DORMIR AMB EL BEBE A SOBRE

Els hàbits de dormir.
pomaipera
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

DORMIR AMB EL BEBE A SOBRE

EntradaAutor: pomaipera » ds. gen. 01, 2011 10:15 pm

Hola! el meu petit ha estat prematur i només pesa 2,3Kg i hi ha nits que només dorm si el col·loquem a sobre el nostre pit.
Jo el que faig és col·locar el coixí d'alletament darrera el meu cap i així quedo mig reclinada i els braços em descansen sobre el coixí i el bebé dorm bocaavall sobre meu.
No sé si això pot ser dolent per el bebe. Algú em pot ajudar?
ImatgeImatge
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: DORMIR AMB EL BEBE A SOBRE

EntradaAutor: silviapml » ds. gen. 01, 2011 11:07 pm

Una pregunta, no et van donar indicacions abans de sortir de l'hospital? Em sembla recordar que algunes companyes amb nadons prematurs han comentat que els hi explicaven com fer el "pell amb pell" amb els nadons (per cert, no només és recomanable amb els prematurs, sinó també amb els que són "molt demandants"). També ho podries preguntar a una llevadora si vas al CAP o a algun grup de postpart.
Molta sort!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dg. gen. 02, 2011 8:34 am

Hola!!

Primer de tot felicitats per la teva filla!!

Doncs el que vol la teva filla és totalment normal i tranquila, no li passa res. El meu fill ha estat sempre molt demandant i jo també el posava a sobre meu per dormir. Tenia por que al dormir boca avall fós dolent per això que diuen de la mort "súvita" i el pediatra em va dir que al contrari, quan dormen a sobre nostre no hi ha perill de mort "súvita" perquè amb la nostra respiració i moviment de l'abdomen li estem acompanyant per respirar i si en algún moment tingués una parada de respiració, amb el nostre moviment, li fariem tornar a respirar. No sé si m'explico. Així que ja ho saps, molt pell a pell i a disfrutar molt de la teva filla!!
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dg. gen. 02, 2011 3:17 pm

Felicitats per la nena!!!

El meu fill també dormia sobre meu al principi i la llevadora ens va dir que cap problema, que es lo millor que podem fer per ells quan son tant menudets.
Imatge
Imatge
pomaipera

EntradaAutor: pomaipera » dg. gen. 02, 2011 5:05 pm

Hola noies!!! moltes gràcies per les vostres respostes! la veritat és que m'he quedat molt més tranquila.
(ah! per cert! és un nen! ;P)
ImatgeImatge
MaCeNe
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » dg. gen. 02, 2011 8:28 pm

Primer de tot, ENHORABONA!

I en segon lloc, volia dir-te que no et preocupis; com t'han dit no hi ha cap problema que dormi sobre teu entre d'altres coses també perquè li recordes que ha de seguir respirant. No et van explicar res a l'hospital de tot això?

Les meves nenes no han estat prematures i hi han dormit molt així :ok:
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 03, 2011 10:55 am

felicitats pet teu nen.

No pateixis en absolut i gaudeix al màxim d'aquests moments. Ell estarà molt millor i tu també.

El meu nen, té 2 anys, i quan està malalt encara vol dormir a sobre meu :ok:
pomaipera

EntradaAutor: pomaipera » dl. gen. 03, 2011 10:27 pm

Hola noies! moltes gràcies! No sabeu el pes que em treieu de sobre!
Jo li vaig comentar al pediatra que portava en lluís a prematurs i va riure, em va dir que al final s'acostumaria i el problema seria meu més endevant, però les infermeres de la nit de planta de pediatria em van dir que endevant, que si així dormiem els dos que cap problema, però a mi la por la tenia encara a dins.
Suposo que el fet de que en lluís ha estat prematur em fa por tot.
ImatgeImatge
MaCeNe
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » dt. gen. 04, 2011 2:13 pm

Hi ha pediatres de totes les opinions com per tot. La meva pediatra em va renyar perquè la nena dormia al nostre llit (si arriba a saber que era a sobre meu...) però li vaig deixar clar que a casa el més important era descansar bé (la nena i nosaltres) i estar còmodes. Si després la nena s'acostumava era problema meu però no sé perquè serà però les meves nenes dormen al seu llitet a la seva habitació i només collitam quan estan malaltones, somien o simplement perquè aquell dia ens ve de gust.
sandretaa
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » dj. gen. 06, 2011 8:54 pm

Hola!!
Felicitats pels vostres bebes, el meu nen tmb dorm a sobre meu però quan s'adorm el poso al costat dins del llit amb nosaltres, i a vegades el poseu al seu llitet a la nostra habitació fins quan es torni a despertar, hi ha dies que es pasa la nit amb nosaltres i altres amb nosaltres i despres al seu llitet. Jo tmb he hagut de sentir moltes "bronques" però mireu si no gaudim ara dels nostres nens quan hi farem? es le que pensu amb 18 anys ja no voldra dormir amb nosaltres jajajajaja de moment va dormint així quan sigui més gran ja veurem i quan volguem anar a pel germanet ja ens ho trobarem però de moment difrutem molt d'ell i ell de nosaltres!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dl. gen. 10, 2011 9:17 pm

La meva gran també hi va dormir mooooltes nits a sobre meu o a sobre del seu pare... de vegades, era l'única forma de dormir... a poc a poc va anar canviant l'hàbit, però és cert que sempre li ha costat moooolt dormir i ens ha necessitat molt a prop seu...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
pomaipera

EntradaAutor: pomaipera » dl. gen. 10, 2011 9:46 pm

Ai com m'agrada veure que no soc única!!! i jo que patia tant. La veritat és que acabaré adicta a dormir amb el meu nen. Soc feliç de tenir-lo a sobre, igual com feia de mama cangur a l'hospital
ImatgeImatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » ds. gen. 15, 2011 11:55 am

Hola pomaipera!!!

L'Oriol va neixer amb 2000kg i quan vem marxar de l'hospital en feia 2.200 i només s'adormia als meus braços,a la nit m'el posava a sobre meu fins que s'adormia del tot i llavors el posava al seu llit.

Ara ja té 6 mesos i s'adorm ell solet al seu llit,aixó s'adorm agafat amb el seu dou-dou.
Imatge
pomaipera

EntradaAutor: pomaipera » dt. gen. 18, 2011 7:32 pm

Hola Jurdi!! gràcies per la teva resposta, així veig que el meu nen no fa res estrany i que jo tampoc faig res dolent per ell. Què és un dou-dou?
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::