Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Little Moffin
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??

EntradaAutor: Little Moffin » ds. feb. 05, 2011 10:09 am

Hola a totes, soc nova al foro, i es la primera vegada que escric. Estem buscant un embràs i ja m'estic prenent l'àcid fòlic, el meu gineòleg que m'ha tocat per la mutua Sanitas es el Dr. Diaz de Brito i volía preguntar si alguna noia porta el seu embràs, o el coneix i que tal li va, jo no mes m'he visitat amb ell dos cops però vull saber opinions d'ell.
Moltes gràcies!!!
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Ginecòleg Dr. Diaz de Brito Alguna el coneix??

EntradaAutor: sandrix77 » ds. feb. 05, 2011 5:00 pm

Hola Sandria!

Jo tb sóc nova. No el conec...Però preguntaré a amigues meves. Potser el coneixen!

Per cert, perdona la pregunta q encara sóc ignorant en la matèria :). Pq prens àcid fòlic??? Per alguna cosa en concret??? Si estàs buscant un fill se n'ha de prendre???
Imatge

Imatge
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » ds. feb. 05, 2011 6:04 pm

hola sandria,

l'àcid fòlic és per evitar la espina bífida, és recomenable prendre'n. Jo quan vaig decidir buscar l'embaràs en vaig començar a prendre i s'ha de prendre almenys durant el primer trimestre. La meva doctora ens va dir que si no en prenies i et quedaves embarassada no passava res però que t'ho havies de començar a prendre immediatament, per tant jo crec que millor que ja t'ho comencis a prendre.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
Little Moffin

EntradaAutor: Little Moffin » dg. feb. 06, 2011 5:05 am

Hola Sandrix!
Gràcies per preguntar a les teves amigues....bueno doncs la Truxi ja t'ha contestat per a que serveix el àcid fòlic, no t'ho ha fet pendre el teu ginecòleg?? normalment et diuen que el millor són tres mesos avans per a que el teu cos ja ho hagi absorvit, simplement són vitamines, i com diu la truxi si et quedes i no el prens no pasa res tel comenses a pendre inmediatament i ja està.
Bueno guapes ja ens direm cosetes per aquí!!!
Petonets!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. feb. 06, 2011 7:45 pm

Hola noies!

Gràcies per la info! No, la meva gine no m'ha dit res, però és q jo encara no m'hi puc posar... :ufs: Sembla que tinc una malformació a l'úter (ho he explicat en un post). No està clar i m'haig de mirar bé si ho tinc i, enc as q ho tingui, en quin grau. Si és molt pronunciat em faran una intervenció. De tota manera, ens hi volíem posar cap a la primavera-estiu, així q potser encara tindrem sort i no ens haurem d'esperar gaire :ok:

Dimarts tinc eco i quan vagi a la gine em dirà q fem. Ja us explicaré!
Imatge

Imatge
Little Moffin

EntradaAutor: Little Moffin » dg. feb. 06, 2011 11:08 pm

Sandrix!!

Molta sort el dimarts ja veuras com tindras sort i de qui poquet ja us puseu al tema, aviam si coincidim!
petonets!!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. feb. 13, 2011 5:27 pm

Hola Sandria!

No he trobat ningú q el conegui...Has trobat cap referència??
Imatge

Imatge
Little Moffin

EntradaAutor: Little Moffin » dl. feb. 14, 2011 11:41 pm

Hola Sandrix!

Doncs si, he tingut molta sort perque l'altre dia parlant amb una amiga hem va comentar que una amiga seva va ser el seu ginecòleg, perfecte!! i hem va donar el seu telèfon per que la truqui i que m'expliqui la seva experiència. Encara no la he trucat prefereixo esperar-me a quant hem quedi prenyi perque així ja parlaré amb més propietat.
I a tu? com t'ha anat la visita al ginècoleg? oi que t'anies que fer-te unes proves? espero que estiguis bé.
ja m'explicaràs...fins aviat!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dt. feb. 15, 2011 9:52 pm

Hola!!

Doncs avui m'he fet l'eco. Li he explicat la història al q me la feia i m'ha dit q semblava (pq x eco no es pot assegurar) q jo el tenia "arcuato". A priori és + lleu, pq no és tan pronunciat com el bicorni i no hi ha tabic (o molt poc). A veure q hi diu la gine. Hi vaig el dia 28. Ja t'explicaré.

M'alegro q ja tinguis referències. :ok:
Imatge

Imatge
Little Moffin

EntradaAutor: Little Moffin » dc. feb. 16, 2011 7:41 am

sandrix77 ha escrit:Hola!!

Doncs avui m'he fet l'eco. Li he explicat la història al q me la feia i m'ha dit q semblava (pq x eco no es pot assegurar) q jo el tenia "arcuato". A priori és + lleu, pq no és tan pronunciat com el bicorni i no hi ha tabic (o molt poc). A veure q hi diu la gine. Hi vaig el dia 28. Ja t'explicaré.

M'alegro q ja tinguis referències. :ok:

Bon dia Sandrix

M'alegro molt! >.-<: aixó es una bona noticia, ademés els que fan las ecos saben els que es diuen, perque ells estan acostumadisims
a veure moltes coses, a mí també hem van fer una i el que hem va dir es el mateix que hem va dir el gine.
Aixó vol dir que ja us possareu a buscar? o que?
Nosaltres estem en ello, aiiiii nena quins nervis, a lo millor ja ho estic, m'he desperar a la seguent data de la warry, que es el 6 de març per sortir de dubtes es que soc tant impacient jo també t'aniré informant.
Que passis bon dia! neukiss-)
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. feb. 16, 2011 10:42 pm

Hola!!!

Doncs ara mateix no ens hi posarem però no trigarem gaire. Cap a la primavera-estiu. A veure q em diu la gine el dia 28.

Gràcies i moooooooooooooooooooolta sort!!! Esperem q els amics ..::·· facin la seva feina ben aviat (bé, amb un q la faci... neu:-D ) i q ens puguis donar bones notícies aviat.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::