Cercadores en 28 dies... FEBRER, ETS NOSTRE !!!!!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Cercadores en 28 dies... FEBRER, ETS NOSTRE !!!!!
CERCADORES DEL FEBRER, PREPAREU MOTORS, QUE ARRENCA EL NOSTRE MES!
S'acosta l'1 de febrer, comença la nova compta enrera per moltes de nosaltres. I aquí estem, desitjant veure les dues ratlletes del TE.
Comencem un nou mes amb molta il·lusió i ganes de compartir-ho amb les moltes cercadores que hi ha al SP, i per què no, amb les que fins fa poc ho eren, i també amb les mamis que encara volten per aquí. Aquí tenim ja el post del febrer, perquè totes i cada una de nosaltres trobi el seu raconet, per compartir emocions, pors, neguits, plors, ilusions, experiències, somriures......
Aquest mes és el més curt de l'any, i per això ha de ser especial, no? A més, es el mes de l'amor, olora a Sant Valentí per tot arreu, i ho hem d'aprofitar!!!
Je je,si enganxeu així al maromo, segur que em faig un tip d'apuntar positius......
Així que ens hem d'afanyar, que només tenim 28 dies per cantar molts i molts positius!!!! Va, que ja m'estic preparant la gola per cantar molt i molt alt!!!!
I parlant de cantar, aquí us deixo una canço que em dona molt bon rotllo, m'omple d'energia i em posa de bon humor:
FEBRER DE 2011 - ANEM PEL NOSTRE POSITIU:
Cantaran positiu de l'1 al 6 de febrer
POSITIUS "CEDITS" DEL GENER: KILAEUA i NINETA83,
Enhorabona
CINTA - 1 febrer
Cap al març!
ANNIS - 2 febrer
PRIMER POSITIU !
NINUKA - 3 febrer
SEGON POSITIU ! 
CLARAO - 3 febrer
Cap al març !
PIULA - 3 febrer
Cap al març !
Cantaran positiu del 7 al 13 de febrer
ROCA - 8 febrer
Cap al març!
PIMPAM - 8 febrer
Cap al març !
SOLEILUA - 10 febrer
Cap al març!
MANETA - 10 febrer
Cap al març!
LUNI57 - 11 febrer
QUART POSITIU ! 
MERITXELL77 - 11 febrer
SISÈ POSITIU ! 
MAMA2010 - 12 febrer
TERCER POSITIU ! 
ARASAL - 13 febrer
Cap al març!
NELLY2010 - 13 febrer
CINQUÈ POSITIU !
MINA2010 -
Cap al març!
Cantaran positiu del 14 al 20 de febrer
NENEA - 16 febrer
Cap al març!
SHISUKA - 18 febrer
NINETAPETITA - 18 febrer
Cap al març!
MARTABV - 19 febrer
Cap al març!
XAI - 20 febrer
Cap al març! Molta sort, bonica! T'ho mereixes!!
MOIXERNO - 20 febrer
Cantaran positiu del 21 al 28 de febrer
TER10 - 22 febrer
NATT - 22 febrer
Cap al març!
PECUNIA - 23 febrer
Cap al març!
LAIDA - 24 febrer
Cap al març!
AIRUN5 - 24 febrer
Cap al març!
KERKIRA - 24 febrer
SETÈ POSITIU ! 
ARANA - 26 febrer
en des-espero total!!! espero poder apuntar la teva
, encara que ho cantis al març!
PITIUSA132 - 27 febrer
Cap al març!
CIRIANTE - 28 febrer
NINETAA 28 febrer
Cap al març!
A la banqueta..... 
Takita (t'esperem molt aviat, bonica
) SORT AL MARÇ !!!!
Us copio dels posts anteriors algunes dades de web interessants, que espero us serveixin d'ajuda:
Webs interessants;
Aquestes son direccions de pàgines on et calculen la teva ‘supuesta’ ovulació... Recordeu que cada cos és un mon, però així podeu tenir una idea...
http://www.crecerfeliz.es/Muy-Util/Calc ... -ovulacion
http://www.todobebe.com/herramientas/ca ... cion/nuevo
http://www.serpadres.es/tools/calculado ... lidad.html
http://www.netmoms.es/magazin/servicios ... ovulacion/
Aquí teniu la web on podeu trobar els test d’ovulacio i test d’embaràs per uns 5 euros.
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SA:ES:1123
I aquí una altra on podeu comprar TE i TO de Clearblue bé de preu:
http://shop.ebay.es/?_from=R40&fts=2&_t ... Categories
Truquillos i Curiositats;
Per ajudar a la Concepció...
Prendre Suc de Pomelo (Aranja) Abans de l’ovulació. Això Ajuda a tenir més fluix i que els ( arribin amb major facilitat.
Prendre Aquarius, després de l’ovulació, per ajudar a l’ implantació...
Això son unes pinzellades fàcils de fer del Pla Eco, us poso el post per si alguna vol llegir més profundament.
viewtopic.php?f=5&t=18158&hilit=pla+eco
Cicles Lunars:Moltes vegades, sembla ser, que si coincideix el teu cicle lunar amb l’ovulació tens mooltes possibilitats de quedar. El teu cicle Lunar és la posició de la lluna el dia del teu naixement. Després has de mirar el dia que es repeteix aquella posició al mes actual i a fer deures!!! Pq és un dia super fèrtil!! Si tens sort de que a part ovules... doncs millor, que millor!!! Però eh!? Això no és científic... La veritat que es una manera més de menjar-nos el cap.... Però bueno, si alguna de nosaltres li va bé... doncs a provar!!
http://www.tutiempo.net/luna/fases.htm
Si voleu, també hi ha probabilitat d'escollir el sexe del cigronet, no se si funciona però aquí teniu:
http://www.esmas.com/mujer/mamaybebe/lamama/441591.html
Us espero a totes!! Bona sort!!
S'acosta l'1 de febrer, comença la nova compta enrera per moltes de nosaltres. I aquí estem, desitjant veure les dues ratlletes del TE.
Comencem un nou mes amb molta il·lusió i ganes de compartir-ho amb les moltes cercadores que hi ha al SP, i per què no, amb les que fins fa poc ho eren, i també amb les mamis que encara volten per aquí. Aquí tenim ja el post del febrer, perquè totes i cada una de nosaltres trobi el seu raconet, per compartir emocions, pors, neguits, plors, ilusions, experiències, somriures......
Aquest mes és el més curt de l'any, i per això ha de ser especial, no? A més, es el mes de l'amor, olora a Sant Valentí per tot arreu, i ho hem d'aprofitar!!!
Je je,si enganxeu així al maromo, segur que em faig un tip d'apuntar positius......
Així que ens hem d'afanyar, que només tenim 28 dies per cantar molts i molts positius!!!! Va, que ja m'estic preparant la gola per cantar molt i molt alt!!!!
I parlant de cantar, aquí us deixo una canço que em dona molt bon rotllo, m'omple d'energia i em posa de bon humor:
FEBRER DE 2011 - ANEM PEL NOSTRE POSITIU:
Cantaran positiu de l'1 al 6 de febrer
POSITIUS "CEDITS" DEL GENER: KILAEUA i NINETA83,
Enhorabona
CINTA - 1 febrer
Cap al març!ANNIS - 2 febrer
PRIMER POSITIU !
NINUKA - 3 febrer
SEGON POSITIU ! 
CLARAO - 3 febrer
Cap al març !PIULA - 3 febrer
Cap al març !Cantaran positiu del 7 al 13 de febrer
ROCA - 8 febrer
Cap al març!PIMPAM - 8 febrer
Cap al març !SOLEILUA - 10 febrer
Cap al març!MANETA - 10 febrer
Cap al març!LUNI57 - 11 febrer
QUART POSITIU ! 
MERITXELL77 - 11 febrer
SISÈ POSITIU ! 
MAMA2010 - 12 febrer
TERCER POSITIU ! 
ARASAL - 13 febrer
Cap al març!NELLY2010 - 13 febrer
CINQUÈ POSITIU !
MINA2010 -
Cap al març!Cantaran positiu del 14 al 20 de febrer
NENEA - 16 febrer
Cap al març!SHISUKA - 18 febrer
NINETAPETITA - 18 febrer
Cap al març!MARTABV - 19 febrer
Cap al març!XAI - 20 febrer
Cap al març! Molta sort, bonica! T'ho mereixes!!MOIXERNO - 20 febrer
Cantaran positiu del 21 al 28 de febrer
TER10 - 22 febrer
NATT - 22 febrer
Cap al març!PECUNIA - 23 febrer
Cap al març!LAIDA - 24 febrer
Cap al març!AIRUN5 - 24 febrer
Cap al març!KERKIRA - 24 febrer
SETÈ POSITIU ! 
ARANA - 26 febrer
en des-espero total!!! espero poder apuntar la teva
, encara que ho cantis al març!PITIUSA132 - 27 febrer
Cap al març!CIRIANTE - 28 febrer
NINETAA 28 febrer
Cap al març!
A la banqueta..... 
Takita (t'esperem molt aviat, bonica
) SORT AL MARÇ !!!!Us copio dels posts anteriors algunes dades de web interessants, que espero us serveixin d'ajuda:
Webs interessants;
Aquestes son direccions de pàgines on et calculen la teva ‘supuesta’ ovulació... Recordeu que cada cos és un mon, però així podeu tenir una idea...
http://www.crecerfeliz.es/Muy-Util/Calc ... -ovulacion
http://www.todobebe.com/herramientas/ca ... cion/nuevo
http://www.serpadres.es/tools/calculado ... lidad.html
http://www.netmoms.es/magazin/servicios ... ovulacion/
Aquí teniu la web on podeu trobar els test d’ovulacio i test d’embaràs per uns 5 euros.
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SA:ES:1123
I aquí una altra on podeu comprar TE i TO de Clearblue bé de preu:
http://shop.ebay.es/?_from=R40&fts=2&_t ... Categories
Truquillos i Curiositats;
Per ajudar a la Concepció...
Prendre Suc de Pomelo (Aranja) Abans de l’ovulació. Això Ajuda a tenir més fluix i que els ( arribin amb major facilitat.
Prendre Aquarius, després de l’ovulació, per ajudar a l’ implantació...
Això son unes pinzellades fàcils de fer del Pla Eco, us poso el post per si alguna vol llegir més profundament.
viewtopic.php?f=5&t=18158&hilit=pla+eco
Cicles Lunars:Moltes vegades, sembla ser, que si coincideix el teu cicle lunar amb l’ovulació tens mooltes possibilitats de quedar. El teu cicle Lunar és la posició de la lluna el dia del teu naixement. Després has de mirar el dia que es repeteix aquella posició al mes actual i a fer deures!!! Pq és un dia super fèrtil!! Si tens sort de que a part ovules... doncs millor, que millor!!! Però eh!? Això no és científic... La veritat que es una manera més de menjar-nos el cap.... Però bueno, si alguna de nosaltres li va bé... doncs a provar!!
http://www.tutiempo.net/luna/fases.htm
Si voleu, també hi ha probabilitat d'escollir el sexe del cigronet, no se si funciona però aquí teniu:
http://www.esmas.com/mujer/mamaybebe/lamama/441591.html
Us espero a totes!! Bona sort!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ninetapetita l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 5:58 pm, en total s’ha editat 34 vegades.
Re: Cercadores en 28 dies... FEBRER, ETS NOSTRE !!!!!
Ninetapetita noomés entro per donar-te molts anims, segur que portaras superbé el post i com a bona anfitriona apuntaras el teu positiu!!!!
Uuuuuooooooo!!!! Ninetapetitaaaaa!!!!
Ho faràs molt bé, ja veuràs!!!! Apuntaràs un muuuuuuunt de possitius!!!
Aquest serà el meu primer mes de cerca després del que ha passat :) A veure com va!!!
Apunta'm, si us plau, pel NO 12 de febrer!!!! jejejejejeje
Ho faràs molt bé, ja veuràs!!!! Apuntaràs un muuuuuuunt de possitius!!!
Aquest serà el meu primer mes de cerca després del que ha passat :) A veure com va!!!
Apunta'm, si us plau, pel NO 12 de febrer!!!! jejejejejeje
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Moltes gràcies per obrir el post de febrer, jefa!!!!! Aquest ha de ser el nostre eh? Vinga, m'hi apunto. Estic tenint uns problemes d'irregularitats i per això no estic segura de quan ha de ser el meu dia de NO warry. Per posar una data, diria el 3 de febrer.
Molta sort a totes les cercadores!!!!!
Molta sort a totes les cercadores!!!!!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Gegar, gràcies bonica!!!!!
Mama2010, Ninuka, ja esteu apuntades!!!
Bona nit!!!
Mama2010, Ninuka, ja esteu apuntades!!!
Bona nit!!!

Ninetapetita, t'ha quedat un post molt maco i original!!! Segur que això portarà molta sort a les cercadores! Desitjo que puguis apuntar molt positius i també que tingueu molta sort i que moltes pogueu cantar el vostre positiu aquest mes. Jo, si tot continua igual de bés com ara, aniré traient el cap per aquí de tant en tant a veure com us van les coses!
Sort a totes!!

Sort a totes!!

- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Bona nit ninetapetita i a totes petitonesss!!!!
... segur que ben aviat totes cantem aquests positius tant desitjats
jo tinc uns nervissssss aiiiiiiiixxxxxxx a veure si el Maduixot i jo haurem fet dianaaaaaaaaaa ojaláaaaaa
Sort a totes boniques!!!!!
Fins ben aviat,

... segur que ben aviat totes cantem aquests positius tant desitjats
jo tinc uns nervissssss aiiiiiiiixxxxxxx a veure si el Maduixot i jo haurem fet dianaaaaaaaaaa ojaláaaaaa
Sort a totes boniques!!!!!
Fins ben aviat,

Ei que xulo el post del febrer!! fa molt bon rotllo!
Bueno nenes, jo m'espero al dia 30 de gener i si arriba l'indesitjable, aviat em veureu per aqui.... i no se perque em sembla que pasaré sant valentí en aquest post...aissssss......bueno, ánims a totes les del febrer!!! a per les panxus!!!!

Bueno nenes, jo m'espero al dia 30 de gener i si arriba l'indesitjable, aviat em veureu per aqui.... i no se perque em sembla que pasaré sant valentí en aquest post...aissssss......bueno, ánims a totes les del febrer!!! a per les panxus!!!!

FELICITATS!!!!!!!!!!!!
Quin post més maco!!!
has de cantar molts positiusssssssssssss
jo estic a la setmana de desespero, pero tot pinta a que ens uns dies..
, pero de moment esperarem jeje
Quin post més maco!!!
has de cantar molts positiusssssssssssss
jo estic a la setmana de desespero, pero tot pinta a que ens uns dies..
Molta sort a totes les buscadores
Ninetapetita, segur que et faràs un fart d'apuntar positius

Ninetapetita, segur que et faràs un fart d'apuntar positius Re: Cercadores en 28 dies... FEBRER, ETS NOSTRE !!!!!
Uoooooo! Quin post més xulo! Segur que amb la "intuicion" de la Shakira tenim molta sort!
Jo tinc la no warry pel 2 de Febrer!
Ptonets
Ptonets
Ninetapetita, qué maco el post! I és diferent, original com diu la Glinda...amb una bona dosis d'humor
Espero que sent jefa cantis el positiu que tant mereixes, reina!
Us desitjo moltíssima sort a totes, que el mes més curt de l'any porti el màxim de positius, boniques! S'ha d'obrir a l'altre banda el post de mames d'octubre i espero veureus a totes vosaltres
Espero que sent jefa cantis el positiu que tant mereixes, reina!
Us desitjo moltíssima sort a totes, que el mes més curt de l'any porti el màxim de positius, boniques! S'ha d'obrir a l'altre banda el post de mames d'octubre i espero veureus a totes vosaltres

- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Bon dia noies cercadores!!!
Jo no espero la "W" per el dia 2 de febrer...
Aquest mes es un mes molt especial per a mi i el meu marit, ja que el dia 13 fará 1 anyet que ens vam cassar.... Oi que seria genial celebrar el nostre primer aniversari i a l'hora el nostre primer embaràs???
Pot ser m'estic il.lusionant massa, peró, tambè sòc conscient que arribarà quant hagi d'arribar, lo important es que ja em començat!!
Anim a totes!!!!
Petonets i a apropar-se molt al maridet-parella-novio, per escalfar-nos que fa molt de fred!!!
Jo no espero la "W" per el dia 2 de febrer...
Aquest mes es un mes molt especial per a mi i el meu marit, ja que el dia 13 fará 1 anyet que ens vam cassar.... Oi que seria genial celebrar el nostre primer aniversari i a l'hora el nostre primer embaràs???
Pot ser m'estic il.lusionant massa, peró, tambè sòc conscient que arribarà quant hagi d'arribar, lo important es que ja em començat!!
Anim a totes!!!!
Petonets i a apropar-se molt al maridet-parella-novio, per escalfar-nos que fa molt de fred!!!
Ninetapetita!!! Oficialment sóc buscadora des de fa 10 minuts, que m'han donat l'alta!!! així que em pots apuntar per l'11 de febrer! i me'n vaig a fer deures que ja vaig tard!! jijijijijij
soleilua ha escrit:Ninetapetita!!! Oficialment sóc buscadora des de fa 10 minuts, que m'han donat l'alta!!! així que em pots apuntar per l'11 de febrer! i me'n vaig a fer deures que ja vaig tard!! jijijijijij
Felicitats Soleilua!!!!!!!! que bé!!!
ja ho saps, a fer feina!!! - PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
annis ha escrit:Uoooooo! Quin post més xulo! Segur que amb la "intuicion" de la Shakira tenim molta sort!
Ptonets
Eiiii!!! Som compis de NO "W"!!! Jo també NO l'espero per el 2 de febrer!!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ànims noies!!! Enganxeu a les parelles per les orelles i a pel petit/a!!!!!!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
soleilua ha escrit:Ninetapetita!!! Oficialment sóc buscadora des de fa 10 minuts, que m'han donat l'alta!!! així que em pots apuntar per l'11 de febrer! i me'n vaig a fer deures que ja vaig tard!! jijijijijij

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 275 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie