L'ÀCID FÒLIC DESDE CUAN?
L'ÀCID FÒLIC DESDE CUAN?
Es que en el meu primer embaraç m'el vaig començar a pendre un mes abans de començar a buscar, i va venir a la primera... però hem sembla que vaig llegir en algun lloc que millor 3 o 4 mesos abans .. Vosaltres cuan heu començat?
Re: L'ÀCID FÒLIC DESDE CUAN?
Hola arlet!
Jo amb el primer embaràs vaig començar uns 4 mesos abans de quedar-mi, que és el que la gine em va recomanar i finalment ho vem encertar!!!
Jo amb el primer embaràs vaig començar uns 4 mesos abans de quedar-mi, que és el que la gine em va recomanar i finalment ho vem encertar!!!
Hola Marta!!
i quin et prenies? és que jo hem prenia el foli doce ( o algo així), però hem sembla que ni ha altres que son més complerts.
Gràcies
i quin et prenies? és que jo hem prenia el foli doce ( o algo així), però hem sembla que ni ha altres que son més complerts.
Gràcies
Arlet76 jo em prenia el Foli Doce i vaig començar 2 mesos abans de començar a buscar-lo!!!! Que vagi molt bé la búsqueda.

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
Jo també el Folidoce!!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Hola!
jo en els 2 embarassos me'l vaig començar a prendre quan ja vam decidir que l'anàvem a buscar. En el primer em vaig prendre el Foli Doce i en aquest segon la ginecologa em va recomenar el Yodocefol. En els dos embarassos vaig tardar un promig de 2 mesos en quedar-me embarassada.
Molta sort!
jo en els 2 embarassos me'l vaig començar a prendre quan ja vam decidir que l'anàvem a buscar. En el primer em vaig prendre el Foli Doce i en aquest segon la ginecologa em va recomenar el Yodocefol. En els dos embarassos vaig tardar un promig de 2 mesos en quedar-me embarassada.
Molta sort!
Hola noies, us volia fer una pregunta. Nosaltres ens hem decidit fa una setmana a començar a buscar i no tinc ginecoleg fins al maig. Que faig, truco per avançar la visita?
Hola enla!!
Jo de tu sí que aniria abans al ginecòleg, potser t'explico alguna coseta que et pot servir, com el tema de l'àcid fòlic.
Jo amb el primer embaràs hi vaig anar quan havíem decidit buscar-lo i la doctora em va tranquilitzar, em va dir que no tornés corrents si al cap de 3 mesos no m'hi havia quedat, que no és tan fàcil com sembla i que no fes gaire cas de la gent.
Petonets guapes
Jo de tu sí que aniria abans al ginecòleg, potser t'explico alguna coseta que et pot servir, com el tema de l'àcid fòlic.
Jo amb el primer embaràs hi vaig anar quan havíem decidit buscar-lo i la doctora em va tranquilitzar, em va dir que no tornés corrents si al cap de 3 mesos no m'hi havia quedat, que no és tan fàcil com sembla i que no fes gaire cas de la gent.
Petonets guapes
Moltes gràcies Martabv!
Doncs aquesta tarda demanaré hora
Doncs aquesta tarda demanaré hora
Ola!!!Jo tambè estic prenent l'àcid fòlic.
Primer vaig anar al ginecoleg a fer-me una revisió i qe tot fos correcte, em va recomanar el YODOCEFOL i el vaig començar a pendre el dia seguent.
La ginecologa em va recomanar que esperès 2 o3 mesos per anar a buscar el baby i tambè que tingues relacions sexuals amb precaució,clar perque el cos s'ha d'acostumar i posar a lloc sense les antibabys.
Començerem la busqueda el Maig esperem que hi hagi sort.
Primer vaig anar al ginecoleg a fer-me una revisió i qe tot fos correcte, em va recomanar el YODOCEFOL i el vaig començar a pendre el dia seguent.
La ginecologa em va recomanar que esperès 2 o3 mesos per anar a buscar el baby i tambè que tingues relacions sexuals amb precaució,clar perque el cos s'ha d'acostumar i posar a lloc sense les antibabys.
Començerem la busqueda el Maig esperem que hi hagi sort.
HOla!
Jo em vaig anar a fer un revisió quan vam decidir treure barreres i em va donar YODOCEFOL mentre buscávem i GESTAGYN per quan m'hi hagués quedat
També em va dir que fins que no fes 1 any que busqués no la truqués, perque dins de l'any estava en la super - normalitat;
Jo em vaig anar a fer un revisió quan vam decidir treure barreres i em va donar YODOCEFOL mentre buscávem i GESTAGYN per quan m'hi hagués quedat
També em va dir que fins que no fes 1 any que busqués no la truqués, perque dins de l'any estava en la super - normalitat;

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Nanit nenis!!!!
... Arlet a mi em van dir tres mesets abans.... jo prenc Acfol... ja porto tres mesos!!!! i és el segon mes de recerca... vaig començar un meset abans...
ànims amb la cerca!!!!!!
fins ara!!!!!

... Arlet a mi em van dir tres mesets abans.... jo prenc Acfol... ja porto tres mesos!!!! i és el segon mes de recerca... vaig començar un meset abans...
ànims amb la cerca!!!!!!
fins ara!!!!!

Hola noies
Nosaltres ho hem decidit fa uns dies anar a buscar ..i la setmana que ve tinc hora amb el gine. Igualment, el tema del acid folic ja podria començar a pendre'l avui mateix? es amb recepta medica?
Gràcies!
Nosaltres ho hem decidit fa uns dies anar a buscar ..i la setmana que ve tinc hora amb el gine. Igualment, el tema del acid folic ja podria començar a pendre'l avui mateix? es amb recepta medica?
Gràcies!
Jo el compro sense recepta, però si la setmana vinent has d'anar al ginecòleg millor espera't i que et recomani ell el que et va millor... a mi em va dir que em comprés Acfol, però com que és un privat no em va fer recepta i no me n'han demanat pas a la farmàcia!
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
... Soleilua ... jo prenc Acfol però el metge de capcelera et pot fer recepta per un any i no hi has d'anar sempre a receptar i surt molt més barat val 1,xx € en canvi sense recepta 3,xx €... val la pena... que s'ha d'anar fent bossa pel petitonet jejejeje
... tú dic per si en vols fer...
Petonets a totes!!!!

... tú dic per si en vols fer...
Petonets a totes!!!!

- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Veus a mi el meu ginecoleg hem va dir q no calia pendre lo del acid folic, q cuan hem qdi embarasada ja en parlarem !!!!!!!!!!
nomes hem va recomanar la MACA, I EL OLI per regular la ovulació. ja q desde q he deixat les pastilles q tinc unes menstruacions rarisssssimes !!!!!!!!!!!!!! i amb molt de dolor.
nomes hem va recomanar la MACA, I EL OLI per regular la ovulació. ja q desde q he deixat les pastilles q tinc unes menstruacions rarisssssimes !!!!!!!!!!!!!! i amb molt de dolor.
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
A mi la ginecòloga em va recomanar començar amb l'àcid fòlic 2 mesos abans de buscar. Em va dir, dues caixes i ja pots començar! Crec que depèn una mica de cada metge. El de capselera em va dir que millor 3 mesos abans, però que havia com diferents teories... Jo prenc Acfol i ho compro sense recepta ni res.
hola a totes, jo per aqui soc mol novata.
a mi la meva gine em va dir que em comencés a pendre acid folic 2 mesos abans de començar a buscar. ja fa uns 20 dies que me l'estic prenent. i a finals d'abril començarem la busqueda. quins nervis¡¡¡ l'acid folic que em prenc jo es Yodocefol i em van dir que mel continués prenent quan em quedes embarasada xq als 3 mesos ja m'ho cambiarien.
l'acid folic ho he fet entrar pel seguro xq am recepta resulta millor.
tinc ganes de començar la busqueda xq el meu relotge biologic se ma despertat, i mol¡¡
a mi la meva gine em va dir que em comencés a pendre acid folic 2 mesos abans de començar a buscar. ja fa uns 20 dies que me l'estic prenent. i a finals d'abril començarem la busqueda. quins nervis¡¡¡ l'acid folic que em prenc jo es Yodocefol i em van dir que mel continués prenent quan em quedes embarasada xq als 3 mesos ja m'ho cambiarien.
l'acid folic ho he fet entrar pel seguro xq am recepta resulta millor.
tinc ganes de començar la busqueda xq el meu relotge biologic se ma despertat, i mol¡¡
A mi també m'han receptat YODOCEFOL, algu pren aquestes pastilles? en quan deixi les pastilles començaré a pendre l'àcid!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |