Cesarea a la Sagrada Familia
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
Cesarea a la Sagrada Familia
Bones!
Estic de 37+2 i avui m'han fet la que en ppi seria la ultima eco. La petita està sentada, així que segurament em programin una cesarea. M'han donat una setmaneta de marge per a veure si la petita es gira, però es veu que hi ha molt poques probabilitats
Per tant el mes segur és que em programn una cesarea a la clinica SF.
La meva pregunta és que tal és la clínica en aq aspecte, és a dir desde que acaben amb la cesarea, quanta estona passa fins que et deixen posar el peque al pit, si li donen al pare directament, si tardes molt a pujar a l'habitació...
Algú que hagi viscut aquesta experiència em podria explicar que tal?
Moltissimes gràcies!
Estic de 37+2 i avui m'han fet la que en ppi seria la ultima eco. La petita està sentada, així que segurament em programin una cesarea. M'han donat una setmaneta de marge per a veure si la petita es gira, però es veu que hi ha molt poques probabilitats
Per tant el mes segur és que em programn una cesarea a la clinica SF.
La meva pregunta és que tal és la clínica en aq aspecte, és a dir desde que acaben amb la cesarea, quanta estona passa fins que et deixen posar el peque al pit, si li donen al pare directament, si tardes molt a pujar a l'habitació...
Algú que hagi viscut aquesta experiència em podria explicar que tal?
Moltissimes gràcies!
Re: Cesarea a la Sagrada Familia
Hola! A mi em van fer una cesària programada a la Sagrada Família i n'estic molt molt contenta!!!!!
Només arribar , la llevadora em va trencar la bossa d'aigües perquè em va dir que així tindria la pujada de la llet més ràpida i no trigaria tant. El pare no pot entrar a la cesària, això és l'única peneta que tinc jo, però de seguida que et treuen la criatura, te l'ensenyen, li fas 4 petonets, te la posen arran de cara , l'olores i després li porten al pare i familiars que hi hagin fora, mentrestant a tu ja t'estan arreglant.
Dit i fet, jo vaig estar a quiròfan 25-30 minuts!! Després uns 10 minuts al passadís de quiròfan fins que va venir a buscar-me un celador i ja em va portar a l'habitació!!! Ni reanimació ni rees, amb la família i la criatura.
Bé la criatura te la duen al cap d'una estoneta (un quart d'hora com a molt), vestida i pulida, i llavors ve la infermera i ja te la poses al pit, us quedeu els tres junts i sols (que és molt important) perquè fa fora a tota la família que pugui haver-hi i ja està!
Ja no et separes més del peque, a no ser que vulguis descansar a les nits i les estones que se'l duen a la revisió pel pediatre o a banyar als vespres.
Que vagi superbé!!! Qualsevol cosa m'ho dius i t'explico més!!!! Si vols, passa per la meva crònica que explico amb pèls i senyals com va anar tot!!!!
Petons!
Només arribar , la llevadora em va trencar la bossa d'aigües perquè em va dir que així tindria la pujada de la llet més ràpida i no trigaria tant. El pare no pot entrar a la cesària, això és l'única peneta que tinc jo, però de seguida que et treuen la criatura, te l'ensenyen, li fas 4 petonets, te la posen arran de cara , l'olores i després li porten al pare i familiars que hi hagin fora, mentrestant a tu ja t'estan arreglant.
Dit i fet, jo vaig estar a quiròfan 25-30 minuts!! Després uns 10 minuts al passadís de quiròfan fins que va venir a buscar-me un celador i ja em va portar a l'habitació!!! Ni reanimació ni rees, amb la família i la criatura.
Bé la criatura te la duen al cap d'una estoneta (un quart d'hora com a molt), vestida i pulida, i llavors ve la infermera i ja te la poses al pit, us quedeu els tres junts i sols (que és molt important) perquè fa fora a tota la família que pugui haver-hi i ja està!
Ja no et separes més del peque, a no ser que vulguis descansar a les nits i les estones que se'l duen a la revisió pel pediatre o a banyar als vespres.
Que vagi superbé!!! Qualsevol cosa m'ho dius i t'explico més!!!! Si vols, passa per la meva crònica que explico amb pèls i senyals com va anar tot!!!!
Petons!
Txiquis, wapa. Jo tb tindré cessària a la Sg Família; com he dit al post de març aquest dijous!! os igui que, si puc, ja t'explicaré la meva experiència.
Gràcies Artemis i Seid!!!
Gràcies Artemis i Seid!!!
- txikismongetona

Moltes gràcies per explicar-me les vostres experiències Artemis i Seid!
Artemis m'he llegit la teva crònica i m'ha encantat!
Romani, per poc no coincidim!Tot i que encara tinc l'esperança que fent els exercicis s'acabi girant...
Artemis m'he llegit la teva crònica i m'ha encantat!
Romani, per poc no coincidim!Tot i que encara tinc l'esperança que fent els exercicis s'acabi girant...

artemis ha escrit:Ja no et separes més del peque, a no ser que vulguis descansar a les nits i les estones que se'l duen a la revisió pel pediatre o a banyar als vespres.
Petons!
Ains...llegeixo això i m'emociono!! Estic molt tonta...jajaja! Sensibilitat a flor de pell!A mi encara em falta molt però ja saps que el meu cargolet també naixerá a SF!
Un petonàs!
Artemis! on puc llegir la teva crònica??? jo també aaniré a la SF i el tema cessàrea em preocupa, pel tema de la separació més que res...que no el portéssin a l'habitació abans que a mi etc...
Merci!
Merci!
- txikismongetona

Conilleta, mb!Gràcies per preguntar!!
Us poso la crònica:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=91&t=21671
Us poso la crònica:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=91&t=21671
Ostres, perdoneu! no havia entrat més a aquest post!! La meva crònica la podeu llegir aquí! viewtopic.php?f=71&t=16225
Txikis, me n'alegro que la cesària anés bé!! I em sap greu que tinguis mal record de l'hospital, jo n'estic encantada... petons!
Txikis, me n'alegro que la cesària anés bé!! I em sap greu que tinguis mal record de l'hospital, jo n'estic encantada... petons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |