"En defensa de las vacunas"
"En defensa de las vacunas"
Avui he trobat que per fi surt el llibre del Carlos González sobre les vacunes. Coincideix amb que ha sortit a la llum el gran frau de l'estudi que relacionava una vacuna amb l'autisme.
Caçadors de mites i enganys, gràcies!!
http://www.bebesymas.com/lecturas-recom ... s-gonzalez
Caçadors de mites i enganys, gràcies!!
http://www.bebesymas.com/lecturas-recom ... s-gonzalez
Re: "En defensa de las vacunas"
Gràcies, julyet per la informació. Ja tinc ganes de llegir-lo.

Ara més que mai perquè, amb la immigració des de certs paisos, estaven tornant algunes malalties...
Mireiamom, això és veritat, però aquest apartat ve per falta de mitjans als països d'origen, no per voluntat pròpia, cosa que sí que passa als països desenvolupats on cada cop més pares es llencen a la "moda" sense fonament científic (o fonament erroni) de no vacunar als seus fills en perjudici voluntari de la resta.
Sí, sí, jo no faig cap judici només constato una realitat.
- mundotueris
- :: formigueta

- Entrades: 90
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 10:27 pm
- Contacta:
El dimarts, dia 8 de Febrer a les 19'30h, en la llibrería Bertrand de Rambla de Catalunya, 3, de Barcelona, en Carlos González fará la presentació del llibre "En defensa de las vacunas".
El podeu reservar ja al nostre blog: http://blog.mundotueris.es/?p=122
Enviant un missatge al següent correu electrònic: reservas@mundotueris.es
Data de llançament: 25 de Gener de 2011.
No us quedeu sense el vostre exemplar!!!
El podeu reservar ja al nostre blog: http://blog.mundotueris.es/?p=122
Enviant un missatge al següent correu electrònic: reservas@mundotueris.es
Data de llançament: 25 de Gener de 2011.
No us quedeu sense el vostre exemplar!!!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
gracies per la info
julyet no sabia res d'aquesta relacio del autisme amb un avacuna saps quina es o tens l'article on es desmenteix? es pura curiositat perque no ho habia llegit gracies
julyet no sabia res d'aquesta relacio del autisme amb un avacuna saps quina es o tens l'article on es desmenteix? es pura curiositat perque no ho habia llegit gracies
pucpuc ha escrit:gracies per la info
Hi ha moltes webs que han fet referència. Aquesta és la primera que em ve al cap:
http://criatures.ara.cat/blog/2011/01/1 ... e-un-frau/
gracies julyet quina rapidesa!!
- sandrajuli

http://criatures.ara.cat/blog/2011/01/1 ... e-un-frau/
no sabia lo d'aquest suplement del diari ARA, crec que surt els dissabtes... Hi col·labora en Carlos González, m'han dit...
no sabia lo d'aquest suplement del diari ARA, crec que surt els dissabtes... Hi col·labora en Carlos González, m'han dit...
si que surt els dissabtes, el suplement del diari ara, i està força bé!
Pinta molt bé, aquest llibre. I és que realment, ara sembla una moda, això de no vacunar. Clar que hi ha qui t'ho argumenta dient que no ha posat mai una vacuna als seus fills i no han agafat mai res. Sort, i també cal tenir en compte que la gran majoria dels nens si que ho estan, i deu tenir-hi alguna cosa a veure.
I que sigui una "vaca sagrada" com Carlos Gonzalez qui diu això, segur que farà replantejar moltes coses a més d'un i de dos.
Pinta molt bé, aquest llibre. I és que realment, ara sembla una moda, això de no vacunar. Clar que hi ha qui t'ho argumenta dient que no ha posat mai una vacuna als seus fills i no han agafat mai res. Sort, i també cal tenir en compte que la gran majoria dels nens si que ho estan, i deu tenir-hi alguna cosa a veure.
I que sigui una "vaca sagrada" com Carlos Gonzalez qui diu això, segur que farà replantejar moltes coses a més d'un i de dos.
No sé jo la magnitud de nens no vacunats com és, però clar, compten amb el factor que el seu entorn si que ho està.
Fa poc vaig llegir això: http://dra-amalia-arce.blogspot.com/201 ... ona-i.html
D'altra banda fa poc llegia que molts antivacunes sí que es posen el tètanus ja que en aquest cas la immunitat de l'entorn no serveix.
Fa poc vaig llegir això: http://dra-amalia-arce.blogspot.com/201 ... ona-i.html
D'altra banda fa poc llegia que molts antivacunes sí que es posen el tètanus ja que en aquest cas la immunitat de l'entorn no serveix.
Jo només volia puntualitzar que el sistema immunològic no té res a veure amb l'entorn, és propi de cada individu, és innat per tant, les persones no vacunades no és que no tenen determinats virus o infeccions perquè hi ha una part de la població vacunada sinó perquè el seu sitema immonològic ha après a reconèixer tot allò que li és estrany i per tant, sap que ha de rebutjar. Igualment passa amb els vacunats.
Els no vacunats es beneficiarien dels vacunats si realment la funció de les vacunes fos que no contraure cap malaltia. Llavors, sí, seria clar i evident que els portadors serien els no vacunats. No cal oblidar que una vacuna no et fa immune, només actua de recordatori per si mai és necessàri.
Està clar, i els metges ho saben, que tota vacuna, com qualsevol medicament, anestèsia, etc, pot tenir efectes secundàris...això és innegable i indsicutible.
I el que no es diu però que el Ministeri de Sanitat contempla es retardar les vacunacions amb els nens si es donen les circunstàncies determinades, no només en prematurs
Els no vacunats es beneficiarien dels vacunats si realment la funció de les vacunes fos que no contraure cap malaltia. Llavors, sí, seria clar i evident que els portadors serien els no vacunats. No cal oblidar que una vacuna no et fa immune, només actua de recordatori per si mai és necessàri.
Està clar, i els metges ho saben, que tota vacuna, com qualsevol medicament, anestèsia, etc, pot tenir efectes secundàris...això és innegable i indsicutible.
I el que no es diu però que el Ministeri de Sanitat contempla es retardar les vacunacions amb els nens si es donen les circunstàncies determinades, no només en prematurs
- sandrajuli

esquitx ha escrit:Jo només volia puntualitzar que el sistema immunològic no té res a veure amb l'entorn, és propi de cada individu, és innat per tant, les persones no vacunades no és que no tenen determinats virus o infeccions perquè hi ha una part de la població vacunada sinó perquè el seu sitema immonològic ha après a reconèixer tot allò que li és estrany i per tant, sap que ha de rebutjar.
Home... això que dius és en un món sense virus, no? ja que a part de que els sistemes immunològics siguin diferents, si la resta de la gent està vacunada, segurament s'ha eradicat la malaltia! per això el no vacunat no té risc de contraure-la.
I sí, jo crec que sí que la funció de les vacunes és que no agafis aquella malaltia per la que és la vacuna, no? No sé, encara falten 2 dies perquè surti el llibre d'en C.G. i no estic del tot informada sobre el tema, però crec que això que dius no té cap ni peus...
A més, no entenc a què treu cap això que dius de que "I el que no es diu però que el Ministeri de Sanitat contempla es retardar les vacunacions amb els nens si es donen les circunstàncies determinades, no només en prematurs"...
Clar, hi ha casos, de nens amb malalties que potser no se'ls pot posar determinada vacuna, però estem parlant de la resta, del 90 i picu % restant... vaja, crec jo.
No sé, no acabo d'entendre cap on et posiciones...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |