Por de caure amb el portabebés

Més qüestions.
xaia
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

Por de caure amb el portabebés

EntradaAutor: xaia » dj. feb. 10, 2011 7:38 pm

Hola,

Aquests dies estava pensant que qua faci més bo podrem anar amb el fular a fer passejos pels camins que hi ha aquí a prop (tota la zona de gallecs), que ja hi anava estant embarassada i m'he recordat que al final ho vaig deixar de fer per por a caure per les parts amb pendent ja que hi ha molta grava i jo sóc més aviat patoseta... i ara pensava que potser també em farà por pasar-hi amb el nen amb el fular... no he caigut mai per allà però en altres llocs amb grava semblant si, però anant amb el nen em fa por.

Mamis expertes en l'ús de fular i sobretot les que el feu servir per camins o per fer excursions, us heu caigut mai? Es van fer mal els peques? Hi ha algun truqui per saber caure?
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Por de caure amb el portabebés

EntradaAutor: ña » dj. feb. 10, 2011 8:45 pm

Hola Xaia. A veure, si no et veus segura, el millor es que no forcis la situacio. Jo amb el foular m'he ficat amb el nen a cada lloc............ i amb motxilla, i amb la bandolera........ ens agrada molt la motanya i amb un pal, una mica d'ajuda i cap, no he tingut problema. Aquest estiu vem baixar a una platja a Asturies que se que hi tornare mai mes, que tenia un cami amb pendent (i forta), amb pedres, estret............ ni t'ho explico......... vaig trigar gairebe 40 minuts en pujar i crec que eren uns 2 quilometres en total, pero com que no tenia presa............ ni ganes de caure............
ImatgeImatgeImatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. feb. 11, 2011 7:44 am

A veure, l'Aran encara és una mica petit per aconsellar-te de posar-te'l a l'esquena (que es pot, de fet ) però d'aquí un parell de mesos, jo t'aconsello que si vas de pujada te'l posis a l'esquena, ja que és més probable que ensopeguis cap endavant, mentre que si vas de baixada te'l posis al davant, ja que és mes probable anar de cul.

De tota manera, crec que és mes probable ensopegar si vas despistada sense nen, que no em l'Aran a sobre, perque ens surt l'instint! he he he

I l'altre consell és anar acompanyada amb algú ben ferm, i anar agafats de la ma, i així com que el primer instint quan ens falla un peu és apretar la mà, de seguida t'aguanten, ara que no agafis un brutu com el marta_dady, que una vegada vaig ensopegar i em va estrujar la mà, i això sí que em va fer mal!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dv. feb. 11, 2011 11:40 am

Nosaltres vam estar al pirieu Aragonès i vam fer diferents excursions amb portabebès... t'asseguro que abans de possar el peu en lloc, mires mil vegades que sigui segur per no relliscar... neu:-D
Com t'han comentat les companyes... porta un "bastó" , ves aprop d'algú que et pugui ajudar... busca una manera que et sentis segura. :ok:

Si tens poca experiència amb el fular, et recomanaría que primer facis alguna ruta més sencilla, així et servirà també per guanyar seguretat.

sort!! i aprofita tot el que puguis de dur al teu petit... és el millor regal que us podeu fer!
Imatge
Imatge
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. feb. 11, 2011 12:30 pm

Xaia jo sempre he dut l'Emma amb el portanadons per Gallecs i per sort, no he caigut mai. La veritat és que mai he tingut por, però sempre he anat amb molt de compte. Nosaltres sempre anem a la muntanya amb els gossos al cap de setmana i mai he caigut i ja et dic que Gallecs també hi anem molt i res. De totes formes, si al principi no et sents segura, sempre pots dur un pal d'aquests d'anar a caminar. Jo en tinc uns de fusta que em van costar 5 € i sempre son un bon ajut en llocs on no et sentis del tot segura.
xaia
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: xaia » dl. feb. 14, 2011 4:40 pm

Hola!

Gràcies a totes per les respostes. Al final tot és cosa de tenir-hi confiança. M'apunto ho de posar-lo al davant per les baixades i darrera per les pujades (encara que pujant jo no he caigut mai), i també el tema del bastó, de fet tinc bastons de muntanya però per anar per Gallecs ho veig una mica exagerat, clar que sóc tant patosa que potser si que s'hi escau, jeje. Merci!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::