NO MENJA GAIRE
NO MENJA GAIRE
El meu peque ja ha fet 2 setmanes i no menja. A l'hospital ja li costava, però tothom em deia que mica en mica s'hi aniria acostumant i tal però ja fa dues setmanes i no hi ha manera. Xuma d'un pit, i quan és hora de l'altre... pfff doncs ja no s'enganxa. a vegades li aconseguim enxufar un bibe de la meva llet quan no vol el 2n pit, però aquesta última setmana ni això. La veritat és uqe el tema m'està angoixant molt i no puc disfrutar del moment tan maco que estem vivint.
Em passo l'estona patint per quan arribi la següent toma... please algú em pot ajudar?!
Em passo l'estona patint per quan arribi la següent toma... please algú em pot ajudar?!
Re: NO MENJA GAIRE
Jo no patiria a no ser que no guanyi el pes que ha de guanyar.
La meva -no sabria dir-te en quin moment- també va començar a menjar d'un pit cada vegada.
Suposo que simplement et demanarà més sovint que si mengés dels dos però amb gana no es quedarà, quan tingui gana t'ho farà saber.
Ara té la panxa molt petita i s'atipa ràpid, potser tu tens molta llet, què sé jo, però mentre vagi guanyant pes no hi ha cap problema.
La meva -no sabria dir-te en quin moment- també va començar a menjar d'un pit cada vegada.
Suposo que simplement et demanarà més sovint que si mengés dels dos però amb gana no es quedarà, quan tingui gana t'ho farà saber.
Ara té la panxa molt petita i s'atipa ràpid, potser tu tens molta llet, què sé jo, però mentre vagi guanyant pes no hi ha cap problema.
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
jo tinc tres nenes i sempre han menjat nomes d'un pit
una menjava 24 hores al dia, una altra amb un minut
l'important es veure si aumenta de pes o no
si va aumentant no cal que t'amoinis
una menjava 24 hores al dia, una altra amb un minut
l'important es veure si aumenta de pes o no
si va aumentant no cal que t'amoinis
El mateix: si guanya pes no t'amoïnis. I tampoc no t'obsessionis en pesar-la cada 2 per 3!
Ànims!
Ànims!
Pel tema d´un o dos pits,no t´agobiis.Jo tinc dos nens,i els dos han menjat cada toma d´un pit,i si quan es deixa un pit està despert li ofereixo l´altre,però normalment,amb un en té prou.Pensa que la llet amb més nutrients és la del final,així que li val més buidar bé un pit,que fer-ne la meitat d´un i només l´aigueta inicial del segon.Mentre guanyi pes no pateixis.
Les meves nenes com t'han dit només prenien d'un pit cada vegada. Però hi ha una cosa que no acab de tenir clara... el que et preocupa és queno te pren a cada toma els 2 pits o que hi ha un pit que no l'enganxa bé? Si és el primer no t'angoixis sempre que vegis que el bebé mulla els bolquers i si veus que guanya encara que sigui un poc de pes.
Si és el segon, prova a canviar les posicions.
Si és el segon, prova a canviar les posicions.
Em sembla que aquest post hauria de anar a LLET de 0 a 12 mesos
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |