L'ESPORT I L'EMBARAS NO SON INCOMPATIBLES!!!!!!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lluna32
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

Re: L'ESPORT I L'EMBARAS NO SON INCOMPATIBLES!!!!!!!!

EntradaAutor: lluna32 » dc. feb. 16, 2011 10:42 am

Si aconseguiu els exercicis digueu-m'ho, jo tampoc hi tinc accès i m'interessa. Jo anava al gimnàs, vaig parar al Nadal per les vacances i va resultar que estava embarassada però el vaig perdre de seguida. Ara hi vull tornar però amb calma, per si de cas... ja sé que l'esport no hi té res a veure i precissament en el meu cas no vaig fer esport les setmanes que vaig estar embarçada (només vaig anar en bici uns dies) però hi penses...
Gràcies!
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. feb. 16, 2011 11:42 am

hola nenes, jo puc veure els exercicis, que sí tinc permisos... us els envio per privi, ok? Si no arriben, enveiu-me le mail per privi i us els passo!

jo tampoc estic :-()) , però sempre m'havia fet cosa, el dia que em quedi prenyi nara al gym... més que res, perquè jo faig step i just pump... step potser podria fer una mica més suau, parlant amb la minitora no hi haurà problema, però just pump no ho sé... sense pesos...no?? bueno, el dia que arribi la panxu parlaré amb ells i ja m'aconsellaran..

Per cert, la meva monitora és una de les tantes que embarassada de 6 i 7 mesos feia les classes tant tranquila
boira75
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dc. feb. 16, 2011 12:05 pm

i de quan estàs? jo ja començo a tenir panxa, jo m'ho noto tot i que els que no ho saben encara no m'ho noten...
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. feb. 16, 2011 12:10 pm

nono boira jo no estic embarassada!! deia que la meva monitora va estar donant classes fins gairebé el 7è mes!!
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. feb. 16, 2011 12:22 pm

que bé, a mi m'encantaria, una de les coses que em fan més feliç és l'esport, em dóna una energia brutal...i si no puc doncs faré natació i aniré a caminar...ja veurem...de fet em fa una mica de cosa entrar a la sala d'espinning amb una panxa descomunal...ja veurem!
Boira

Maduixeta Bonica
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. feb. 16, 2011 12:31 pm

Bon dia petitones!!!!!

.... Ña moltíssimes thank yous per la info... que sempre va bé...

.... a mi em preocupa un tema: fa un meset que estem buscant un petitó i m'agrada molt anar a córrer... de cop i volta ho vaig deixar tot córrer, caminar, gim.... i clar ho necessito.... faig curses de 10 km, mitjes maratons i maratons.... puc continuar fent tot això mentre no em quedi prenyi???? i després?????

.... inclús ara desde dissabte que he començat a fer una dieta!!!! perquè em sobren uns quants kilets!!!!! en llos de córrer ja rodolo jajajaja

Fins aviat boniques!!!!!!

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
lluna32
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

EntradaAutor: lluna32 » dc. feb. 16, 2011 12:40 pm

Moltes gràcies pel fitxer soleilua i boira75! Jo m'he comprat un llibre, es diu "Everything: Pregnancy Fitness Book". Encara no me l'he començat a llegir, però quan ho faci, si trobo alguna cosa interessant ja ho posaré.
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. feb. 16, 2011 12:45 pm

hola guapa! jo quan em vaig quedar embarassada estava fent esport a tope i a més m'estava aprimant, em vaig quedar embarassada i vaig seguir fent esport a tope i em seguia aprimant...ara ja no, ja m'he engreixat un parell de quilos i sincerament no se des de quant comptar perquè com que m'havia aprimat...
Boira

ada82
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

EntradaAutor: ada82 » dc. feb. 16, 2011 1:04 pm

Gràcies noies pel fitxer, és molt interessant! A tenir en compte quan m'hi quedi, que espero que sigui aviat!!
Salut a totes! I a fer esport que com ens han dit, no és perjudicial, ans el contrari! \o.o/
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. feb. 16, 2011 1:15 pm

Que va, de perjudicial res, a no ser que tinguis un embaràs de risc...jo només pararé quan em faci l'amnio, i suposo que seran uns tres o quatre dies...jo he baixat el ritme, això sí, però com que una de les coses que més em preocupen és augmentar massa de pes i ofegar-me i no trobar-me bé....ara que ja he superat el primer trimestre, a no ser que em costi molt arrossegar la panxa aniré fent...
Boira

Maduixeta Bonica
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. feb. 23, 2011 9:21 pm

Hola nenis!!!!

.... com ca l'esport i la cerca??

... jo torno a córrer i faig dieta... em sento molt més bé que fa una setmana... vaig millorant mica en mica... penso que val la pena fer l'esforç... ànims !!!!!!

Fins ara,
<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
Nina7
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 12, 2011 7:39 pm

EntradaAutor: Nina7 » ds. març 12, 2011 7:48 pm

Hola!
sóc nova per aquí..
llegint aquest tema de l'esport:
nosaltres també estem buscant, aquest serà el quart mes d'intent.. ..::·· no fa gaire però em preocupa si fer rem pot ser un esport poc recomanable tant en els intents com en l'embaràs.. :-())

Gràcies per endavant!
Ariadniita27
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dc. ago. 31, 2011 8:27 am

Bon día noies!

Jo tinc un dubte, i es que vaig 2 díes a la septamana a clases de tennis, al meu metge li preguntaré sobre aquet tema, i el dubte es q una vegada em quedi embarasada podré continuar fent clases de tennis? home em refereixo als primers messos..perque quan estigui avançat el embaras esta clar q sera molt pesat i igual ni puc..pero al principi...veurem haver..jejeje tindré q preguntar-li haver q diu..
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. ago. 31, 2011 9:44 am

Jo he estat mare ara fa 12 dies, una aventura formidable, i vaig estar fent esport fins dos dies abans de parir. Al principi de l'embaràs fins al 5è mes vaig estar fent espinning a tope, vigilant de no forçar la màquina com abans ni les pulsacions. A partir del 5è mes vaig continuar amb tonificacions i classes d'aquestes sense step, combinades amb la natació i la sala de fitness i caminar cada vespre...us ho recomano! us asseguro que si no teniu un embaràs de risc l'esport és la millor preparació pel part! Jo vaig tenir un molt bon part i estic tenint una estupenda recuperació! Ja quasi no em queda res de panxa i en cinc dies vaig tornar al meu pes d'abans de l'embaràs! Se m'està fent més llarg ara, perquè durant la quarentena no em deixen fer res!
Boira

Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dc. ago. 31, 2011 10:42 am

boira75 ha escrit:Jo he estat mare ara fa 12 dies, una aventura formidable, i vaig estar fent esport fins dos dies abans de parir. Al principi de l'embaràs fins al 5è mes vaig estar fent espinning a tope, vigilant de no forçar la màquina com abans ni les pulsacions. A partir del 5è mes vaig continuar amb tonificacions i classes d'aquestes sense step, combinades amb la natació i la sala de fitness i caminar cada vespre...us ho recomano! us asseguro que si no teniu un embaràs de risc l'esport és la millor preparació pel part! Jo vaig tenir un molt bon part i estic tenint una estupenda recuperació! Ja quasi no em queda res de panxa i en cinc dies vaig tornar al meu pes d'abans de l'embaràs! Se m'està fent més llarg ara, perquè durant la quarentena no em deixen fer res!

Moltes grasies guapa, pues quan aconsegueixi quedarme :-()) prendre nota..jo ja ho havia escoltat q es molt bó... n´hi ha excepcions clar com tot...
jo penso fer igual, quan pugui després de tener baby seguiré amb tennis..aixo fins el día qno pugui ejjeejeje es el meu esport favorit.jejejejejej
ufff jo tinc por al part i aixo q encara no estic :-()) jajaja ja em faig paranoias al cap ajaja ufffff :-o00m
Imatge
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. ago. 31, 2011 6:30 pm

Ei, no pateixis pas pel part! és clar que hi ha dolor, no t'enganyaré pas! però un cop ja has parit et queda la sensació d'una experiència única! Quan et fan empènyer agraeixes haver-te mantingut en forma, t'ho asseguro! jo em vaig cuidar molt: esport, dieta sana, crema antiestries, i massatges cada dia amb oli de rosa de mosqueta per estovar el perineu, t'ho recomano!
Boira

Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. set. 02, 2011 8:53 am

boira75 ha escrit:Ei, no pateixis pas pel part! és clar que hi ha dolor, no t'enganyaré pas! però un cop ja has parit et queda la sensació d'una experiència única! Quan et fan empènyer agraeixes haver-te mantingut en forma, t'ho asseguro! jo em vaig cuidar molt: esport, dieta sana, crema antiestries, i massatges cada dia amb oli de rosa de mosqueta per estovar el perineu, t'ho recomano!

Moltes grasies guapa..tomaré nota de tot el que m´has dit ;) aixo va bé ..sapiguer tot aixo, per quan arribi el moment del embaras ho faré :p-)
haver si aquet mes de septembre vol surtir positiu o m´he d´anar a Octubre...espero que no....veurem...
Imatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dv. set. 02, 2011 10:26 am

Jo sempre havia dit que continuaria fent esport i des de que estic embarassada poca cosa he fet.. pujar alguna muntanya, alguna piscina.. però si l'eco de la setmana que ve surt ok, m'hi torno a possar! les que estem acostumades a fer esport ho trobem a faltar moltíssim!
La meva llevadora em va comentar que millor evitar els esports de pilota (més que tot pq no et donguin un cop a la panxa) i els de fer salts (steps, classes de ball...). Em va dir que baixés el ritme, però que si em trovaba bé podia fer tranquilament!

Ja m'he apuntat a un curs a la piscina, i tenim molts cims pendents per anar a pujar!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. set. 02, 2011 10:31 am

NyiNyi ha escrit:Jo sempre havia dit que continuaria fent esport i des de que estic embarassada poca cosa he fet.. pujar alguna muntanya, alguna piscina.. però si l'eco de la setmana que ve surt ok, m'hi torno a possar! les que estem acostumades a fer esport ho trobem a faltar moltíssim!
La meva llevadora em va comentar que millor evitar els esports de pilota (més que tot pq no et donguin un cop a la panxa) i els de fer salts (steps, classes de ball...). Em va dir que baixés el ritme, però que si em trovaba bé podia fer tranquilament!

Ja m'he apuntat a un curs a la piscina, i tenim molts cims pendents per anar a pujar!

jum pos jo tindré q pregunar a la ginecologa...perque el tennis es de pilota..veurem haver si puc seguir practicant quan em quedi...me seria molt dificil no poguer practicarlo :ufs: pero en el moment q estigui embarassada faré lo q faci falta per el meu baby z2:-)