Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dg. març 13, 2011 8:32 pm

Hola noies!
A nosaltres encara ens queda molt, però volíem preguntar per escoles "no tradicionals" a Barcelona, concretament a Gràcia. En coneixem alguna, com la Malica, però no s'ajusta exactament al que ens agradaria. Ens podeu dir on trobar informació o recomanar-nos-en alguna. Potser el problema és que pensem més en les escoles actives de quan érem petits... :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dg. març 13, 2011 8:34 pm

Ah, i gràcies per avançat, que no us havia dit res! :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: Ginger » dl. març 14, 2011 11:26 am

Hola!

Potser aquí trobes alguna cosa q t'encaixi...
http://www.educaciolliure.org/ :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dl. març 14, 2011 5:17 pm

Gràcies Ginger!!! Ho havia mirat però buscava el màxim d'opcions no tradicionals. Les lliures ja les tinc fitxades :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: lila » dt. març 22, 2011 8:54 pm

Al barri de Congrés-Indians n'hi ha una que es diu "Congrés-Indians", és una escola que es defineix "d'educació viva i activa", no es defineixen com a escola lliure perquè és una escola pública, però sí que tenen metodologies molt i molt diferents de les tradicionals...

Però diria que omplen les places amb la gent del barri...

Aquí tens el link:

http://blocs.xtec.cat/principalcongresindians/
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dc. març 23, 2011 1:41 pm

Gràcies Illa, aquesta és la que coneixia... Però no sabia si n'hi havia més a Barcelona.
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
rocirita
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: rocirita » dt. juny 07, 2011 6:24 pm

A Barcelona hi ha escoles de nova creacio que están be. Prop de gracia tens el fructuos gelabert (amb un projecte educatiu molt interessant, basat en el treball per projectes, educacio lenta,etc) i el ceip bailen.
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dj. juny 09, 2011 6:58 am

Oh! Moltes gràcies Rocirita!!! Encara és aviat, però és una cosa que em preocupa! Xafardejaré els que em dius!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dj. juny 09, 2011 7:01 am

Una cosa... El CEIP Bailén no és el que han de fer on hi havia la gasolinera? Ah, i la Fructuós Gelabert és al del carrer Sardenya, no?
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
momooo
Entrades: 3
Membre des de: ds. juny 18, 2011 10:13 pm

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: momooo » ds. juny 18, 2011 10:36 pm

Una escola alternativa a Barcelona ciutat és l'escola L'Horitzó (http://www.escola-horitzo.cat). Segueix metodologia Freinet (sobretot) i Montessori, i no té res a veure amb els coles tradicionals, respecten moltíssim el ritme de cada nen i segueixen mètodes naturals. No tenen llibres.
Això sí, pel que m'han dit és cara. S'ha d'anar a veure i no fan portes obertes.
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nivaira » dl. juny 20, 2011 9:57 am

Moltes gràcies momooo!
El tema del preu de vegades és un problema ben gran... a veure si cada vegada hi ha més escoles públiques amb propostes no tradicionals!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
sarins
:: gosset
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: sarins » dt. març 15, 2016 7:03 pm

D'aquest tipus "no tradicional" tipus Congres Indians, tens La Llacuna al Poblenou i Els Encants a la zona Glories/clot pero es dificil entrar. Jo volia els Encants pel meu fill i tot i que tenim els 30 punts per zona he decidit no jugar-me-la i buscare una altra perque hi ha moltissima demanda.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Waldorf, Montessori o no tradicionals a Barcelona?

EntradaAutor: nereta1 » dv. abr. 01, 2016 11:19 pm

A més de les escoles que t'han dit, Montessori tens l'escola Sant Gregori. No tradicionals tens Decroly, Can Fabra i algunes del Guinardó. Què i on busques? Potser així sigui més fàcil ajudar-te...Concertada? Pública?

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::