Cadiretes cotxe: Grup 1 o Grup 1-2-3 ?
Cadiretes cotxe: Grup 1 o Grup 1-2-3 ?
Relativament aviat haurem de treure la nena del maxicosi del meu cotxe, i posar-la a una cadireta de Grup 1. Quina em recomaneu? I una altra cosa, mirant per internet, he vist que també hi ha un grup de cadires que van de 9 a 25 kg, i també un de 9 a 36 kg... És una bona opció?
Per l'altre cotxe (i amb el que fem els viatges llargs), vam agafar una Concord Ultimax (de 0 a 18 kg) i ens va molt bé, i el millor és que fins als 18 kg no hi hem de pensar i s'amortitza ràpidament el preu...( o quasi!).
Estic mirant opcions, a veure si em podeu ajudar!
Per altra banda, he mirat webs alemanyes i la diferència de preu és important!
Per l'altre cotxe (i amb el que fem els viatges llargs), vam agafar una Concord Ultimax (de 0 a 18 kg) i ens va molt bé, i el millor és que fins als 18 kg no hi hem de pensar i s'amortitza ràpidament el preu...( o quasi!).
Estic mirant opcions, a veure si em podeu ajudar!
Per altra banda, he mirat webs alemanyes i la diferència de preu és important!
musica l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 07, 2011 7:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Cadiretes cotxe:Grup 1 (9 a 18 kg) o Grup 1-2-3 (9 a 36 kg)?
Musica, no et puc ajudar pq de moment encara no he utilitzat cap cadireta de cotxe.
Pel meu hem comprat la concord ultimax com vosaltres i ara em falta escollir una cadira pel cotxe del meu home (amb ISOFIX) i també necessitaria que algú em poguès aconsellar.
a la botiga em diuen que la ROMER 9-18KG és de les millors i més segures, pero em demanen 400 euros!!! no sé què fer... jo penso que amb una PLAY ja passariem pero no conec a ningu que la tingui.
Pel meu hem comprat la concord ultimax com vosaltres i ara em falta escollir una cadira pel cotxe del meu home (amb ISOFIX) i també necessitaria que algú em poguès aconsellar.
a la botiga em diuen que la ROMER 9-18KG és de les millors i més segures, pero em demanen 400 euros!!! no sé què fer... jo penso que amb una PLAY ja passariem pero no conec a ningu que la tingui.
GIANNA, quin model de la Römer? és quejo he estat mirant una que val uns 270 a la botiga, i a una web alemanya estan per 170 o així...
bé, a veure si entren mamis a donar-nos el seu punt de vista!
bé, a veure si entren mamis a donar-nos el seu punt de vista!
Hola boniques!!!
Potser us serveix...jo vaig comprar una sola cadira ROMER del grup 1-2-3 pel meu rimer fill.El principal problema de les cadiretes pel cotxe era que quan són de grup tres són de nyigui-nyogui i tampoc no tenim espai a casa com per anar acumulant cadiretes!!!O sigui que vem confiar en ROMER i estem molt contents.La cadira va creixent amb ell i és rígida per fora i toveta per dins.És una única inversió..pq si aneu sumant despeses de cadires....
De fet,vam comprar una altre fa dos mesos de cara al meu segon fill,tot i que encara va en maxi-cosi!!
Nosaltres la vam comprar aquí:
http://www.nadonsipuericultura.com/cms/
Són bona gent i aconsellen molt bé.Són de fiar!!
Si voleu podeu trucar i preguntar preus.(Encara que ho sembli...no són familia ni tinc cap comisió!jajajaja).
Apa noies!!!Fins aviat!!
Potser us serveix...jo vaig comprar una sola cadira ROMER del grup 1-2-3 pel meu rimer fill.El principal problema de les cadiretes pel cotxe era que quan són de grup tres són de nyigui-nyogui i tampoc no tenim espai a casa com per anar acumulant cadiretes!!!O sigui que vem confiar en ROMER i estem molt contents.La cadira va creixent amb ell i és rígida per fora i toveta per dins.És una única inversió..pq si aneu sumant despeses de cadires....
De fet,vam comprar una altre fa dos mesos de cara al meu segon fill,tot i que encara va en maxi-cosi!!
Nosaltres la vam comprar aquí:
http://www.nadonsipuericultura.com/cms/
Són bona gent i aconsellen molt bé.Són de fiar!!
Si voleu podeu trucar i preguntar preus.(Encara que ho sembli...no són familia ni tinc cap comisió!jajajaja).
Apa noies!!!Fins aviat!!
No sé com es diu la nostra, però és aquella que gira per poder-lo posar més bé, i no sabeu lo bé que va!!! Sobretot quan vaig sola, amb mil paquets i en Pau, és un moment posar-lo i treure'l!!

Hola! nosaltres tenim la RECARO YOUNG SPORT (1-2-3) i n'estem molt contents!
http://www.babyemporium.com.es/producto ... -gr-1-2-3/
http://www.babyemporium.com.es/producto ... -gr-1-2-3/

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
crissie, la Recaro q tens tu, és amb Isofix? no, oi?
evonica, i quin model és de Romer?
evonica, i quin model és de Romer?
no, no té isofix.

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
bé...aquesta tarda he anat a tres botigues que tinc a prop perquè m'assessoressin. Les tres botigues m'han recomanat Grup 1 (i no Grup 1, 2, 3) perquè és més segur, sobretot per ara que encara són bebés. A només una botiga m'han parlat de la Recaro Young Sport dient que és l'única que seria més segura que les demés del seu grup. Però que millor una Grup 1.
Així que si comprem una grup 1, d'aquí 2 anys si hi ha un germanet/a, el bebé aniria a la Grup 1 i a la gran l'hi compraríem una Grup 1, 2, 3, però ja serà més gran que ara, i per tant més segur anar en una cadira d'aquest grup....
Bé, ho hem d'acabar de païr de totes maneres...
Així que si comprem una grup 1, d'aquí 2 anys si hi ha un germanet/a, el bebé aniria a la Grup 1 i a la gran l'hi compraríem una Grup 1, 2, 3, però ja serà més gran que ara, i per tant més segur anar en una cadira d'aquest grup....
Bé, ho hem d'acabar de païr de totes maneres...
Re: Cadiretes cotxe: Grup 1 o Grup 1-2-3 ?
Nosaltres també tenim la Recaro 1-2-3, però la vam comprar com a grup 2-3: en efecte, és millor una del grup 1, ja que amb 9 mesos encara són molt tovets... Jo vaig agafar aquesta perquè el meu fill és molt menudet, així doncs ha d'anar lligat amb arnesos, i la Recaro és de les poques cadires "de grans" que porta arnesos. També em van assegurar que són de les més segures. A mi em va costar uns 400 i algo... i és de la segona marca de Recaro: diuen que els entapissats no són tant bons (a mi em semblen boníssims, la veritat) i està molt més bé de preu, però té un nom impronunciable: STORSCHEMÜLLER (és possible que m'hagi deixat cap lletra...)
Jo també soc partidària d'un grup 1 i després el 2-3. Nosaltres tenim la Bebeconfort i no va malament, el problema es que tot i preguntar a varies botigues si l'isofix era compatible amb el nostre cotxe i assegurar-nos a tot arreu que si que ho era, la sorpresa va ser al muntar-la descobrir que el top-teether no es podia tibar perque era massar llarg!!
Com que per un malentès una tieta ens l'havia regalada just nàixer el nen (li vam demanar diners pel pot de la cadireta i ella directament ens va comprar una cadira, sense isofix i sense preguntar quina voliem), no la vam poder canviar. Et recomano que si la vols amb isofix t'asseguris ben bé que es compatible amb el teu cotxe, sobretot si porta top teether i no pota al davant!!
Per cert, quan nosaltres vam estar mirant per comprar-la la que ens convencia i ens recomanaven a les botigues era la Romër, no sé si ara n'hi ha alguna de nova que estigui millor perquè d'això ja en fa més d'un any. Aniré seguint el tema perquè ara que el segon està en camí tocarà comprar un altre grup 1 ben aviat!
Com que per un malentès una tieta ens l'havia regalada just nàixer el nen (li vam demanar diners pel pot de la cadireta i ella directament ens va comprar una cadira, sense isofix i sense preguntar quina voliem), no la vam poder canviar. Et recomano que si la vols amb isofix t'asseguris ben bé que es compatible amb el teu cotxe, sobretot si porta top teether i no pota al davant!!
Per cert, quan nosaltres vam estar mirant per comprar-la la que ens convencia i ens recomanaven a les botigues era la Romër, no sé si ara n'hi ha alguna de nova que estigui millor perquè d'això ja en fa més d'un any. Aniré seguint el tema perquè ara que el segon està en camí tocarà comprar un altre grup 1 ben aviat!
serra, ahir vam anar a mirar una botiga, i hi havia la Recaro Young Sport i la Storchenmühle Starlight SP. Vaig preguntar les diferències i em van dir el mateix que dius tu, que la Storchen... és la segona marca de Recaro, però que són idèntiques. Així que és possible que agafem aquesta, però per internet, pels avis. Per nosaltres haurem d'agafar una de grup 0/1 o grup 1, perquè no deixen de ser més segures que les de 1-2-3. I amb els avis seran moments puntuals. Però escolta una cosa, he mirat a la web hi en els videos la cadira va sense arnesos quan s'adapta per nens de 15kg a 36 kg...Vols dir per abans dels 15 kg, no?
bé, i per nosaltres millor un grup 0/1 (tot i que el 0 ja no l'aprofitaríem) que el grup 1, oi? així si ve un germanet, podrem aprofitar-la des del naixement. Quines recomaneu de grup 0/1? per l'altre cotxe tenim la Concord Ultimax, però vull saber si hi ha altres que estiguin igual de bé (a la botiga me la van pintar com l'única!!!) i a una altra botiga em van dir que és justeta de mida....
bé, i per nosaltres millor un grup 0/1 (tot i que el 0 ja no l'aprofitaríem) que el grup 1, oi? així si ve un germanet, podrem aprofitar-la des del naixement. Quines recomaneu de grup 0/1? per l'altre cotxe tenim la Concord Ultimax, però vull saber si hi ha altres que estiguin igual de bé (a la botiga me la van pintar com l'única!!!) i a una altra botiga em van dir que és justeta de mida....
La meva experiència...
Nosaltres varem fer servir el grup 0, desprès vam comprar grup 1 de casualplay i ara les hem canviat (encare la poden fer servir, però per anar mes còmodes al cotxe, i tenir mes espai) hem comprat la Montecarlo plus de hrup 2-3 , ja que els meus fills es dormen molt al cotxe, i amb aquesta cadireta els puc inclinar.
cadireta que qualitat preu esta bé de grup 0/1 tens la Dakota sense isofix, grup 1 amb isofix.
si fos per un cotxe de avis si que et diria doncs mira agafa un 1-2-3... però sent un cotxe de mes us... millor que sigui de grups reduïts, pk no te res a veure el grup 1 amb el 2 i el 3...
sort amb la decisió!!
Nosaltres varem fer servir el grup 0, desprès vam comprar grup 1 de casualplay i ara les hem canviat (encare la poden fer servir, però per anar mes còmodes al cotxe, i tenir mes espai) hem comprat la Montecarlo plus de hrup 2-3 , ja que els meus fills es dormen molt al cotxe, i amb aquesta cadireta els puc inclinar.
cadireta que qualitat preu esta bé de grup 0/1 tens la Dakota sense isofix, grup 1 amb isofix.
si fos per un cotxe de avis si que et diria doncs mira agafa un 1-2-3... però sent un cotxe de mes us... millor que sigui de grups reduïts, pk no te res a veure el grup 1 amb el 2 i el 3...
sort amb la decisió!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |