Sangrat implantació
- txell.molina
- :: puça

- Entrades: 22
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:05 pm
Sangrat implantació
Hola floretes,
totes heu notat i vist el sangrat d'implantació o no totes ho veiem?
Gràcies pels comentaris!!!!!
totes heu notat i vist el sangrat d'implantació o no totes ho veiem?
Gràcies pels comentaris!!!!!

Re: Sangrat implantació
Jo no en vaig tenir gens, res de res.... No sé si es el normal o l'excepció....
Jo si, en els dos embarassos, però crec que el més habitual és no tenir-ne. Jo en el primer em vaig pensar que era una regla, però en el segon com que ja m'ho coneixia ho vaig sospitar perquè és un sagnat que, almenys a mi, em dura uns 2 dies i s'acaba de cop, llavors penses.... quina regla més curta i extranya?!
Jo si que el vaig tenir, i no em va durar ni un dia, em pensava que m'havia vingut la regla, però a la tarda ja no tenia res, i vaig sospitar molt, perquè a mi sempre se'm retrassava, mai avançava, i això va ser una setmana o 10 dies abans de quan em tocava.
Així que algunes el tenim i d'altres no! Doncs, no sabeu el pes que m'heu tret de sobre!!! jejejjeje em pensava que totes n'haviem de tenir i aquests dies estic en desespero i cada vegada que vaig al lavabo i m'eixugo, em miro!!! perdoneu que sigui tan literal però és la veritat!!!
Jo tampoc en vaig tenir, però quan estava de 5 setmanes vaig tacar fluxe marronós durants uns dies... però no va anar a més, o sigui que potser eren restes de la implantació...

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Jo no en vaig tenir, en cap dels tres embarassos...
En aquest post també se'n parla, del sangat d'implantació:
viewtopic.php?f=11&t=9715&hilit=implantaci%C3%B3+sagnat+d%27implantaci%C3%B3
En aquest post també se'n parla, del sangat d'implantació:
viewtopic.php?f=11&t=9715&hilit=implantaci%C3%B3+sagnat+d%27implantaci%C3%B3
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
MIRJAN ha escrit:Jo si, en els dos embarassos, però crec que el més habitual és no tenir-ne. Jo en el primer em vaig pensar que era una regla, però en el segon com que ja m'ho coneixia ho vaig sospitar perquè és un sagnat que, almenys a mi, em dura uns 2 dies i s'acaba de cop, llavors penses.... quina regla més curta i extranya?!
la meva ultima regla va se aixi dos dies, , el primer dia mes quantitat que el segon pero no tanta com de costum, jo tinc regles de cuatre dies i molt abundants i aquesta em va extrañar. Pero per una altra part tenia tant dolor com sempre als ovaris i no se..... jo de moment espero a aquesta segona regla, perque tambe pot ser un desajust pels nervis no?
Ai, Nineta, doncs no ho se, però aquesta mini regla quan l'has tingut? quan tocava o molt avanç? Jo pensava, carai, si que se m'ha avançat la regla aquest mes, i tate! embarassada perquè no era regla!
no, em va venir quan tocaba, ben puntual la cabrona.... per aixo m'extranya mes....no crec que fos res, segurament paranoies meves.... je je....de totes maneres sortire de dubtes ben aviat...
Ai noies, ara llegint els vostres comentaris encara m'he rallat més. Us explico. M'havia d venir laregla dissabte o diumenge, més o menys, i diumenge vaig tacar una miqueta marronet i una mica d vermell, però molt poquet. Jo ja em pensava q era la regla. Però dps dilluns, dimarts i avui, res d res. Potser dilluns una taca marrona, però al netejar-me amb el paper res.
Llavors ahir em vaig fer TE, i negatiu. Jo ja no sé q pensar...
Llavors ahir em vaig fer TE, i negatiu. Jo ja no sé q pensar...
Pues jo de tu aniria al metge li comentaria i a veure si et mana analisis de sang i així ho sabras del cert, no? potser si que ho estas pero la hormona esta baixa... tambe pots repetir el TE no? a veure si tens sort!!!
Si, segurament deixaré pasar algun dia repetiré el TE. I sinó cap al metge. Però em fa rabia.
Podria ser q no ho detecti a tants dies ja pasats d la marranota??
Podria ser q no ho detecti a tants dies ja pasats d la marranota??
Jo vaig estar molt pendent del famós sagnat, i res de res (només he tingut un embaràs). Si tens dubtes el millor sempre és anar el metge...molta sort!
hola noies,
estic una mica preocupada. Acabo d'anar al lavabo i he vist que he tacat sang. No em toca la warry, just la vaig tenir la setmana passada, estic al dia 15 del cicle. Durant aquesta setmana pasada hem
uns 4 o 5 cops amb el moixernó.
Creieu que pot ser el sagnat d'implantació? he llegit que normalment es té uns 10 dies dsp de la fertilització, però jo només fa 5 o 6 dies!!
ai, ojalà que ho fos i m'hagués quedat
!!!!
Petons a totes!!
estic una mica preocupada. Acabo d'anar al lavabo i he vist que he tacat sang. No em toca la warry, just la vaig tenir la setmana passada, estic al dia 15 del cicle. Durant aquesta setmana pasada hem
uns 4 o 5 cops amb el moixernó.Creieu que pot ser el sagnat d'implantació? he llegit que normalment es té uns 10 dies dsp de la fertilització, però jo només fa 5 o 6 dies!!
ai, ojalà que ho fos i m'hagués quedat
!!!!Petons a totes!!
Hola moixernó,
A veure, segons el teu tíker estàs ovulant, per tant encara no pot ser implantació, que és uns 10 dies a partir de la ovulació. Sé que hi ha noies que taquen una mica quan ovulen, però de totes maneres potser ho hauries de parlar amb el teu ginecòleg...
A veure, segons el teu tíker estàs ovulant, per tant encara no pot ser implantació, que és uns 10 dies a partir de la ovulació. Sé que hi ha noies que taquen una mica quan ovulen, però de totes maneres potser ho hauries de parlar amb el teu ginecòleg...
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |