Termòmetre digital de front
Termòmetre digital de front
Aquest cap de setmana se'ns ha trencat el típic termòmetre digital de la marca CHICCO que mesura la temperatura en el front. No és que mai ens hagi anat molt bé, però ara que el nen ja era grandet el fèiem servir per quan estava adormit i no volíem despertar-lo...Després també tenim un altre digital per axil·la o ingle...
Estic embarassada de 6 mesos i ara pensem que farà falta un altre termomètre digital d'aquests de front...Alguna de vosaltres té un del que estigui totalment satisfeta i pensi que li funciona bé?? Amb aquest tipus de termòmetres penso que sempre tens el dubte de si ha pres o no bé la temperatura...
Gràcies!!
Estic embarassada de 6 mesos i ara pensem que farà falta un altre termomètre digital d'aquests de front...Alguna de vosaltres té un del que estigui totalment satisfeta i pensi que li funciona bé?? Amb aquest tipus de termòmetres penso que sempre tens el dubte de si ha pres o no bé la temperatura...
Gràcies!!
Re: Termòmetre digital de front
Jo en vaig comprar un de la Beaba i el vaig acabar tornant, perquè, com bé dius, no em quedava tranquil·la de que ho mesurés bé... no em va fer gens el pes...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo també tenia el de Beaba i no n'estava contenta; o sigui que hem acabat fent servir un de digital d'axila...
nosaltres teniem el de chicco i cada cop que ho mesuraves donava un resultat diferent. A vegades ens podia variar un grau en menys d'un minut.
Per mi aquests de front no son fiables. Llastima que ja hagin retirat els de mercuri, aquests si que marcaven bé, perque el meu digital d'axil.la tampoc és per tirar coets....
Per mi aquests de front no son fiables. Llastima que ja hagin retirat els de mercuri, aquests si que marcaven bé, perque el meu digital d'axil.la tampoc és per tirar coets....
M'interessa aquest post. He llegit que els més precisos són els digitals a l'aixella i engonal i aquest és el que tenim, però posar-li a l'Arnau és un martiri i m'agradaria saber si hi ha algun altre tipus que vagin bé.
Gràcies.
Gràcies.
Hola!
Heu provat els d'orella?
jo no, i volia saber el què...
Gràcies!
Heu provat els d'orella?
jo no, i volia saber el què...
Gràcies!
Nosaltres tenim un digital de front i no n'estem gens contents. Cada vegada marca diferent, és molt imprecís.
Nosaltres utilitzem un dels d'aixella normal i corrent i n'estem prou satisfets.
La llevadora sempre ens ha desaconsellat els de front i orella perquè ens diu que no són fiables i que la temperatura te la poden fer variar un grau o dos i això en un nen petit és massa. Per tant no són prou precissos.
La llevadora sempre ens ha desaconsellat els de front i orella perquè ens diu que no són fiables i que la temperatura te la poden fer variar un grau o dos i això en un nen petit és massa. Per tant no són prou precissos.
ostres!molt interessant aquest tema ja que nosaltres tenim 2 termòmetres axilars i marquen diferents temperatures!! i així acabarem fent servir el de mercuri que tenim.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |