Hi ha algun taller de portanadons organitzat?
Hi ha algun taller de portanadons organitzat?
Hola,
No sabia on posar aquesta pregunta...
És que ara estic embarassada de 4 mesos i m'agradaria orientació sobre portanadons. Abans hi veia de tant en tant alguna informació sobre això però no he tornat a veure-ho més.
A veure si algú em pot ajudar. Gràcies.
No sabia on posar aquesta pregunta...
És que ara estic embarassada de 4 mesos i m'agradaria orientació sobre portanadons. Abans hi veia de tant en tant alguna informació sobre això però no he tornat a veure-ho més.
A veure si algú em pot ajudar. Gràcies.
Re: Hi ha algun taller de portanadons organitzat?
hola, mira aquí http://www.kangura.com/taller-portabebes Es d'una noia d'aqui al forum, la Laura es molt trempada.
Hola nisana, d'on ets?
Jo demà vaig precisament a un taller de portanadons per la zona de Girona. Et cau molt lluny?
Jo demà vaig precisament a un taller de portanadons per la zona de Girona. Et cau molt lluny?
26/09 - cantem el POSITIU!
5/10 - 1a ECO - li escoltem el batec!!
26/10 - 2a ECO - ja fa 2'4cm
5/11 - 3a ECO - medeix 3'8cm
18/11 - Plec nucal ok. Esperem anàlisis!
7/12 - TS perfecte! És un nen!!!
13/01 - Eco morfològica ok!
7/02 - En Bernat ja pesa 1 kg!
5/04 - Ja estem a 2'5 kgs!!!
28/04 - Ja anem cap als 3kgs!!
22/05 JA TENIM EN BERNAT!!!!
si ets d'aprop de sant boi, jo demà al matí en faig un d'improvitzat a una mare, si t'hi vols afegir envia'm MP i t'envio l'adreça.
Petons!
Petons!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
esta32 ha escrit:Hola nisana, d'on ets?
Només per curiositat... on en fan a Girona? és que mai n'he trobat per aquí...
sandrajuli ha escrit:esta32 ha escrit:Hola nisana, d'on ets?
Només per curiositat... on en fan a Girona? és que mai n'he trobat per aquí...
Anava a preguntar el mateix!
Hola!
Moltes gràcies a totes per respondre. Sóc de Barcelona i venir a Girona m'anava una mica malament. Gràcies també per la invitació a Sant Boi però vaig veure el missatge massa tard. He entrat a la web que m'ha indicat Gloriadsn i veig que en fan tot sovint a Arenys, així que allà m'hi aproparé.
Salutacions a totes!
Moltes gràcies a totes per respondre. Sóc de Barcelona i venir a Girona m'anava una mica malament. Gràcies també per la invitació a Sant Boi però vaig veure el missatge massa tard. He entrat a la web que m'ha indicat Gloriadsn i veig que en fan tot sovint a Arenys, així que allà m'hi aproparé.
Salutacions a totes!
Bé, ja he anat a un taller i és força interessant. Això sí, m'ha semblat bastant complicat el tema dels fulars...tindré que asistir a més taller. Per sort encara tinc 3 mesos per practicar
.
.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |