llar d’infants EIXAMPLE DRET

Més qüestions.
MPF
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 05, 2010 11:11 am

llar d’infants EIXAMPLE DRET

EntradaAutor: MPF » dg. set. 05, 2010 11:20 am

Bon dia, estic buscant recomanacions per escollir una escola bressol a la dreta de l’eixample (0-3 anys).
Si algú em pugués aconsellar alguna...
gràcies!
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: llar d’infants EIXAMPLE DRET

EntradaAutor: silviapml » dg. set. 05, 2010 7:26 pm

A l'eixample dreta hi han vàries escoles bressol. Jo et dic el que vam fer nosaltres: Mirar la web de l'ajuntament, descartar les públiques (la preinscripció la fan al març) i trucar a preguntar quan podíem anar a fer una visita informativa. Si no coneixes a algú que porta al seu nadó a una guarderia en concret, penso que és millor anar per a veure les instal·lacions i que t'informin en person, a veure quin feeling et fa. Bona sort!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
MPF

EntradaAutor: MPF » ds. set. 11, 2010 11:28 am

gràcies Silvia, estava pensant en dues que em queden a prop de casa: LLAR D’INFANTS SANT NICOLAU i L’ESCOLA BRESSOL ROSETÓ, què en saps alguna cosa d’aquestes dues?
aquesta setmana aniré a veure les instal·lacions,

ja us contaré!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » ds. set. 11, 2010 4:13 pm

Jo vaig buscar les llars que estaven a prop de casa i abans d'anar vaig trucar per assegurar-me que valia la pena fer la visita. T'ho dic perquè a alguna em van dir que no agafaven nens de 0 anys, o que hauria d'haver demanat la reserva al febrer (quan ni tant sols sabia que estava embarassada). Les que tu dius les tenia cap al final de la llista, tot i que no les tinc gaire lluny tampoc, però no hi vaig anar.
Que tinguis sort, t'agradin i t'agafin!!

Imatge

Imatge
MPF

EntradaAutor: MPF » dl. set. 13, 2010 4:04 pm

per quina et vas decidir finalment? estàs contenta amb la que vas escollir?
també m’han parlat de la LLAR D’INFANTS ROSETÓ i la de CONILLETS...

gràcies!

m,
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. set. 13, 2010 6:12 pm

Portaré a la nena a l'Estel, Marina amb Còrsega. És petita però ens va donar bon feeling. Encara no et puc dir com va la cosa perque encara no ha nascut la nostra nena, però la començaré a portar a mitjans de febrer per anar-me acostumant jo a no estar amb ella (ens van dir que l'adaptació és per a les mames, que els peques no ho noten tant). Ens va semblar molt flexible i orientat a les necessitats dels nadons i només tenien 6 bressols, o sigui que estan força vigilats els més peques. A més només ens cobraven la meitat de la matrícula (la nena començarà a anar-hi al març) i no ens cobren un extra per ser de 0 anys com ens van demanar a algun altre lloc.
Tampoc ens cobraven tot el menjar quan comencés amb menjar normal, sinó que era progressiu: poquets euros quan comencés amb la fruita, poquets més amb la verdura i la fruita, i així progressivament fins que mengi normal.
Una altra cosa que em va agradar és que estava moltes hores oberta, o sigui que si mai teníem una emergència, la podia deixar allà fins a quarts de 8 del vespre. No que la pensi deixar cada dia, però és bo saber que tindré opcions en cas d'emergència.
De les que dius tu, no recordo si vaig trucar a alguna d'elles abans d'anar perquè vaig llençar la llista que em vaig fer. Sí recordo haver trucat a vàries (5-6) i trobar-me amb forces problemes i que finalment només vam visitar-ne dues, aquesta que ens va agradar des del primer moment (quan comenci la nostra nena ja veuré què tal) i una altra que vam decidir que no perquè semblaven més pesseteros.

Imatge

Imatge
MPF

EntradaAutor: MPF » dt. set. 28, 2010 7:55 am

gràcies silvia,
jo de moment he concertat entrevistes amb EL DRAC XIC i l’escola infantil MILTON, a veure què tal! ja et contaré què tal quan vagi la setmana vinent.
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. set. 28, 2010 9:16 am

Ja comença la setmana vinent?! Ostres, què bé :content: a veure com va tot. La nostra encara ha de néixer (em queden un parell de setmanetes!!) o sigui que fins a final de febrer/març no podré dir res, però la impressió va ser bona (ara, no és barata, també ho dic). Ja veurem com va tot. Ena mantenim al dia!! >.-<:

Imatge

Imatge
Aza
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

EntradaAutor: Aza » dj. oct. 21, 2010 10:53 am

silviapml ha escrit:Ja comença la setmana vinent?! Ostres, què bé :content: a veure com va tot. La nostra encara ha de néixer (em queden un parell de setmanetes!!) o sigui que fins a final de febrer/març no podré dir res, però la impressió va ser bona (ara, no és barata, també ho dic). Ja veurem com va tot. Ena mantenim al dia!! >.-<:

Silvia podries dir el que et costa i per cuantes hores exactament?, jo treballo just debant i m'interessa molt, encara que el meu peque seria per sept. de2011
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dj. oct. 21, 2010 7:25 pm

Aza ha escrit:
silviapml ha escrit:Ja comença la setmana vinent?! Ostres, què bé :content: a veure com va tot. La nostra encara ha de néixer (em queden un parell de setmanetes!!) o sigui que fins a final de febrer/març no podré dir res, però la impressió va ser bona (ara, no és barata, també ho dic). Ja veurem com va tot. Ena mantenim al dia!! >.-<:

Silvia podries dir el que et costa i per cuantes hores exactament?, jo treballo just debant i m'interessa molt, encara que el meu peque seria per sept. de2011

Hola Aza, T'envio un privi amb la informació que demanes.

Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 18, 2011 10:20 pm

Hola boniques!!!

recupero aquets post perquè estic buscant llar d'infants per aquesta zona...
seria pel setembre vinent però per aquí al SP m'han comentat que és millor començar ara per no quedar-se després sense plaça... Evidentment, demanarem plaça a la pública, però com que ja tinc assumit que no entrarem, doncs em començo a moure pel tema privades.

La veritat és que de moment estic bastant desanimada... totes les que veig (de moment nomes miro webs, encara no he trucat a cap) fan anglès, informàtica i no sé quantes històries... jo vull que el meu fill jugui!!!! No vull que el preparin per ser un executiu d'èxit! xxo.0.o

En fi, per si a algú li serveix d'alguna cosa, aquestes són les que tinc fitxades de moment, per la zona entre Sagrada Família i St Pau (més o menys)

-Llar Martí www.llarmarti.com
-L'heura www.lheura.cat
-Llar d'infants roseto. www.xtec.es/esc-roseto
-St Agustí www.llardonfants-santagustí.com
-L'estel (c/marina 334)
-El Drac Xic www.dracxic.es

He llegit els comentaris que s'han fet en aquest fil, però si algú altre té referències d'alguna d'aquestes llars o en sap d'alguna altra per la zona, agraïria molt que m'ho diguéssiu.
Per altra banda, si algú també en busca per aquí, si vol anem compartint info :ok:

Això de buscar guarde és un desespero!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 18, 2011 10:44 pm

Ponioleta la meva nena començarà el dia 1feb a l'Estel i no fan anglès ni informàtica. Sé que els hi fan fer algunes fitxes als de dos anys, però per la resta, és una escola bressol petita i em van semblar molt familiars i flexibles. Jo vaig mirar alguna web i no em va ajudar gens. Has trucat a alguna? Jo és el que vaig fer i ja em va servir per a descartar la majoria. Només vam visitar dues i em vaig quedar amb aquesta. Truca primer i pregunta i després les visites.
Per al proper curs, nosaltres també mirarem de portar a la bitxi a una de pública que està a tocar de casa, però com que no les tinc totes i també vull mirar l'horari que fan, de moment farem aquesta.
Per a mi el que més ràbia em fa és el preu. Ni que els deixessis allà per caprici!!!

Imatge

Imatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 18, 2011 11:03 pm

silviapml ha escrit:Ponioleta la meva nena començarà el dia 1feb a l'Estel i no fan anglès ni informàtica. Sé que els hi fan fer algunes fitxes als de dos anys, però per la resta, és una escola bressol petita i em van semblar molt familiars i flexibles. Jo vaig mirar alguna web i no em va ajudar gens. Has trucat a alguna? Jo és el que vaig fer i ja em va servir per a descartar la majoria. Només vam visitar dues i em vaig quedar amb aquesta. Truca primer i pregunta i després les visites.
Per al proper curs, nosaltres també mirarem de portar a la bitxi a una de pública que està a tocar de casa, però com que no les tinc totes i també vull mirar l'horari que fan, de moment farem aquesta.
Per a mi el que més ràbia em fa és el preu. Ni que els deixessis allà per caprici!!!

Gràcies bonica!!!

Doncs m'hauré de mirar aquesta de l'Estel!!
M'estic apuntant tots els telèfons per fer trucades. De fet, només amb la web ja n'he descartat alguna, com la de St Agustí, que a les fotos es veuen nens amb uniforme (no el típic xandal de guarderia, no!, uniforme en plan cole de monges!!!).

en fi, segueixo mirant... i pel preu ja m'espantaré quan hi vagi! :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
shenan
Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 1:32 pm

EntradaAutor: shenan » dj. gen. 20, 2011 1:42 pm

hola,
jo he sentit parlar molt bé del Roseto i ting entrevista la setmana vinent.
Algu la conenix i hem pot donar més referències?
M'han dit que li donan molta importància al joc i no fan àngles. la noia que m'ha donat referències no va poguer entrar la nena perque no quedavan places, per això m'agradaria poder tindre l'opinió d'algu que estigues dins la llar.
petonets :-)(-:
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 01, 2011 7:38 pm

Avui la meva bitxi ha començat a l'Estel i força bé. Bé ella, jo tenia un rau-rau l'hora i mitja que l'he deixat que em moria, sort que el meu compi m'ha portat a voltar i així m'he distret. Demà la deixaré un parell d'hores i aniré a esmorzar amb una amiga i de rebaixes. Però respecte a l'escola, m'ha semblat bé, me l'han cuidat bé pel que m'han dit, fins i tot s'ha pres un bibi a mitges (tornarem a provar una tetina nova i si no funciona, s'acabó! que ja m'he cansat del bibis dels nassos). L'he estat mirant molt quan l'he recollit i no semblava que hagués plorat (uf!). Això, sí estava força cansada perquè ha dormit força després!

Imatge

Imatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 02, 2011 11:33 am

Mya ha escrit:Ponioleta i Shenan, com porteu la cerca????

Jo ho porto fatal perquè encara no he trucat a cap!!! és que em vaig desanimar una mica al veure tan "anglès, informàtica, piscina..." i de fet amb el Poniolet ens estem plantejant què fer... però igualment hauria de trucar per veure què...

Per cert, les que heu fet trucades o hi heu anat, sabeu preus d'alguna? és per fer-me una idea del que pot costar... xxcool

Imatge

Imatge
shenan

EntradaAutor: shenan » dj. feb. 03, 2011 8:50 am

Hola,
Vaig estar la setmana pasada la Rosetó i la veritat ès que hem va agradar molt. Per fi he trobat un lloc on creec que el nostre pitufo i nosaltres ens podrem sentir bé. Vaig veure que hi havia molta proximitat entre tota la gent de la llar i els pares. Tenen molta flexibilitat en els horaris i et deixen accedir fins la classe sense problemes. El menja el fan ells i la veritat és que ja havia sentit que era bo, però quan vaig anar-hi l'altre dia estaven fent caldo i feia una olor.....
Tot el que hem varen explicar em va agradar, com veuen el nens i el que fan durant el dia. Donen molta importancia a nen i el seu ritme evolutiu. També em va agradar que tenen un projecte de música molt ben estudiat i que donen molta importància a la pintura i el joc.
Creec que ja tinc llar d'infants !!!
Us deixo la pagina web
http://www.xtec.cat/esc-roseto
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. feb. 03, 2011 10:57 pm

shenan ha escrit:Hola,
Vaig estar la setmana pasada la Rosetó i la veritat ès que hem va agradar molt. Per fi he trobat un lloc on creec que el nostre pitufo i nosaltres ens podrem sentir bé. Vaig veure que hi havia molta proximitat entre tota la gent de la llar i els pares. Tenen molta flexibilitat en els horaris i et deixen accedir fins la classe sense problemes. El menja el fan ells i la veritat és que ja havia sentit que era bo, però quan vaig anar-hi l'altre dia estaven fent caldo i feia una olor.....
Tot el que hem varen explicar em va agradar, com veuen el nens i el que fan durant el dia. Donen molta importancia a nen i el seu ritme evolutiu. També em va agradar que tenen un projecte de música molt ben estudiat i que donen molta importància a la pintura i el joc.
Us deixo la pagina web

I em pots dir preus? és per fer-me una idea del que costen les escoles bressols privades

Imatge

Imatge
shenan

EntradaAutor: shenan » dv. feb. 04, 2011 12:14 pm

Ponioleta ha escrit:
Us deixo la pagina web

I em pots dir preus? és per fer-me una idea del que costen les escoles bressols privades

si, són 260 € cada mes, però em sembla que els queda molt poques plaçes.
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 04, 2011 12:53 pm

shenan ha escrit:
Ponioleta ha escrit:
Us deixo la pagina web

si, són 260 € cada mes, però em sembla que els queda molt poques plaçes.

Gràcies, Era per fer-me una idea... el Rosetó em queda una miqueta lluny i de fet encara no sabem si el portarem en alguna escola o farem un muntatge rotllo tetris de cangurs, horaris de feina, iaies etc xxo.0.o

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::