Recerca i candidiasi

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Vesnà
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Recerca i candidiasi

EntradaAutor: Vesnà » dj. gen. 27, 2011 5:29 pm

Hola noies,
Tot just comencem a buscar… i reapareixen els fongs. L’any passat vaig tenir un parell d’episodis, que es van solucionar amb molta paciència i el tractament que em va donar el gine: òvuls + ginecanesten.
Aquest és el tercer cicle consecutiu que, quan em marxa la regla… ells tornen!! I em tenen negra. Normalment ja emprenyen, però ara encara més, perquè:
1. No es poden tenir relacions amb normalitat.
2. Els tractaments es carreguen el fluix… o sigui que res de claraweb.
3. Porto mala llet.
Fins i tot em vaig comprar una mooncup, que em van dir que aniria bé per prevenir-los, però res de res. De fet, ara que hi penso, va ser quan em van tornar els maleïts fongs...
Algú té la solució?
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Eve
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

Re: Recerca i candidiasi

EntradaAutor: Eve » dj. gen. 27, 2011 5:43 pm

Hola guapa! t'entenc eh?' jo també n'he tingut un parell de cops i és molt pesat de veritat!. Quins òvuls et recepten?? entenc que són medicament com la crema ginecanesten oi?
Jo vaig fer la pauta qeu em va dir la meva gine i fa més d'un any que res de res...et comento:
1.fas el tractament que t'han receptat per matar els fongs
2.compres els òvuls de lactobacillus per restaurar la flora vaginal, n'hi han de vàries marques si vas a la farmàcia ells ja t'ho diran, a mi em van receptar la marca Gynophilus. Has de fer el tractament 2 cops al dia durant mínim 1 o 2 setmanes. A vegades recomanen els primers mesos fer de nou el tractament després de cada regla perquè és quan la vagina està més sensible a les infeccions per fongs. el que fan aquests òvuls es restablir la flora vaginal i són totalment naturals (tenen components semblants al iogurt però més concentrat).
Ademés també et pot ajudar molt no menjar gaire sucre i menjar cada dia un iogurt amb bifidus que també van molt bé...
Amb això jo al cap de 3 mesos ja n'hi men recordava dels fongs! :ok:

Espero que et milloris guapa!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dj. gen. 27, 2011 6:04 pm

Hola guapes!! una altra que sap de q parleu!!

En el meu cas, només tinc fongs quan prenc aintibiòtics!! (m'altera el ph i entren els fongs!!) és inevitable, sempre em passa... això sí, fins qe no ho vem descobrir... quan n'agafava doncs feia tractament òvuls + ginecanesten tamb´. Ara, quan sé que he de prendre anitibòtics (fa 2 setmanes amb la histero) doncs ja aquell mateix dia em poso ginecanesten i canesten per fora... :love: i moooolt millor, perquè mira que es passa malament!! pica, cou.. uuufff.. horrorós... :ufs: :ufs:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dj. gen. 27, 2011 6:11 pm

Hola Vesnà.

És un pal això de tenir fongs. I més si es van repetint en el temps.

Sóc fisio uroginecològica, i quan hi ha una pacient que té candidiasis de repetició el que se sol fer és això que has dit. Fer el tractament vaginal, però a més a més recomanem que també hi hagi un tractament oral, per tal d'intentar restaurar la flora de l'intestí, ja que moltes vegades, quan es tracta de fongs recidivants és degut a que aquests fongs són presents a l'intestí i "viatgen" fins a la vagina. El problema és que es poden mantenir més o menys silenciosos però a la que hi ha una situació que els afavoreix (com per exemple una pujada dels estrògens durant la fase estrogènica del cicle, o la utilització d'antibiòtics o corticoides o bé rentar la vulva amb sabó), tornen a aparèixer però perquè realment mai se n'han anat, els tens latents.
I a més a més, com molt bé t'ha dit la Eve també és bo prendre iogurs o prebiotics, perquè lluiten contra la càndida que pugui viure a l'intestí.

A veure si ho soluciones perquè realment són molt molestos.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dj. gen. 27, 2011 6:32 pm

rela ha escrit:Hola guapes!! una altra que sap de q parleu!!

En el meu cas, només tinc fongs quan prenc aintibiòtics!! (m'altera el ph i entren els fongs!!) és inevitable, sempre em passa... això sí, fins qe no ho vem descobrir... quan n'agafava doncs feia tractament òvuls + ginecanesten tamb´. Ara, quan sé que he de prendre anitibòtics (fa 2 setmanes amb la histero) doncs ja aquell mateix dia em poso ginecanesten i canesten per fora... :love: i moooolt millor, perquè mira que es passa malament!! pica, cou.. uuufff.. horrorós... :ufs: :ufs:

Ostres Rela, jo estic igual que tú, a la que prenc antibiòtics uns quants dies, apareixen els fongs!!! :ufs:
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. gen. 27, 2011 6:34 pm

També pot ser que tu estiguis be però la parella no hagi fet el tractament i tu torni a pegar oi?
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Ninuka
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ninuka » dj. gen. 27, 2011 6:50 pm

A mi una vegada una llevadora em va recomanar que em netegés amb una solució de bicarbonat rebaixat amb aigua. Em va anar fenomenal! El que no sé és si és un remei que encara es recomana ni si és molt segur.

Jo als antibiòtics els temo!!!!! perquè segur que acabo amb fongs! Horreur!
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dj. gen. 27, 2011 8:28 pm

Jo també en vaig patir una època... sobretot quan estava molt estressada i tenia baixades de defenses :ufs: :ufs: i és el que diu la Bombolla que és dificil erradicar ja que les tens latents... jo vaig estar buscant força i vaig trobar una noia que defensa una dieta (es força esctricta) i vaig intentar seguir-la una mica (total, no es perd res... bé com a molt algun kilet, cosa que tampoc va malament neujor:-) neujor:-) ).

Aqui trobaras informació: http://www.candidiasiscronica.org/candi ... la%20h.htm

Molta sort i ànims :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dv. gen. 28, 2011 7:34 am

Gràcies!
Ahir vaig començar amb els òvuls Fungarest (he provat més d'una marca, però aquests són els únics que em van bé). Quan acabi aniré a la farmàcia i demanaré això dels Gynophilus que comenta l'Eve, no ho coneixia... I també m'informaré dels tractaments orals.

Miriameta, jo també ho vaig pensar... Així que el mes passat ell es va posar pomada, també, encara que no tingués picors.
Jo sospito que són defenses baixes + estress + canvis hormonals (últimament se m'estan ajustant les regles i em sembla que les hormones van boges...).
Bipa, em miraré això de la dieta! Això sí que seria dur... Sóc una gorrrrmanda!!!! :love:
Ja us aniré informant.

Sou uns sols.
Imatge
Imatge
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. gen. 28, 2011 1:08 pm

Vesnà ha escrit:Jo sospito que són defenses baixes + estress + canvis hormonals

Jo tinc comprovat, en el meu cas, que és així, quan tinc èpoques de molts nervis, "tachan" els maleïts fongs fan aparició.
A mi em receptaven Ginecanesten òvuls, crec que hi ha una única dosi de 500, i l'altre que dura una setmana (no m'enrecordo els mg)

La noia de l'herborísteria em va dir que si em posava una mica de iogurt durant una setmana (com si fos una crema) també anava bé, però no t'ho puc dir personalment perquè no ho he provat.
No sé si algú més ho ha sentit a dir i si li ha funcionat.
Imatge
Imatge
nenea
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dv. gen. 28, 2011 1:23 pm

Bones noies,
Si,si realment això dels foncs és un pal...jo també en sóc una experta i a la que prens antibiòtics ja estas patint. Per cert en cas de tenir i fer le tractament amb ovuls o crema pots mantenir relacions ifual i quedar-te en embaràs??? hi ha alguna cosa natural que no siguin ovuls. El sabó pot ajudar a que surtin????
petons a totes!!! i a veure si ben aviat marxen aquest bitxus
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » ds. gen. 29, 2011 7:00 pm

Nenea, els fongs suposadament no interfereixen en l'ovulació ni res, però jo diria que sí que dificulten la diana, perquè alteren el PH vaginal i queda tot una mica ressec...
Jo ja veig a venir que aquest mes em quedaré sense claraweb, o sigui que els ..::·· no podran nedar (i no crec que sàpiguen escalar...).
A més les temperatures d'aquest mes de moment són molt estranyes. Potser és que fan pujar la tempe...

Per cert, ja tinc els Gynophillus a casa! I també he començat a prendre Candinorm oral. Optimisme 100%.
Imatge
Imatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. gen. 31, 2011 10:57 pm

Vesnà, els fongs per càndida no canvien el pH vaginal. Dóna altres símptomes com leucorrea blanca i picor, però en principi no dóna ni més olor ni altera el pH de la vagina.
Com ho portes per cert?
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dt. feb. 01, 2011 7:18 am

Bombolla, jo em pensava que per això em feien fer servir un sabó amb un PH alt (8.5), per contrarestar... hehe
Bé, la questió és que els dies després del tractament amb els òvuls queda tot eixut. Avui és el segon dia amb els Gynophilus, a veure què tal...
Ahir el vespre tacava sang... i això no és normal... veurem què passa.
Gràcies!!
Imatge
Imatge
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dj. maig 05, 2011 11:41 am

Ei! Pujo aquest post perquè jo també estic amb el tema... :ufs: Després de provar Ginecanesten durant 5 dies, la cosa no s'ha acabat de solucionar, i ara la gine m'ha dit que em posi Ketoisdin òvuls i en gel.... n'estic una mica farta del tema, pq se m'ha repetit dues vegades molt seguides, i sé que és perquè tinc les defenses baixes...
Doncs res, això, que volia saber com havíeu "evolucionat" i a veure com us trobeu!
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dt. maig 10, 2011 6:59 am

Hola, Airun,

Com estàs?? Ho tens més o menys controlat? Tens tota la raó: és desesperant i emprenyador.
Jo he provat més d'una marca i la que més bé em va és Fungarest. Cinc òvuls, un cada dia. I durant tres mesos, després de la regla, Isadin alfa Barcilus.
Ara no sé com ho tinc... El mes que ve toca citologia i a veure què surt...
I si et prens Jalea o alguna cosa per a les defenses??

Jo m'he acostumat al iogurt diari i he eliminat tots els sucres que he pogut. Ara fa dos mesos que ho tinc a ratlla (però fins i tot em fa por escriure-ho, no sigui que Murphy...)

Ànims!!
Imatge
Imatge
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dt. maig 10, 2011 4:42 pm

Ei, Vesnà! moltes gràcies!! doncs no sé si ho tinc controlat o què... demà començo una altra tanda d'antibiòtics i ja sé què m'espera... d'aquí uns dies, els punyeteros fongs tornaran a aparèixer... :ufs: el metge m'ha donat un òvul (no recordo el nom), ja veurem com va, i m'he comprat un complex vitamínic a veure si pujo les defenses i tota la pesca. Ah, i també m'he comprat oli d'arbre de te, he llegit que també va bé, ja us explicaré...
Espero que Murphy no t'hagi sentit... ;-)
Kamala
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Recerca i fongs

EntradaAutor: Kamala » dj. nov. 15, 2012 8:17 am

Hola noies!!

Pujo aquest post, a veure si puc compartir experiències amb alguna de vosaltres, ja que al juliol vaig tenir fongs per primera vegada a la vida.... i.... ja res ha tornat a ser igual... :-((
mar2012
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » ds. nov. 17, 2012 2:22 pm

Kamala, jo fa una anys vaig tenir un episodi d fongs q em va durar mesos... Vaig provar mooolts antifungics, i res.. Al cap d poc tornaven a sortir.. Estava desesperada i al final vaig anar a un naturista.. Vaig fer una dieta mooolt estricta i vaig prendre uns medicaments naturals durant uns dos mesos, i per fi es va acabar aquell calvari... En el meu cas va funcionar.
No se que vols dir amb aixo q "res ha tornar a ser igual".. Però si necessites per info m,ho dius.

Ptons.
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » ds. nov. 17, 2012 3:20 pm

Noies, jo també era una habitual dels fongs, però el meu gine a part del tractament de xoc em va recomanar 2 coses, menjar minim 2-3 iogurts naturals a la setmana i prendre l'ultralevura durant 1 mes seguit i sempre q hagués de prendre antibiotic q ho fes amb la ultralevura, i des de aleshores que ho vaig fer mai més n'he tingut, i potser al cap de l'any n'agafava 5-7 cops... A l'estiu a l'anar amb el bikini moll, al dur roba apretada, per dur calcetes que no fóssin de cotó i un llarg ercetera... Ara ja ni m'enrecordo, i ara que el meu fill n'ha tingut li hem donat la ultralevura i en un parell de dies li han marxat!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::