Q creieu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lemana
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 23, 2009 3:03 pm

Q creieu?

EntradaAutor: lemana » dl. març 07, 2011 1:11 pm

Hola a totes!!
Fa algun temps q em vaig donar d'alta perquè volia quedar-me embarassada però no ho hem aconseguit i ara ja em començo a desesperar. El meu home ja s'ha fet les proves i li ha sortit tot correcte, ara falto jo.
Bé, el cas es que des de que ens vam posar a buscar fa 1 any i poc, la regla se m'ha desmarxat totalment, jo era una persona molt puntual i ara no sé mai quin dia em vindrà, això ha fet que durant aquest any m'hagi fet 4 o 5 tests, sempre emportant-me la desil.lusió. Pèro aquest mes ja començo a preocupar-me, tinc un cicle de 39 dies (mai l'havia tingut tant llarg), la setmana passada em vaig fer un test, va donar negatiu, però des de fa 4 dies tinc unes punxades que quan em donen em deixen grogui (mai havia tingut punxades d'aquest tipus quan m'havia de venir la regla). No sé si tornar-me a fer un test (no tinc cap símptoma més de tots els que he llegit que es poden tenir si estas prenyi) o anar al ginecolèg perquè potser hi ha alguna cosa que no funciona.

Q me'n dieu? Alguna més li ha passat?
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Q creieu?

EntradaAutor: mireiafor » dl. març 07, 2011 1:36 pm

Lemana maca si estas embarassada és possible que tinguis petites molèsties com nàusees, tibantor als pits, etc. (també és possible que no notis res i estiguis fresca com una rosa ;-) ) però no he sentit ningú que parli d'autèntic mal, o sigui que encara que no sigui res greu el millor seria consultar el metge :ok: :ok:

Intenta estar tranquila i deixar de pensar en el tema de l'embaràs, si així i tot el mal persisteix ves al metge i així surts de dubtes :-()-) :-()-) :-()-)

Que vagi tot bé!!
Imatge

Imatge
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: anoa » dl. març 07, 2011 2:37 pm

Lemana si les punxades són molt intenses jo aniria al metge per quedar-me més tranquil·la. No té perquè ser res, però per si de cas millor que t'ho mirin. Ànims, espero que tot vagi molt bé.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dl. març 07, 2011 2:47 pm

Hola!

Com t'han dit les altres, cerc que el millor és que vagis al ginecòleg tan aviat puguis. A més, ell o ella mateixa et faran també un TE si el consideren necessari o sigui que mataries dos ocells d'un tret. Sort! :ok:
Imatge

ImatgeImatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 08, 2011 8:42 am

Si realment et fan mal aquestes punxades, vés al gine q et miri, no està de més...
Si, aquest mes no hi hagut sort, la meva recomanació és q facis gràfiques de temperatures (i ha un post grafiquero per mesos), la veritat, q és la millor forma de saber quan ovules i si estàs :-()) sense necessitat de fer-te cap test... A mi em van anar molt bé! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
07Mayo10
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dt. març 08, 2011 7:34 pm

Jo aniria al metge!!!
Imatge

Imatge