On compreu l'Amukina?
On compreu l'Amukina?
Avui he anat a tres llocs a preguntar si tenien Amukina i m'han mirat com si estés boja!! On la compreu vosaltres? 

Re: On compreu l'Amukina?
Jo l'he comprat a la farmàcia, però la vaig haver d'encarregar!!
Que vagi bé!
Que vagi bé!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Hola,
jo la comprava al Caprabo, pero ja fa uns tres anys... no se igual encara la venen.
jo la comprava al Caprabo, pero ja fa uns tres anys... no se igual encara la venen.
Gràcies per les respostes!! Un dels llocs on vaig preguntar va ser el Caprabo i no en tenien... Suposo que hi ha més possibilitats que ho tinguin als macrosúpers dels centres comercialz que als de barri... Ja us informaré on l'acabo trobant!! Algú l'ha comprada per internet?
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si no encuentras la amukina,lávalo todo con unas gotitas de lejia y luego enjuaga bien, yo se lo comente a la pediatra y me dijo que es tonteria gastar el dinero en amukina
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Jo també feia servir dues gotetes de lleixiu alimentaria (la normal sense detergent) i llestos! També em vaig tornar boja buscant però no ho vaig trobar. Sort!
Hola, noies, jo l'altre dia vaig comprar l'Amukina a la farmàcia, però sabeu què penso? Que potser és el mateix que el llexiu. Totes dues coses són "hiploclorit de sodi". L'Amukina fa olor de llexiu. No sé si val la pena gastar-se els calers en l'Amukina.
Petonets!
Edito perquè he trobat això. A veure què us sembla:
http://www.blogdelbebe.com/embarazo/amukina-no-evita-contagio-de-toxoplasmosis-la-amukina-es-lejia-1534/
Petonets!
Edito perquè he trobat això. A veure què us sembla:
http://www.blogdelbebe.com/embarazo/amukina-no-evita-contagio-de-toxoplasmosis-la-amukina-es-lejia-1534/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |