nens super belluguets

Rabietes, gelos, egoisme..

entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: nens super belluguets

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 15, 2010 6:04 pm

estrella de cine no ho sé.... però pallasso n'és un rato llarg!!! :-D :-D :-D

Ara li ha donat per ballar ..... i és un fart de riure..... balla donant tombs i dient: balla, balla, balla..... i .. es clar... es mareja i cau a terra.... i es lleva i torna a donar tombs ... torna a cantar balla, balla, balla, ... pica de mans... i es torna a marejar i a terra altre cop....... :-D :-D
Un altre estil: fa moure els braços de dalt i a baix a tota pastilla mentre va caminant –tipus Hulck- flexionant les cames..... o-o:) o-o:) :-D :-D
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. oct. 15, 2010 7:30 pm

:-D :-D :-D
L'Ada cau quan porta massa estona dempeus, plora i a continuació i torna, i així tota la tarda... No sap caminar i intenta enfilar-se als mobles, trobeu que és normal?
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dl. oct. 18, 2010 5:13 pm

Quina traste està feta l'Ada ja!!!!! és normal que vulgui experimentar... hi ha tot un mon nou al seu abast ... i vol arribar a tot arreu..... son un perill a aquesta edat!!!

Raqueleta, tu també comences ara anar-hi al darrera.... ja ens ho aniras explicant.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. oct. 20, 2010 6:30 am

em sembla que L'Ada promet, eh? benvinguda al club de les mames atacade dels nervis.... contar fins a 10 ajuda mooolt!
ImatgeImatge
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. oct. 20, 2010 8:50 am

L'Ada apunta maneres,eh! hehe Prepara't Elidé que això acaba de començar!!!! hahaha

L'altre dia, el primer dia que deixava a l'Ona a l'escoleta, al tornar-la a buscar la professora em diu:
- Escolta la teva filla no camina.
- Com que no camina? Què li passa? (jo preocupada)
-Ah, no,no! Vull dir que sempre corre! Només sap córrer!

Tenim un balancí de tamany petit per l'Ona, lo bo és que no serveix per engronxar-se tranquil·lament, sinó que serveix per posar-s'hi de peu i practicar surf. Un dia caura i s'obrirà el cap!

I cada dia anem descobrint coses noves! Quin perill!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dc. oct. 20, 2010 9:09 am

Bombolla ha escrit:Ah, no,no! Vull dir que sempre corre! Només sap córrer!

noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 22, 2010 11:41 am

Que noies com van les carrerilles??? :-:) :-:) :-:) Jo ric pero ahir em vaig fotre un susto!!! :-(( :-(( :-((

Vaig deixar al Jan a la banyera i vaig anar a la cuina a veure que feia el chuky, quan torno me'l veig fent bombolles amb el sabó de cabells rossos!!!!!!!!!!!!!!
I anava treient la llengua i fent el sorollet tipus quan li fa fastig alguna cosa, grgrgrgrgrgr caca deia... :content: :content: :content: Em vaig fotre a cridar: PERO QUE FOTS TARAMBANES!!!!!!

En fi, ha dormit bé o sigui que mal no li ha fet... z2:-) z2:-) z2:-)

I vosaltres que tal? Ja veig que totes a tope, doncs espereu-vos quan en tinguen dos les que encara només tenim un eh, PACIÈNCIA NINES PACIÈNCIA.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 22, 2010 4:42 pm

Uffffff!!! A la banyera son un perill!!!!! :-D :-D
Sempre es beu l’aigua ensabonada… però com que veig que també dorm be… ja no li’n faig cas… és un tema perdut… com més li dic, mes en beu….!!!

L’altre dia el tenia ja a la banyera i el vaig agafar al vol… començava a posar la careta d’esforç típica de fer caca…. I el vaig treure per posar-lo al WC (1r cop)… i sí… va fer caca rondinant… com dient… coi deixa’m…. que no veus que estic fent caca!!!!
Vaig rentar-li el culet i el vaig tornar a posar a la banyera. Vaig sortir un moment a buscar la roba i quan torno a entrar ja hi havia flotant a l’aigua uns regalets…. Arrrrrggggggg …. De poc no els agafa…… i tot el que agafa va a la boca encara!!!!!

Un altre dia vaig sentir un soroll d’aigua sospitós… i a l’entrar tenia el terra del lavabo ple d’aigua… l’estava tirant tota al terra.... i amb una cara de felicitat!!!!.

Un altre volia posar el raspall (pinte) al WC per netejar-lo...... també el vaig agafar al vol!!!

Explique, expliqueu... :p-) :p-)
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dv. oct. 22, 2010 6:19 pm

L'Ada ara fa uns dies que se sent molt atreta per l'aigua del WC, i si hi ha la tapa aixecada i em despisto, ja la tinc allí posant el braç fins dins a veure si pot tocar l'aigua :-D :-D :-D
De moment sempre l'he enxampat a temps...
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dv. oct. 22, 2010 6:38 pm

hahaha! Quin perill!!!

L'Ona i l'aiga també són uns bons aliats! En fa cada una...que noa cabaria mai. Amb l'aiga del bidet, amb l'aigua de la banyera, amb l'aigua del wc, amb l'aigua del gos...etc És un gran món de possibilitats per fer trastades.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dc. oct. 27, 2010 2:21 pm

Ja és oficial: L'Ada ha après a enfilar-se al sofà. No sap caminar però si grimpar, tot sigui per prendre'm el portàtil! :r) Quan sigui gran no caldrà que vagi al Saló de l'Ensenyament a buscar orientació, la informàtica li corre per les venes :content: :content:
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. oct. 27, 2010 2:31 pm

A l’Ada li ve d’herència però la Clara té la mateixa passió pel portàtil i nosaltres no som informàtics. Potser només és que vol xatejar amb algun nen ben guapo, no sé...
El cas és que podem estar amb ella tirats pel terra jugant, que ella de tant en tant va cap al portàtil, abandonat sobre la tauleta, i el toca. Que si hi estem nosaltres entenc que li interessi, perquè nosaltres hi estem “jugant”, però quan ens té a la seva disposició jugant ella, de cap al portàtil!
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dc. oct. 27, 2010 3:06 pm

Són freaks des del bressol :-:) :-D :-D
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. oct. 28, 2010 10:02 pm

Us deixo una foto per a que valoreu si la Clara pot entrar dins el grup de nens maaaaassa moguts.
La tia no camina però ja us dic que promet. Això és el que fa últimament quan està al canviador. I només ho fa al canviador, el terra el deu trobar massa dur i el llit, massa segur! La gràcia és que hagi risc de caure!
Copia de DSC02668.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dj. oct. 28, 2010 10:07 pm

Jo crec que es mereix un lloc d'honor en aquest post! Amb la carona de bona que fa :content: :content:
sansa
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dv. oct. 29, 2010 8:14 am

Boníssima la foto Raqueleta!!!! Doncs espera que camini... :-D :-D :-D
Així que l'Ada ja puja al sofà??
la meva ara està tossuda que vol pujar a uns tamburets que tenim a la cuina tipus bar... i qualsevol dia ho aconseguirà. :love:
Imatge

Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 02, 2011 10:44 am

Ostres, no havia vist aquest post...
Doncs nosaltres també ens apuntem... pfffffffffff, com a mínim no estic sola! neujor:-)

La Txell va fer un canvi quan va començar a gatejar, fins aleshores, havia estat una nena molt tranquileta, però "sé despertó el monstruo!" neujor:-) neujor:-) neujor:-)
No és q sigui nena d'enfilar-se en lloc, en això encara tenim sort (bé, algun cop me l'he trobat enfilada al moble de la tele), però no sap estar quieta ni un minut... això d'estar-se sentadeta jugant amb el q sigui no està fet per ella, ella té cames i les ha d'utilitzar tota l'estona!
A part q tenim un "luchador de summo" a casa, sí,sí... les garrafes d'aigua de 8 l. les intenta aixecar, sobre de cametes, treu el cul cap a fora i apa... tenim una palangana molt gran q és on va la roba q s'ha de planxar i ella la passeja com si res... la brossa de la cuina, doncs igual... penso q apunta a camionera!
Tampoc és una nena q ens necessiti per jugar, és massa independent, ella vol anar a la seva i punt, si l'agafes s'emprenya, si li vols fer un petó, s'emprenya, si la seus a la trona, s'emprenya... quan vol fer algo q no poc, agafa unes emprenyamentes heavys... no sé, és q és un llarg etc! És molt maca, però gens carinyosa...

Ara té la distracció d'anar encenent tots els llums de la casa... interruptor q veu, interruptor q ha d'apretar, i l'itaco i jo darrera seu, clar...
La ganduleta de la babybjorn, la tenim encara al menjador pq a vegades seu 1 minut i la fot uns bots q tela... a part de pujar-se sobre i votar, clar... També l'alça com vol i la porta a l'altra punta. És un tabalot...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
sansa
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dc. feb. 02, 2011 11:02 am

Itaca, ara que dius el tema interruptors, nosaltres tenim persianes elèctriques i hi han dies que li dona per tocar els botons i persianes avall, persianes amunt.. i tema garrafes de 8 litres, jo me l' he arribat a trobar intentant pujar les garrafes per les escales!!!
Imatge

Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dc. feb. 02, 2011 11:08 am

Feia dies que no entrava al post dels belluguets :content: :content:

Raqueleta, la clara continua fent esports d'aventura? la foto és bonísssima
Elidé, ja camina l'Ada? ara deu ser terrible!!!
Sansa, que fa l'Anna? ja ha aconseguit pujar-se al tamburet? també tens una lluitadura de sumo com la It@ca neujor:-) neujor:-)
It@ca, ja tenim un nou fitxatge.
Nuscka, Bombolla, Txellxen, Marchita, Juliet, Txeta, Hiolanbda, Noviachuki... que fan els vostres petits trapelles?

L'Omar he de dir que s'ha tranquilitzat bastant.....o pot ser m'he tranquilitzat jo. Ara ja no té tant perill com abans, ja controla més els moviments, l'espai, els perills.... tot i que sempre hem d'estar amb 10 ulls... però ja es d'una altra menera. Suposo que va ser la fase de començar a caminar i a conèixer tot el mon que l'envolta.
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 02, 2011 12:14 pm

Sansa, tela, tela... però és q jo flipo! Si tot just pesa 10 quilets i poc, i la garrafa la fot anar com li dóna la gana!
Lo de baixar les persianes, sols m'ho fa a la de la seva habitació (no és automàtica, eh!), q des del bressol arriba perfectament, 2 minuts i l'habitació és tota fosca...

Una cosa... diuen q els nanos q són tan moguts i q no paren tanta atenció a les coses, els costa més comença a xerrar, us hi heu trobat també o penseu q no té res a veure?
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::