coixí per dormir?
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
coixí per dormir?
Hola a totes,
Tenim un nen que ara té tres anys i mig i li hem posat l'habitació nova, des de petit que dorm sense coixí i em pregunto si posar-li coixí per dormir a partir d'ara. Els vostres nens/nenes dormen en coixí? Sabeu que es millor?
Gràcies
Tenim un nen que ara té tres anys i mig i li hem posat l'habitació nova, des de petit que dorm sense coixí i em pregunto si posar-li coixí per dormir a partir d'ara. Els vostres nens/nenes dormen en coixí? Sabeu que es millor?
Gràcies
Re: coixí per dormir?
A mi també m'interesa el tema ja que la nena sempre ha dormit sense coixí i ara que li volem canviar el llit (aprofitarem les vacances de Nadal) també se'm plantejarà el mateix dubte que tu. 
Hola !!
Jo vaig aprofitar i quan vaig canviar la Júlia al llit gran li vaig posar el coixí. En part ho vaig fer perquè es comencés a acostumar i en part també perquè així hi havia menys possibilitats que piques amb el cap a la paret. Al principi no el feia servir perquè es posava a dormir més avall del coixí però poc a poc s'hi va anar posant i ara ja dorm sempre amb el coixí.
Jo vaig aprofitar i quan vaig canviar la Júlia al llit gran li vaig posar el coixí. En part ho vaig fer perquè es comencés a acostumar i en part també perquè així hi havia menys possibilitats que piques amb el cap a la paret. Al principi no el feia servir perquè es posava a dormir més avall del coixí però poc a poc s'hi va anar posant i ara ja dorm sempre amb el coixí.
A mi també m'interessa. La meva filla de 3 anys també dorm sense coixí. Però tenim una segona residència i allà com que li vaig comprar un llit una mica més gran, d'aqeusts d'IKEA que fan 1,60 cm, li vaig comprar coixí. O sigui que quan hi anem dorm amb coixí, tot i que moltes vegades li trec perquè penso que es pot despertar si ho troba extrany. A casa, diariament, no en fa servir. Ara també li hem de canviar el llit i no se si posar o no posar-li coixí.
Jo només se que vaig dormir moooolts anys sense coixí, crec que potser en vaig començar a fer servir als 18 o 19 anys!! El meu pare tenia la mania, (o no) de que el coixí no anava bé per l'esquena.
Aviam si hi ha algú que hi entengui i ens ho pugui explicar
Jo només se que vaig dormir moooolts anys sense coixí, crec que potser en vaig començar a fer servir als 18 o 19 anys!! El meu pare tenia la mania, (o no) de que el coixí no anava bé per l'esquena.
Aviam si hi ha algú que hi entengui i ens ho pugui explicar
Nosaltres quan el vam passar al seu llitet, cap als 4-5 mesos no li vam posar coixí, però ara ja té 2 anys i 3 mesos i potser des de l'estiu que li vaig posar coixí... És molt i molt baix, però com que la pediatra també em va dir que anava bé que dormís una miquet alt, doncs per això li vaig posar... De tota manera, es mou molt i si algun dia quan vaig a dormir trobo el coixí als peus, doncs ja li trec... 

- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La meva nena tot just acaba de fer els 2 anyets i hem aprofitat per canviar-la al llit gran i així aprofitem el bressol pel germanet petit. Desde el començament li hem possat un coixí molt primet de IKEA i molt bé. 

Nosaltres vem pasar-lo al llit amb un anyet perque ere un perill deixar-lo a la cuna, hagues fet puenting si hagues pogut, i
li vem preguntar a la pediatra. El seu consell va ser que li deixessim un coxi d´aquests planet per bebes a prop, si ell
el necessitava ja l´agafaría. Va estar quasi un any sense ferli ni cas, però un dia cuan vaig anar a despertar-lo se l´habia
col.locat a sota el cap i desde aleshores dorm amb coixi, hem anat cambiant la mida i ara ja és la mida normal, però
és d´aquest viscoelàstic, li queda la forma del cap cuan si posa i amb ell li va molt bé.
Jo crec que és una bona idea, deixarli a ma i ja decidiran ells cuan s´hi troben bé.
li vem preguntar a la pediatra. El seu consell va ser que li deixessim un coxi d´aquests planet per bebes a prop, si ell
el necessitava ja l´agafaría. Va estar quasi un any sense ferli ni cas, però un dia cuan vaig anar a despertar-lo se l´habia
col.locat a sota el cap i desde aleshores dorm amb coixi, hem anat cambiant la mida i ara ja és la mida normal, però
és d´aquest viscoelàstic, li queda la forma del cap cuan si posa i amb ell li va molt bé.
Jo crec que és una bona idea, deixarli a ma i ja decidiran ells cuan s´hi troben bé.
Depen de com dormin. Si dormen panxa amunt, sense coixí o un de primet. Si dormen de costat, un que sigui una mica més gruixut. Tot és per no força el coll i que la columna es mantingui recta.
La meva encara dorm al llitet (casi 3 anys) i com que dorm de costat normalment, en tinc un que no es molt gruixut.
Salut!
La meva encara dorm al llitet (casi 3 anys) i com que dorm de costat normalment, en tinc un que no es molt gruixut.
Salut!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |