Dr. flores o Dr Bassols

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NINI77
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Dr. flores o Dr Bassols

EntradaAutor: NINI77 » dt. feb. 01, 2011 3:36 pm

Hola a totes!!!
Jo vaig tenir la meva primera baldufa a la SS, just ara té un anyet però no descartem buscar el segon en breu. El tema és que he estat mirant els forums i jo anava amb la idea de la dexeus però vist el que he vist poder millor la Teknon....(amb SANITAS) Bé el dubte és el següent tant l'equip del Dr. Flores com del Dr. Bassols atenen parts a la Teknon. Alguna es visita amb ells i em podria explicar una mica que tal. Moltes gràcies boniques!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
zakira
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: ds. maig 17, 2008 3:31 pm

Re: Dr. flores o Dr Bassols

EntradaAutor: zakira » dt. feb. 01, 2011 5:24 pm

Hola Nini77,

Jo em visito amb l'equip del Dr. Flores! Són un equip de 4 metges (Dra. Massip, Dra Bonino, Dra Gomez i Dr. Flores) La Dra Bonino està embarassada i és pel Juny per això han contractat a la Dra Gòmez (o algo així) per quan la Bonino no hi sigui.

Durant l'embaràs et veuras mínim un cop amb tot l'equip per coneixe'ls perque els 4 fan guardies i et pot tocar qualsevol d'ells al part!

A mi concretament em porta la Dra. Bonino i és maquisima, la Dra Massip també ho és i he llegit en altres posts de noies que ja han parit que super bé!!

La Dra Gòmez me l'han presentat per si em toca però no he tingut cap visita amb ella perque porta desde gener i com que només em queden 3 setmanes ja no em toca cap visita més a part dels monitors.

Les visites poden ser o al consultori de la Teknon o al carrer Bori i Fontestà, i els monitors a partir de la setmana 37/38 és fan tots a la Teknon.

Amb aquest equip el pots tenir o a la Teknon, al pilar o a la clinica del remei. Has de posar-les per ordre de preferència i et diuen que com la Teknon és la més solicitada, si fas les classes prepart amb ells tens més possibilitats d'adjudicació (aquestes classes no entren per mutua) jo no les he fet amb ells, així que no et puc dir que tal són ni quan valen...

I no sé que més explicar-te... jejejeje Si tens qualsevol dubte m'ho preguntes, hi ha varies noies del forum que es visiten amb aquest equip així que segur alguna més et podrà explicar la seva experiència!!
Jo d'aqui unes setmanes espero poder explicar-te que tal és el part! :ok:
Espero haver-te ajudat una mica! :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
NINI77

EntradaAutor: NINI77 » dt. feb. 01, 2011 8:24 pm

Moltes gràcies zakira!!!!
La veritat és que va molt bé saber les opinions de les que ja esteu embarassades!!! El que em té també una mica embolicada és el tema de que poden a última hora a un altre centre diferent a la Teknon.
Espero que tot vagi d'allò més bé! Parlem per aquí!!!
Nosaltres encara ens esperarem una mica a buscar una germaneta/germanet a la Mariona però prefereixo tenir opinions de tot : lasito :
Moltes gràcies
Imatge
Imatge
Imatge
turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

EntradaAutor: turmalina » dj. feb. 03, 2011 8:06 am

Hola,
jo també estic amb sanitas i d'aquí a unes setmanes he de tenir el segon peque i serà amb el Dr. Bassols. Dir-te que tot i que ell és el meu ginecòleg, és un equip amb el Dr. Deu i Dr. Marcet i de cara a les guàrdies de vacances i caps de setmana també s'ajunten amb dos ginecòlegs més de la Tecknon que ara no recordo el nom.

La confirmació de l'embaràs, de fet, me la va fer el Dr. Deu ja que era el mes d'agost i és qui em va fer les primeres visites.
Ells, en principi, només atenen parts a la Tecknon i només en cas de que se'ls ajuntin moltes pacients alhora, em va dir que tocaria a la Valll d'Hebron. Em penso que pacients noves embarassades no n'agafen, només les que ja tenen.

ESpero haver-te ajudat i si tens més dubtes......ja diràs.
Imatge

Imatge
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

EntradaAutor: Aglaya » dj. feb. 03, 2011 2:05 pm

hola nini77!!

jo vaig tenir la Júlia amb l'equip del dr. Flores. la meva ginecòloga és la dra Masip però com ha dit la zakira durant l'embaràs passes per tot l'equip. personalment, n'estic contenta. l'embaràs va anar molt bé i les visites molt correctes. la morfològica me la va fer la dra bonino i molt maca, t'ho explica tot molt bé. finalment com que la júlia venia amb baix pes, em van provocar el part a la setmana 38+4 i va acabar amb cesària. vaig anar a la teknon i vaig fer les classes de preparacio part amb ells (crec que costa uns 300 euros si no m'equivoco, ara no ho recordo gaire). la mala sort va ser que va haver d'estar 9 dies a la incubadora per baix pes i em vaig ratllar una mica però això no és culpa d'ells, evidentment. aviat anirem a buscar el segon i tinc clar que repetiré amb ells perquè estic contenta però també seré una mica més exigent perquè quan em van dir que la júlia era petita i que no em deixarien arribar a que em poses de part jo i m'ho provocarien abans, m'ho van dir una mica "precipitat", em va venir de cop en una visita i com si en aquell moment interessés fer-ho així. no sé, la sensació de que no sé si n'hi havia per tant o van anar una mica a saco. és l'única cosa que podria dir malament. la qüestió és que la Júlia està super sana i espabilada i que la meva cesària va anar super bé i em vaig recuperar molt ràpid. o sigui que la valoració és bona. a la cesària estàven el dr.flores i la dra masip, l'anestesista (no em va fer gens de mal), la llevadora, el pediatra... l'atenció molt bona, la veritat.
a més si vols donar pit, hi ha una nutricionista que t'aconsella sobre la dieta mentre estàs ingressada.

bueno, si vols més info, digues-m'ho. cap problema. per avui, ja t'he pegat prou rotllo, jejejeje

ja ens diràs que has triat finalment.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
NINI77

Dr. flores o Dr Bassols

EntradaAutor: NINI77 » dj. feb. 03, 2011 6:47 pm

Hola noies!! Això de tenir diferents opcions és genial :) Moltes gràcies!!! Així que millor abans de quedar-me embarassada doncs ja vaig amb ells als controls de gine rutinaris, no? Per així que ja m'atenguin en el moment oportú ;) No sé pas. Ja anirem parlant boniques, moltes gràcies :ok:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::