SEXY WEEKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
SEXY WEEKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola nenis!!!!!!
.... com esteu totes vosaltres?? que ja som de finde!!!!!!!!....
.... jo estic en plena sexy weekkkkk.... a veure si hi ha sort!!!!! vosaltres durant la sexy wekkkk feu algun "truqui" per estar a topeeeeeee!!!!!!!!! i cada quan feu deures?? si es fa cada dia o dos cops per dia la qualitat de l'esperma és pitjor??...
.... vinga nenis a passar-ho bé i disfrutar a tope de cada moment i a practicar, practicar i practicar!!!!!!!!!!!
Cuideu-vos i ànims a totes i les que espereu no desespereu
Fins aviat!!!!!!!!

.... com esteu totes vosaltres?? que ja som de finde!!!!!!!!....
.... jo estic en plena sexy weekkkkk.... a veure si hi ha sort!!!!! vosaltres durant la sexy wekkkk feu algun "truqui" per estar a topeeeeeee!!!!!!!!! i cada quan feu deures?? si es fa cada dia o dos cops per dia la qualitat de l'esperma és pitjor??...
.... vinga nenis a passar-ho bé i disfrutar a tope de cada moment i a practicar, practicar i practicar!!!!!!!!!!!
Cuideu-vos i ànims a totes i les que espereu no desespereu
Fins aviat!!!!!!!!

Re: SEXY WEEKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nosaltres fem sexy month! El dia 7 de cicle xiki xiki, llavors res fins al 10 i dsp dia sí i dia no. A més, prenem tots dos maca, tres capsuletes al dia :) Aquest cop hem fet més xiki xiki del compte i també ha anat bé. Quan hagi de ser serà!!!! Relaxa't!!!
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

maduixeta, tu fes-ho amb molt de carinyo i quan et vingui de gust!
Nosaltres tmb este a la Sexy week!!!!
però tmpoc li dic pk no s'atabali més del compte!
Aquest finde el pillaré per banda i apa!! dia i nit!!jijiji
Això si que els hi agrada!!practicar i practicar!!jijijii

però tmpoc li dic pk no s'atabali més del compte!
Aquest finde el pillaré per banda i apa!! dia i nit!!jijiji
Això si que els hi agrada!!practicar i practicar!!jijijii
hola nenes, jo no estic a sexy week, nosaltres fem a partir del dia 8 un dia si i un no fins al 14, jo tinc reges molt curtes, d'uns 26 dies, peerò de momet res de res, pportem 5 mesos, us sembla molt, a mi se m'està fent molt llarg, tot i quela sexy week és guay!
doncs en sexy week intentem cada dia o com a mínim dia si dia no i la resta del mes com ens vingui de gust, jo crec que dos cops al mateix dia potser si que afecta a la qualitat de l'esperma, pero per altra banda tens el doble de posibilitats no?
Ei!!! No es tenen el doble de possibilitats fent-ho dos cops als dies, els bitxitos necessiten 36 hores per recuperar-se al 100%!!!
Us copio això:
Contrariamente a lo que se piensa, mantener relaciones con excesiva frecuencia puede retrasar el embarazo. Después de cada eyaculación el número de espermatozoides disminuye y aumenta de nuevo después de dos o tres días sin mantener relaciones.
A partir del quinto día, comienzan a envejecer y pierden movilidad. Por tanto, es recomendable tener relaciones sexuales cada dos o tres días, ya que así los espermatozoides serán abundantes y sanos.
Con respecto a la postura, no existe una más recomendable que otra. El moco cervical actúa de vehículo para los espermatozoides independientemente de la postura que se escoja.
Tampoco influye que parte del semen salga de la vagina después de la penetración, ya que quedarán dentro varios miles camino del óvulo. Se mantienen vivos durante 72 horas, por eso puedes quedarte embarazada si mantienes relaciones antes de que se produzca la ovulación: el espermatozoide puede esperar a que el óvulo madure y esté dispuesto a ser fecundado.
Us copio això:
Contrariamente a lo que se piensa, mantener relaciones con excesiva frecuencia puede retrasar el embarazo. Después de cada eyaculación el número de espermatozoides disminuye y aumenta de nuevo después de dos o tres días sin mantener relaciones.
A partir del quinto día, comienzan a envejecer y pierden movilidad. Por tanto, es recomendable tener relaciones sexuales cada dos o tres días, ya que así los espermatozoides serán abundantes y sanos.
Con respecto a la postura, no existe una más recomendable que otra. El moco cervical actúa de vehículo para los espermatozoides independientemente de la postura que se escoja.
Tampoco influye que parte del semen salga de la vagina después de la penetración, ya que quedarán dentro varios miles camino del óvulo. Se mantienen vivos durante 72 horas, por eso puedes quedarte embarazada si mantienes relaciones antes de que se produzca la ovulación: el espermatozoide puede esperar a que el óvulo madure y esté dispuesto a ser fecundado.
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

Holaaaa noies!! M'agrada aquest post!! jeje!
Doncs jo avui començaré a atacar al meu marit!! Ncara q la setmana sexy, crec q és la setmana q ve... Però bueno, anem escalfant motors!
Jo altres vegades, ho feiem dia si i dia no, però avegades pasaven dos dies.Depen...
És q portar-ho tant calculat, la veritat és q ens estresa una miqueta... Aquest mes, deixarem q tot flueixi... jeje!
Moooolta sooort a totes!! I vinga aquests
, apa som-hiiiiiii!!!!!!!

Doncs jo avui començaré a atacar al meu marit!! Ncara q la setmana sexy, crec q és la setmana q ve... Però bueno, anem escalfant motors!
Jo altres vegades, ho feiem dia si i dia no, però avegades pasaven dos dies.Depen...
És q portar-ho tant calculat, la veritat és q ens estresa una miqueta... Aquest mes, deixarem q tot flueixi... jeje!
Moooolta sooort a totes!! I vinga aquests
, apa som-hiiiiiii!!!!!!!

- Maduixeta Bonica

Bona nit boniques!!!!
....mami2010 merci per la info... sempre va bé jejeje
...arana... molts ànims que cinc mesets és poquet!!!! lo habitual és entre un i dos anys... això diuen... però és veritat que hi ha gent que té molta sort i fan diana a la primera... uff quins provolegiats, oi?... nosaltres és el segon meset de recerca i la veritat que penses que és una cosa molt fàcil que deseguida estaràs prenyi i mira... passa el temps... però cal gaudir cada moment a tope i lo que sigui serà, oi nenes??
...mima a topeeeeeeee!!!!!!! anar escalfant jajajaja... aquesta feins és maca de fer...i amb molt amor i carinyo tot sempre surt béeeeeee... he pensat que ni hi havia cap post que parlés de la semana sexual!!!!!! i totes hi passem i hi pensemmm per molt que no volguem fer-ho és inevitable quan s'està en plena recerca...
... jo ara veig nens, nadons... per tot arreu i mamis prenyis... hi ha cops que no puc evitar emocionar-me i pensar perquè encara no estic prenyi?? tant fàcil que sembla tot vist desde fora... però en aquesta vida s'ha de lluitar i moltttt
.... o sigui que nenetes a tope i molts ànims i a les que espereu no desespereu
Petunikosssss!!!!!! muakisssssss
els veig per tot arreuuuuuuuu!!!!!!! en vull unnnnnnn o unaaaaaa
....mami2010 merci per la info... sempre va bé jejeje
...arana... molts ànims que cinc mesets és poquet!!!! lo habitual és entre un i dos anys... això diuen... però és veritat que hi ha gent que té molta sort i fan diana a la primera... uff quins provolegiats, oi?... nosaltres és el segon meset de recerca i la veritat que penses que és una cosa molt fàcil que deseguida estaràs prenyi i mira... passa el temps... però cal gaudir cada moment a tope i lo que sigui serà, oi nenes??
...mima a topeeeeeeee!!!!!!! anar escalfant jajajaja... aquesta feins és maca de fer...i amb molt amor i carinyo tot sempre surt béeeeeee... he pensat que ni hi havia cap post que parlés de la semana sexual!!!!!! i totes hi passem i hi pensemmm per molt que no volguem fer-ho és inevitable quan s'està en plena recerca...
... jo ara veig nens, nadons... per tot arreu i mamis prenyis... hi ha cops que no puc evitar emocionar-me i pensar perquè encara no estic prenyi?? tant fàcil que sembla tot vist desde fora... però en aquesta vida s'ha de lluitar i moltttt
.... o sigui que nenetes a tope i molts ànims i a les que espereu no desespereu
Petunikosssss!!!!!! muakisssssss
els veig per tot arreuuuuuuuu!!!!!!! en vull unnnnnnn o unaaaaaa- Maduixeta Bonica

.... nenis...
.... una cosa, molt rara, que em passa durant la setmana de l'ovulació:..... somio més del compte i unes coses rares, rares, rares....
.... us passa alguna cosa semblant?????
ànims a totes!!!!!!!
jo avui volant!!!!!! sort que ahir vam practicar jajajajajaja
petonets boniques!!!!!muakissssss

.... una cosa, molt rara, que em passa durant la setmana de l'ovulació:..... somio més del compte i unes coses rares, rares, rares....
.... us passa alguna cosa semblant?????
ànims a totes!!!!!!!
jo avui volant!!!!!! sort que ahir vam practicar jajajajajaja
petonets boniques!!!!!muakissssss

Ostres, maduixeta bonica, , avui li deia al meu home q no paro de somiar coses estranyes i molt! Porto dos dies amb mooolts somnis, com mai. I d fet, li comentava, xq jo no acostumo a somiar tant... Quines coses oi?? jeje!
Doncs jo començo ja la meva setmana sexy!!!! Divendres ja vem fer deures x escalfar motors, i avui crec q hi tornarem! jeje! I durant la setmana anirem fent. Sense estresar-nos... q no és bo!
Apa, a disfrutar dla sexy week!!!
Doncs jo començo ja la meva setmana sexy!!!! Divendres ja vem fer deures x escalfar motors, i avui crec q hi tornarem! jeje! I durant la setmana anirem fent. Sense estresar-nos... q no és bo!
Apa, a disfrutar dla sexy week!!!

Hola!
Jo entro en setmana sexy la que vé, però faré molts deures durant aquesta, ara que surto de la w, que mai se sap quan es pot fer diana!
Noies ànims i a buscar positius!
Jo entro en setmana sexy la que vé, però faré molts deures durant aquesta, ara que surto de la w, que mai se sap quan es pot fer diana!
Noies ànims i a buscar positius!
Jo diria que estic en plena sexy week... pero com que els meus cicles son mooooooooolt irregulars...he fet els deures dia si, dia no!!! almenys per si de cas l'encerto!! jeje
Esperem molts positius de cara el MArç!!!

Esperem molts positius de cara el MArç!!!

- Maduixeta Bonica

Hola nenis!!!!!!!
..... a disfrutar de la sexy weekssssssss.... jo estic en la setmana del desespero.... però anem fent deures per si de cas jejejeje

..... a disfrutar de la sexy weekssssssss.... jo estic en la setmana del desespero.... però anem fent deures per si de cas jejejeje

El mino em persegueix!! Em deixarà baldada!
Crec que ell té més ganes que jo de ser papi!
Crec que ell té més ganes que jo de ser papi!
ja està bé reina que el mino et presegueixi... jejejeje... nosaltres aquest mes portem una bona mitja... dia si, dia no des del dia que em va marxar la warry... i no és calculat molts dies, però suposo que el subconscient ens fa posar-nos a la feina!! jejejje
Soleilua, aquesta teva és una bona mitj?
Buf li hauré de dir al mino que descansi una miqueta, la nostra ho supera una micona
En busca del
perdido! 
Buf li hauré de dir al mino que descansi una miqueta, la nostra ho supera una micona
En busca del
perdido! 
com deia la mama2010 més amunt, els esmarozous tarden unes 36-48 hores a regenerar-se, i per tant és millor no tenir relacions cada dia, millor cada dos o tres (per la qualitat de l'esperma...) 
Ja Soleilua, si això ja li he explicat, però...suposo que si van passant els mesos i res de res, doncs ja s'ho plantejarà més.
De moment nem fent segons ens vingui de gust!
De moment nem fent segons ens vingui de gust!
Soleilua, tens raó amb això. Nosaltres intentem fer dia si dia no. Tot i q nosé si hauriem d deixar més dies entre mig... Veig q tu i jo anem bastant igual, oi? T'ha d no venir la warry xl 12 o 13 oi? jeje! Apa doncs a fer mooooolts deures, q stem en una bona setmana!!
Jo avui tinc dolors d warry, potser és q ovulo!! Encara q avui no toca, xq ho vem fer ahir a la nit. Avui descansem. La veritat és q em ralla una mica tot plegat eh...
Jo avui tinc dolors d warry, potser és q ovulo!! Encara q avui no toca, xq ho vem fer ahir a la nit. Avui descansem. La veritat és q em ralla una mica tot plegat eh...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Mina2010, Greys