testos d'ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
MARTAP
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 11:56 am

testos d'ovulació

EntradaAutor: MARTAP » dv. feb. 11, 2011 5:28 pm

Hola a totes!

Tinc una consulta que espero quee les que teniu més experiència hem pogueu ajdar.

la meva consulta és que ja sé que a la farmàcia venen testos de ovulació però la veritat és que són molt cars uns 30 euros i només venen 2, he sentit ha dir que hi ha gent que els compra per internet a e-bay,`molt bé de preu.Jo no he comprat mai en e-bay i m'agradaria s algú ja hi té experiència que comparteixi el funcionament i si es segur.

Moltes gràcies
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: testos d'ovulació

EntradaAutor: Tutty29 » dv. feb. 11, 2011 5:50 pm

hOLA jo tinc el mateix dubte que tu. He estat mirant per internet el Clear Blue, es bastant caret. Tambè hi ha el Predictor, que potser es més baretet, no ho se.
Hi ha alguna mare que els hagi utilitzat? Son 100% fiables?
Gràcies!!! : lasito :
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dv. feb. 11, 2011 6:15 pm

a la web on vaig comprar jo els TE venen també TO més baratets que a la farmacia, pero no tant com a ebay pero com que jo tampoc domino gaire ebay m'ho vaig comprar aqui.
us deixo l'adreça per si us serveix

http://www.farmatest.es/test_de_ovulacion-c-4.html
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
maneta
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dv. feb. 11, 2011 6:18 pm

Hola noies,
Aquí us passo l'enllaç: http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :ES:1123Jo els vaig comprar aquí i amb una setmaneta els tenia a casa i tot perfecte, amb un sobre superdiscret! Que els veins no han de saber que es cou per casa! :ok:
L'enllaç l'he tret del post de cerquedores on hi trobareu coses molt interessants, a més també hi sereu molt ben rebudes. >.-<:
viewtopic.php?f=5&t=20403

Espero haver-vos ajudat :-()-)
Imatge
mel2010
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dv. feb. 11, 2011 8:01 pm

Jo l´any passat vaig comprar el monitor de fertilitat i també vaig comprar els sticks (per les mostres d´orina). Els vaig comprar a ebay a un venedor anglès, tot va anar molt bé, van ser molt seriosos i discrets. Els vaig aconseguir a un preu molt més barat que a Espanya. El que has de mirar ( i a mi sempre m´ha funcionat) és que tingui el 100% de volts positius (vots dels compradors), això demostra si és fiable o no.
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. feb. 11, 2011 8:33 pm

Els Unitest / Vidatest són BBB, i us els envien des de Saragossa en 24 h.:
http://www.vidatest.com/
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dv. feb. 11, 2011 8:43 pm

Doncs jo vaig comprar els TO a l'Ebay, ara no recordo si era el mateix link de la maneta, però fa casi 20 dies i encara no m'han arribat.... venien de Xina...
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
SOLILLUNA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: SOLILLUNA » dv. feb. 11, 2011 9:11 pm

Jo també vaig comprar els d'Unitest, a més et regalen test d'embaraç.. surt mol mes economic que a la farmacia...
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. feb. 11, 2011 9:17 pm

Jo també vaig comprar els d'unitest i en preus i enviament molt bé.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
maneta

EntradaAutor: maneta » ds. feb. 12, 2011 8:16 am

Pecunia encara no t'han arribat?!?! :ufs: Al dir això... he mirat millor l'enllaç (el vaig posar sense mirar-ho) i si són els de xina... llavors he mirat on ho vaig comprar jo i era amb aquest venedor: http://myworld.ebay.co.uk/fertilityplan/ De totes formes crec que t'arribarà ja que fa un temps vaig comprar un MP3 a un venedor xino i quan em pensava que ja havia tirat els diner em va arribar.
Em sap greu soc un desastre sempre vaig ràpid i no em fixo amb les coses.. :-()-) :-()-)
Imatge
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » ds. feb. 12, 2011 10:07 am

[quote="maneta"]Pecunia encara no t'han arribat?!?! :ufs: Al dir això... he mirat millor l'enllaç (el vaig posar sense mirar-ho) i si són els de xina... llavors he mirat on ho vaig comprar jo i era amb aquest venedor: http://myworld.ebay.co.uk/fertilityplan/ De totes formes crec que t'arribarà ja que fa un temps vaig comprar un MP3 a un venedor xino i quan em pensava que ja havia tirat els diner em va arribar.
Em sap greu soc un desastre sempre vaig ràpid i no em fixo amb les coses.. :-()-) :-()-)

Nena q desastre ni q desastre?
Jo tb suposo q m'acabaran arribant, però vaja, q avui fa 20 dies... l'únic q em sap greu és q em pensava q m'arrribarien per aq cicle i no ho faran i m'haurien anat bé, pq el FF m'ha canviat la ovulació dues vegades... però bé, pel pròxim cicle segur q els tinc aqui!!! Tot és mirar-s'ho amb positivisme!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

maneta

EntradaAutor: maneta » ds. feb. 12, 2011 10:27 am

Pecunia ha escrit:
maneta ha escrit:Pecunia encara no t'han arribat?!?! :ufs: Al dir això... he mirat millor l'enllaç (el vaig posar sense mirar-ho) i si són els de xina... llavors he mirat on ho vaig comprar jo i era amb aquest venedor: http://myworld.ebay.co.uk/fertilityplan/ De totes formes crec que t'arribarà ja que fa un temps vaig comprar un MP3 a un venedor xino i quan em pensava que ja havia tirat els diner em va arribar.

Nena q desastre ni q desastre?
Jo tb suposo q m'acabaran arribant, però vaja, q avui fa 20 dies... l'únic q em sap greu és q em pensava q m'arrribarien per aq cicle i no ho faran i m'haurien anat bé, pq el FF m'ha canviat la ovulació dues vegades... però bé, pel pròxim cicle segur q els tinc aqui!!! Tot és mirar-s'ho amb positivisme!!!!

Segur que els tindràs la setmana que vé >.-<: si treiem els dies festius... encara no fa 20 dies :love:
Un Petó reina :-()-)
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. feb. 12, 2011 5:29 pm

jO ara mateix acabo de comprarme'ls a unitest, a veure quan tardaran a enviar-me'ls.
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » ds. feb. 12, 2011 6:54 pm

jo havia utiltizat els unitest i molt bé, també. Per cert, no van trigar gaire a enviar-me'ls. Diria que com a màxim una setmaneta...
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dl. feb. 14, 2011 3:43 pm

Ostres he vist els de unitest, però son molt més cars! Com a 21€ i a mi em van costar 5€... clar q encara no m'han arribat...
Imatge

Imatge

Imatge

Luni57
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

EntradaAutor: Luni57 » dc. feb. 16, 2011 1:13 pm

A mi els d Ebay, dels Xinos em van tardar 7 dies justos!!!
5€ 30To i 10TE... molaaa!!
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Maduixeta Bonica
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dv. feb. 18, 2011 8:33 pm

Hola nenis!!!!

.... un dubte... els testos d'ovulació són fiables? com funcionen? però si em pren la tempe ja ni ha suficient o per fer diana és important fer algun test d'ovulació? què em recomaneu????

merciiii

fins ara!!!!
<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dv. feb. 18, 2011 8:57 pm

Doncs jo també vaig comprar els de l'ebay, els dels xinos, el dia 31 de gener i encara no han arribat.... avui fa 18 dies, tot i que si descomptem festius, potser encara és d'hora i tot.....

no és pels diners, pq només són 5 euros, sino pq pensava fer-los servir aq cicle i m'he quedat amb un pam de nas... a veure si arriben aviat i com a mínim puc fer servir els TO.... :cnena:
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dg. feb. 20, 2011 11:37 am

Ninetapetita, a mi finalment em van arribar els TO!, però han tardat ben bé 24 dies més o menys... tb els vaig demanar dels xinesos, i mirant a l'ebay, em posava q els enviaments internacionals tardaven de 7 a 14 dies, els vaig enviar un email, i em van respondre el mateix q posava a l'ebay... però al dia següent ja m'havien arribat!!!

Maduixeta, els TO van molt bé, millor q la temperatura, pq les temepes, has de fer gràfiques, i llavors q et marqui la ovulació, tot i així, te la marca quan ja la has passada, i per tant, els deures ja els has de tenir fets, en canvi, els TO representa q quan et surt positiu, tens entre 24h i 48h per encertar-la, o sigui q t'indica perfectametn de quan el teu cos està preparat per ser fecundat...
Imatge

Imatge

Imatge

Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dg. feb. 20, 2011 11:41 am

ostres, Pecunia, sí que han trigat no?? jo els vaig comprar dimarts, em sembla, a veure quant triguen... perquè vénen de l'altra punta del món!!! :r)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::