Es desperta moltes vegades

Els hàbits de dormir.
mina
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. des. 01, 2009 7:54 am

Es desperta moltes vegades

EntradaAutor: mina » dl. feb. 21, 2011 9:48 am

Hola a totes,
jo tinc una filla de 7 mesos i fem LM. Al vespre s'adorm sobre les 9 a la seva habitació, però es desperta cap a la 1 o les 2. Llavors el que faig és anar-la a buscar i li donc el pit perquè és la manera que es torni a dormir, però després es va despertant cada hora més o menys. Ja sé que no es desperta pas de gana tantes vegades, però és que si no li donc el pit, es possa a plorar i encara es posa més nerviosa i li costa més tornar a dormir.
Creieu que faig bé de donar-li el pit tantes vegades perquè s'adormi? El xumet no l'ha volgut mai, i em penso que soc jo el seu xumet....
Les que feu LM, us han dormit més hores sense fer res o haig de fer alguna tècnica? buf, és que jo dormo tant poc, i a sobre tinc mal d'esquena de dormir amb males postures que ja no sé què fer!
A veure si em podeu explicar la vostra experiència...
ImatgeImatge
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: Es desperta moltes vegades

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dl. feb. 21, 2011 9:55 am

Bones,

no es per desmoralitzar-te, però jo estic com tu, amb uns mals d'esquena terribles (pq això q diuen algunes mames de que els nens mengen i elles ni es desperten, jo no ho sé fer pq agafo postures impossibles...), i despertant-nos cada dos per tres.... La diferència.......... que la meva té quasi 18 mesos!!!! Ara comencem a fer alguna nit una mica menys atrafegada però la majoria.... i pel que fa a mi.... tinc dies de tot, setmanes que de no dormir estàs feta un nyap, amb ganes de plorar amb ganes de deixar la LM.... però dp et dona un parell de nits de treva, i te la menjaries, i ni recordes que volies deixar de donar-li el pit.... no se noia, cal tenir mooolta paciència.... tot i que el teu cas potser fa un canvi... cada nen és un mòn, i cap exemple és bé pq cada cas és diferent... A veure si trobes algu que ens dona la recepta màgica per aquests nens als que els agrada posar a prova les seves mames....

Ànims guapíssima!!!! :ok: sento no haver sigut de gaire ajuda... però mira ens haurem d'aplicar allò de "mal de muchos...."
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. feb. 21, 2011 9:56 am

Hola mina.
Nosaltres portem 22 mesos de LM i collit..... i no es per desanimar-te, però el meu fill es continua despertant 2, 3, 4, 5.... depen de la nit.... i cada cop que es desperta acostuma a demanar teta.
Ara, hi ha vegades que es desperta i es torna a dormir sense teta... però poques vegades.

Ànims,!! sé pel que estas passant... sobretat estiguis tranquil.la i conssidera-ho com algo natural i normal, que forma part de un procés de maduració i que cada nen en té un de diferent.
nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dl. feb. 21, 2011 10:52 am

Ostres, veig que no sóc la única. La meva nena te 7 mesos i mig i no hem fet mai cap nit del tiron. Al voltant de les 9 consegueixo que s'adormi (fent pit) i la posem a la seva habitació, però sempre al voltant de les 12 o la 1 ja es desperta, un altre cop pit... i a les 3 ja torna està desperta... Total que jo crec que també sóc el seu xumet. A final acaba al nostra llit, perquè ja estic cansada d'aixecar-me, i entre que es mou, es desperta, sumica.... uff no hi ha qui dormi.
Veig però que caldrà tindre molta paciència, perquè si amb 18 mesos seguiu igual.... ja hem mentalitzo per si de cas.

Bé noies, ens farem costat les unes a les altres. Veure que no ets l'única en aquesta situació, a mi almenys, hem consola una mica. ...
ImatgeImatge
evawin
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dl. feb. 21, 2011 11:03 am

Una altra que porta 22 mesos i que no hem dormit una nit sencera.
Jo també estava molt preocupasda al principi, però llegint i buscant informació t'adones que hi ha molta gent en la mateixa situació, per tant, m'ho prenc com una cosa normal.
I no pensis que et fa servir de xumet, pensa que el pit li dona seguretat i el que vol és estar aprop teu i notar la teva escalfor... Ets la seva mare i el pit li serveix per estar al teu costat.
Molta paciència i si pots, descansa quan ell/ella descansi. Jo faig unes migdiades el cap de setmana que em deixen con nova!!!
Imatge
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dl. feb. 21, 2011 12:07 pm

Noies, tenim un post obert i molt actiu que és diu SOS NO DORM! al forum de 3 a 5 anys, però tenim nens de totes les edats eh?? passeu-vos si us ´bé de gust i compartim penes!!! dic penes pel tema dormir eh?? que ho portem molt malament....
Per cert, porto 3 anys així (sembla que des de l'octubre passat força millor! però ara fa una setmana que altra cop es desperta) i també en tinc una de 8 mesos que no dóna tant guerra però també es desperta.
Imatge

Imatge
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dl. feb. 21, 2011 12:27 pm

Como te entiendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xavi le pasaba lo mismo, nunca ha querido chupete.... y ahora tiene 18 meses y continua despertandose cada 2 horas o así.... el primer año fué horrible, se despertaba cada hora hora ymedia como mucho.... luego al cumplir 12 meses, parece que dormia hasta 5 horas seguidas... pero fueron pocas noches, la mayoria de noches lo acuesto y sobre la 1 de la madrugada se despierta y a partir de ahí.... cada hora o 2 horas.... supongo que es cuestion de paciencia...

Escuchaba a la gente que sus hijos dormian toda la noche... que envidia... pero veo que no soy la unica... jajaja, así que tendremos que tener paciencia....

UN CONSUELO " dice mi jefe que los niños que son tan inquietos y no duermen es que son muy inteligentes y quieren aprender mucho por eso no duermen..." jejeje, así que piensa como yo y riete de la situacion, tenemos unos niños muuuuyyyy listos... :ok:
ImatgeImatgeImatge
yana.0
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dl. feb. 21, 2011 12:53 pm

Nosaltres també portem 18 mesos sense dormir cap nit sencera, es desperta per menjar cada 2 hores aproximadament, algunes vegades fins i tot abans.
La diferència amb vosaltres és que, per raons que no venen al cas, nosaltres no fem LM sino LA. Jo crec que això depen de cada nen i que potser si deixeu la LM segueix igual però amb la diferència de que a sobre de despertar-vos heu de preparar bibis cada vegada!
Paciència que jo no conec ningú que amb 18 anys encara es desperti demanant llet >.-<:
Imatge
Imatge
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

EntradaAutor: irma » dl. feb. 21, 2011 1:57 pm

M'estic llegint el llibre de la Rosa Jové: Dormir sin lágrimas i us el recomano, doncs explica perquè els bebes i els nens dormen d'una altra vegada i es desperten tant: és un procés evolutiu i un dia, entre els 3 i 5 anys, dormiran com els adults. A mi m'està ajudant a entendre-ho....
Crec que els nens que prenen pit es desperten més que els que prenen bibi, al menys amb la meva nena gran va canviar la cosa quan vaig deixar la LM als 9 mesos.
Ara tinc una petita de 6 mesos amb LM i segueix el mateix patró que la gran: es desperta unes 3 vegades a la nit...
Cal paciència i molt d'amor :)
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dl. feb. 21, 2011 4:19 pm

PRUNAENSUCRADA ha escrit:Bones,

no es per desmoralitzar-te, però jo estic com tu, amb uns mals d'esquena terribles (pq això q diuen algunes mames de que els nens mengen i elles ni es desperten, jo no ho sé fer pq agafo postures impossibles...), i despertant-nos cada dos per tres....

Ostres a mi em passa el mateix: si li intento donar el pit estirada em quedo amb una posció rara que fa que em faci més mal l'esquena i q no descansi més que no pas si li dono assentada al llit...

En el meu cas, el meu nen des q tenia 1 mes q es despertava només un cop, cap a les 5 i després continuava dormint fins a les 8 i pico. Parlo en passat pq des q va fer els 6 mesos es desperta molts més cops!! de vegades 5, d'altres 3 (últimament). No sé qui em va comentar q entre els 6 i 8 mesos passen per una fase de canvis de cicles de son i q després es tornen a regular... El meu té 8 mesos acabats de fer i de moment continua igual :ufs: :ufs: també va coincidir en què vam començar a introduir aliments sòlids, i q va tenir un constipat amb el nas molt tapat q no el deixava dormir i es va despertar molts cops durant uns 2 o 3 dies, i després debia acostumar's-hi... no sé.

La meva germana em va dir q els seus dos nens tb ho van fer + o - per la mateixa època, i tb els donava el pit quan es despertaven... fins q una infermer els va dir q en comptes de pit li donessin una mica d'aigua, pq no associéssin el despertar-se a la nit amb el pit. Diu q van ppassar 2 o 3 nits molt dures però q després va millorar molt la cosa! Jo no sé si provar-ho... perquè si es desperten dei ser per algo... i si a tots els passa cap a la mateixa edat deu ser algo fisiològic... No sé, a veure si es regula aviat, pq ell tampoc vol el xumet, i de moment, els cops q es desperta es calma mamant o sinó adormint-se a coll del meu home.... (i llavors si q no es desperta el molt bitxo!!)

Paciència, i no sé si ho has provat q en comptes d'agafar-la tu a la nit, l'agafi el seu pare i el bressoli ell.... de vegades funciona!
mina
Entrades: 181
Membre des de: dt. des. 01, 2009 7:54 am

EntradaAutor: mina » dc. feb. 23, 2011 7:47 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres experiències.
Avui m'han deixat el llibre "dormir sin lagrimas", a veure si m'ajuda a entrendre més bé tot el procés evolutiu de la son. I també aniré llegint per aquí als fòrums que també s'apren molt!
I paciència...suposo que tot són etapes i mica en mica aniran aprenent. zz:-)
ImatgeImatge
punxeta
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dc. març 16, 2011 9:09 am

Molts ànims a totes!

Nosaltres estem igual, en Pau té 5 mesos i cada dia es desperta moltes vegades, hi hagut nits que s'ha despertat 7 cops i esclar això vol dir que la mare no ha dormit res! Nosaltres també fem LM i esperem que duri per molts anys...
El bitxet dorm a nosaltres però a mi també m'és impossible donar-li pit des del llit m'agafa mal de tot i encara dormo menys així que cada cop que es desperta ens aixequem i anem al balancí que tenim als peus del llit a popar, a vegades el cansament és tant gran que ens quedem tots dos adormits (a vegades més d'una hora) això m'ha suposat alguns refredats però anem tirant... malgrat que algunes setmanes estic tant cansada que m'agafa la depre...
una altra cosa que em fa pena és que el pare només dorm amb nosaltres el cap de setmana ja que es desperta quan es desperta el Pau i com que té el son molt difícil de conciliar doncs es passa les nits en vetlla...porta molts dies dormint al sofa pobret...

be ja veig que no som els únics.
Una abraçada marones.
Menet
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 19, 2011 10:59 am

EntradaAutor: Menet » dj. maig 19, 2011 1:13 pm

Hola a totes!!És la primera vegada que escric en un foro!!Tinc un nen de 3 mesets i mig!!És molt nerviós,molt receptiu....!!!Gairebé no dorm gens durant el dia i a la nit,el primer son aguanta unes 3 0 4 hores i després es va despertant cada hora!!!No sap adormir-se solet i quan te molta son es posa irritable i plora com un boig (s'aguanta el plor des que va néixer)!!! M'agradaria que m'expliquessiu les vostres experiències i en què consisteix el mètode dormir sin làgrimas!!
Moltes gràcies i continuem xerrant!!
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dg. maig 22, 2011 9:55 pm

MENET hola! som moltes mamis les que no dormim...MOLTES! i mètodes...10000000, pe`ro mètodes que funcionin sense "alterar" el ritme de cada nen...POCS!
DORMIR SIN LÀGRIMAS no és un mètode, és un llibre de la Rosa JOvé, on explica el funcionament de la son infantil...t'ajuda a entendre perquè els nens es desperten tant, i eprquè els costa tornar a dormir; EN aquest llibre no trobaràs cap formula màgica, simplement veuràs que tot el que fa el teu nen és totalment normal, i aprendràs a respectar el seu ritme sense preocupar-te de si és normal o no, perquè ho és; Si busques una mica per aquesta secció trobaràs molts posts amb experiències de les mamis...xafardeja una mica per aquí i ja veuràs!
MOlts ànims amb tot!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dj. maig 26, 2011 12:00 am

Una altra que s'apunta a les que no dormen una nit sencera!!!! :ok:
I ara no em puc queixar, que dorm des de les 9 fins les 2 o les 3 i després es va despertant cada dues hores més o menys (o algun dia segueix dormint fins les 8.30 o les 9!!!!).
Us haig de dir que fins al 8 o 9 mesos més o menys es despertava cada hora i mitja per fer teta i no s'adormia fins les 11 de la nit passades... ah! i durant el dia feia migdiades de menys de 30 minuts... ara en fa dues, una al matí d'una hora més o menys i una a la tarda d'unes dues hores... la cosa ha millorat molt!!!! i jo no he fet res, bé, ni jo ni ningú, sinó que ha estat un canvi que ha fet ella soleta...
Espero que totes tingueu aquesta sort ben aviat!!!! zz:-)
taduol
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

EntradaAutor: taduol » ds. juny 25, 2011 9:46 pm

La Jana igual, no dorm més de 3 h. seguides! el cas es que es passa tota la nit remugant... Els vostres petits ho fan? ?-) ?-)
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::