant.Li vam preguntar al pediatra i es la va recomanar.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::