Podeu ser DONANTS de LLET MATERNA

Tria el pit o el biberó.

silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Podeu ser DONANTS de LLET MATERNA

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 4:53 pm

A Catalunya ja es pot ser donant de llet materna. >.-<: >.-<: >.-<:

Si hi esteu interessades, heu d'anar al banc de sang i demanar informació. Us faran un qüestionari i una analítica. També us explicaran com us heu de treure la llet, com emmagatzemar-la i la podeu portar vosaltres o us la vindran a buscar a casa.
Encara no ho estan publicitant gaire perquè l'estan posant en marxa, però a mi em sembla bona idea dir-ho per a qui estigui interessada. La llet va destinada a nadons prematurs.

Aquest és l'enllaç a la web del Banc de Sang i Teixits de Catalunya http://www.bancsang.net/ca/

Jo faig a través del Banc de Sang de Sant Pau.

Quan tingui més informació, ja la compartiré, per a qui li interessi!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Podeu ser DONANTS de LLET MATERNA

EntradaAutor: raquelsabadell » dt. feb. 15, 2011 5:53 pm

he trucat, pero fora d`horari. Et deixan el tirallet?? Cada cuant pasen per casa teva???
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 6:12 pm

Pel que tinc entès, et deixen el tirallet i els potets. Si vols te'ls passen a buscar per casa o els pots portar tu.

Imatge

Imatge
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dt. feb. 15, 2011 6:28 pm

ostres! si no fos que a mi em costa bastant de treure-me'n, ja me'n faria ja de donant de llet! està molt bé, ja que a la mínima dónen suplements als neonats, com a mínim que siguin de llet materna! i si és pels prematurs doncs molt millor pobrets!!

I bona idea de dir-ho per aquí!
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. feb. 15, 2011 6:40 pm

En el hospital de Sant Pau hay banco de leche? Es que yo vivo justo al lado y seria genial poder hacerlo ahi.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 7:23 pm

soclamarga No vull pressionar-te ni res que se li assembli, només animar-te una mica. Primer de tot, al començament de treure'm llet a mi em costava molt però va ser començar a fer-ho de forma constant, cada dia i apa, 100ml surten ràpid!! Per altra banda, no t'exigeixen una quantitat mínima si vols donar llet. No és com quan es dona sang que li treuen el mateix a tothom. Dones el que pots. Jo ara m'haig de treure per a la meva bitxi per l'escola bressol, però com que només necessito llet de dilluns a divendres, hi ha dos dies a la setmana que puc donar la llet que em tregui. Doncs serà la quantitat que doni.

Naylacris Ahora sí hay banco de leche!! Han empezado este mes x*x*x Y ya era hora que en otras comunidades ya hace años que hay!! >.-<: >.-<:

Imatge

Imatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dt. feb. 15, 2011 7:40 pm

Moltes gràcies silviapml, fas temps que preguntava pel tema :ok:
Demà mateix trucaré per informar-me!
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

EntradaAutor: Duna8 » dt. feb. 15, 2011 8:13 pm

Silvia, a la llista de bancs fixes no surt Sant Pau, tu tens el telèfon?? ja saps q jo tinc entrecots i anirien bé pels nadons :)
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 8:28 pm

T'ho anava a dir, però no et volia pressionar neu:-D Nena, si donen la teva llet a un prematur, en dos dies està caminant!!! neujor:-)
El telèfon del Banc de Sang de St Pau 93 291 9218, us respondran des de centraleta. Llavors demaneu pel Banc de sang i us hi passaran. Demaneu per la Dra Saez.

Imatge

Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. feb. 15, 2011 8:44 pm

Genial merci por el teléfono yo es que vivo a dos calles de Sant Pau mañana mismo llamo sin falta.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dt. feb. 15, 2011 8:55 pm

silviapml ha escrit:soclamarga No vull pressionar-te ni res que se li assembli, només animar-te una mica. Primer de tot, al començament de treure'm llet a mi em costava molt però va ser començar a fer-ho de forma constant, cada dia i apa, 100ml surten ràpid!! Per altra banda, no t'exigeixen una quantitat mínima si vols donar llet. No és com quan es dona sang que li treuen el mateix a tothom. Dones el que pots. Jo ara m'haig de treure per a la meva bitxi per l'escola bressol, però com que només necessito llet de dilluns a divendres, hi ha dos dies a la setmana que puc donar la llet que em tregui. Doncs serà la quantitat que doni.

Bé, a mi no em surten tan ràpid els 100 ml jeje, i ja fa molts mesos que me'n trec.... El cas és que me'n trec a la feina i abans d'anar a dormir per donar-li al meu nen l'endemà, però de vegades a la feina no puc, o no me'n surt prouta entre les dues extraccions, i llavors hem de tirar de llet congelada... i només puc congelar llet algun cap de setmana, i no gaire quantitat... o sigui que de moment ho deixo com a opció per quan el meu nen pugui passar tranquilament els matins sense llet, que d'alimentació complementària no en menja gaire encara!

Igualment gràcies per la informació!!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 15, 2011 9:21 pm

Ostres, jo visc al costat de ST Pau!!
Ho miraré perquè em sembla una molt bona iniciativa! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 9:27 pm

soclamarga i si en comptes de fer-ho per la nit, ho fas pel matí? Jo em deixo un pit sense usar per la nit i pel matí és quan em trec més quantitat. La nit següent alterno, i així anem fent. És una idea... neu:-D

Imatge

Imatge
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dt. feb. 15, 2011 11:06 pm

silviapml ha escrit:soclamarga i si en comptes de fer-ho per la nit, ho fas pel matí? Jo em deixo un pit sense usar per la nit i pel matí és quan em trec més quantitat. La nit següent alterno, i així anem fent. És una idea... neu:-D

A primera hora li dono el pit abans d'anar a treballar (moltes vegades només li puc donar 1 pit), i cap a la 1 del migdia o així és quan em trec la llet a la feina, o sigui q porto moltes hores "d'espera"... i tot i així hi ha molts dies q no arribo als 100 entre els 2 pits, per això a la nit hi he de tornar (el meu màxim ha sigut 150, un cop!! jeje).
Ja vaig veure el teu post on comentaves l'organització que t'havies fet per treure't la llet, i em va semblar molt bona tàctica!

Jo crec que hi ha gent que li surt amb més facilitat q a altres, la llet amb la maquineta aquesta.... a mi m'ha tocat ser de les altres em sembla jeje però què hi farem!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. feb. 15, 2011 11:10 pm

És cert que si no hi ha feeling amb la maquineta, la cosa no xuta. Jo pel matí i al migdia intento posar-me al costat de la bitxi per a extreure'm la llet, per la nit no perquè fa tant de soroll que la despertaria, i així em funciona. De totes maneres, al migdia em resulta molt difícil treure'm però tota quantitat suma x*x*x

Imatge

Imatge
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

EntradaAutor: Duna8 » dc. feb. 16, 2011 9:12 am

silviapml ha escrit:T'ho anava a dir, però no et volia pressionar neu:-D Nena, si donen la teva llet a un prematur, en dos dies està caminant!!! neujor:-)
El telèfon del Banc de Sang de St Pau 93 291 9218, us respondran des de centraleta. Llavors demaneu pel Banc de sang i us hi passaran. Demaneu per la Dra Saez.

Silvia, ja he qdat x ddemà a les 12h amb la dra., saps si el metro de sant pau té ascensor?? sinó aniré en bus, però és x si m'agafa el "tren" i veig q vaig tard :P
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. feb. 16, 2011 9:20 am

Si que hay ascensor, pero el metro tiene una salida directa al hospital, por eso no te preocupes.

Puedo ir con vosotras?
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dc. feb. 16, 2011 9:26 am

Que bé que ho hagin posat en marxa aquí ! Per temes de feina, vaig haver d'estar a Madrid uns dies quna donava el pit al peque, i me'n vaig informar, però aquí a Catalunya no estava en marxa... És bo saber-ho
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. feb. 16, 2011 9:37 am

Solucionat tema ascensor. Però quina sortida és Naylacris? És que la parada de StPau/Dos de Maig té vàries sortides.
Una cosa per arribar-hi: No es por entrar per l'entrada principal de l'hospital vell. Està tancada i en obres. Heu d'entrar per l'entrada de St Antoni Maria Claret que està a prop del C/Independència. Un cop entreu, seguiu les fletxes verdes cap a l'esquerra. És una entrada per vehicles i podeu preguntar a l'entrada. Si penseu que serà lio, quedo amb vosaltres a la sortida que em digueu a les 11.45 i us hi porto.

Imatge

Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dc. feb. 16, 2011 10:14 am

Ei, jo fa mesos que vaig parlaramb el banc de sang pq vull ser donant però encara no ho tenien en marxa i ara que ho han posat en funcionament m'han trucat, bé, fa un mes. Problema, jo sóc de Vic i d'entrada no és que no pugui ser donant, és que encara no tenen la xarxa muntada i si no ets de Bcn, Girona, etc... em van dir que a anés a fer-me la anàlitica i a omplir el qüestionari a l'hospital que volgués però els més propers Bcn o Girona i la veritat, no ho tinc gens bé per agafar el nen i anar a fer l'entrevista. Sembla ser que si entrés a ser donant no hi hauria problema de portar la llet a l'Hospital de Vic però el meu problema és la previa...
És una pena aquesta "exclusió" per no viure a una ciutat gran!! suposo que això d'aquí a un temps quan ho tinguin tot en marxa ja no passarà però ara és el que hi ha.

Animo a totes les que per zona teniu més facilitats a que sigueu donants, vaig tenir la mala sort d'estar a la Uci de nounats i de veritat que val la pena poder ajudar a aquests petits lluitadors!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::