Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??
- Little Moffin
- :: rateta

- Entrades: 160
- Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm
Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??
Hola a totes, soc nova al foro, i es la primera vegada que escric. Estem buscant un embràs i ja m'estic prenent l'àcid fòlic, el meu gineòleg que m'ha tocat per la mutua Sanitas es el Dr. Diaz de Brito i volía preguntar si alguna noia porta el seu embràs, o el coneix i que tal li va, jo no mes m'he visitat amb ell dos cops però vull saber opinions d'ell.
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
Re: Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??
Hola Sandria!
Jo tb sóc nova. No el conec...Però preguntaré a amigues meves. Potser el coneixen!
Per cert, perdona la pregunta q encara sóc ignorant en la matèria :). Pq prens àcid fòlic??? Per alguna cosa en concret??? Si estàs buscant un fill se n'ha de prendre???
Jo tb sóc nova. No el conec...Però preguntaré a amigues meves. Potser el coneixen!
Per cert, perdona la pregunta q encara sóc ignorant en la matèria :). Pq prens àcid fòlic??? Per alguna cosa en concret??? Si estàs buscant un fill se n'ha de prendre???
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
hola sandria,
l'àcid fòlic és per evitar la espina bífida, és recomenable prendre'n. Jo quan vaig decidir buscar l'embaràs en vaig començar a prendre i s'ha de prendre almenys durant el primer trimestre. La meva doctora ens va dir que si no en prenies i et quedaves embarassada no passava res però que t'ho havies de començar a prendre immediatament, per tant jo crec que millor que ja t'ho comencis a prendre.
l'àcid fòlic és per evitar la espina bífida, és recomenable prendre'n. Jo quan vaig decidir buscar l'embaràs en vaig començar a prendre i s'ha de prendre almenys durant el primer trimestre. La meva doctora ens va dir que si no en prenies i et quedaves embarassada no passava res però que t'ho havies de començar a prendre immediatament, per tant jo crec que millor que ja t'ho comencis a prendre.
- Little Moffin

Hola Sandrix!
Gràcies per preguntar a les teves amigues....bueno doncs la Truxi ja t'ha contestat per a que serveix el àcid fòlic, no t'ho ha fet pendre el teu ginecòleg?? normalment et diuen que el millor són tres mesos avans per a que el teu cos ja ho hagi absorvit, simplement són vitamines, i com diu la truxi si et quedes i no el prens no pasa res tel comenses a pendre inmediatament i ja està.
Bueno guapes ja ens direm cosetes per aquí!!!
Petonets!
Gràcies per preguntar a les teves amigues....bueno doncs la Truxi ja t'ha contestat per a que serveix el àcid fòlic, no t'ho ha fet pendre el teu ginecòleg?? normalment et diuen que el millor són tres mesos avans per a que el teu cos ja ho hagi absorvit, simplement són vitamines, i com diu la truxi si et quedes i no el prens no pasa res tel comenses a pendre inmediatament i ja està.
Bueno guapes ja ens direm cosetes per aquí!!!
Petonets!
Hola noies!
Gràcies per la info! No, la meva gine no m'ha dit res, però és q jo encara no m'hi puc posar...
Sembla que tinc una malformació a l'úter (ho he explicat en un post). No està clar i m'haig de mirar bé si ho tinc i, enc as q ho tingui, en quin grau. Si és molt pronunciat em faran una intervenció. De tota manera, ens hi volíem posar cap a la primavera-estiu, així q potser encara tindrem sort i no ens haurem d'esperar gaire
Dimarts tinc eco i quan vagi a la gine em dirà q fem. Ja us explicaré!
Gràcies per la info! No, la meva gine no m'ha dit res, però és q jo encara no m'hi puc posar...
Dimarts tinc eco i quan vagi a la gine em dirà q fem. Ja us explicaré!
- Little Moffin

Sandrix!!
Molta sort el dimarts ja veuras com tindras sort i de qui poquet ja us puseu al tema, aviam si coincidim!
petonets!!
Molta sort el dimarts ja veuras com tindras sort i de qui poquet ja us puseu al tema, aviam si coincidim!
petonets!!
Hola Sandria!
No he trobat ningú q el conegui...Has trobat cap referència??
No he trobat ningú q el conegui...Has trobat cap referència??
- Little Moffin

Hola Sandrix!
Doncs si, he tingut molta sort perque l'altre dia parlant amb una amiga hem va comentar que una amiga seva va ser el seu ginecòleg, perfecte!! i hem va donar el seu telèfon per que la truqui i que m'expliqui la seva experiència. Encara no la he trucat prefereixo esperar-me a quant hem quedi prenyi perque així ja parlaré amb més propietat.
I a tu? com t'ha anat la visita al ginècoleg? oi que t'anies que fer-te unes proves? espero que estiguis bé.
ja m'explicaràs...fins aviat!
Doncs si, he tingut molta sort perque l'altre dia parlant amb una amiga hem va comentar que una amiga seva va ser el seu ginecòleg, perfecte!! i hem va donar el seu telèfon per que la truqui i que m'expliqui la seva experiència. Encara no la he trucat prefereixo esperar-me a quant hem quedi prenyi perque així ja parlaré amb més propietat.
I a tu? com t'ha anat la visita al ginècoleg? oi que t'anies que fer-te unes proves? espero que estiguis bé.
ja m'explicaràs...fins aviat!
Hola!!
Doncs avui m'he fet l'eco. Li he explicat la història al q me la feia i m'ha dit q semblava (pq x eco no es pot assegurar) q jo el tenia "arcuato". A priori és + lleu, pq no és tan pronunciat com el bicorni i no hi ha tabic (o molt poc). A veure q hi diu la gine. Hi vaig el dia 28. Ja t'explicaré.
M'alegro q ja tinguis referències.
Doncs avui m'he fet l'eco. Li he explicat la història al q me la feia i m'ha dit q semblava (pq x eco no es pot assegurar) q jo el tenia "arcuato". A priori és + lleu, pq no és tan pronunciat com el bicorni i no hi ha tabic (o molt poc). A veure q hi diu la gine. Hi vaig el dia 28. Ja t'explicaré.
- Little Moffin

sandrix77 ha escrit:Hola!!
Bon dia Sandrix
M'alegro molt!
aixó es una bona noticia, ademés els que fan las ecos saben els que es diuen, perque ells estan acostumadisimsa veure moltes coses, a mí també hem van fer una i el que hem va dir es el mateix que hem va dir el gine.
Aixó vol dir que ja us possareu a buscar? o que?
Nosaltres estem en ello, aiiiii nena quins nervis, a lo millor ja ho estic, m'he desperar a la seguent data de la warry, que es el 6 de març per sortir de dubtes es que soc tant impacient jo també t'aniré informant.
Que passis bon dia!

Hola!!!
Doncs ara mateix no ens hi posarem però no trigarem gaire. Cap a la primavera-estiu. A veure q em diu la gine el dia 28.
Gràcies i moooooooooooooooooooolta sort!!! Esperem q els amics
facin la seva feina ben aviat (bé, amb un q la faci...
) i q ens puguis donar bones notícies aviat.
Doncs ara mateix no ens hi posarem però no trigarem gaire. Cap a la primavera-estiu. A veure q em diu la gine el dia 28.
Gràcies i moooooooooooooooooooolta sort!!! Esperem q els amics
facin la seva feina ben aviat (bé, amb un q la faci...
) i q ens puguis donar bones notícies aviat.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |