Sangrat d'implatació o menstruació?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
solsolet1988
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 11:03 pm

Sangrat d'implatació o menstruació?

EntradaAutor: solsolet1988 » dv. feb. 18, 2011 5:25 pm

Bona tarda a totes,
Com van aquest positius? Espero que molt bé! Tinc preguntes, que fins ara no hi he donat importància, l'ultima regla que vaig tenir va ser el 29 de gener, peró jo normalment la tinc molt abundant, i aquest cop va ser molt lleugera, em va durar el mateix temps, pero tenia un color rarret. He llegit que el sangrat d'implantació normalment es marronet, pero n se exactament quant pot durar, i si era o no la regla.

A part he tingut molta mucositat despres de la "regla" i continuo tenint-ne.

Moltes gracies per escoltar-me

Animus a totes!!
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: Sangrat d'implatació o menstruació?

EntradaAutor: mama2010 » dv. feb. 18, 2011 6:10 pm

Hola guapa! I pq no et fas un TE i surts de dubtes? Si estàs prenyi ja ha de sortir marcat :ok:
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
solsolet1988

EntradaAutor: solsolet1988 » dv. feb. 18, 2011 6:35 pm

Hola mama2010,
No se que fer, el meu company, no en fa gaire cas, i la veritat som massa joves per quedar-nos embarassats, tot i que no hi posem mesures. Em fa por tot plegat... tambe fa molts dies que estic molt cansada i em quedaria dormint tot el dia, em pesen les cames, i estic toveta. No se si aixó seria algun simptoma...

Moltes gràcies,

ànims
sym
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dv. feb. 18, 2011 7:15 pm

Jo de tu em faria un test, tot es possible! Jo fa uns dies que he sabut que estava embaraçada pero havia perdut totes les esperances aquest mes perque havia començat a tacar i pensava que eren els dies previs a la regla, pero la warry no va arrivar mai i era un sagnat d'implantació! ara ja no sagno pero si tinc més fluxe de l'habitual, i els tests han estat tots positius.

Et notes algun simptoma més ara? tipus dolor de pits i això, perqué a mi cada dia em fam més mal. Això si vaig saber clarament que aquell saganat no era la regla perque a banda de ser més marronós la quantitat era moltisim menys, vaja amb un salvaslip em sobrava per tot el dia.ç

Per fer-te un test no perds res i surt de dubtes.

Molta sort!
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
solsolet1988

EntradaAutor: solsolet1988 » dv. feb. 18, 2011 7:30 pm

Gràcies sym,
Doncs de simptomes pocs, nomes aquests que he dit abans de estar mes cansada de l'habitual, mal de cames, i estar tova. Havera si convenço al xurri per comprar un test. El problema es que esta cagat, i fer-lo encara es posa mes nervios, aquest tema el supera, peró desprès es ell que diu tot el dia que vol tenir un nen, clar que es 5 anys més gran que jo...
De totes maneres havera avui quan parli amb ell poder decidiex per quedarme tranquila comprar-ne un. Ja us anirè informant.

Moltes gràcies!
sym
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dv. feb. 18, 2011 7:41 pm

Noia tot es possible, no tothom té els mateixos simptomes pero el cansament n'es un habitual.

Pensa que fer el test es la millor manera de quedar-vos tranquils, si es negatiu doncs res i si es positiu en uns dies ho paireu i segur que després és el pare més feliç del món. Pero no fer-lo no soluciona res si ho estás, només que seguirás engoixada fins la seguent data de regla.

Jo me'l faria sens dubte encara que us faci por, es normal, nosaltres era el 3er mes que buscavem i malgrat tot sempre entren els dubtes i les pors.

Sigui el que sigui ja está escrit.
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
solsolet1988

EntradaAutor: solsolet1988 » dl. feb. 21, 2011 1:03 am

Al final vam fer et TE i va sortir negatiu, esperarem a la següent regla, i no baixes tornarem a fer un altre TE. Moltes gràcies per escoltar-me. Es l'unic lloc que em puc expressar i desfogar-me.

Bona entrada de setmana!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 67 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::