Símptomes d'un possible embaràs...
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Símptomes d'un possible embaràs...
Hola a totes petitones!!!!!
.... aixxxx quins nervis, ens falta una setmaneta per saber si el Maduixot i jo hem fet diana, ja veurem, que a la primera suposo que és dificilot!!!!! però s'ha de ser positiu ehhh
... vosaltres quins símptomes heu patit?... jo avui estic super cansada,amb soneta, amb un pes a l'abdomen i amb molta ganaaaaa.... aixxxx quins nervis... és inevitable pensar-hi quan ho estàs buscant, oi noietes?? a veure si aviat totes estem
segur que ben aviat!!!!!
m'agradaria saber si ja ho estic... però suposo que haig de tenir paciència i esperar, no?? quan es pot fer el test d'embaràs?? n'hi ha algun de més sensible i fiable???
Petons a totes i a practicar, practicar i practicar... a viure cada moment intensament.... així és la vida... s'ha de disfrutar a tope tots els moments amb molta iluuuuuu!!!!!!
Fins ben aviat,

.... aixxxx quins nervis, ens falta una setmaneta per saber si el Maduixot i jo hem fet diana, ja veurem, que a la primera suposo que és dificilot!!!!! però s'ha de ser positiu ehhh
... vosaltres quins símptomes heu patit?... jo avui estic super cansada,amb soneta, amb un pes a l'abdomen i amb molta ganaaaaa.... aixxxx quins nervis... és inevitable pensar-hi quan ho estàs buscant, oi noietes?? a veure si aviat totes estem
segur que ben aviat!!!!!m'agradaria saber si ja ho estic... però suposo que haig de tenir paciència i esperar, no?? quan es pot fer el test d'embaràs?? n'hi ha algun de més sensible i fiable???
Petons a totes i a practicar, practicar i practicar... a viure cada moment intensament.... així és la vida... s'ha de disfrutar a tope tots els moments amb molta iluuuuuu!!!!!!
Fins ben aviat,

- Maduixeta Bonica

Re: Símptomes d'un possible embaràs...
Nanit nenetes!!!!!
... uffff que cansada estic avui.... tela.... ja sóc al llit amb el postàtil i a
aviat... em sembla que no veuré ni el Barça... mira que sóc futbolera però avui no estic per veure'l...
... no sé és un possible símptome!!!!! m'agradaria tant saber si estic
avui també tinc un augment considerable de fluxe....
.... bé... paciència que aquesta setmaneta serà llargaaaaaaaaaaaaaaa però tot arriba....
Fins aviat guapixssss!!!!!

... uffff que cansada estic avui.... tela.... ja sóc al llit amb el postàtil i a
aviat... em sembla que no veuré ni el Barça... mira que sóc futbolera però avui no estic per veure'l...... no sé és un possible símptome!!!!! m'agradaria tant saber si estic
avui també tinc un augment considerable de fluxe........ bé... paciència que aquesta setmaneta serà llargaaaaaaaaaaaaaaa però tot arriba....
Fins aviat guapixssss!!!!!

Maduixetabonica, espero que acabi en una panxeta, jo estic a dies de la warry i estic convençuda que apareixerà, ni mes fluxe, ni cansanci ni son, aixi que tinc tots els numeros perque acabin apareixent. En el primer embaraç molt fluxe, molta son, igual que en el segon que no va acabar bé, pero aixo ja es passat. Aixi que espero que lo teu sigui un positiu!
Que guai maduixetabonica! Espero que d'aquí res puguis dir que el suc de pomelo t'ha servit!
Ha de fer nervis, jo t'entenc perfectament! Pues ja porta 3 gols el barça, ja pots anar a dormir perquè segur que guanya!
Anims i sort!

Ha de fer nervis, jo t'entenc perfectament! Pues ja porta 3 gols el barça, ja pots anar a dormir perquè segur que guanya!
Anims i sort!

Maduixeta bonica, et vas perdre els 5 gols dl BARÇA??????? jejeje!! Uuuiiii, això té moooolts simptomes eh!!!
Petonets bunika, i no desesperis!!
Q tingueu un bon dia!!
Petonets bunika, i no desesperis!!
Q tingueu un bon dia!!

Si et vols acabar de tornar boja i que t'agafin tots els símptomes de cop...
viewtopic.php?f=5&t=4622
Ara de debò, és un post molt interessant... Jo el vaig trobar un dia de desespero i no el podia deixar...
viewtopic.php?f=5&t=4622
Ara de debò, és un post molt interessant... Jo el vaig trobar un dia de desespero i no el podia deixar...
- Maduixeta Bonica

Hola boniques!!!!!!!
.... aixxxx he dormit com una marmota jejeje.... a veure com va tot plegat aixxxxx quins nervis... és inevitable de pensar-hi.... poder és de coco... però espero que no sigui així.... vaja tela el Barça jejeje va de 5 en 5 una passada d'equip!!!!!!!
.... de moment la tempe la tinc cte. ja fa uns dies entre 37 i 36,9... la tempe quan baixa?? el mateix dia de la warry?? bé jo aquest mes espero la no-warry jejeje....
.... sort a totes petitones i si no és aquest cop serà per la pròxima vegada.... a carregar piles les que esteu una mica "xunguilles" o tristones ehhhh que tot arribaaaaaa
.... fins ara boniques meves!!!!!!
Forçaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

.... aixxxx he dormit com una marmota jejeje.... a veure com va tot plegat aixxxxx quins nervis... és inevitable de pensar-hi.... poder és de coco... però espero que no sigui així.... vaja tela el Barça jejeje va de 5 en 5 una passada d'equip!!!!!!!
.... de moment la tempe la tinc cte. ja fa uns dies entre 37 i 36,9... la tempe quan baixa?? el mateix dia de la warry?? bé jo aquest mes espero la no-warry jejeje....
.... sort a totes petitones i si no és aquest cop serà per la pròxima vegada.... a carregar piles les que esteu una mica "xunguilles" o tristones ehhhh que tot arribaaaaaa
.... fins ara boniques meves!!!!!!
Forçaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

madueixetaaa!!! quan és el dia de no warry??? la temperatura, si no m'equivoco, depèn de la persona... pot baixar uns dies abans de la no warry o pot baixar de cop el dia W!!
tu tranquila i disfruta... ja veuràs com tot va bé!!
tu tranquila i disfruta... ja veuràs com tot va bé!!
Maduixeta... jo estic com tu, esperant amb desespero... no se, aquest mes ja ho he dit no ha estat molt fructifer (respecte a fer deures ) pero porto dues sermanes HORRIBLES, i em fa pensar que o estic
o hauria d'anar a fer-me analisis urgentment perque no es normal... dilluns i dimecres a les VUIT de la tarda ja estaba dormint, pero es que ja feia una hora que em quedia del son... lo de la gana descomunal ja no se si es dels nervis o que, pero el meu nineitor ho veu i fins i tot ell es posa nervios perque diu que no es normal.... cada dos-tres hores em rugeix l'estomac que fa por.... algun dia pel mati he tingut alguna nausea, pero també poden ser psicosimptomes, i el que no entent es la unflor i sensació de pes a la part de l'abdomen.... avui ja he pasat el dia millor pero ahir va ser horroros....
ufff.. li estem donant tantes voltes que quan diumenge em baixi la warry, será durillo... ja soc conscient ara....si no es un
sera una relga de campionat!!! uuffff......
o hauria d'anar a fer-me analisis urgentment perque no es normal... dilluns i dimecres a les VUIT de la tarda ja estaba dormint, pero es que ja feia una hora que em quedia del son... lo de la gana descomunal ja no se si es dels nervis o que, pero el meu nineitor ho veu i fins i tot ell es posa nervios perque diu que no es normal.... cada dos-tres hores em rugeix l'estomac que fa por.... algun dia pel mati he tingut alguna nausea, pero també poden ser psicosimptomes, i el que no entent es la unflor i sensació de pes a la part de l'abdomen.... avui ja he pasat el dia millor pero ahir va ser horroros....ufff.. li estem donant tantes voltes que quan diumenge em baixi la warry, será durillo... ja soc conscient ara....si no es un
sera una relga de campionat!!! uuffff......Re: Símptomes d'un possible embaràs...
Ninetaa et toca no warry aquest diumenge? ja et queda molt poquet per sortir de dubtes! Jo crec que tindré "visita roja" sobre el diumenge. És que no ho sé perquè tinc irregularitats darrerament, però una possible data seria entre diumenge i dilluns.
A veure si podem donar-nos una bona notícia mútuament! Jo no tinc cap símptoma de res, però.
A veure si podem donar-nos una bona notícia mútuament! Jo no tinc cap símptoma de res, però.
a vere, a vere si tenim sort.... i si no per la propera!!! tenint en compte que vaig començar a buscar al novembre pq ens feia gracia un nen de juny-juliol... i ja anem per l'octubre, doncs ja no ens vindrá d'aqui,... de pas em vaig aprenent tots els horoscops posibles de la futura criatura

Ninetaa i Ninuka, aquí un altre que li toca el diumenge jajaja, anirem en pack!!!! De moment lo dit, ni son, ni mal de panxa fora de lo normal per la warry que s'apropa, l'unic els pits... que em fan mal i els mugrons que em piquen i estan més sortits jajaja!!! a veure el què....Molta sort guapetones, per sort demà és divendres i segur que el dissabte passa volant!!! 

- Maduixeta Bonica

Nanit boniques meves!!!!
... aixxxxx estic dels nervis jejeje a veure com va tot noietes??? i sinó paciència i no pendre-s'ho malament, oi?? tot arribarà.... un dia o un altre... a disfrutar de cada moment....
... Solei el dia de la no-warry, espero, és sobre el dilluns.....
... Nineta calma i a esperar com la Ninuka i la Nineta83.... noietes a veure si alguna de nosaltres o ojaláaaaa totes cantem positius ben aviat jejeje
... vinga que demà és divendres??? quan us fareu la prova???
... jo tinc una son, gana, pes abdominal.... aixxx quins nervis... els pits de moment res de res... a mi no em solen fer mai mal ni molèstia abans de la "no-warry"..... a veure.... aixxxxxxxxxx
Sort a totes petitones!!!!
Petons a totes muakkssssss

... aixxxxx estic dels nervis jejeje a veure com va tot noietes??? i sinó paciència i no pendre-s'ho malament, oi?? tot arribarà.... un dia o un altre... a disfrutar de cada moment....
... Solei el dia de la no-warry, espero, és sobre el dilluns.....
... Nineta calma i a esperar com la Ninuka i la Nineta83.... noietes a veure si alguna de nosaltres o ojaláaaaa totes cantem positius ben aviat jejeje
... vinga que demà és divendres??? quan us fareu la prova???... jo tinc una son, gana, pes abdominal.... aixxx quins nervis... els pits de moment res de res... a mi no em solen fer mai mal ni molèstia abans de la "no-warry"..... a veure.... aixxxxxxxxxx
Sort a totes petitones!!!!
Petons a totes muakkssssss

- Maduixeta Bonica

Hola nenitasssss!!!!!!!
.... com ho porteu??? jo estic dels nervisssssss..... aixxxxxxxxx..... quines ganes de saber si estem
però ara toca paciència i a esperarrrrr.......
..... uffff quina ganaaaaa que tinc.... em menjaria un torooooooooo jejejeje i molta sonnnnn una passada, segurament és de coco però bueno fa molta ilu pensar que potser???
.... paciència.... ahhhh i a practicar, practicar i practicarrrrrr!!!!!!!!!
Petonets boniques meves!!!!!

.... com ho porteu??? jo estic dels nervisssssss..... aixxxxxxxxx..... quines ganes de saber si estem
però ara toca paciència i a esperarrrrr............ uffff quina ganaaaaa que tinc.... em menjaria un torooooooooo jejejeje i molta sonnnnn una passada, segurament és de coco però bueno fa molta ilu pensar que potser???
.... paciència.... ahhhh i a practicar, practicar i practicarrrrrr!!!!!!!!!
Petonets boniques meves!!!!!

reina passaràs un cap de setmana histèrica!!!! jejeje... vinga que en dos dies et pots fer el test! si t'hauria de venir dilluns la W, jo m'esperaria a dimarts-dimecres coma mínim!!
- Maduixeta Bonica

..... Fins dimarts-dimecres.....
desesperadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! intentaré fer coses i no pensar-hi....... que arribiiii jaaaaaaaaaaaaaaaaa
desesperoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

desesperadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! intentaré fer coses i no pensar-hi....... que arribiiii jaaaaaaaaaaaaaaaaa
desesperoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Jo avui estic més animada i positiva, no he estat tan cansada ni amb tanta gana com la resta de la setmana, el que si que he tingut una mica de vasques pero al cole hi ha pasa de vómits així que potser l'estic agafant....
alguna cosa (segurament les ganes¨) em diu que aquest cop si, pero clar... no decideixo jo, si no la marquesa de rojo, aixi que només cap esperar....
alguna cosa (segurament les ganes¨) em diu que aquest cop si, pero clar... no decideixo jo, si no la marquesa de rojo, aixi que només cap esperar....
- Maduixeta Bonica

desesperara lalalalalalalalalalala desesperada lalalalalalalalalala!!!!! us enrrecordeu d'aquesta cançó... és vella ja.... desesperadaaaa lalalalal.... així és com estic avui
i tinc una gana i una
i un augment considerable de fluxe són possibles símptomes????
aixxxxxx desesperada lalalalalalala
Bon capde a totes nenitassss!!!!!!

i tinc una gana i una
i un augment considerable de fluxe són possibles símptomes????aixxxxxx desesperada lalalalalalala
Bon capde a totes nenitassss!!!!!!

- Maduixeta Bonica

Bon diumenge Floretes!!!!!!
... de moment tinc la tempe O.K. 36,9 graus que no baixiiiiiiiii..... molt fluxe, pits calents, son, gana, pes abdominal.... quins nervissssssss.... desesperada lalalalalala
i vosaltres nenetes com aneu????? animades???????
Fins araaaaaa,

... de moment tinc la tempe O.K. 36,9 graus que no baixiiiiiiiii..... molt fluxe, pits calents, son, gana, pes abdominal.... quins nervissssssss.... desesperada lalalalalala
i vosaltres nenetes com aneu????? animades???????
Fins araaaaaa,

Aisss maduixeta jo estic atacada, ni rastre de la warry, he pasat fatal la nit amb somnis de regles, bebes, etc... la tempe no me la prenc entre d'altres coses perque el meu gatet estimat de la vida em va trecar el termometro la setmana pasada i encara no n'he comprat cap altre....
m'he alçat amab molta gana i una mica de vasques, i em sembla que si m'hagues posat el termometro treuria fum, pero no se... la nit anterior el nineitor em va dir que li va semblar que tenia febre, que estaba tota xopa i molt calenta, pero al despertar no em vaig sentir malament, i jo no em vaig enterar de res... no se... Ell també esta nervios, potser també veu psicosimptomes allá on no hi son....jajaja
Farem paciencia a veure si baixa o no baixa (que no baixi siusplauuuuuu!!)
m'he alçat amab molta gana i una mica de vasques, i em sembla que si m'hagues posat el termometro treuria fum, pero no se... la nit anterior el nineitor em va dir que li va semblar que tenia febre, que estaba tota xopa i molt calenta, pero al despertar no em vaig sentir malament, i jo no em vaig enterar de res... no se... Ell també esta nervios, potser també veu psicosimptomes allá on no hi son....jajaja
Farem paciencia a veure si baixa o no baixa (que no baixi siusplauuuuuu!!)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 147 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |