PART A LA SAGRADA FAMILIA??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Carbiadaya
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??

EntradaAutor: Carbiadaya » dc. des. 29, 2010 7:47 pm

Siiiiiiiiiiii sembla que la primavera i jo som les seguents en entrar al paritorii!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
primavera
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: primavera » dj. des. 30, 2010 1:44 pm

Carbiadaya ha escrit:Siiiiiiiiiiii sembla que la primavera i jo som les seguents en entrar al paritorii!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quina DPP t'han dit?
Imatge

Imatge
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dj. des. 30, 2010 6:03 pm

ostres, avui he anat a l'endocri a les consultes externes de la sagrada familia, i deu ni do que xules que son, no?!
no sabia que hi havia aquest edifici!! com se les gasten, no!??! jejeje!
Imatge
Carbiadaya

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. gen. 03, 2011 6:09 pm

Primavera la meva DDP és per al 2 de febrer!!! :ok:

Sisis maig l'edifici aquell deu ser xulo,jo no he estat per dins,però per fora fa goig!
Imatge

primavera
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: primavera » ds. gen. 22, 2011 11:05 am

Nenes!! això de tenir dos posts oberts del mateix tema és una mica lio, no? Jo mai sé que s'havia dit en què.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. gen. 24, 2011 3:53 pm

Es veritat primavera,jo creec que és més comode l'altre no? :ok:
Imatge

bertagener2011
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

EntradaAutor: bertagener2011 » ds. gen. 29, 2011 4:07 pm

Bona tarda noietes,

Dilluns a la tarda vaig tenir la meva nena, la meva Berta i ja som a casa! us escric per fer-vos 5 centims del hospital!!!

ADIVINEU QUINA COMADRONA HEM VA TOCAR???? IRENE BLANCO

Només us puc dir que vaig tenir un part genial, amb un equip meravellós i la Irene tot i ser com és...es una persona fantástica i molt professional que us diria que si tingues un altre fill m'agradaria que el fos la meva comadrona de nou.

Vaig trencar aigües a les 12 del migdia i vaig trucar al teléfon que et donen, si va posar la Irene i hem va dir que estaria de guardia tota la nit, aixi que hem va dir: "soy tu futuro"...jo cagada, no només pel part sino també per ella...hem va comentar que la truques cuan les contraccions fossin cada 5 minuts i cada minut i mig....pero jo com que visc fora de Barcelona i veia que cada vegada les contracciones eren mes besties, hem vaig plantar sense trucar--la a la clinica.

Vaig arribar per la porta d'urgencies, hem van obrir la barrera el de seguretat i va fer sortir un noi amb una cadira de rodes que hem va portar a la planta 2ª avisant que havia trencat aigues.

Quan vaig arribar la Irene hem va fotre bronca "pero no te he dicho que me llamaras por telefono?" i jo li vaig comentar que vivia fora, que a partir de les 5 de la tarda arribar a Barcelona era dificil i que les obres de General mitre eren brutals, hem va despullar i hem va posar una bata verda i hem va acabar de trencar les aigües i hem va posar l'oxitocina...nenaaaas, quin mal... vaig tenir 3 o 4 contraccions seguides i jo ja començava a dilatar de manera espectacular així que va arribar l'anestesista al cap d'un quart d'hora per posar-me l'epidural. La Irene hem va fer com un remolino amb el meu cos que a la vida penso que m'he posat i en aquell moment hem va entrar una contraccio, vem esperar...i santornemi! un altre remolino de costat i hem va comentar que no hem mogues...buf! epidural posada!!! i en 5 minuts ja notava l'anestesia....el meu marit encara no estava amb mi perque l'havien enviat ha admisions i a donar-li la clau de l'habitació. A tot aixó comentar-vos que com que cridava tant la Irene hem va dir que no podia estar bramant a lo bestia perque espantava a les altres parturientas, que se sentien els meus crits desde la sala de parts i que era jo la que havia decidit tenir una criatura...i jo cridant "SIIII, PERO NUNCA MAAAS"

Llavors va entrar el meu marit i li vaig explicar tot pero ja estava tranquila...l'anestesista hem va dir que l'epidural hem duraria 2 horetes i que si en necessites més que m'hen posaria per un cateter que tenia colocat. A les 7 de la tarda la Irene va trucar a la meva doctora, Araceli Rodriguez i li va dir "cuando usted quiera ya puede bajar de los consultorios". A les 8 de la tarda la dra. arribava (jo suposo que es va esperar a acabar de pasar consulta i va arribar) pero jo tranquila perque amb la epidural estava superbe, aixó si, amb molts temblors pero no de fred sino com inconscients. La dra hem va dir, que entrariem a la fase d'expulsió i que tenia que empenyer amb el culete. Vaig fer tres expulsions, la Irene hem va dir "empuja como si estuvieras cagando" i ella va posar els seus braços a la meva panxa, que per cert, te uns braçacos que no vegis pero de conya eh! i a la tercera emputxada a les 20:17 hores va sortir la meva nena!!!

La Irene la va netejar,li va treure els moquitos, i me la va donar i hem va fer un petó a la galta...de cop es va posar supercarinyosa i la meva doctora mentrestant anava treient la placenta, cosí els punts (episotomia) i tal..i vem estar una bona estona els tres juntets...un moment irrepetible!!!!

Comentar-vos que la Irene es una persona seria pero crec que en aquells moments ho te que ser perque sino la gent se li pujaria a la parra i ha de tenir ella el control de la situació, no nosaltres...pero ella despres es molt carinyosa i va passar tots els dies a veure la nena.

De seguida hem van portar a l'habitació, la nena se la van emportar per fer-li la prova d'apgar, posar-li la robeta i tal...

Les habitacions estan totes reformades, al menys les de la planta 2ª, no están malament, la meva era una mica més gran que les demés (hab 217) i el bany es força espaios, amb dutxa de peu tot reformat...emporteu-vos secador que no n'hi ha i que us anirà molt bé per assecarvos els punts de l'episotomia si teniu part normal, per no deixar-ho humit, encara que també us podeu aixugar amb paper de WC.

Les infermeres son molt maques i carinyoses...hi ha infermeres per a tú (has de picar el botó) e infermeres per el nadó que si les necessites tens que trucar per telefon i venen de seguida. Hem van rentar amb la cuña les parts baixes i hem van comentar que no m'aixeques del llit sense trucar-les a elles, no fos que hem marejes...

noietes, els punts aiiii, quin mal que fan els punts!!!! jo ja no ser com sentar-me, es com si tingues hemorroides pero a lo bestia...espero que hem desaparegui aquest mal en uns dies!!!

Et faciliten compreses, calcetes desechables, i un producte per posar-te per assecarte els punts (blastoestimulina) així que no fa falta que en porteu...si s'acaben podeu demanar més sense cap problema. En quan al nadó et donen uns quants pañals per el primer dia pero tens que portar-te els teus. l'arrullo jo no l'he necessitat. A la nit, cap a les 9 de la nit s'emporten el babito i et diuen que els hi donis la roba del dia seguent, cap a les 10-11 tel tornen a portar i si vols se l'emporten cap a la 1 de la matinada per si vols descansar, pero també ell pots tenir a l habitació, de fet son més partidaris de que el tinguis tú a que estigui a la nursery.

Despres continuo que la meva nena hem reclama menjaaar!!!!! fins ara
ImatgeImatge
conilleta
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

EntradaAutor: conilleta » ds. gen. 29, 2011 9:58 pm

Primer de tot felicitats!!!!!!!!
Gràcies per compartir la teva experiència!!!

M'en alegro de que tot anés tant bé! En serio et va dir que tu havies decidit tenir una criatura??? ai no se com m'ho prendria jo....... suposo que amb les contracciones et poden dir missa no?? jajaja!!!

Així que no cal que portem les calcetes ni compreses?? ok!!apuntat!!

Petons!
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » ds. gen. 29, 2011 10:34 pm

moltes felicitats per la teva nena!
i moltissimes gràcies per explicar-nos la teva experiència!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » dl. gen. 31, 2011 11:43 pm

moltes gracies guapetes!!!!

Que mes...bueno, el tema lactancia: al cap de dos o tres horetes te la porten i t'ensenyen com tens que donar-li de mamar...son totes molt maques i carinyoses a excepció d'una que es una megabestia que flipareu quan la coneixeu...va arribar de bon mati a explicarnos com teniem que curar el cordo umbilical de la nena i una clase sobre lactancia, es diu Montse i té molta experiencia pero agafava la meva nena com si fos un conill i la posava a la meva teta i començava a dir-li: XUPAAAAA, XUPAAAAA!!! ai nenes jo flipava...i al c ap d'una estona la meva nena tnia totes les galtes vermelles...i mira que va sortir del meu ventre amb un cutis que ni la preysler!!

La Irene va venir a veure que tal la lactancia i hem va donar els papers que tenia que entregar per la baixa de maternitat, anar al registre ci vil i hem va comentar si volia que li poses a la nena les arracades...li vaig dir que si i al dia seguent se la va emportar dormida i me la va tornar dormida al moment..o sigui que no li va fer mal...li ha posat unes arracadetes en forma d'estrelleta que ha de portar durant un mes perque son d'aquestes esterils...forat i arracades costen 40 euros.

Per la habitacio va passar un fotógraf i una gestora per si voliem que et portessin el tema dels papers (registre civil..)

Hi ha televisio a la habitació i costa 7 euros per dia. L'acompanyant se li donen uns tiquets per baixar a la cafeteria tant per esmorzar, dinar i sopar..el menjar no mata pero tampoc está del tot malament. A l'habitació tens un sofa que es perque dormi l'acompanyant i el transformen en llit cada nit.

Coses en contra que vaig notar es que no t'ofereixen res, es a dir, no et diuen si vols que s'emportin la criatura (has de ser tú qui ha de preguntar), si se li pot posar chupete, si tenen unes manoples perque no es rasqui la carona, si hem poden portar més compreses, si li poden donar un suplement de llet...etc...es potser el que no hem va agradar...penso que haurien d'oferir totes aquestes possibilitats sense haver-les de demanar...aixi que noietes no us talleu i demaneu tot el que us faci falta, aixó si, no us posaran cap pega!!!!

i hem sembla que ja no hi ha res més per explicar...nomes dir-vos que m'he sentit molt bé parint a la Sagrada Familia, les infermeres n hi han moltes que porten un fotimer d'anys treballant allà i aixó significa que hi ha poca rotació i molta experiencia. Així que us desitjo un molt bon part, de poques horetes i una molt bona estancia!!!!

petoneeeets!!!
ImatgeImatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dt. feb. 01, 2011 7:33 am

berttagenr, moltes gracies per tots els detallets...
aixi anirem una mica menys perdudes! jejjeje!

el tema tickets pel menjar de l'acompanyant, crec q depen de la mutua, no?! jo soc de medifiatc, i tu?! es q jo ho vaig preguntar a la meva mutua i em van dir q nomes entrava l'esmorzar... potser ara ho han canviat... encara q pel q pago, ja podria entrar un catering del ritz!
Imatge
conilleta

EntradaAutor: conilleta » dt. feb. 01, 2011 9:48 am

bertagener2011 ha escrit:moltes gracies guapetes!!!!

Que mes...bueno, el tema lactancia: al cap de dos o tres horetes te la porten i t'ensenyen com tens que donar-li de mamar...son totes molt maques i carinyoses a excepció d'una que es una megabestia que flipareu quan la coneixeu...va arribar de bon mati a explicarnos com teniem que curar el cordo umbilical de la nena i una clase sobre lactancia, es diu Montse i té molta experiencia pero agafava la meva nena com si fos

Que vols dir, al capde dos o tres hores?? Que s'emporten el nen???
Imatge
conilleta

EntradaAutor: conilleta » dt. feb. 01, 2011 6:12 pm

un altre pregunta....

Si es part amb cessàrea, on és el nen/a mentre ens cusen, etc...??? No els porten a l'habitació abans que nosaltres no??
Desde que l'altre dia vaig llegir pel SP, que una noia, quan va pujar a l'habitació ja hi era tothom agafant el seu nen...m'entra no se que només de pensar-ho!!
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dt. feb. 01, 2011 7:59 pm

conilleta, jo tb vaig llegir-ho!!
jo he avisat al meu marit de que en cas q sigui cessaria, la nena ha d'estar amb ell! res de q vagi de ma en ma, per molt q sigui ma mare!
i si es cessaria, q no la treguin a ensenyar abans de q la vegi o agafi jo!!!!!
i això de les 2 o 3 hores, es q els posen en una llum q dona escalfor, pq diuen q la perden al neixer... pero jo demanre q me la deixin a sobre! q mes caloreta q la mami no li donarà cap llum artificial!
Imatge
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » ds. feb. 05, 2011 3:40 pm

guapeees,

conilleta, no se com funciona el tema cesarea perque jo vaig tenir part normal...el que si es cert es que la llevadora et comenta si hi ha gent a fora per ensenyar-la un moment de res i despres tornen a portarte-la, pero abans la tens tú fins que et treuen la placenta, et cusen...

Comentar-te també que en el meu cas, no me la van posar de seguida als meus braços perque vem guardar el cordó umbilical i aixó comporta un tall d'aquest cordó ràpid per tant, només me la van ensenyar i deseguida la van posar en una mena de vestidor per treure-li els moquitos i netejar-la i una vegada fet aixó me la van posar a sobre meu.

El tema de les 2 o 3 hores que no vaig estar amb la nena, va ser per que li fan la prova d'apgar, la posen amb escalfor...etc. I en quan a emportar-se el nen es sempre si tu vols, es a dir, pots passar-te tot el dia amb la criatura excepte a les 21 hores que se l'emporten per banyar-lo...encara que jo crec que si vols ho pots fer tu mateixa...en el meu cas, jo vaig agrair i vaig demanar que se l'emportessin tota la nit i me la portessin a les hores de lactancia perque entre els punts que portava de l'episotomia, i que no vaig dormir en tota la nit, les visites que vaig tenir, doncs al cap de 24 hores estava morta de son!!!! així que la segona nit vaig agrair que se l'emportessin, peró perque ho vaig solicitar...

Magic, tema tickets depen de la mutua, jo soc d'assistencia sanitaria i hem cobreix la pensio completa de l'acompanyant...el meu marit apenes sopava perque quan arribava ja no hi quedaba res... (cap a les 21:30)
ImatgeImatge
Magic

EntradaAutor: Magic » ds. feb. 05, 2011 7:27 pm

gracies per la info wapa!
crec q amb medifiatc no entra lo dels tickets per l'acompanyant, nomes l'esmorzar...
ja tinc instruccions per ma mare, q viu relativament a prop pq porti tuppers de truita de patates o croquetes pel meu marit, jejejej! q la zona no es de le smes barates de bcn! i a penes hi ha res per allà!
tenim localitzat un quiosc i una farmacia! jejeje!
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dg. feb. 13, 2011 5:34 pm

Mysae ha escrit:Eps noies, al Juny vaig tenir la Jana amb l´equip del Boguñà, el Muñoz-Ramos i la Maria Malvehy i com a comadrona l´Irene Blanco.
El part el va asistir el Boguñà i no en tinc cap queixa, ni tampoc de la Irene, es una tia molt profesional. No es gaire "carinyosa" anem a dir, però es molt correcte i està per la feina, porta 33 anys treballant a la SF. De fet va asistir el part del meu xicot que en farà 31 anyets ara al Novembre.

Petonets!!

repassant el post, he llegit això!
que fort! igual em va portar a mi al món, pq vaig néixer allà farà 30 anys al maig...! ja li preguntaré ja! jajjaja!
o potser millor a ma mare! jejeje!
aix, noies q la setmana q ve segurament ja us podré explicar la meva experciencia a la clinica!!!!!
Imatge
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

EntradaAutor: romani » dg. feb. 13, 2011 10:00 pm

Màgic, que ja ho tens a sobre!!!

Bertagener, gràcies per les infos. Jo això dels tiquets, em penso que només entren els de l'esmorzar, però ho he de comprovar.
Magic

EntradaAutor: Magic » dl. feb. 14, 2011 12:34 am

buuuuuuf! i tan a sobre, romani! la setmana q ve ja tindrem a l'Elena aqui! sona fort eh?! bufff!!!!
per la meva mutua nomes entra l'esmorzar... pel que paguem podria entrar un massatge al dia per l'acompanyant, en fi...!
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dj. feb. 24, 2011 5:04 pm

noies, estigueu tranquiles de parir a la sagrada familia!
jo n'he estat encantada!
un 10 per tothom, metge, infermeres (tant meves com de la nurse).
tot molt i molt be!
ja us explicare amb mes calma, ok??!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::