clinica del PILAR

Experiències i pors del moment més desitjat.

Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Naylacris » dt. gen. 04, 2011 9:02 am

Gloria que más necesitas saber?
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
gloria*
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dt. gen. 11, 2011 1:39 pm

Por ejemplo saber si os trajeron al niñ@ rápido, sólo de pensar que tardan horas me da algo! Si las últimas que habéis estado os han ayudado con el tema lactancia (leí que antes-no se si ahora-no la promueven mucho...) y este tipo de cosas que nos preocupan.

Cualquier opinión será bien recibida! Gracias naylacris!
Imatge

Imatge
Merche83
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dj. gen. 13, 2011 2:51 pm

avui he anat a fer la primera visita al ginecoleg i m'ha comentat que el seu equip medic fa els parts a la clinica del pilar, la veritat es que encara no m'havia plantejat el lloc on parir pero si tot va bé ho faré allà ja que es el ginecoleg q tinc
he començat a llegir el post i m'he espantat una mica pero pel que veig les coses han anat cambiant desde que va començar el post i ja no hi ha de tant dolentes, no??
bueno us aniré seguint i lleguint les vostres experiencies :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. gen. 23, 2011 8:34 am

Que necesitais saber haber si os puedo ayudar.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dl. gen. 24, 2011 2:35 pm

Naylacris ha escrit:Que necesitais saber haber si os puedo ayudar.

pues ahora mismo aún no tengo preguntas, pq estoy tan verde en todo esto q no se ni q preguntar, pero va bien saber q esta aquí este post para cuando vengan dudas

por cierto tu estavas en GN, eras del 2007, no??
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dt. gen. 25, 2011 7:26 pm

Guapis, yo fui mami en la clinica del Pilar el 6 de octubre de 2010 y a mí me fue genial, la experiencia muy bonita y super bien atendida en todo momento.
Mi parto fue por cesarea porque la peque venía de nalgas, pero tanto las enfermeras como mi ginecologa un 10!!

Estuve super agusto en todo momento. Yo entre en la cesarea a las 16h a las 16.30 tenía a mi peque y las 17.15 estabamos todos en la habitación!!
En mi caso, cuando la sacaron me la pusieron a la altura del hombro-cuello para que la tuviera un poquito, xq con el tembleque de la anestesia no la podía coger, luego la limpiaron y me dijeron que se la llevaban a poner en calor un poquito, xq parí justo el día que entraba en la seman 37 (fue cesarea de urgencias). Entonces la sacaron, la llevaron con el papi hasta la sala de calor.

Y la niña estuvo con nosotros todos los días y las noches, solo se la llevaban para el momento nursery, pero como mucho 20 min.

En cuanto a la lactancia materna, a mí me ayudaron en todo momento, aunque no tuve mucho problema xq la peque se enganchó rápido, pero tardó en subirme la leche, pero nada que un extractor no pueda arreglar. En mi caso estimularme con extractor me fue genial. Y tanto mi gine como las enfermeras de planta me ayudaron mucho.

Si teneis preguntas concretas, tb estaré encantada de contestar, que en mi caso también llegué con mucho miedo a la clínica pero salí encantada!!

Además lo que llevé de canastilla me lo traje todo de vuelta, allí pusieron de sus pañales (dodot), usaron sus geles y sus cremitas y todo.
Imatge

Imatge
evawin
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dv. feb. 04, 2011 1:49 pm

Jo també vaig parir al Pilar fa quasibé dos anys: em tocava parir a la Teknon, però quan vaig trucar em van dir que no tenien espai i em van enviar al Pilar. El part va anar més o menys bé, però van tardar molt a portar el nen després del part. La primera nit em van deixar decidir si volia el nen a la meva habitació o no. Com ha comentat una altra noia, s'emportaven el nen una estoneta cada dia, i quan el tornaven, venia completament anestessiat, i dormia bastanta estona: estic segura que li havien donat una mica de llet, perqué no podia ser que tornés tant tranquil de la nursery. Amb la lactància no em van ajudar gaire, ja que vaig tenir problemes i hem van oferir de seguida biberons.

Per altra banda, el ginecòleg (era de la Teknon) només va passar un dia i després no va tornar a passar més. I ningú va venir a donar-me l'alta mèdica (crec que això va ser culpa del grup de ginecòlegs que em portaven, ja que com us he dit no eren el Pilar, sino de la Teknon). Al final l'alta me la va fer un ginecòleg del Pilar. Imagineu-vos jo amb les hormones alterades: només tenia ganes de plorar...
Jo no en tinc molt bon record i si en tinc un altre, me'n vaig directe a la maternitat!
Imatge
hela
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. des. 24, 2010 11:02 am

EntradaAutor: hela » dv. feb. 04, 2011 6:42 pm

Hola a totes, soc nova en aquets post, ahir vaig anar a un altre gine i aquets treballa amb la clinica el pilar, hem fa una mica de por despres del que he llegit, pero suposo que serà tambe una mica cuestio de sort,en fi, jo mentre vingui bé i ni hi hagi complicacions, si son mes o menys simpatiques les infermeres la veritat es que tampoc m'afecta molt, el que si hem preocupa es el tema de la lactancia i aixo de que no et deixin al bb la primera nit, hem sembla una mica fort.
per cert merche83, me parece que coincidimos en le post de agosto o setiembre, que casualidad, a ti tambien te toca en el Pilar?como coincidamos..... :p-) :p-) :p-) :p-)
un petonet
Imatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dg. feb. 06, 2011 11:18 am

Boness!!
hela, si coincidim a setembre, jo soc de principis! quina gracia si coincidim!

una pregunta q os volia fer.... ahir vaig estar parlant amb una amiga q va parir a un altre hospital privat i em va comentar q avans de que li toques va volguer anar a que li fessin una mica de tour per l'hospital, que els hi ensenyessin les habitacións, la sala de part, etc.... pues li van fer pero cobravan 30€ per això! a mi em va semblar molt fort q per ensenyar-te un hospital, pel qual ja pagaras bastant al parir et facin pagar! al pilar tmb et fan això????
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dg. feb. 06, 2011 2:43 pm

A mi m'ho van ensenyar sense cobrar-me res, però ja fa gairebé 6 anys! Les sales de parts no perquè estaven ocupades, però les habitacions i tal si, sense problema. Tu ves-hi preguntant la llista de la canastreta i ja veuràs.
Imatge

Imatge
Sunka
Entrades: 310
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 10:01 am

EntradaAutor: Sunka » dv. març 04, 2011 2:26 pm

Hola a totes!

La meva experiència al Pilar, va ser molt negativa,tot i que d´aixó ja fa uns anyets. Però el tracte des del moment que vam entrar per urgències va ser dolent desagradable. Deixadesssa total en tot moment, i no hi tenien en conta les nostres peticions, de que no s´emportessin a la nena mes que el temps just e indispensable, de donar-li exclusivament el pit, de que me la possesin asobre si no hi havia complicacions en el moment del part.. en fi... que impossaven les seves normes i a sobre et contestaven malament quan els hi consultaves.

A mi, també em sembla que a la nena lo donaven biberó quan se l´emportaven perque després no volia agafar-se al pit i tiraba llet.. que no havia pres! En fi, en general molt i mlt malament. Tinc molt mal record.. fins i tot el metge se´n va oblidar de passar a veure´m i donar-me l´alta, però el cas es que ja m´havien fet recollir per marxar!!! Un caos.

El meu gine, em diu ara que també tindría que parir al Pilar, perque encara que també atèn parts a la Teknon, diu que casi no hi han places allà.. (no m´ho crec..com ho sap si falten mesos pel part?), així que ens estem mirant de camviar de gine, perque no vull tornar a pasar el mateix... a veure si tinc sort i trobo algú que no ens possi tantíssims inconvenients!!!!
ImatgeImatgeImatge

Imatge

"Nunca corras más que tu ángel..."
kilauea
Entrades: 156
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: kilauea » dv. març 04, 2011 5:49 pm

òstres fa una mica de por això de la clínica del pilar....

el meu gine també fa els parts allà, però m'estic pensant de fer-lo per la SS, perque crec que he llegit més males experiències que bones ?-)

Encara em falta molt, i si algú pareix allà en aquests propers mesos ens aniria molt bé sentir la seva opinió actual, però vamos...

per cert, el tema de les habitacions, les que heu estat allí, ténen banyera? i si la ténen, et deixen estar allí a l'inici del part? és una curiositat
url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url]

Imatge

Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. març 04, 2011 6:50 pm

Yo tenia mucho miedo pero fue genial! Incluso mejor que mi primer parto en el Remei, volveria con los ojos cerrados, en todo momento respetaron mis decisiones, creo que más que la clínica es el equipo médico que te lleve yo le dejé bien claro a mi ginecóloga lo que queria y a mi comadrona y en todo momento me respetaron y después en planta deje bien clarito que la niña justo para hacerle la revisión y para mi habitacion como mucho se la llevavan media horita y de vuelta con mami, asi desde el sábado que pari hasta el martes que me dieron el alta.

En las habitaciones no hay bañera solo ducha, y bañera para partos tampoco hay, creo que en pocas clinicas hay bañeras en las habitaciones si hay son las especiales para partos.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
juliol
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 9:54 am

EntradaAutor: juliol » dc. abr. 06, 2011 9:59 am

Hola soc nova i vull compartir la meva experiència, jo també vaig tenir a la nena al Pilar, fa vuit mesos, quan estava embarassada vaig llegir coses horribles i anava aterrada, la meva experiència va ser molt positiva. El meu part va ser induït 10 dies avanç de sortir de comptes per problemes amb la tensió i la diabetis gestacional. Crec que depèn molt del ginecòleg que et porti, tal com va néixer la nena me la van posar a sobre i la vam tenir una bona estona, desprès el pare la va tenir en braços avanç de neteixar-la i tot, desprès se la van emportar i va trigar una hora (eterna) en venir a l’habitació, pero va ser per que vam coincidir amb el canvi de torn, i la noia que me la va portar ja me la va col·locar al pit que per sort es va agafar deseguida. Em van preguntar si volia descansar per la nit i deixar a la nena a la nurseria, jo vaig dir que no i la vaig tenir tota la nit al llit amb mi. Cada dia se l’emporten a la nurseria mitja horeta, i si que es veritat que venen adormits i molt tranquils, jo també vaig sospitar que li havien donat un bibi, pero no, vaig fer la prova i en un moment que no parava de plorar la vaig embolicar amb la manta ven apretada tal i com me la portaven i la nena es quedava grogui, igual que com arribava de la nurseria, per les nits venia una noia i em preguntava si li volia donar un biberó de 30ml. tu decideixes donar-li o no, quan em van donar l’alta em van donar un bibi per si per la nit a casa volíem donar-li. El tema sala de part i habitacions, la veritat es que molt maco no es, pero l’important es el fill que neix, i us asseguro que un cop el tens als braços ni et fixes en l’habitació. Jo sens dubte repetiria, pero ara ja no tinc mútua i haig de decidir entre Hospital de Sant Pau o H. del mar, i cap dels dos em fa gràcia.
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 06, 2011 11:45 am

m'alegra llegir bones opinions!!! :ok: :ok: jo com q soc de sant sadurni no conec a ningú q hagi parit tan "lluny" pero el gine q em porta fa els parts allà i hi aniré pq ja q m'ho esta portant tot... a veure si un día em passo i així veig com es la clinica.... pq no l'he vist mai!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. abr. 15, 2011 1:10 pm

La clínica es viejecilla, vamos como la mayoria de las que hay en Barcelona, esceptuando tres de las más nuevas, yo creo que si confias en tu gine y le dejas claro lo que quieres te respetará.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dl. abr. 18, 2011 8:36 pm

Gràcies a totes per les vostres opinions!!

La dona del meu cosí va tenir al seu fill allà i mooooooooolt bé, va ser una cesàrea i cap queixa, al contrari.

A mi em toca tenir-lo a allà també, perque el meu gine aten els parts allà des de fa molts anys... així que en quan el Francesc vulgui sortir i estigui tranquileta passaré a donarvos- el parte! :ok:
Imatge

Imatge
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dg. maig 01, 2011 9:54 am

3 dies després de d'escriure l'últim missatge vaig tenir al meu nino. Ja donaré detalls però dir-vos que al Pilar super bé, infermeres, ajuda per la lactància, llevadores... un 10! Ens van cuidar moltisim i n'hem sortit mooolt contents! :ok:
Imatge

Imatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dj. maig 05, 2011 1:09 pm

gloria* ha escrit:3 dies després de d'escriure l'últim missatge vaig tenir al meu nino. Ja donaré detalls però dir-vos que al Pilar super bé, infermeres, ajuda per la lactància, llevadores... un 10! Ens van cuidar moltisim i n'hem sortit mooolt contents! :ok:

:ok: :ok: me n'alegro q tot anés bé!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge
Merche83

EntradaAutor: Merche83 » dj. set. 15, 2011 8:04 pm

buenuuu ja he tingut el meu part al pilar... d les llevadors i el part no dire res pq eren externs pero puc dir q he kdat molt contenta amb els infermers, tant les d la nursery q ens van ajudar molt amb la lactancia com amb els meus q eren molt carinyosos i pendents d mi :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::