moluscos-pell atopica

Alèrgies, otitis, problemes..

nucosa
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

moluscos-pell atopica

EntradaAutor: nucosa » dc. gen. 19, 2011 12:28 pm

el meu fill gran ara aviat fara 5 anys i desde setembre que va a la piscina a aprendre natacio que li van sortir moluscos .
resulta uqe com ell te la pell atopica aquest cap de setmana li han fet una erupcio que ha estat tot ell tot vermell amb ampolles esquena torax. cames i galtes.
el dilluns el varem dur a al dermatoleg li receptar una pomada amb cortisona lactisona 1 que li ha anat molt be pero la vermellor no ha marxat si el picor i les ampolles.
tinc hora per dintre de 15 dies de moment resd e banys nomes dutxes. i sabo sense espuma de pell atopica i rentats de camamila.
jo ja se el que es la pell atopica pq ell l'ha tingut pero feia 2 anys que no tenia un brot tant heavy.
a part m'han dit que els moluscos costen de 1 a 2 ansy en marxar . que tinc que fer estars 2 anys aixi ?? pobret meu.
algu mes ha passat uan situacio similar ???
no podra anar mes a nedar ??? amb el que li agrada !!!!!!!!!!!!!! estic bastant amoinada amb auqets tema :ufs: :ufs: :ufs:

ajuda please.
gracies per adelantat.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Medes
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. juny 11, 2008 10:27 am

Re: moluscos-pell atopica

EntradaAutor: Medes » dc. gen. 19, 2011 1:26 pm

Hola! El meu fill de 20 mesos en té tres a la cara, i la pediatra m'ha dit que quan vulgui els hi treurà amb una "cullereta". Però no sabia res d'això que duren entre 1 i dos anys...
cocosong
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dc. gen. 19, 2011 2:16 pm

Hola, a la meva filla li van sortir quan tenia uns 18 mesos i els vam anar aguantant per que hi ha qui diu que no es treguin i n'hi ha que si. Vam estar quasi 7 mesos i cada vegada anavem a pitjor, en va arribar a tenir una cinquentena a tot el cos i el problema era que s'infecten i després si que queda marca. Al final vam optar per treure'ls en 3 sessions, fent servir crema anestèssica per que no li fes gens de mal. S'espanten per que són molt escandalosos. Vigileu per que s'encomanen, al final jo també en vaig agafar però jo me'ls treia jo mateixa com si fos un granet. El que infecta és la boleta semi transparent que treus.

Curiosament el pediatre de la ss que va ser qui els va treure es va negar a treure un que tenia a la vulva i un altre al clatell per que em va dir que eren llocs que si quedava marca podria suposar un trauma estètic, jo em vaig quedar a cuadres i li vaig treure jo.

Recomanació: Treure'ls per que s'escampen moltíssim i poden estar uns tres anys per que el cos crei les defenses i els elimini.
currita
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dc. gen. 19, 2011 2:20 pm

Hola nucosa, jo fa anys vaig tenir moluscos i el dermatoleg me'ls va treure amb una cullereta tal i com diu la medes. No li poden treure? Pot ser si està amb ampolles, no, però un cop estiguin més secs???
I com diu la cocosong a mi també em van explicar que s'escampaven ràpid!!!
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. gen. 19, 2011 3:22 pm

La meva neboda els va agafar i ha estat tot un any sense anar a piscina la pobre....
La Lia ja és tota una princesa!
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dj. gen. 20, 2011 8:13 pm

moltes gracies a totes per les vostres respostes !!!
mirare a veure si li poden treure.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
bixu
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dv. gen. 21, 2011 12:01 pm

La meva filla petita en va agafar i hi havia temporades que n'hi sortien molts. Llavors els hi treien amb aquesta cullareta que t'han dit.
La pediatra em va dir que era un virus i fins que el cos no s'immunitzava en continuaven sortint. A nosaltres ens van donar inmunoferon o algo aixi perque augmentes les defenses i no en tingues tants. A part la dermatologa em va dir que quan en tingues li posesim fucidine una setmana i tot i que al principi sembla que se li enrabien més, quan deixem de posar-li li desapareixen.
O sigui que portem una temporada que els tenim controladets, però em pasat epoques que ni sortien tot sovint.
Percert a mi no em van dir que no podia anar a la piscina.
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dv. gen. 21, 2011 1:32 pm

el problema radica que te moluscos i pell atopica.
avui he comprat el sabo de glicerina que es en pastilla i no fa espuma i es per a pell sensibles i la nivea body milk. de moment tema picor ara nomes es a les cames de la esquena i torax ja ha marxat.
tinc ganes de que sigui el dai 2 per que em visiti el dermatoleg.
gracies.
per suposat comentare lo de la cullereta.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dg. feb. 13, 2011 11:52 am

de moment tenim l'alta per els moluscos molt li estan caen sols i no se li fan molt grans.
el dermatoleg va dir-nos que aquestes crisis que ha tingut es poden repetir, 2 o 3 vegades mes d'aqui a que li marxin. si veime que la cosa li passa molt sovint +3 de vegades mes que li porten i ho el dura a sant joand e deu i li treuran tots amb anestesia total o ell amb una crema i fil transparent ni podra treure 15 de cada canto perque en te molts.

estic conteta pq l'episodi encara no s'ha repetit. si mai alguna coseta la lactisona 1%.
i la veritat es que cada vegada li queden menys ara aixo si hem canviat el bany per l adutxa, el sabo de nenuco per un de pell atopica i la natacio per el taekondo. en fi em sortit guanyant per el nen esta mes animat i mes empleat.
gracies a totes i si algu vol saber alguna cosa mes ja ho sabeu aqui estic.

seguire informant de l'evolucio.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 13, 2011 4:20 pm

l'oli d'arbre del te m'han dit que pot anar bé per assecar-les, però no sé si amb la pell atópica pot donar algún problema
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dg. feb. 13, 2011 5:12 pm

i aixo on es troba !!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dl. feb. 21, 2011 9:01 am

noies sabeu que ??? els moluscos li estant caien de una maner aespectacualr al meu fill i sense possar res mes que crema hidrantant nivea body milj. pero es clar la natacio l'hem deixada aparcada i les banyeres tb es adir nomes dutxa.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dv. feb. 25, 2011 10:41 pm

nucosa me n'alegro molt que vagi millorant >.-<: >.-<:
nucosa

EntradaAutor: nucosa » ds. feb. 26, 2011 11:27 am

es que ara casi be ja no en te . potser una dotzena i nomes!!!!!!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge
yaixha
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

EntradaAutor: yaixha » dc. gen. 08, 2014 1:58 pm

Hola!

El meu fill ha agafat moluscos a la piscina. He llegit per internet que es tracta de tenir paciència i que el cos ja li desenvoluparà les defenses i desapareixeran, però és un "engorro" i a més em fa cosa que no contagiï el germà i no acabem mai...

El vaig dur al metge que em va parlar de la cullaradeta, però ella mateixa em va comentar que, com tenia molts, seria una carniceria, i que provessim de moment amb la homeopatia durant un mes.

Li estic donant 5 boletes al dia de Thuya CH15 i 10 boletes al dia (en dues preses) de Dulcamara CH15.

A part, vaig llegir això de l'oli de l'arbre de te i vaig anar a l'herbolisteria, que em van comentar que no es podia aplicar directament a la pell, sino aplicar unes gotetes en un altre oli (d'oliva, Johnson, d'ametlles, etc.) i extendre-li pel cos.

Portem una setmana amb l'homeopatia, i tot i que no veig que li hagin sortit més, tampoc no veig diferència.... algú n'ha provat el tractament amb homeopatia per saber quina evolució puc esperar i en quant temps podria veure efectes?

El meu fill té més de 36 mesos però com he vist el post he aprofitat....

Gràcies!!!!!
nucosa

EntradaAutor: nucosa » ds. gen. 11, 2014 11:28 am

a nosaltres no ens van parlar de homehopatia en cap cas.

pero de aixo ja fa un parell o 3 anys.
mai mes se supo dels moluscos..................
ImatgeImatge

ImatgeImatge
hiolambda
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dl. gen. 13, 2014 8:50 am

Hola,

Nosaltres vàrem detectar els moluscos a l'estiu. En principi, la metgessa ens va dir que no calia que tinguéssim cap cura en especial. Que no calia que deixés d'anar a la piscina, perquè estava clar que ell ho havia agafat a la piscina. I mira, no sé si vàrem ser uns inconscients, però a l'estiu es banyava a la piscina...
Però en tornar a l'escola, com allà fan natació, sí que la mestra em va cridar l'atenció i em va dir que o portava un certificat dient que el nen podia fer natació o que res... Jo no ho vaig veure clar. Vàrem demanar cita al dermatòleg. No ens va fer cap certificat i ens va donar un tractament. NO és homeopàtic. És un líquid x a cremar aquestes verruguetes. És específic per a moluscos. És bastant agressiu, per tant s'ha d'anar amb compte, però en el nostre cas varen marxar de seguida. Ell tenia un brot a l'esquena i semblava que anava una mica cap als genitals i cames (mania dels nens de tocar-se certes parts, no?) Estava bastant centralitzat, però a l'hora, ja dic, s'anava estenent.
Doncs en cosa de màxim dos mesos de tractament li han marxat tots i de moment (toco fusta) ja no n'hi han sortit mes i això que el nen ha tornat a la piscina. Quan la mestra va veure que ja li havien marxat, el va deixar tornar a natació.
Ara aquí no tinc el nom del producte en qüestió. Però si t'interessa, ho buscaré i t'ho dic. Però això t'ho hauria de receptar algun metge.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
yaixha

EntradaAutor: yaixha » dl. gen. 13, 2014 1:29 pm

Moltes gràcies! La veritat és que prefereixo que m'ho recepti el metge. He llegit d'aquests productes i penso que si la doctora no me va dir que li donés deu ser per algun motiu.

La veritat és que el nen té bastants, però són petitets. Algun altre nen del cole també els té (també fan piscina i suposo que és on ho estan enganxant alguns), però els he vist més grans i potser per això és més "fàcil" posar alguna crema o producte que els cremi.

En aquests que té el meu fill em faria una mica de respecte posar aquest producte, però ja veurem com va. Em fa la sensació que no li han sortit més, que se li estan fent més petits, i que alguns s'estan secant, però com tenia tants encara no m'aventuro. Ja veurem com va.

En dues setmanes l'he de tornat a portar al metge i suposo que depèn de com estigui, ens diran què hem de fer.

A nosaltres des del principi ens van dir que no portessim el nen a piscina per que no ho encomani a altres nens.
nucosa

EntradaAutor: nucosa » dt. gen. 14, 2014 8:44 am

AHHH nosaltres el varem desapuntar de la piscina-pell atópica.moluscos i cloro no son bon amics.

quan no era moluscos era brot de pell atópica una murga....

ara fa 4 anys que fa taekondo i a l'estiu poca piscina i molta molta paltja i solet mota vitamina c.

sort....
ImatgeImatge

ImatgeImatge
yaixha

EntradaAutor: yaixha » dc. gen. 15, 2014 3:34 pm

Moltes gràcies, nucosa! la veritat que són una mica emprenyadors!!!! :-:)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::